Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

ventra

Пользователи
  • Публікації

    1
  • Зареєстрований

  • Відвідування

ventra's Achievements

Новичок

Новичок (1/13)

  • Первый пост

Recent Badges

0

Репутація

  1. Давайте розбиратися без емоцій, бо проблема в Фрая дійсно типова і не обов'язково в самій техніці. SantehnikPPR100, ти маєш рацію, що якість механіки – це основа. Але коли кажеш «витяжка г...но», а сам маєш піраміду і вивід прямо на вулицю, то порівняння некоректне. У тебе ідеальні умови: короткий прямий канал назовні. У Фрая, скоріш за все, довгий повітровід у загальну шахту з переходами, і це міняє всю фізику процесу. Фрай, ось де може бути корінь твого гулу: Резонанс каналу. Двигун на малих оборотах може потрапляти в резонанс з частотою твого повітроводу. Вібровставка, про яку вже казали, – це перше, що варто спробувати. Вона відрізає механічну вібрацію. Турбулентність. Якщо на шляху до шахти є різкі переходи (з прямокутної витяжки на круглу трубу), гострі кути, або зменшення діаметру – повітря буде «бурлити» і свистіти. Особливо на високих швидкостях. Той самий зворотний клапан. Ти не ставив його, правильно. Але якщо в шахті стоїть загальна решітка з клапаном, він може дрижати і дзвеніти від потоку сусідів. Часто справа не в конкретній марці, а в тому, як зібрана вся система вентиляції. Перш ніж звинувачувати витяжку, варто проаналізувати шлях, який проходить повітря. Іноді проста переробка повітроводу дає більший ефект, ніж заміна приладу. Бажаю знайти саме ту причину!
×
×
  • Створити...