Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Прошу поради щодо діаметру трубопроводу для опалення

emigrant-l

Рекомендовані повідомлення

Доброго дня!

Шановні майстри, прошу Вашої професійної поради.

Роблю для себе ремонт в 1к квартирі. Стоїть двохконтурний котел.

Опалення роблю з поліпропіленових труб (якщо важливо, то аби не реклама - чешські з базальтовим шаром) . При закупці невірно пораховані були матеріали. Зараз лишилось багато труби діаметром 25 і майже не лишилось труби діаметром 20.

Підскажіть, чи можна реалізувати наступну двотрубну схему підключення двох радіаторів з фактично всіма трубами діаметром 25, а переходи на діаметр 20 будуть тільки там, де треба приєднати радіатор (під різьбовий фітінг) Орієнтовну схему прикладаю. Найдальша точка від котла по "подачі" - 9,2 метри "обратці" - біля 9,8 метрів. Чи не буде це сильно впливати на напір теплоносія через радіатори, що збільшить витрату котлом газу?

Труби будуть під стяжкою в утеплювачі товщиною стінки 9 мм.

Model_001.thumb.jpg.2a4e4d6c4f2fce9f8a67d2be1b9f61cd.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Себе в доме двухтрубную систему распаял ппр20.

Отлично работает.

Не заморачивайтесь,это же не гравитационка.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Нажаль труби вже закуплені, замінити їх вже не получиться. Та і частина цього всього вже спаяна (десь відсотків 30-40).

Я зрозумів що можна було б і 20-кою. А на Вашу думку, якщо я все зроблю 25-кою? Все буде норм? Просто я досить сильно "плаваю" в гідропотоках. Пам'ятаю що є якесь співвідношення щодо напору та діаметру, типу напор чи потік рідини в переході більша труба - менша труба буде різний (в меншій потік буде більший) і получаєтсья що рідина в більшій трубі повільніше циркулюватиме. Із-за цього турбуюсь що ці труби будуть своєрідним підпідлоговим обігрівачем і ефективність системи опалення м'яко кажучи впаде... а ціни на газ не сильно радують і ціна ця точно вже падати не буде...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

і получаєтсья що рідина в більшій трубі повільніше циркулюватиме.

ИМХО,этой разницей можно пренебречь-это не ТП с его километрами труб.

Ставьте 25 трубу,а подъемы паяйте 20 через редукционный тройник-краны на полдюйма ощутимо дешевле.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Розумію необхідність виконання цієї операції, але не маю відповідного інструменту (на скільки розумію, достатньо просто підключити компресор і накачати атмосфер 10 і щоб тиск з часом не впав).

Думав зробити типу островків в місцях поворотів і відгалужень, щоб після запуску та експлуатації системи опалення деякий час спостерігати за герметичністю (підлога буде робитись ще далеко не зараз, просто потрібно опалення запустити до морозів, щоб водопровід не замерз... )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

залить нельзя?

И наблюдать пусть визуал

Воду залити під тиском? Надмірним чи робочим для котла? Обв'язка котла готова вже, котел також висить. Там зазорчик маленький "під прокладку"..

Тільки що придумав як туди пустити воду без котла. Візьму гнучкий шланг і підключу холодний водопровід в один з фітінгів полотенцесушарки. Все інше заглушу/перекрию. Останнього разу як перевіряв тиск водопроводу там було 4,2 атм.цього буде нормально?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Воду залити під тиском? Надмірним чи робочим для котла?

Можно больше,до 5 атм.

 

Візьму гнучкий шланг і підключу холодний водопровід в один з фітінгів полотенцесушарки.

Да,так и нужно.

Потом сразу посмотрите,и через сутки пощупайте,можно туалетной бумагой.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А можна я ще парочку запитань задам тут, щоб не плодити тем? :)

Щодо гідровипробувань...

Заповнив повністю всі спаяні труботпроводи водою... в квартиру заходить тільки холодна вода, гаряча та опалення від котла. На ввідній трубі кран в загальному водощиті, далі кран в мене в квартирі, після нього відразу редуктор Ханівел з фільтром та з манометром. Редуктор мембранний. викрутив його на максимум. поки працюю ввечері, водопровід відкритий і під тиском. протягом вечора буває в межах 4,2 - 4,8 атм. як збираюсь додому, крани (обидва) перекриваю (система всередині лишається під тиском). через добу повертаюсь (ремонт роблю по вечорах) і спостерігаю що тиск впав на 0,2 атм. це все спостерігаю вже декілька днів. Щодня все повторяється. Ще було що не приїзжав дві доби, то тиск впав на орієнтовних 0,4 атм. Що тільки можу, обмацую, вродь як сухо. є місця до яких не долізти (трубопроводи в частково в штробах) в декількох місцях прийшлось вже зашпаклювати :( але візуально сухо все, штроби промазував гідроізоляцією. Різьбові фітинги для підключення сантехпристроїв закриті заглушками екопластік (довгі такі).

Ще замітив, що навіть якщо в водощиті не відкривати кран, а відкрити той, що перед редуктором - на тиск це ніяк не впливає. тобто тиск, по ідеї "спускається як до редуктора (де фактично кран - 10 метрів труби - кран) так і після нього...

 

Шановні майстри, підскажіть, це нормальна ситуація чи десь щось я зробив не так? можуть ППР труби якось розширятись чи ще що може впливати? температура повітря в квартирі +/- стабільна - 17,5-17,8 градусів.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

і спостерігаю що тиск впав на 0,2 атм. це все спостерігаю вже декілька днів. Щодня все повторяється. Ще було що не приїзжав дві доби, то тиск впав на орієнтовних 0,4 атм.

У меня было тоже самое.

Давляк немного падал,но так как я визуально видел,что все сухо,то залил трубы стяжкой и эксплуатирую уже год без проблем-давление в системе стабильное.

Короче,если все сухо,я бы не заморачивался.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...