Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Влажные стены около метра от пола.

AleSeMa

Рекомендовані повідомлення

Доброго времени суток, Вам. Есть проблема. По наружным стенам(граничащим с улицей) влага на уровне около метра от пола.

 

Дом: белый кирпич, постройка 60-х годов, строили хорошо

Стены: Не утеплены, толщина стены 40 см.

Полы изначально: деревянные с воздушной подушкой в 40 см.

Полы после ремонта: подушка засыпалась жужалкой(шлак) и поверх делалась стяжка, пол - ламинат.

Отмостка: по трем стенам разбитый асфальт, по одной стене нет вообще.

 

Проблема: в 1-ой из 4-х комнатах сделан ремонт, во второй сейчас отштукатурили стены. Они сохнут уже 3-4 дня. При том что в доме жарко. Отопление печное. Печь стоит в центре дома. Груба как раз греет 2 комнаты где ремонт. В той комнате что уже сделана обнаружили по стене граничащей с улицей влагу по стене на уровне 1 м. от пола. Полы ламинат. В комнате где сделан ремонт перенесен проём двери с одной стены на другую. И поставили дверь.

 

Что может быть?

Грешим:

1. Дверь, нет вентиляции.

2. Полы как-то дают о себе знать.

3. Отмостку нужно делать.

4. Дом утеплять снаружи.

5. Может из-за ремонта стены пропитались влагой, а теперь она выходит из стен?

 

Странно то, что только сейчас появилась такая проблема.

 

Буду благодарен всем советам и мыслям. Спасибо!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Как давно оштукатурили стены и заливали стяжкой пол?

Есть ли конденсат на окнах?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Как давно оштукатурили стены и заливали стяжкой пол?

Есть ли конденсат на окнах?

Стены в одной комнате отштукатурены 2 месяца назад. В ней уже ремонт закончен, обои, ламинат новые. Во второй комнате штукатурены 3-4 дня назад. Конденсат на окнах незначительный есть. Окна - стекло пакеты в 2 камеры.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго времени суток, Вам. Есть проблема.

Якщо в Вас капілярне підсмоктування вологи, то є простий та дешевий метод усунення проблеми. В фундаменті дещо нижче рівня землі просвердлюєте через 50см отвори і забиваєте арматуру попередньо дещо заповнивши отвори свіжим розчином. Кінці арматури зварюєте та з'єднуєте катанкою. Це все з'єднуєте з заземленням. Якщо не має заземлення - прийдеться зробити. Через деякий час стіни висохнуть проблема зникне.:beer:

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо в Вас капілярне підсмоктування вологи, то є простий та дешевий метод усунення проблеми. В фундаменті дещо нижче рівня землі просвердлюєте через 50см отвори і забиваєте арматуру попередньо дещо заповнивши отвори свіжим розчином. Кінці арматури зварюєте та з'єднуєте катанкою. Це все з'єднуєте з заземленням. Якщо не має заземлення - прийдеться зробити. Через деякий час стіни висохнуть проблема зникне.:beer:

 

Заземлення у дома немає, але й зробити його на цей час не є можливим.

І не зовсім зрозуміло до чого тут заземлення? Поясніть будь ласка.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

І не зовсім зрозуміло до чого тут заземлення? Поясніть будь ласка.

Цим самим Ви змінюєте потенціал і капілярне підсмоктування міняє напрямок - волога починає рухатись зверху вниз. Це самий дешевий та ефективний метод гідроізоляції.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Цим самим Ви змінюєте потенціал і капілярне підсмоктування міняє напрямок - волога починає рухатись зверху вниз. Це самий дешевий та ефективний метод гідроізоляції.

 

Дякую за пояснення.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую за пояснення.

"Электроосмос — это метод высушивания, состоящий в создании разности потенциалов электрических полей напряжения. Благодаря разности потенциалов влага перемещается из толщи стены к поверхности и стену можно высушить достаточно быстро." Принцип дії цього метода осушення стіни оснований на тих самих фізичних законах, що і описаний мною. Удачі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо в Вас капілярне підсмоктування вологи, то є простий та дешевий метод усунення проблеми. В фундаменті дещо нижче рівня землі просвердлюєте через 50см отвори і забиваєте арматуру попередньо дещо заповнивши отвори свіжим розчином. Кінці арматури зварюєте та з'єднуєте катанкою. Це все з'єднуєте з заземленням. Якщо не має заземлення - прийдеться зробити. Через деякий час стіни висохнуть проблема зникне.:beer:

 

Щось я думаю,що цей метод щось подібний на "пасивний електроосмос" ,хоча я можу помилятись. Але там дуже велике значення мають хім. склад грунтів, рядом проложені комунікації та т.д.

Я пробував вчора підняти тему про електроосмос, дуже цікава тема, але відклик тільки 1. Може тут хтось з практиків відкликнеться. Якісь ссилки, поради. Думаю багатьо буде цікаво та корисно.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Щось я думаю,що цей метод щось подібний на "пасивний електроосмос" ,хоча я можу помилятись.

Ви не помиляєтесь на рахунок пасивного. Але спочатку був "пасивний". Даний метод описується в книзі чеським інженером. Книга 80-х років минулого століття. Даний метод опробував мій товариш після невдалої боротьби з вологою стіною різними способами. Вже декілька років стіна сухіша за решту.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ви не помиляєтесь на рахунок пасивного. Але спочатку був "пасивний". Даний метод описується в книзі чеським інженером. Книга 80-х років минулого століття. Даний метод опробував мій товариш після невдалої боротьби з вологою стіною різними способами. Вже декілька років стіна сухіша за решту.

 

Якщо можна, то як це все працює практично. Теорію я що міг то, ознайомився, та і в електротехніці на рівні. Можна на е-почту.

Маю дуже великі проблеми з вологими стінами.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо можна, то як це все працює практично.

Заїзджав до товариша. Робив він це все 7 років тому. Стіна на вигляд сухіша за решту, хоча колись була досить мокрою - це склад - магазин і опалюється менше, ніж будинки. Приміщення старе і фундамент низький, гідроїзоляція така, як колись - простелена між фундаментом і стіною толя. Звісно за такий період з неї мало користі. Штирі б'ються в фундамент дещо нижче рівня стіни. Для естетики можна нижче рівня землі, але перший варіант кращий. Він при заміні підлоги забивав в середині приміщення.

За рахунок різниці потенціалів підсос починає працювати зверху вниз - тобто в ньго стіна всмоктує вологу з приміщення і відводить в фундамент. Звісно вологи в приміщенні не багато. Попрошу, щоб пошукав цю книгу.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Заїзджав до товариша. Робив він це все 7 років тому.

Буду дуже вдячний.

На скільки я зрозумів в товариша "пасивний" метод?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На скільки я зрозумів в товариша "пасивний" метод?

Так. Просто проварені між собою штирі в фундаменті і підключені до шини заземлення.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хм.. Штыри замурованы в бетон и заземлены.

А собственно сам бетонный фундамент, находящийся в непосредственном контакте с грунтом, не является заземленным?

Не? :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А собственно сам бетонный фундамент, находящийся в непосредственном контакте с грунтом, не является заземленным?

В якійсь мірі можливо і виступає як заземлення, але електричний опір напевно буде значно більший, ніж опір стандартного заземлення (труби по периметру приміщення забиті в землю). На цьому напевно все і ґрунтується. Книги товариш знайти не зміг, тому залишається тільки догадуватись. Але дієвість цього методу бачу сам особисто.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В якійсь мірі можливо і виступає як заземлення, але електричний опір напевно буде значно більший, ніж опір стандартного заземлення

 

Несомненно, сами штыри будут заземлены гораздо лучше, особенно если сверху грунт сухой (месяц не было дождей). А чем они помогут бетону, в который их вогнали, ума не приложу....:unknown:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Несомненно, сами штыри будут заземлены гораздо лучше, особенно если сверху грунт сухой (месяц не было дождей). А чем они помогут бетону, в который их вогнали, ума не приложу....:unknown:

 

Вот и я не пойму, откуда берется разность потенциалов.

Тем более, если стена сосет воду, то есть у меня сомнение, что грунт сухой.

Вот нарисовал типа схемку.

Если все так просто, то почему везде все усложняют : выемка слоя межкирпичного раствора и вбивание в этот шов профилированной нержавейки, инъекция как полимеров, так и минеральных гидроизоляторов, электроосмос, высушивающие штукатурки ....

2.jpg.d9486604e4d16c2959e0a2571c717f90.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А чем они помогут бетону, в который их вогнали, ума не приложу....

"Оскільки в кладці підняття рідини виникає під впливом капілярної сили всмоктування найменших пор, то при цьому русі виникає малий електричний струм, який зростає прямопропорційно швидкості капілярного підйому вологи. В напрямку її руху знаходиться позитивний полюс електричної напруги (рис.13), на протилежному кінці – відємний. Якщо заземлити якусь частину вологої кладки виникає замкнутий електричний контур (коротке замикання), який змінює попередній напрям капілярного підтягування рідини (рис.14). Цей обернений рух рідини продовжується практично до повного висихання кладки [3, 4]." - все виявляється значно простіше, ніж я думав.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

"Оскільки в кладці підняття рідини виникає під впливом капілярної сили всмоктування найменших пор, то при цьому русі виникає малий електричний струм, який зростає прямопропорційно швидкості капілярного підйому вологи. В напрямку її руху знаходиться позитивний полюс електричної напруги (рис.13), на протилежному кінці – відємний. Якщо заземлити якусь частину вологої кладки виникає замкнутий електричний контур (коротке замикання), який змінює попередній напрям капілярного підтягування рідини (рис.14). Цей обернений рух рідини продовжується практично до повного висихання кладки [3, 4]." - все виявляється значно простіше, ніж я думав.

 

А звідки цитата, і що на (рис.13, рис.14)?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А звідки цитата, і що на (рис.13, рис.14)?

 

Цитата взята отсюда : (ссылка устарела)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вот и я не пойму, откуда берется разность потенциалов.

Поки шукали звідки цитата напевно вже зрозуміли.

 

Добавлено через 3 минуты

Цитата взята отсюда :

Ні. (ссылка устарела)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 10 місяців потому...

Jetfigter2015, Дуже цікавий метод.

 

Якщо можна то порадьте і мені як краще зробити.

 

Вихідні дані. Маємо будинок з польскої цегли (1,5 цегли майже 50 см.) 30-х років фундамент також цегляний Гідроізоляції між фундаментом і стіною немає все суцільне з цегли. Відмостка з переду будинку стара і чесно кажучи планую міняти. Зробив дренаж на відстані десь 1 м від хати зверху від хати і з передньої сторони будинку (хата стоїть на схилі) глибиною 2 метри (нижче фундаменту), з другої (задньої) сторони дренажу немає можливості зробити оскільки там відстань між сусідськими хатами менше метра. Там просто забетонував і зробив відмостку для стічних вод з дахів будинків.

 

Поки що на стінах чітко видно доки вони мокрі (в різних місцях від 20-30 см. до 1 м.) Рівень деколи піднімається якщо відбуваються якісь зливи і вода затікає через діряву відмостку спереду будинку. Якщо дощі малі хоча і затяжні дренаж справляється і підняття не видно.

 

Отож планується перебудова того будинку. Вже дороблений мансардний поверх і йде заміна даху. Плануються мінтися підлоги, опалення (поки старі чугунні батереї), електрика (проводка ще польска, або радянська 40-50х років).

 

Боюсь що якщо навіть поміняю відмостку спереду будинку з додатковою гідроізоляцією під відмосткою може відбуватися капілярне підтягування вологи. І відповідно після ремонту сітна буде мокріти.

 

Забити штирі буде можливість як ззовні будинку (під час заміни відмостки) так і зсередини під час заміни підлог.

 

Заземлення є! Робив для новобудови яка знаходиться в притул до старого будинку вище по схилу.

 

Чекаю з нетерпінням на відповідь.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо можна то порадьте і мені як краще зробити.

clip2net.com/clip/m46837/1379853338-dab74-3838kb.jpg clip2net.com/clip/m46837/1379853276-e98c9-3526kb.jpg Wt ajnj yfgsd - Це фото напівпідвального приміщення. При чому стіна на другому фото практично повністю нижче рівня землі. Гідроізоляція повністю відсутня. Переробляв це приміщення літом. Стіни - камінь, були досить мокрими. Стіни просвердлені через 20 -25см та забита арматура ( робилось з ціллю підсилення фундаменту - збільшувалась площа опори на ґрунт) - на фото видно полосу шириною 25см вздовж стіни. Ця арматура з'єднана катанкою та заземлена. За літо все висохло і немає навіть натяку на капілярне підсмоктування вологи, хоча дощі регулярно та холодно уже.

 

Забити штирі буде можливість як ззовні будинку (під час заміни відмостки) так і зсередини під час заміни підлог.

Думаю, що краще при заміні підлоги, щось на зразок як я зробив, чим більше штирів - тим краще. І чим менший опір заземлення. Головне, що працює це все досить ефективно.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Там просто забетонував і зробив відмостку для стічних вод з дахів будинків.

Воду з дахів, як свого так і сусідських бажано збирати за допомогою водосточной системи та відводити по можливості подалі від будинків.

 

Поки що на стінах чітко видно доки вони мокрі (в різних місцях від 20-30 см. до 1 м.)

Дайте фотки фундамента из кирпича и соотв. стен.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...