Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Гелевий АКБ

cadet225

Рекомендовані повідомлення

Привіт!

шукаю заміну поточній АКБ

які відгуки по експлуатації гелевих АКБ ?

дивлюсь на АКБ на 200 А/г

наприклад - "Аккумулятор гелевый LPN-GL 12V - 200 Ah"

Буду вдячний за відгуки чи альтернативні пропозиції.

Дякую.

Змінено користувачем cadet225
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Да по сути технология отработана давно. Работают так же как и кислотные, и по срокам все тоже самое и по характеристикам. Единственно не бояться трясок и вибраций. Ну и электролит кислотный естественно не выльется если набок покласть, так как он представляет собой консистенцию в виде ну скажем так зубной пасты. Так что нужно ли переплачивать решать только вам. Это больше подходит на катера, электростанции и такое прочее. На автомобиль хорошо, но дороговато как по мне. 
ИМХО

Змінено користувачем ЭлектроМеханиК
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

@ЭлектроМеханиКпланував для мережевого обладнання - не для авто. Якщо все однаково зі звичайними - то що можете порадити ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А вот если в дом для сетевого оборудование то гелевые предпочтительнее. У них практически нет газовыделения. А обычные аккумуляторы при зарядке выделяют водород. И установка их в закрытых помещениях вообще категорически запрещена. Смотрите правила оборудования аккумуляторных помещений. А то так и взорваться не долго. Так что для дома гелевые предпочтительнее. Но тоже посмотрите требования по вентиляции и правилам эксплуатации акб

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 02.05.2022 в 22:44, cadet225 сказал:

які відгуки по експлуатації гелевих АКБ ?

Именно за GEL гнаться смысла не вижу. AGM по всем позициям лучше.

GEL более нежный, быстро теряет емкость при низких температурах, ниже токи разряда, нужен свой зарядный профиль, стоит дороже AGM. Одно преимущество - лучше выдерживает глубокий разряд.

Большая часть предложений на рынке под видом GEL, это AGM.

 

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

03.05.2022 в 13:16, ЭлектроМеханиК сказав:

У них практически нет газовыделения.

Чому ж? Хімпроцеси класичні, тупо електроліт з загущувачем. Хіба ні?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, porterlv сказал:

Чому ж? Хімпроцеси класичні, тупо електроліт з загущувачем. Хіба ні?

Нема на ружу, а в середині мож

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Chatter сказал:

Именно за GEL гнаться смысла не вижу. AGM по всем позициям лучше.

GEL более нежный, быстро теряет емкость при низких температурах, ниже токи разряда, нужен свой зарядный профиль, стоит дороже AGM. Одно преимущество - лучше выдерживает глубокий разряд.

Большая часть предложений на рынке под видом GEL, это AGM.

 

 

Ну це ще якщо там дійсно гель )))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 хвилин тому, Dalet сказав:

Нема на ружу, а в середині мож

Та в любому АКБ є клапани безпеки (гумові ковпачки по принципу "системі ніпель " під кришкою з мікроотворами). Бо при перезаряді, КЗ ітд газують всі типи АКБ...

При не паспортних режимах чи з віком усихають як класичні не обслуговувані так і гелеві.

То ж хз де межа між маркетингом і реальними причинами відмінності (якщо є) газовиділення. Мо завдяки ковпачкам, як нема сильного перепаду тиску, що випарувалось то й конденсувалось всередині банки? Навляд чи з гелю пароутворення менше, він хіба дозволяє працювати у перевернутому вигляді.

До речі, колись пробував доливати в старі (пересохші) гелеві УПСові дистилят - частково оживали. Але, то мертвому припарка...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, porterlv сказал:

речі, колись пробував доливати в старі (пересохші) гелеві УПСові дистилят - частково оживали. Але, то мертвому припарка...

То мабуть був AGM.

 

P.s. я не памятаю випадку розгерметизації і виділення газу наружу герметичної батареї. Може тому що поряд не стояв, а вже після того. Але, ящо що, то корпуса в них роздуває знатно а клапана тримають.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Dalet сказав:

То мабуть був AGM.

Гель - АГМ по суті те саме - зв'язаний електроліт.

Хз, нонейми 7 А*Год по 10 -15 уо. Як мінімум, рідкого електроліту в них нема з новья (дозволена експлуатація вверх ногами чи на боці) Про клапана необслуговуваних по них суджу (зробити фото? комусь цікаво?).

До речі, необслуговувані автомобільні з класичним рідким електролітом мають аналогічну конструкцію клапанів (а от через рідину не допускається експлуатація на боку чи догори дригом). Повністю герметичних поки не бачив ніразу. І не маю де взяти щоб розковиряти.

От дуті були - чи від температури чи самі пластини корпус розпирали (бо газ мав вільний вихід).

Традиційно ставлю під сумнів :) Треба щоб хтось розковиряв дохлу гелеву во ім'я науки.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

46 минут назад, porterlv сказал:

Гель - АГМ по суті те саме - зв'язаний електроліт

Так, але є одне велике, в технології утримання електроліту

47 минут назад, porterlv сказал:

Хз, нонейми 7 А*Год по 10 -15 уо. Як мінімум, рідкого електроліту в них нема з новья (дозволена експлуатація вверх ногами чи на боц

Бо то agm. Там паралон в електроліті. Грубо кажучи

48 минут назад, porterlv сказал:

От дуті були - чи від температури чи самі пластини корпус розпирали (бо газ мав вільний вихід).

Традиційно ставлю під сумнів :) Треба щоб хтось розковиряв дохлу гелеву во ім'я науки.

При перезаряду виділення газів і звісно температура. Це пов'язано.

А де гарантія що він гелеву розковиряє?  В мене з пів сотні різних валяється. Треба? Продам по ціні брухту. В мене вони залишаються після ремонту пбж

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

49 хвилин тому, Dalet сказав:

Треба? Продам по ціні брухту.

Ні, їх зараз не приймають 😉

По відмінності утримання різниця хз яка, в обох випадках той самий електроліт і "загущувач" з діалектрика. В одних як гелеутворювач в інших як пористий утримувач, обоє на основі сполук кремнію. Мо в хімії пластин я які суттєві присадки, що міняють поведінку. Важко зрозуміти де маркетинг а де ноухау з секретом фірми.

Для мну зараз важливо побачити повністю герметичну свинцеву АКБ. А не як на фото нижче:

* по фото, 6 "банок" - свинцева класика, рідний АКБ з УПСа АРС (CSB мабуть), видно клапана гумові, впадини говорять, що вони тримають вакуум а конструкція - що вільно випускають газ. Видно канали і пази на кришці. Кажете, що то AGM. Отже AGM не герметичні. Гелевих під рукою не маю і хз чи матиму...

** тю, свищу, на передньому плані якийсь нонейм. CSB на задньому плані (малі круглі кришечки над кожною банкою). Решту конструкції аналогічна.

20220505_110520.jpg

Змінено користувачем porterlv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

38 минут назад, porterlv сказал:

Для мну зараз важливо побачити повністю герметичну свинцеву АКБ

Такого не їснує. Вони (AGM, GEL), valve regulated lead–acid (VRLA) battery, commonly known as a sealed lead–acid (SLA) battery, герметичні щодо розливу елктроліту, тобто умовно герметичні.  Запобіжний клапан буде обовїязково.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

"Шо і трєбовалось доказать".

Залишилось хіба десь ангельсьськими буквами з ПДФу почитати про фактичні відмінності "газування" свинцесих різних типів. Чи є та відмінність по факту...

* * *

О, з тієї ж вікіпедії:

Цитата

Gel batteries reduce the electrolyte evaporation, spillage (and subsequent corrosion problems) common to the wet cell battery, and boast greater resistance to shock and vibration. Chemically they are almost the same as wet (non sealed) batteries except that the antimony in the lead plates are replaced by calcium, and gas recombination can take place.

Типу випари менше ніж у відкритих (але нинька всі з клапанами 😉 нема відкритих в побуті).

Ну і згадується про рекомбінацію газів в середині завдяки заміні сурьми на пластинах на кальцій. Це вже аргумент про зменшення газовиділення.

Змінено користувачем porterlv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки в звичайних автоакумах те ж кальцій. Тіко вони дюже розрядів бояться. В авто то не проблема, а от в безперебійнику біда! 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 часов назад, MaksymS сказал:

Тіко вони дюже розрядів бояться. В авто то не проблема

В авто якраз і проблема, якщо не їздити цілий і кожен день. А так сигналізація, магнітола та інше розряджають нижче 12в, що недопустимо для кальцію. А рідко які водії знають про це та приймають відповідні рішення. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 годин тому, sanyas15 сказав:

А так сигналізація, магнітола та інше розряджають нижче 12в,

Щоб справна сигналка і гамнітола правильно підключена розрядила ЖИВИЙ АКБ у справному автомобілі потрібно мінімум півроку часу повного простою.

Саме авто падає в "глибоку сплячку" після надцяти хвилин повного простою після закривання. Споживання в межах одиниць міліампер. Стороння сигналка може добавити ще надцять мА. Усе решту - поломка чи не правильний монтаж/підключення (верхнею межею допуску вважається 40 - 50 мА). 

Навіть в найгіршому випадку (50 мА). АКБ 50 А*год розрядиться більше як за місяць.

З зарядкою АКБ в сучасних авто теж все добре - потужності генератора достатньо для зарядки навіть на ХХ, а слідкує за тим електроніка.

Для прикладу, Шкода тур 2008р. з салону рідний АКБ виходив 12 років. пробіг менше 150 000 (в основному по місту, в магазин і назад, до школи ітд), машина завжди на вулиці (і зимою), крім рідного, висять сигналки (алігатор і блекбаг), Нокієвський автокомплект CK-15W, гамнітолка Соні і відеореєстратор. АКБ ніколи не заряджався додатково.

 АБК в машинах мруть через:

- низьку якість самого АКБ;

- проблеми з електронікою/електрикою (розбиті втулки стартера, гнилі дроти з утєчками, криво підключене додаткове обладнання, проблеми з зарядкою пере/недо заряд). Крапка.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 годин тому, sanyas15 сказав:

А так сигналізація, магнітола та інше розряджають нижче 12в, що недопустимо для кальцію

Справна сигналізація та магнітола не розряджають акум в нуль навіть за місяць стоянки. Звісно якщо під час стоянки не слухати музику годинами. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, porterlv сказав:

Споживання в межах одиниць міліампер.

Ну не одиниць. До сотні міліампер їсти може. Хоча зазвичай до 50 мА. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
В 05.05.2022 в 09:48, porterlv сказал:

...(дозволена експлуатація вверх ногами чи на боці)

Неправда. Догори ногами не можна використовувати жодну батарею із рідкими/загущеними електролитами. Тільки з твердими.

На боці також дозволені не всі позиції, а тільки такі, при якій пластини знаходяться перпендикулярно рівню горизонту. 

В 05.05.2022 в 11:23, porterlv сказал:

Для мну зараз важливо побачити повністю герметичну свинцеву АКБ.

Таких не існує (маємо на увазі класичний процес із сірчаною кислотою). Бо хімічний процес передбачає газовиділення. Герметичність таких батарей відносна, клапан присутній в будь-якій такій батареї. 

 

В 04.05.2022 в 20:22, Chatter сказал:

Именно за GEL гнаться смысла не вижу. AGM по всем позициям лучше.

GEL более нежный, быстро теряет емкость при низких температурах, ниже токи разряда, нужен свой зарядный профиль, стоит дороже AGM. Одно преимущество - лучше выдерживает глубокий разряд.

Почти все это неправда. Кроме способности к работе в условиях низких температур. У AGM меньше проблем с сохранением подвижности электролита при низких температурах, у гелевых электролит застывает быстрее. Правда, это зависит от особенностей и состава загустителя, для низких температур все равно нужны специально изготовленные батареи. Но все остальные особенности гелевых батарей делают их более привлекательными по сравнению с обычными. Долговечность гелевых батарей при одинаковых условиях как минимум процентов на 20-30, а у хороших на все 50 больше. Это связано с бОльшим количеством электролита и меньшим испарением воды, часть которой вместе с газами удерживается в загущенном кремниевой кислотой и каучуком электролите. Конструктивные особенности и меньшая относительная способность к перемешиванию электролитов у гелевой батареи немного  увеличивают внутреннее сопротивление (порядка 1-1,5 миллиОм), а также немного "распрямляет" кривую разрядной характеристики. Например, разряд током 1СА у обоих типов дает практически одинаковый ресурс, порядка 33-36 минут, но у AGM кривая идет на пару вольт выше, и круче падает к концу разряда.

Цена обоих типов батарей в сравнимых конструктивах практически одинакова. В последний раз я покупал гелевые батареи (разумеется, оптом и у хорошего производителя) на 1(!) доллар дороже AGM.

По вопросу глубокого разряда тоже не все просто, для таких режимов приличные производители делают специально приспособленные конструкции.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

АКБ GEL и AGM отличаются не только технологией производства, но  зарядными характеристиками. Если ИБП "заточен" только под AGM и нет отдельной  опции для геля, тогда нельзя производить замену акб.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 26.05.2022 в 17:45, Serg-Solar сказал:

АКБ GEL и AGM отличаются не только технологией производства, но  зарядными характеристиками. Если ИБП "заточен" только под AGM и нет отдельной  опции для геля, тогда нельзя производить замену акб.

Сегодня это уже тоже неправда. Зарядные и разрядные характеристики современных гелевых и агм батарей близки, и этим различием можно пренебречь. Главное - точное напряжение содержания и ограничение тока заряда согласно рекомендации изготовителя.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...