Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Консультации мастера по мебели

Оз

Рекомендовані повідомлення

  • 3 тижні потому...

Замовляю "стяжки" на віярі. Тобто деталь 2х18=36мм товщиною.

 

Підкажіть, як правильно на таких деталях центрувати отвори в торці під шкант-мініфікс ?

По центру деталі (18 мм від краю), щоб отвір попадав на стик 2 плит чи робити від краю 9 мм (центр по товщині дсп).

 

Мені більше подобається 18 від краю (більш універсально), але чи нема нюансів з стиком плит.

 

 

LX7ljxb.png

 

 

p.s.

Зробив на днях пару тумбочок і зрощені стільниці для столів. Вперше все замовляв у Львові на віярі - він сюди прийшов тільки в 2020 році. Якість на висоті. Особливо тішить повний сервіс - порізка, фурнітура, присадка, доставка під двері.

 

Замовив нову послугу "фаска 45", так вони сказали що таке наразі тільки в Києві роблять, тому все моє замовлення там будуть робити, вартість від того не міняється і доставка до Львова не враховується.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вважаю що свердлити в стик не дуже гарно. Я роблю 9мм. За потреби можна з двох сторін зробити.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В торце на 18 от лица в стяжке вы не просверлите (и не закажете). На стыке пластиков сверло уходит в более мягкий материал. Тем более если речь идет о минификсе, то сам эксцентрик не бывает под такую глубину. Лучше делать 9 от лицевой плоскости под минификс и 27 под шкант.
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Здравствуйте! Может кто поможет - сделали кровать, а "фирма" оказалась с рукожопами. Сейчас проваливается механизм под головой. Может кто сможет это исправить и доделать до конца нормально? Киев
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

:confused: подскажите каким пластиковым опорам отдать предпочтение для нижних кухонных модулей (глубина 650)? Разнообразие сбивает с толку: китайские, украинские, итальянские, разборные/цельные/под ключ/под штифт/под винт/с выступом(пяткой). Нужны такие, чтоб минимум гемора с монтажом и регулировкой, и чтобы потом клипсы их влазили в пластиковые цоколя.

 

Смотрел такие, вроде удобно позиционировать "от края" с помощью пятки (но это не точно), что за производитель такой - непонятно (каталог volpato говорит что не их)

viyar.ua/catalog/verkhnyaya_chast_nozhki_kukhonnoy_razbornoy_h_100mm_plastik_chernaya_italiya/

viyar.ua/catalog/nizhnyaya_chast_nozhki_kukhonnoy_razbornoy_h_100mm_plastik_chernaya_italiya/

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я обычно использую такие viyar.ua/catalog/nozhka_kukhonnaya_h_100mm_chernaya_ssilm/ , прикручиваются снизу на саморезы, удобнее длинной битой. Если пол очень неровный, особенно в минус, лучше взять китайские, у них самый большой диапазон регулировок.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я обычно использую такие viyar.ua/catalog/nozhka_kukhonnaya_h_100mm_chernaya_ssilm/ , прикручиваются снизу на саморезы, удобнее длинной битой. Если пол очень неровный, особенно в минус, лучше взять китайские, у них самый большой диапазон регулировок.

 

У родителей собирал кухню на таких. Вернее такие только у задней части. В пакете с вичра было два вида. Вернее одинаковые, но материал на ощупь разный. Одни из вторичка явно. Треснуло парочку

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Пожалуйста, подскажите, на каком расстоянии от верха фасада выдвижного ящика и фасада ПММ нужно крепить ручку-скобу, чтобы корректно и удобно открывалось и то и другое? Может быть есть какой-то стандарт или рекомендации? Спасибо заранее всем ответившим.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

на каком расстоянии от верха фасада выдвижного ящика и фасада ПММ нужно крепить ручку-скобу

Обычно по середине высоты фасада верхнего ящика,на ПММ в одном уровне в ящиками.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Обычно по середине высоты фасада верхнего ящика,на ПММ в одном уровне в ящиками.

 

Спасибо вам большое за ответ! А какое минимальное расстояние может быть от верха фасада до ручки?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А какое минимальное расстояние может быть от верха фасада до ручки?

Такой "нормы" нет.Если фасад рамочный,иногда ставят на верхней перемычке посередине,выходит примерно 30мм от верха.На ПММ есть ручки,что устанавливаются сверху на торец фасада.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Какой оптимальный зазор между фасадами делать, чтобы потом свестись? Делаю фасады -1.5мм со всех сторон, чтобы в сумме получить 3мм зазоры, но вот думаю не много/мало ли? В топике пару сообщений нашел на этот счет, кто 2мм делает, а кто и вовсе 4мм :unknown:

Обычный ДСП под 1-2мм кромкой от вияра будет

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Самый красивый зазор, это как раз -3мм от ширины тумбы. То есть при ширине секции 600мм, фасад по ширине 597мм с учётом кромки
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Т.е. при ширине тумбы 60 две двери по 297? Итого 594 и 6 мм зазоров на слева/справа/между дверок?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Т.е. при ширине тумбы 60 две двери по 297? Итого 594 и 6 мм зазоров на слева/справа/между дверок?

 

Совершенно верно. Секция 600 мм с двумя дверями по 297мм

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Камради, є запитання про кухонні фасади.

1 ручки фрезовані чи старі накладні? Є думка що фрезеровані довго не живуть. Залишаються забруднення які миють часто й стирається покриття.

2 фасади фарбовані. Але глянець чи мат? На глянці видно сліди. А про мат чув що при подряпинах, потертостях буде ой. Глянець можна полірнути, а мат ні. Звісно мова про не критичні, а малі пошкодження.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Глянець можна полірнути, а мат ні

А мат можна перефарбувати...

За ручки,краще взагалі без них,але рішення трохи вартує грошей.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А мат можна перефарбувати...

За ручки,краще взагалі без них,але рішення трохи вартує грошей.

Полірнути не критичні потертості можна самому. А от фарбувати..... Чи я занадто згущую барви?

Відносно ручок. Запитання не в ціні. Читав думку що заглиблення в фасадах в якості ручок не довговічні.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Полірнути не критичні потертості можна самому. А от фарбувати..... Чи я занадто згущую барви?

 

Все вірно: неможливо в домашніх умовах відтворити цеховий рівень.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Читав думку що заглиблення в фасадах в якості ручок

Я не мав на увазі "заглиблення",бюджетний варіант.

Існують рішення,але ватують грошей.

IMG_20210114_173941.thumb.jpg.9aba99c2e2d3779de5c35669ac17143a.jpg

IMG_20210311_191133_1.thumb.jpg.fbb600148b84007c31f0fad4dc98d8f3.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Все вірно: неможливо в домашніх умовах відтворити цеховий рівень.

 

Запитання не про це.

Глянець в разі не критичних пошкоджень можна самому виправити. Принаймні я сам поліруванням потертості та подряпини від гілок на авто усунув.

Мат то виключно перефарбування. Вірніше новий шар лаку. Але от чи часто люди подряпини полірують?

Пальці на глянці мити доведеться регулярно. Тому й думаю який варіант фасаду обрати?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Все вірно: неможливо в домашніх умовах відтворити цеховий рівень.

 

Нет ничего невозможного. "цех" очень часто представляет собой гараж. Из наворотов: компрессор для распылителя и вытяжка

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...