
OlegYAVA
Пользователи-
Публікації
28 -
Зареєстрований
-
Відвідування
Персональная информация
-
Откуда
Івано-Франківськ
-
Род занятий
Інженер
-
Автомобиль
Citroen C4 Grand Picasso, ЛуАЗ-968М
Відвідувачі профілю
157 переглядів профілю
OlegYAVA's Achievements
-
Ще хотів запитати за такий варіант роботи інвертора. Коли вимкнуть світло і стоїть двонаправлений лічильник і увімкнена генерація в мережу - інвертор буде намагатися щось віддавати? Мої міркування - за відсутності вхідної напруги він буде просто чекати, бо не буде мати сигналу, на основі якого може модулювати свою синусоїду на віддачу
-
Вчора батарея розрядилася до 15% (мій провтик) і вимкнулася (така установка на інверторі стояла) - на той момент не було світла. Через 1,5 год світло увімкнули, але по графіку заряд так і не почався - вибило помилку. Напруга, по ходу впала нижче 44В... БМСка тєми не зрозуміла, напевно... В результаті , заряд так і не стартанув. Показувало помилки - низький заряд і нема зв'язку по CAN. Перевів в режим LeadAcid і так підняв заряд. Згодом вернув в Li-ion, але CAN так і не працює, заряд не йде. Вернувся в LeadAcid, повиставляв потрібні значення напруг і поки лишаю так. Але не можу зрозуміти - чи могло це все спричинити якісь пошкодження роботи по CAN? Сама БМС ніби працює, на акумі помилок нема (акум 100Агод / 48 В LithTech TS4000 модуль з вбудованою БМС)
-
ну як я це бачу - обмін основної батареї (та, що є) з інвертором наразі відбувається нормально по протоколу під №4 в налаштуваннях Люкса. Друга батарея сигнальним кабелем підключається до першої і може працювати в режимі підпорядкування (host-slave). Тобто важливим є те, чи відбуватиметься обмін даними батарей між собою, щоб потім основна (host) нормально передала дані далі - на інвертор про сумарну ємність, рівень заряду тощо... Але поки не спробуєш - знати не будеш... Бо, я так розумію, поки що такого не пробували тут. Ну і в цілому - чи то є проблема, що різна ємність? мені реально +100Агод не треба, але +50 на зиму можна розглянути. Я просто не впевнений, що знайду в майбутньому таку саму.
-
Батарея Lithtech TS4000, є аналогічна ТЕ4000 (48В 100Агод) Працює на налаштуваннях бренду 04 (пункт меню 03 - налаштування батареї) Загалом алгоритм такий - вимкнути EPS (відключити навантаження) і перебирати бренди від 00 до 21. Інвертор буде щоразу перезавантажуватися. Якщо при завантаженні зразу помилка з кодом 00, то можна переходити відразу до наступного. Якщо показує якісь дані по акуму, то буде код помилки 04 - помилка самого протоколу. На таких налаштуваннях треба спробувати перезавантажитися із обидвома пінчиками в положенні ОN або OFF (CAN/RS485). Та й ніби усе