Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електрокотел Teknix ESPRO (під'єднання до електромережі та налаштування)

Mr. D

Рекомендовані повідомлення

В процесі підготовки до експлуатації електрокотла Teknix ESPRO виникло декілька питань.

Є Teknix ESPRO на 18 kW 2022 року виробництва. Ця модель має 6 ТЕНів.

 

Котел трифазний та відповідно під'єднаний через трифазне реле напруги, трифазне ПЗВ та 4 полюсний запобіжник на 40 A (що, мабуть, трохи забагато, вистачило б й 32 A, якщо на котлі написано, що максимальний струм близько 26 A).

Й ось питання - якщо зникає напруга на тільки одній фазі або напруга на одній фазі виходить за дозволений на реле напруги діапазон, то треба вимикати всі 3 фази одразу або все ж достатньо вимкнути лише ту фазу, яка має незадовільну напругу? Здатен трифазний електрокотел Teknix ESPRO працювати з тільки двома або тільки одною наявною фазою (напругою на фазі)?

 

Й інше питання відносно інтеграції віддаленого керування котлом Teknix ESPRO до якоїсь системи Smart Home (поки що будь-якої). Можливо, віддалено керувати таким котлом використовуючи максимум можливих налаштувань не через оригінальний додаток, а, скажімо, через Home Assistant? Наскільки я розумію, котел у якості Wi-Fi модуля має звичайну плату ESP8266, але з якоюсь унікальною програмою від Teknix.

 

Ще, до речі, знайшовся досить цікавий факт, що не існує жодного котла Teknix ESPRO, який би мав понад 6 ТЕНів, хоча в інструкції до котла згадується, що моделі на 21 kW та на 24 kW мають саме 9 ТЕНів. Й в цьому випадку деяке правило про те, що перед купівлею обладнання бажано вивчити інструкцію, не спрацює, та навіть майже ніхто з продавців не знає про таку особливість котлів Teknix ESPRO (на абсолютно всіх сайтах з продажу зазначено, що відповідні версії котлів мають 9 ТЕНів).

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Електроопалення - мабуть, найдорожчий вид опалення зараз, але все ж досить простий з технічного погляду.

Додатково до попереднього повідомлення додам, що Wi-Fi модуль в новому котлі треба було замінити для того, щоб з'явилася можливість під'єднатися до котла за допомогою додатка Smart Boiler (досить неочікувана ситуація). Але відповідний сертифікований сервісний центр розв'язав це питання безплатно.
Android додаток Smart Boiler досить вимогливий до версії Android (мабуть, не кожний 5 - 6 річний телефон має змогу запустити такий додаток), хоча, скажімо, китайський додаток SmartLife працює без проблем зі старішими телефонами.

Є якась зовсім незрозуміла проблема з налаштуванням розкладу. Якщо налаштувати розклад з різними температурами повітря для різних днів або періодів часу, то на дисплеї котла значення температури повітря встановлюються як 1°C й котел не вмикає нагрівання, що виглядає як якась програмна помилка.

Немає можливості додатком Smart Boiler встановити час роботи котла, скажімо, тільки по нічному тарифу. На мою думку, це критична недосконалість. Чомусь налаштування розкладу мають статично вибрані періоди часу по кілька годин й, наприклад, немає можливості задати час початку нагрівання як 23:15, хоча так вміє навіть додаток Media SmartHome та, звісно, SmartLife, який керує десятками пристроїв Tuya.

Офіційна гаряча лінія існує та оператори намагаються відповідати на питання, але детальні питання, звісно, виникають, вже коли пристрій починає працювати та з'являються практичні сценарії.

 

Можливо, комусь буде така інформація корисною.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...