Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Павел Белоусов

Пользователи
  • Публікації

    19
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Павел Белоусов's Achievements

Интересующийся

Интересующийся (3/13)

  • 10 комментариев
  • Преданный форуму
  • Уже неделю на форуме
  • Уже месяц на форуме
  • Первый пост

Recent Badges

10

Репутація

  1. Тестова прошивка cBaa-1B8D96, по шуму при сонці в 6квт раза в 2 тихіше стало. Температура радіаторів піднялись на 10 градусів в порівнянні з попередніми днями
  2. Доречі, розробники тестують нову прошивку щоб зменшити шум вентиляторів.
  3. Оновився, трохи нових налаштувань з'явилось. Чи вирішилась моя проблема поки не знаю, зараз потепліло й такого не спостерігав
  4. Так система вже працює не повних 2 роки, а проблема з'явилась після останнього оновлення. 17 травня вечером було встановлене оновлення, а вже 18 травня з'явились вперше помилки
  5. Точно струму, в мене встановлені панелі зі струмом 17.22а. Після оновлення на нову прошивку зявилась прблема, при перемінній хмарності та не сильно жаркій погоді інвертор видає помилку про коротке замикання фем. Спілкувався з їхньою підтримкою, вони мене добавили до їхньої спільноти в whats ap. Ну а там дійшли висновку що проблема в останній прошивці. Як потепліло на вулиці така проблема не виникає, але навіть зараз інколи напруга на панелях підіймається до 19,5а, за інформацією з інтеграції home asistant
  6. цікаве, а про обмеження струму сонячних панелей так нічого й нема, хоча обіцяли це поправити. Хоча самі признали що є така проблема, і вона чисто програмна
  7. firmwareChangeLog.xlsx Ось всі зміни в прошивках os.solarcloudsystem.com/#/releaseLog?deviceType=SNA_3000_6000
  8. Дякую, і не звернусь, і знайомим порекомендую це ж саме. Судячи з ваши слів і гарантії у вас теж нема, як і підримки користувача, адже кожна хвилина часу коштує грошей, то й гарантії скоріш за все будуть за кошти покупця. Але чомусь з вашого боку затримки з поставкою на 2 місяці, це вважається нормою, і не рахуєте такий же час що витрачає клієнт. Минулого року я робив передзамовлення з датою поставки кінець вересня, по факту отримав на початку листопада, ну з ким не буває, тоді були проблеми на кордоні. В цьому році довелось зробити так само передзамовлення з поставкою на кінець вересня, але в вересні виявилось що поставка переноситься на середину жовтня, а в жовтні вже на кінець листопада. Це вже виходе якась тенденція не здорова
  9. Та нічого не винні, просто вже не вперше відправляєте за цим обліковим записом до продавця, а як до вас звернувся ваш же покупець, то ігнор. І говорити що всім постійно потрібно тут і зараз, при тому що я вперше спитав за це ще місяць тому. Якщо такого не робите, то так і скажіть, щоб більше не звертались
  10. Це ви мені вже тут в особистих пояснили, а на прохання таке зробити був просто ігнор
  11. В іншому теж проігнорили) так само дали код для реєстрації та й все
×
×
  • Створити...