Offroad Опубліковано: 27 листопада 2016 Поділитись Опубліковано: 27 листопада 2016 Як з'єднати з можливістю наступного роз'єднання зачищені дроти кабелю витої пари? Цікавить щось подібне Wago, але на малі діаметри (кабель сигналки, вита пара і т.п.) Обжимати конектором 8P8C (RJ-45) не пропонувати - потрібно в інше місце, вита пара наведена для розуміння діаметру Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ProTV Опубліковано: 27 листопада 2016 Поділитись Опубліковано: 27 листопада 2016 Для начала, именно в телекоммуникационных сетях, всё стандартизировано. Высокие скорости, высокие требования к соединениям. Для простых, сигнальных цепей, возможны разные варианты. Что Вы понимаете под Як з'єднати з можливістю наступного роз'єднання зачищені дроти кабелю витої пари? - разъёмное соединение много-парного кабеля (кабель оконцован вилка-розетка), заводское функциональное решение для многократных коммутаций; - временное соединение кабелей, с возможностью в будущем быть пере коммутируемыми, или с возможностью пере трассировки кабеля в помещении. Выбор метода соединения, зависит от требований, предъявляемых к соединению. Для сращивания, и расшивки кабеля в щитовом оборудовании, используются плинты, и скочлоки cs-cs.net/klemmniki-soedinenie-slabotochnyx-cepej. Возможно использовать обычные винтовые клемные колодки с пресс-шайбами. Для коммутации, используют патч-панели Очень часто, для соединений в слаботочке, использую обжимные гильзы НШВИ в термоусадке (уже давно не паяю). В конце концов, банальная скрутка . Всё зависит, от конкретной ситуации. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Offroad Опубліковано: 27 листопада 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 27 листопада 2016 Добре, проясню: є активна акустика, хочу передню панель розмістити окремо від корпусу, потрібно підключити 4 шлейфи по 5-8 каналів. З боку корпусу все класно - суцільні колодки, які при натисканні "відпускають" шлейфи. Туди виту пару вставляти елементарно. А от під телевізором треба розмістити передню панель, за якою компактно сховати місце з'єднання шлейфу і витої пари. Шлейф як на фото (зліва) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ProTV Опубліковано: 28 листопада 2016 Поділитись Опубліковано: 28 листопада 2016 Выложите фото "пациента". Без пол литры не разобраться . 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vbb Опубліковано: 29 листопада 2016 Поділитись Опубліковано: 29 листопада 2016 Добре, проясню: є активна акустика, хочу передню панель розмістити окремо від корпусу, потрібно підключити 4 шлейфи по 5-8 каналів. З боку корпусу все класно - суцільні колодки, які при натисканні "відпускають" шлейфи. Туди виту пару вставляти елементарно. А от під телевізором треба розмістити передню панель, за якою компактно сховати місце з'єднання шлейфу і витої пари. Шлейф як на фото (зліва) ИМХО, не стОит. Будет шуметь. Лучше, от ТВ кабель оптику или ХДМА протянуть, и пользоваться пультом. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Offroad Опубліковано: 29 листопада 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 29 листопада 2016 Теж думав про можливість шуму, але теоретично шуміти там нічому - всі приєднання будуть до основного блоку, я виношу тільки панель. На ній крім дисплею/кнопок/регулятора гучності лише 2 мініджеки 3,5 мм під входи/виходи, а їх я взагалі не планую використовувати. Шлейф, як видно, без екрану - в цьому плані вита пара навіть більш захищена буде... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ProTV Опубліковано: 29 листопада 2016 Поділитись Опубліковано: 29 листопада 2016 Так как линии требуется удлинять, то можно использовать такие разъемные соединения voron.ua/catalog/003505. Витую пару подпаять, а винтовые к шлейфу. С ответной стороны как понимаю стоят пружинные клемники, в которые можно вставить витую пару. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vbb Опубліковано: 29 листопада 2016 Поділитись Опубліковано: 29 листопада 2016 Теж думав про можливість шуму, але теоретично шуміти там нічому - всі приєднання будуть до основного блоку, я виношу тільки панель. На ній крім дисплею/кнопок/регулятора гучності лише 2 мініджеки 3,5 мм під входи/виходи, а їх я взагалі не планую використовувати. Шлейф, як видно, без екрану - в цьому плані вита пара навіть більш захищена буде... Шлейф без экрана, потому, что он короткий. Длинные линии ведут себя как антенна - и на прием, и на передачу. Витая пара работает с симметричными сигналами - там одна пара на прием, вторая пара на передачу, и внутри пары, повив компенсирует излучение и перекрестные помехи. У Вас по этим шлейфам, в основном, идут сигналы управления и питания. Для питания, на тонком длинном проводе, возможно падение напряжения до уровня недостаточного для питания процессора на панели. По сигнальным проводам - скорее всего, ШИМ (широтно-импульсная модуляция), т.е., несимметричные импульсы (достаточно серьезный источник радио шума), либо, цифровой сигнал шины данных - опять же, не симметричных, и это может привести к искажению данных на относительно длинной линии. Можете попробовать, просто временно спаяв провода Если результат устроит, то я думаю, оптимально будет использовать макетную плату и клеммники типа таких: voron.ua/catalog/023471 voron.ua/catalog/016840 www.rcscomponents.kiev.ua/product/Клеммник%20DG240-2.54-06P-15-00A(H)_81384.html 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Offroad Опубліковано: 29 листопада 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 29 листопада 2016 (змінено) Дякую за посилання - на сайті наче знайшов те, що треба, ще й крок колодки як у мене на шлефі Змінено 29 листопада 2016 користувачем Offroad Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Diver Опубліковано: 1 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 1 грудня 2016 1) Витую пару для сигнализаций не используют!! Почему вы соляру в бензиновый двигатель не заливаете, она ведь дешевле, тоже горит, тоже жидкая? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
dip Опубліковано: 2 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 2 грудня 2016 1) Витую пару для сигнализаций не используют!! Почему вы соляру в бензиновый двигатель не заливаете, она ведь дешевле, тоже горит, тоже жидкая? Ето почему не используют витую пару? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ProTV Опубліковано: 2 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 2 грудня 2016 Я бы по другому задал вопрос. Где в этой теме разговор о сигнализациях вообще? ТС конкретно описал ТЗ. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Павлухан Опубліковано: 2 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 2 грудня 2016 Дякую за посилання - на сайті наче знайшов те, що треба, ще й крок колодки як у мене на шлефі такие посмотрите axiomplus.com.ua/klemmniki/product-40276/ Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Offroad Опубліковано: 3 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 3 грудня 2016 Павлухан, асортимент Axiom вивчив з самого початку (час від часу щось в них купую), там такого нема. Витую пару для сигнализаций не используют ОФФ: Diver, ваша ж сигналізація у мене чудово працює по витій парі При нагоді розкажу... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Diver Опубліковано: 6 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 6 грудня 2016 Як з'єднати з можливістю наступного роз'єднання зачищені дроти кабелю витої пари? как?? крайне просто - не использовать витую пару.. она на это не рассчитана на всякие клемники и прочее. там очень мягкая медь, перекусывается клемником, там тонкая легкоплавкая оболочка и т.д.. у неее назначение одно - один раз быть зажатой в RG45 или подноное.. но один раз. А вы решили придумать велосипед.. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз