Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Про регулювання містобудівної діяльності

Бывалый 1

Рекомендовані повідомлення

Прошу помощи у знающих и юр.подкованных форумчан .Растолкуйте мне статью нового закона

Стаття 30. Технічні умови

 

5. Якщо технічними умовами передбачається необхідність будівництва замовником інженерних мереж або об'єктів інженерної інфраструктури поза межами його земельної ділянки, розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту зменшується на суму їх кошторисної вартості, а такі інженерні мережі та/або об'єкти передаються у комунальну власність.

У разі якщо кошторисна вартість будівництва інженерних мереж та/або об'єктів інженерної інфраструктури перевищує розмір пайової участі замовника у розвитку інфраструктури населеного пункту, орган місцевого самоврядування приймає рішення про відшкодування замовнику різниці між здійсненими витратами та розміром пайової участі замовника у розвитку інфраструктури населеного пункту.

 

 

Строимся в СК и готовим доки на переход под жилой фонд.Свет и воду провели всем колхозом а вот газ стал камнем приткновения т.к. у большенства нет денег да и некспеху им это.Если я протяну по улице газ.магистраль за 45-50 тонн гривень к своему дому, то насколько я понял с нового закона труба уже не моя будет а горгаза и к ней будут подключаться все кому не лень без моего ведома? Хорошее спонсорство получается .:fool:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Интересный вопрос.

Если объект (труба) перейдет в коммунальную собственность, то, скорее всего, распоряжаться им будет соответствующий балансодержатель.

Думаю, в этом пункте рассматривается частный случай своеобразного взаимозачета между застройщиком (паевый взнос) и соответствующим органом местного самоуправления (обязательство компенсировать стоимость работ).

Но в каждом отдельном случае необходимо выяснить есть ли основания для уплаты паевого взноса (ч. 4 ст. 40 того же Закона):

 

"4. До пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту не залучаються замовники у разі будівництва:

1) об’єктів будь-якого призначення на замовлення державних органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;

2) будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення;

3) будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла;

4) індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках;

5) об’єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів;

6) об’єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об’єктів соціальної інфраструктури;

7) об’єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру;

8 ) об’єктів, передбачених Державною цільовою програмою підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, за рахунок коштів інвесторів.".

 

Если нет оснований для уплаты паевого взноса (и как следствие - взаимозачета), думаю, что должен действовать общий порядок оформления прав на такие инженерные коммуникации, существующий на сегодняшний день.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...