Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Leader9

Пользователи
  • Публікації

    3 923
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Персональная информация

  • Откуда
    UA-Kiev
  • Пол
    Мужской

Відвідувачі профілю

Блок останніх відвідувачів вимкнений та не відображається іншим користувачам.

Leader9's Achievements

Звезда

Звезда (9/13)

  • Начало популярности
  • Преданный форуму
  • Популярность
  • Первый пост
  • 10 комментариев

Recent Badges

3,9 к

Репутація

  1. Вони то прикольні. Але не думаю що на ті контакти під шпильки варто навалювати заявлені струми. Щільність струму на одиницю площі завелика буде. А от зібрати чималий об'єм стаціонарно можна. Для електромобіля накопичувач, як приклад...
  2. Так, не використовувати батарею взагалі, просто відключити і кожні пів року просто контролювати стан і підживлювати... Тоді вже й інвертор вимкнути щоб не тягнув. Це дасть певну економію на його споживанні. Таким чином при наявній готовій системі простий вибір: -або вимкнута система просто чекає свого часу на випадок зникнення мережі і активації її в ручному режимі; -або онлайн система день/ніч. інші варіанти тільки збільшать плату за електроенергію...
  3. А якщо не використовувати батарею з нічним тарифом це сильно збереже її здоров'я?
  4. Для вас - добре. А от стосовно останнього відео - нашим ділкам досить розуму порахувати це як споживання на непобутові потреби...
  5. Якщо вірити статистиці інвертора то співвідношення розряд/заряд акума десь 0.89 (тобто десь 11% губиться)... ККД інвертора в залежності від навантаження теж змінна, хай в середньому 90%. Тобто можливо 20% втратиться на роботу інвертора і перетоку в та з акума... Якщо система вже є, все оформлене - то чому б і ні, ресурс старіє все одно... Якщо інвертор типу Дея/Віктрон, що може програмуватись, можна нічого не відрубати. Легко налаштовується заряджання вночі і робота вдень до SOC-20%. якщо споживання більше можливості акума - інвертор просто припинить брати з акума і перейде на мережу без заряджання аж до дозволеного часу для зарядки...
  6. Як завжди залишається багато питань... Як приклад, хто вдома заряджає вдома автомобілі...
  7. Розумію що вже рік пройшов, та все ж чи ще актуально?
  8. Логіка є і досить проста. Ви активували режим Флоат. Додатково вказано в налаштуваннях через годину як досяг повного заряду перейти в флоат на 6 годин. параметри RCV Time, RFV Time...
  9. Можно, конечно... Только коль есть свой АКБ чего не использовать всю систему... Все возможности. Пусть ночью это немного, но все же деньги кой какие...
  10. Я так понимаю ночью от сети, а не с АКБ? Чего не использовать АКБ ночью? зачем просто хранить?
  11. У меня в автономке с начала весны. Поначалу на инверторе стояло все режимы по напряжению поскольку по SOC проценты убегали... Немного поковырялся в тонкостях работы БМС и теперь все по СОК. Днем неспеша заряжается до 100% 56В и через час переходит на флоат от БМС 54В.
  12. Я розсвердлив до 5мм і зажав накінечник через корончасту шайбу.
  13. Між панелями зазор це не на стороні кріплення, а між сторонами коли в два ряди панелі. Саме так собі встановлював.
  14. По мануалам монтажу панелей між клемою заземлення і панеллю ставиться корончаста шайба. через неї забезпечується контакт.
  15. Просто параметри панелей вказані за робочої темп. 45град., зараз доволі прохолодно, а за коригувальні коеф. забувають...
×
×
  • Створити...