
AlexRengen
Пользователи-
Публікації
72 -
Зареєстрований
-
Відвідування
Персональная информация
-
Имя
Александр
-
Откуда
Киев
-
Автомобиль
Acura MDX
-
Пол
Мужской
Відвідувачі профілю
Блок останніх відвідувачів вимкнений та не відображається іншим користувачам.
AlexRengen's Achievements
-
Треба дивитись хто малює ці таблиці. Якщо продавани Лиферумів, то так, таблиця відповідаєє інтересам ліферумів. Можна знайти щось простіше prom.ua/ua/p1870064770-vattmetr-atorch-dt24p.html
-
Немає на ньому Float Voltage. Заряджає током 10 або 20 ампер (регулюється) Коли напруга як досягає 28,1 В - заряд вимикається. Через це, аккуми трохи не дозаряджені. Вчора дозаряджав автомобільною зарядкою 14.4В - 2 А десь 3 години. Було 13,1 В, стало 13,3 В на аккумі. Тобто ДБЖ зарядив їх на 95-97%. По інтернету куча таблиць. Всі кажуть що для АГМ 11.8В це дно. Для гелевих 10,7 В це дно.
-
1. як кажуть, "дареному коню..." я отримав їх на заміну по гарантії. маючи природню допитливість, я не міг не взяти на тест ці аккуми. 2. Ліферуми з часом стануть дешевші. 3. Цього року буде ще генератор на підхваті. Розряджати в глибокий нуль не планую. Але один цикл вже є. Буду вести щоденник ДБЖ 😀
-
Пароль не завжди перешкода 😉
-
Я би взяв LFP якби були зайві 20 тисяч. На моє питання з теми відповідь я дочекаюсь навесні, коли сам протестую ці аккуми і порівняю.
-
Але... треба щоб ДБЖ видавав ці 30-50 Ампер на заряд. Якщо ДБЖ не дає струму, то ця перевага є лише на бумажці. АГМ дозволюять заряд до 30% від ємності. Тобто 100 амперні можна заряджати 30 амперним струмом. Повна зарядка - 3 години. Зручно використовувати з генератором.
-
Для АГМ 11.8 В це 0-10% залишилось. Далі розряджувати, - буде фатальна деградація. ДБЖ нормальний, LPY-W-PSW-2500VA пишуть КПД 93-98%. Але я не дуже задоволений його роботою на питання збереження аккумуляторів. Убив мої гелеві аккуми за півроку. Виробник каже: треба було дивитись за напругою на акуумах і вчасно вимикати. Я в шоці, добре, що хоч повернули гроші. Моя порада - Один 25,6 вольтовий LiFePo4 на 100 Ампер. Якщо мало грошей - два АГМ або гелевих по 100 Ампер. Важлива не технологія, а виробник. Якщо треба буде, то LiFePo4 без проблем розбираются на банки по 3,2 вольта. Можете потім з цих банок зібрати будь-яку конфігурацію.
-
У вас в розрахунках указана одна батарея. У мене їх дві і працюють вони на 24В. Тобто працюють мої акуми як 80Аг батареї.
-
Є такі технічні данні: www.ritarpower.com/uploads/soft/20230630/3-2306301530113M.pdf Мануал: www.ritarpower.com/uploads/soft/20220119/3-2201191G1553G.pdf За 12 годин аккумулятори розрядилися до 11.8 В при навантажені 150-200 Вт Вважаю що це поганий результат для 150Аг батарей.
-
Навантаженя десь 150-200 ват. Залишу на ніч. Завтра з ранку заміряю. Якщо тримають 12,4В то це добре. Потримаю до завтрашнього вечора.
-
ДБЖ не вимикаю, він працює як стабілізатор. Перевіряв напругу, він не давав. І індикатор заряду аккумуляторів не блимав. Зарядив до 13В кожен і вимкнувся. Спробую повністю розрядити аккуми і повністю зарядити, може розгойдаються. Взимку так не вийде. КПД панелей впаде до 20%. Але хоч якась автономія то є добре.
-
Обирав з того що було в магазині +/- по ціні.
-
Мені починає здаватися, що люди на цієму форумі взагалі не читають, а тільки пишуть якусь дурню, зовсім не в тему. На 5 сторінок, жодного поста про питання з теми "AGM чи GEL для ДБЖ". Наче з ChatGPT спілкуєшся.
-
Только сегодня начал пользоваться Ритар. До этого были гелевые Лоджик Повер. Подозреваю, что качество так себе так отключил свет на час, а аккумуляторы просели до 12.4 В. Надо будет зарадить их отдельно каждый автомобильной зарядкой.
-
Надеюсь, что 8 лет в режиме блекаутов по 120 дней в году у нас не будет.