orkonavt Опубліковано: 5 грудня Поділитись Опубліковано: 5 грудня (змінено) Всім вітання! Допоможіть розібратись з підключенням стабілізатора до зарядки для електромобіля. В гаражі присутнє нестабільне живлення, просадки напруги можуть сягати 150 Вольт. Декілька тижнів тому придбав та встановив ось такий 12-кіловатний стабілізатор Укртехнологія Прихований текст stabmaster.com.ua/ukrtehnologiya-nsn-12000-norma-exclusive/ Але нещодавно натрапив на інформацію, що виявляється, за міжнародними нормами, EV-зарядки заборонено живити через побутові стабілізатори напруги! Це може призвести до помилок зарядки або навіть виходу з ладу всієї системи. Виключення становлять лише інверторні стабілізатори подвійного перетворення, але там ціна відразу х2 🥲 Може хтось поділитись довготривалим досвідом використання звязки стабілізатор + EV-зарядка? Чи виникали якісь збої або непередбачувані ситуації в роботі? Змінено 6 грудня користувачем irina1969 сайти з ціною ховаємо під спойлер, наступного разу буде штраф Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Offroad Опубліковано: В четвер в 19:32 Поділитись Опубліковано: В четвер в 19:32 Заряджаю вже 6 років без стабів, 3 різних електрички. 170-200В нормально переварює інвертор авто, нижче майже ніколи не бачив. Одного разу бачив 105-110В - авто ще заряджалось, коли впало до 95 - зарядка зупинилась, далі виключив автомат. І двоє моїх автівок зі штатів, їх рідні зарядні, розраховані на 110В, коректно працюють в нашій мережі (в одній поставив нашу вилку, працює вже 6 років, іншу використовував з адаптером, віддав з проданою машиною) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз