Строим Дом

Партнер раздела: UDK
Перезагрузить страницу

Поради по фундаменту від практиків.

Ответ
 
Опции темы
Старый 25.08.2011, 11:01   #1
Brok_Lv
Начинающий форумчанин
 
Регистрация: 23.08.2011
Пол: Мужской
Сообщений: 50
Вы сказали Спасибо: 9
Поблагодарили 1 раз в 1 сообщении
Отправить сообщение для Brok_Lv с помощью AIM
Question Поради по фундаменту від практиків.

Доброго дня. Перечитав значну к-сть постів та статей на цьому ресурсі та на інших але так і не знайшов повноцінні відповіді на свої запитання.
Буду дуже вдячний за поради від практиків у питаннях будівництва а точніше по фундаментним роботах.


Найближчим часом (1-2 тижні)планую розпочати будову будинку для своєї молодої сім’ї. Повноцінний проект відсутній. Є лише ескізний. Сам реально далекий від будівництва і майже не орієнтуюсь у цих питаннях. На цей рік запланував за допомогою найманої бригади виготовити фундамент для будинку.


Спробую описати ситуацію.
Фундамент двохквартирного будинку приблизно має бути 14 на 10,5 метрів. Будинок буде без цокольних (підвальних) приміщень. Земля до +- одного метра глибини однорідна. Потім глина. Вирішили заливати стрічковий (ленточний) фундамент. Уже є попередня домовленість із бригадою які будуть копати вручну траншеї, заливати та (або) виготовлювати бетон, робити опалубку і т.д. Глибина буде близько 1-го метра. Висота над землею від 0,5 до 0,8 м (є перепад на ділянці). Найбільша складність та основний нюанс по якому виникло найбільше ключових питань: повноцінного доїзду до цієї ділянки ні машин із будматеріалами ні бетоновозу неможливе. Є можливість доставляти матеріали на загальну дорогу а потім транспортувати через подвір’я вручну (тачками) до місця будови. По іншому реально не можливо. З усіх сторін уже є існуючі капітальні будівлі. Заїхати туди змогла б максимум «Газель» і не більше. Приблизний об’єм бетону який треба залити +-65 м3. Відстань від можливого місця розвантаження будматеріалів до найближчого кута майбутньої хати близько 30-35 метрів.
Робітники із бригади повідомили, що мають бетономішалку та готові вручну робити та заливати бетон. Головне доставляти їм матеріали під руки. Або згідні залити з бетоновозу.
А тепер і запитання на які я б дуже хотів знайти для себе відповіді:
(Хочу відповіді почути від практиків.)
Що би Ви мені порадили робити?...
Доставляти та розвантажувати будматеріали на дорозі а потім транспортувати їх тачками до об’єкту та на місці замішувати бетон чи краще вивантажувати із міксера на дорозі бетон та перевозити його тачками та заливати у траншеї?
Також чув про бетононасоси. Цікавився ціною. Оренда за день близько 3000 грн.
І супутні запитання: яка приблизно різниця по вартості між готовим бетоном та бетоном який будуть самі на місці замішувати робітники?
Хочу собі сам зорієнтуватись, підкажіть скільки треба цементу, піску та щебеню щоб приготувати 10 м3 бетону самостійно?
Скільки приблизно реально перевезти тачками та залити бетону із міксера на відстань 35-50 м. за робочий день?
Скільки робочі зможуть виготовити та залити за робочий день бетону (в наявності наразі одна бетономішалка)?
Скільки реально залити бетону за робочий день використовуючи бетононасос та доставку міксерами?
Який варіант Ви би обрали для себе? Яка різниця по видатках та часу?
Яка має бути ширина траншеї (фундаменту)коли основні стіни будуть у 1,5 цегли, ще деякі шириною 1 та зовсім мало у пів цегли? Треба усі робити однакової ширини? Для стін у 1,5 цегли для двоповерхового будинку яка ширина фундаменту є достатньою (40, 45, 50 см.)?
На перед дякую за поради та відповіді.
Миниатюры
254395b8974e.gif  
Brok_Lv вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 25.08.2011, 11:22   #2
Uvex
Супер старожил форума
Аватар для Uvex
 
Регистрация: 18.03.2008
Адрес: Киев
Пол: Мужской
Сообщений: 7,586
Вы сказали Спасибо: 1,690
Поблагодарили 5,928 раз(а) в 1,722 сообщениях
По умолчанию

Либо пробовать вариант бетононасоса (предпочтительный).

Либо изготавливать бетон самостоятельно. В этом случае понадобится большая бетономешалка (минимум 250 литров), ну и тотальный контроль за процессом изготовления.

"Монолитить" бетон можно в течении 3х дней. То есть там, где остановились, выжидать для доливки не более 3х дней.

Вариант "возить тачками" - утопический. За простой миксера будете платить.
Ширина стен - зависит от отделки. Если фасад мокрым способом - то 40 см достаточно. Если облицовка кирпичем - то нужно брать 60 см ширину фундамента.

По рецепту бетона - зависит от требуемой марке. В интернете куча информации на эту тему.

"Скільки реально залити бетону за робочий день використовуючи бетононасос та доставку міксерами?" - Ваш объем залить реально за день.
Uvex вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Этот пользователь сказал Спасибо Uvex за это полезное сообщение:
Brok_Lv (25.08.2011)
Старый 25.08.2011, 14:38   #3
Brok_Lv
Начинающий форумчанин
 
Регистрация: 23.08.2011
Пол: Мужской
Сообщений: 50
Вы сказали Спасибо: 9
Поблагодарили 1 раз в 1 сообщении
Отправить сообщение для Brok_Lv с помощью AIM
Question

Цитата:
Сообщение от Uvex Посмотреть сообщение
Либо пробовать вариант бетононасоса (предпочтительный).... - Ваш объем залить реально за день.
Уточнення лити планувалось спочатку у землю а потім робити опалубку на наземній частині і лити решту бетону. Чи можливо це реалізувати за день? І як тоді кріпити зовнішню опалубку?

Чекаю ще порад від інших практиків.

Дякую.
Brok_Lv вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 25.08.2011, 20:17   #4
Uvex
Супер старожил форума
Аватар для Uvex
 
Регистрация: 18.03.2008
Адрес: Киев
Пол: Мужской
Сообщений: 7,586
Вы сказали Спасибо: 1,690
Поблагодарили 5,928 раз(а) в 1,722 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Brok_Lv Посмотреть сообщение
Уточнення лити планувалось спочатку у землю а потім робити опалубку на наземній частині і лити решту бетону. Чи можливо це реалізувати за день? І як тоді кріпити зовнішню опалубку?

Чекаю ще порад від інших практиків.

Дякую.
1. Не думаю, что реально.
2. Почему сразу не сделать опалубку и заливать все вместе?
3. Лить в землю без опалубки чревато этим:
stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=67759
Uvex вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 25.08.2011, 20:49   #5
wertexan
Старожил форума
 
Регистрация: 30.06.2011
Адрес: Украина
Пол: Мужской
Сообщений: 1,684
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 778 раз(а) в 626 сообщениях
Отправить сообщение для wertexan с помощью AIM
По умолчанию

1. Проблема бетону в тому, що він починає тужавіти через 45хв від початку замішування (мова йдеться про бетон на звич. цементі). А його ще треба довезти а потім вручну перевозити. Якщо, народу + тачок буде достатньо, щоб перетаскати і укласти бетон (4…8 кубів в залежності від міксера) за час у межах 1 год, то варто брати заводський бетон. Варіант з добавками, що уповільнюють початок тужавіння в приципі можна розглядати, але умовно — це залежить від виробника бетону.
2. Привезти бетон і зробити на місці (привезши матеріали) за допомогою найманої праці вийде по грошах приблизно на одне і те ж. Але заводський бетон у більшості випадків (крім використання дуже недешевих добавок) буде кращий. І не факт, що робити на місці буде дешевше. Теба рахувати. + час.
3. Найкращим варіантом буде використання бетононасосу. Щоправда і бетон буде дорожчий (більшої пластичності треба буде) і використання бетононасосу трохи обійдеться. Фундамент при достойній опалубці і нормальних постачальниках можна буде залити за день.
4. Приблизні витрати матеріалів на 10 кубів бетону класу В15 (марки М200): щебеню бажєано митого фракцій до 40мм близько 7м3, піску річного або гірського митого (особливо звертаю на це увагу) близько 5м3, цементу в районі 2.5…3т (величина розрахункова і строго кажучи навіть експериментальна). Зразу уточнюю, що витрати цементьу залежать від фракціі щебня (краще спеціальна суміш фракцій) якості і фракціі піску, активності цементу, викристання добавок. Крім того народ, що калатає бетон може збільшувати процент піску задля зпрощення укладки, що негативно впливає на його міцність. То того самого призводить більша кількість води. Існує дуже великий ризик не витримування пропорцій матеріалів. Не меньший ризик дає невідома якість цементу. Зате завод за марку бетону відповідає (вимагайте документів на кожну машину).
5. В принципі за 1 день бригада з 3-х чоловік при використанні великої мішалки здатна залити порядка 3-х кубів бетону (реально може бути і трохи більше і значно меньше). Швидкість роботи приципово обмежується продуктивністтю мішалки. Мій власний досвід каже, що при мішалці в районі 170л і нормальній організації залити 2.5м3 піднімаючи на висоту в принципі реально, але дуже важко фізично. 3…3.5м3 це оптимістичний сценарій для мішалки в районі 230л.
6. Собі я б заливав насосом — це зменьшить вимоги до ущільнення бетону. Він майже що сам тоді ущільнюється і вібрувати йго майже не треба. Роботи по бетонуванню можно реально зробити за 1…2 дня і це залежить в основному від продуктивності насосу та чіткості поставок бетону. Особливості: найбільші вимоги до міцності опалубки — зразу велика висота бетону. Якщо робітники не приймали раніше бетон міксером/насосом то слід прискіпливо проконтролювати міцність опалубки. Тобто ви думаєте що вже міцна? Збільшуйте міцність в 2 рази! Думаю буде трохи дорожче, але не приципово з врахуванням прискоренням роботи, збільшення міцності фундаменту і більшій гарантії якості результату.
7. Ширина фундамету величина розрахункова. І залежить від геології та навантажень. Приблизно емпірично ( з врахуваням досвіду розрахунків) ширина подушки для хати у 2 поверхи при середньо-поганеньких глинистих грунтах: для ненесучих стін 0.4…0.5м, для зовнішніх несучих 0.5…0.7м, для внутрішніх несучих 0.6…0.9м. Саме подушки, а не стін фундаменту. Фундаменти під перегородки у 0.5 цегли є непринциповими. При невідомій геології та приблизних навантаженнях вважаю обов'язовим армування фундаменту близько основи та обрізу для отримання "умовної балки на пружній основі".

Все вищенаписане — ІМХО.
wertexan вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Эти 3 пользователя(ей) сказали Спасибо wertexan за это полезное сообщение:
alex.dp (26.08.2011), Brok_Lv (26.08.2011), seyvalter (29.09.2011)
Старый 25.08.2011, 20:58   #6
Uvex
Супер старожил форума
Аватар для Uvex
 
Регистрация: 18.03.2008
Адрес: Киев
Пол: Мужской
Сообщений: 7,586
Вы сказали Спасибо: 1,690
Поблагодарили 5,928 раз(а) в 1,722 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от wertexan Посмотреть сообщение
Все вищенаписане — ІМХО.
Мне вот только одно интересно: как это нельзя за день залить больше 3-х кубов?
Интересно, сколько же времени уходит на изготовление 250 литров бетона?
Если можно в подробностях: с начала и по минутам
Uvex вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 25.08.2011, 21:07   #7
wertexan
Старожил форума
 
Регистрация: 30.06.2011
Адрес: Украина
Пол: Мужской
Сообщений: 1,684
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 778 раз(а) в 626 сообщениях
Отправить сообщение для wertexan с помощью AIM
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Uvex Посмотреть сообщение
Мне вот только одно интересно: как это нельзя за день залить больше 3-х кубов?
Интересно, сколько же времени уходит на изготовление 250 литров бетона?
Если можно в подробностях: с начала и по минутам
Неа. Не буду обосновывать. Считайте моим, возможно неверным, эмпирическим опытом. По здравому рассуждению, думаю, что можно и больше, если хорошо организовывать работу и вкалывать часов 10, но сколько тоже не скажу. Давайте лучше выскажетесь вы.
wertexan вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 25.08.2011, 21:32   #8
Uvex
Супер старожил форума
Аватар для Uvex
 
Регистрация: 18.03.2008
Адрес: Киев
Пол: Мужской
Сообщений: 7,586
Вы сказали Спасибо: 1,690
Поблагодарили 5,928 раз(а) в 1,722 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от wertexan Посмотреть сообщение
Неа. Не буду обосновывать. Считайте моим, возможно неверным, эмпирическим опытом. По здравому рассуждению, думаю, что можно и больше, если хорошо организовывать работу и вкалывать часов 10, но сколько тоже не скажу. Давайте лучше выскажетесь вы.
честно - не пробовал. но мне интересно, почему нельзя больше.
засыпать в бетономешалку щебня, песка, цемента, налить воды.. перемешать несколько минут, выгрузить в тачку и залить. сколько же это времени нужно?
Uvex вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 25.08.2011, 21:39   #9
Дощ
Бывший tap_ok
Аватар для Дощ
 
Регистрация: 28.11.2010
Адрес: Київ
Пол: Мужской
Сообщений: 6,039
Вы сказали Спасибо: 3,399
Поблагодарили 6,752 раз(а) в 2,420 сообщениях
Отправить сообщение для Дощ с помощью AIM
По умолчанию

У мене бійці лили армопояс на ФСБ, ~5,5м3, змішувач був невеликий, вп’ятьох справились за день, й наче не дуже поспішали
Дощ вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 25.08.2011, 21:58   #10
Знахарь
Старожил форума
Аватар для Знахарь
 
Регистрация: 12.01.2010
Пол: Мужской
Сообщений: 2,140
Вы сказали Спасибо: 2,456
Поблагодарили 3,634 раз(а) в 1,018 сообщениях
По умолчанию

У меня в прошлом месяце плиту объемом около 4 куб.м. под гараж заливали 4,5 часа. Это время только заливки в уже готовую опалубку с уже повязанной арматурой. Мешалка объемом 160л использовалась примерно на 100л бетонной "пены". "Пену" превращали в бетон глубинным вибратором, что тоже вошло в указанное время.
Знахарь вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 26.08.2011, 00:03   #11
Uvex
Супер старожил форума
Аватар для Uvex
 
Регистрация: 18.03.2008
Адрес: Киев
Пол: Мужской
Сообщений: 7,586
Вы сказали Спасибо: 1,690
Поблагодарили 5,928 раз(а) в 1,722 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Знахарь Посмотреть сообщение
У меня в прошлом месяце плиту объемом около 4 куб.м. под гараж заливали 4,5 часа. Это время только заливки в уже готовую опалубку с уже повязанной арматурой. Мешалка объемом 160л использовалась примерно на 100л бетонной "пены". "Пену" превращали в бетон глубинным вибратором, что тоже вошло в указанное время.
как ни крути, а бетононасос автору прописан доктором
неделю заливать только бетон - не каждый выдержит психологически
Uvex вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 26.08.2011, 07:22   #12
sov1178
Супер старожил форума
 
Регистрация: 15.02.2011
Пол: Мужской
Сообщений: 6,516
Вы сказали Спасибо: 17,656
Поблагодарили 9,383 раз(а) в 3,355 сообщениях
По умолчанию

Я бы использовал бетононасос - качественней, быстрее и дешевле. У меня тоже с подъездом проблема - газовая труба мешает. Насосом залили 11м3 за 30минут. За насос заплатил немного больше 1000грн.

Если растягивать заливку ленты, то прочность пострадает (за день вручную не намешают столько чтобы залить все, да и какую марку намешают еще вопрос, а оплату за такую работу попросят соответствующую и народа не мало надо будет). Если тачками возить, то бетон с миксера просто не успеют развести - он начнет схватываться и начнут бодяжить с водой = марка будет совсем не та (да и за простой миксера платить тоже надо). На Ваш объем и условия насос самое то...
Миниатюры
7D_05013-(Насос).jpg  
sov1178 вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Этот пользователь сказал Спасибо sov1178 за это полезное сообщение:
Brok_Lv (26.08.2011)
Старый 26.08.2011, 07:41   #13
alex.dp
Форумчанин
 
Регистрация: 09.12.2010
Адрес: Днепропетровск
Пол: Мужской
Сообщений: 322
Вы сказали Спасибо: 196
Поблагодарили 165 раз(а) в 70 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от sov1178 Посмотреть сообщение
Я бы использовал бетононасос - качественней, быстрее и дешевле. ...
Присоединяюсь, бетононасос - единственный нормальный вариант при отсутствии подъездных путей. Себе заливал ленту за 2 захода, доп.расходы на бетононасос составили меньше 2000грн., но зато за фундамент не надо переживать. Самое плохое в ручной заливке это неоднородность замесов, необходимость тотального контроля за строителями по пропорциям (особенно по воде) и в результате страдает прочность и монолитность фундамента.

Единственное и очень важное предостережение - это, как уже заметил форумчанин wertexan, прочность опалубки - не жалеть деньги на брус, ставить почаще шпильки и когда уже кажется, что опалубка выдержит хоть цунами, все-равно дополнительно ее укрепить.

Фундамент - это первый приоритет в списке работ, на которых не стоит экономить, оно потом рано или поздно боком выйдет.
alex.dp вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 26.08.2011, 12:48   #14
Brok_Lv
Начинающий форумчанин
 
Регистрация: 23.08.2011
Пол: Мужской
Сообщений: 50
Вы сказали Спасибо: 9
Поблагодарили 1 раз в 1 сообщении
Отправить сообщение для Brok_Lv с помощью AIM
Question

Дякую усім за поради. Для себе також так подумав що із бетононасосом буде найоптимальніший варіант. Як мінімум по якості та швидкості виграш однозначно.
Але заради цікавості. Якщо взяти до уваги пропорції (про які згадувалось у цій темі раніше) для приготування бетону самому то вартість 10 м3 виходить близько 4500 грн. а готовий бетон близько 6000 грн. Це я правильно прикинув чи ні?
Бо робітники говорили що ціна їхніх послуг стала і не залежить від того чи вони самі мішають чи приймають від міксера. Можливо тоді треба ціну за послуги роботяг зменшувати якщо бетон уже готовий буде?

Також питання: а під стінку довжиною три метри у пів цегли теж треба лити фундамент чи її потім можна мурувати на чорнову стяжку? Це буде стінна між двома товстими стінами (1 - 1,5 цегли)

І по бетону. Марки - М200 достатньо чи краще уже брати М250. Наскільки суттєва різниця? Чи варта доплатити за це?

Дякую.
Brok_Lv вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 26.08.2011, 13:04   #15
kostya_p
Форумчанин
Аватар для kostya_p
 
Регистрация: 04.11.2009
Пол: Мужской
Сообщений: 286
Вы сказали Спасибо: 11
Поблагодарили 62 раз(а) в 55 сообщениях
Отправить сообщение для kostya_p с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Brok_Lv Посмотреть сообщение

Також питання: а під стінку довжиною три метри у пів цегли теж треба лити фундамент чи її потім можна мурувати на чорнову стяжку? Це буде стінна між двома товстими стінами (1 - 1,5 цегли)

І по бетону. Марки - М200 достатньо чи краще уже брати М250. Наскільки суттєва різниця? Чи варта доплатити за це?

Дякую.
Стену 0,5 кирпича можно поставить на бетонную подготовку (плиту) пола по грунту. На стяжку поставить не получится, так как под ней (обычно) находится слой утеплителя.

Бетон для фундамента при заливке бетононасосом обычно применяется В20П4.
kostya_p вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 26.08.2011, 14:06   #16
alex.dp
Форумчанин
 
Регистрация: 09.12.2010
Адрес: Днепропетровск
Пол: Мужской
Сообщений: 322
Вы сказали Спасибо: 196
Поблагодарили 165 раз(а) в 70 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Brok_Lv Посмотреть сообщение
...для приготування бетону самому то вартість 10 м3 виходить близько 4500 грн. а готовий бетон близько 6000 грн. Це я правильно прикинув чи ні?

Марки - М200 достатньо чи краще уже брати М250. Наскільки суттєва різниця? Чи варта доплатити за це?
По вартості бетону - приблизно так, але не забувайте, що якість самомісного бетону і якість заводського бетону - різні речі. Для того, щоб отримати аналог заводського В20П4 (М-250) необхідно при самомісному бетоні брати пропорції на М-300-М350 та бути вкрай впевненим хоча б у якості цементу і пластифікатору. І щоб там ваші працівники не казали, за приготування бетону на місці є своя такса (необхідно натаскати щебня та піска, потім вручну розтащити бетон - ціла купа чоловіко/годин праці). Заливка бетоном з бетононасосу повинна тарифікуватися дешевше за самомісний бетон однозначно.

Собі заливав саме В20П4, але вважаю, що В15П4 (М-200) достатньо при використанні глибинного вібратору. Якщо Ви не будете використувати вібратор, то є досить велика імовірність, що ваші роботяги попросять водія добавити водички, а тоді кінцевий результат з В20П4 може вийти гіршим за В15П4.
alex.dp вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Этот пользователь сказал Спасибо alex.dp за это полезное сообщение:
Brok_Lv (26.08.2011)
Старый 26.08.2011, 17:17   #17
Хоровский Виктор
Начинающий форумчанин
Аватар для Хоровский Виктор
 
Регистрация: 05.08.2011
Пол: Мужской
Сообщений: 43
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 13 раз(а) в 9 сообщениях
Отправить сообщение для Хоровский Виктор с помощью AIM
По умолчанию

На собственном опыте убедился что бетон нужно привозить готовым, потому что строители в бетономешалки его никогда не сделают нормальной однородной масой, да еще при обьемах фундамента
Хоровский Виктор вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 27.08.2011, 11:06   #18
sov1178
Супер старожил форума
 
Регистрация: 15.02.2011
Пол: Мужской
Сообщений: 6,516
Вы сказали Спасибо: 17,656
Поблагодарили 9,383 раз(а) в 3,355 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от alex.dp Посмотреть сообщение
Единственное и очень важное предостережение - это, как уже заметил форумчанин wertexan, прочность опалубки - не жалеть деньги на брус, ставить почаще шпильки и когда уже кажется, что опалубка выдержит хоть цунами, все-равно дополнительно ее укрепить.
Поддерживаю по опалубке! И еще, шпильки должны быть с большими шайбами и шпильки нужно пропускать через брус, которым укрепляете опалубку. Кстати сами шпильки (внутри фундамента) пропустите через самые дешевые ППР трубки - они позволят вытащить шпильки после заливки, и вдобавок удобнее будет ставить щиты опалубки (нужное расстояние между щитами получается за счет длины трубок), ну и не знаю какая у Вас конструкция, но часто за трубки можно подвесить арм. каркас.

Удачи!
sov1178 вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 27.08.2011, 19:36   #19
ak85_
Начинающий форумчанин
 
Регистрация: 13.03.2010
Адрес: Киев
Пол: Мужской
Сообщений: 87
Вы сказали Спасибо: 23
Поблагодарили 27 раз(а) в 25 сообщениях
Отправить сообщение для ak85_ с помощью AIM
По умолчанию бетон

Напишу я и свое мнение. Ни в коем случае не готовте бетон самостоятельно для конструкций важнее чем отмостка, нормального ничего в гравитационной мешалке не получите!!!!! Причин несколько: дозировка, качество материалов, качество перемешивания. Обязательно используйте вибратор, он выганяет воздух с бетона. Правду писали, бетононасос вам сам доктор прописал. По опалубке, лучше посмотрите один раз чем десять раз прочитаете. По оплате: есть приготовление бетона, а есть укладка, вот и платите за то что вам делают.
ak85_ вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 29.08.2011, 08:13   #20
Pr_Woland
Начинающий форумчанин
 
Регистрация: 02.08.2010
Пол: Не указан
Сообщений: 56
Вы сказали Спасибо: 50
Поблагодарили 14 раз(а) в 10 сообщениях
Отправить сообщение для Pr_Woland с помощью AIM
По умолчанию

Доброго дня !
Як приватний забудовник із вже готовим фундаментом хочу порадити вам не економити на марці бетону. Ця економія просто смішна порівняно із вартістю самого фундаменту не те що будинку в цілому.
Окрім допустимого навантаження на стиск в бетону є ще такі важливі характеристики як морозостійкість та водопроникність. Так от морозостійкі бетони починаються з класу В20 (М250). Такий бетон згодиться на заливку у частину фундамента нижче рівня грунту. Надземну частину краще залити М300 чи М350. В нього значно краща морозостійкість, а також матимете запас міцності якщо буде порушена технологія заливки (а вона швидше всього не буде досконалою).
Pr_Woland вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Эти 2 пользователя(ей) сказали Спасибо Pr_Woland за это полезное сообщение:
alex.dp (29.08.2011), Дощ (29.08.2011)
Ответ

Опции темы



Текущее время: 18:45. Часовой пояс GMT +2.

Если Вы пользователь

Вы можете зарегистрироваться как пользователь и использовать весь функционал форума.
В любой момент Вы можете изменить свой статус с пользователя на компанию зайдя в личный кабинет.

Регистрация пользователя

Если Вы компания

Вы можете зарегистрироваться как компания и вести свою деятельность на нашем сайте.
Вы также можете создавать темы и отвечать в форуме.

Регистрация компании