Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Стабілізатор напруги для зарядки електромобіля

orkonavt

Рекомендовані повідомлення

Всім вітання!

Допоможіть розібратись з підключенням стабілізатора до зарядки для електромобіля.
В гаражі присутнє нестабільне живлення, просадки напруги можуть сягати 150 Вольт. Декілька тижнів тому придбав та встановив ось такий 12-кіловатний стабілізатор Укртехнологія

 

Прихований текст

stabmaster.com.ua/ukrtehnologiya-nsn-12000-norma-exclusive/

 

Але нещодавно натрапив на інформацію, що виявляється, за міжнародними нормами, EV-зарядки заборонено живити через побутові стабілізатори напруги! Це може призвести до помилок зарядки або навіть виходу з ладу всієї системи. Виключення становлять лише інверторні стабілізатори подвійного перетворення, але там ціна відразу х2 🥲

Може хтось поділитись довготривалим досвідом використання звязки стабілізатор + EV-зарядка? Чи виникали якісь збої або непередбачувані ситуації в роботі?

photo_2025-12-05 21.34.13.jpeg

Змінено користувачем irina1969
сайти з ціною ховаємо під спойлер, наступного разу буде штраф
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Заряджаю вже 6 років без стабів, 3 різних електрички. 170-200В нормально переварює інвертор авто, нижче майже ніколи не бачив. Одного разу бачив 105-110В - авто ще заряджалось, коли впало до 95 - зарядка зупинилась, далі виключив автомат.

І двоє моїх автівок зі штатів, їх рідні зарядні, розраховані на 110В, коректно працюють в нашій мережі (в одній поставив нашу вилку, працює вже 6 років, іншу використовував з адаптером, віддав з проданою машиною)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...