Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Активність

Ця стрічка оновлюється автоматично

  1. Остання година
  2. Давайте считать. Авто стоит $4500 или 180 тысяч гривен. Живу в пригороде крупного областного центра. Авто проезжает в месяц в среднем 1800 км или порядка 20 000 в год. Расход на 100 км зимой 14 кВт, летом 9,5-10 кВт. Стоимость киловатчаса зимой 1,06 грн летом 1,7. То есть в год на езду тратится 3500 грн. За 4 года порядка 200 000 гривен. Тот же пробег на дизельном авто будет примерно до 300 000 гривен и только по топливу. Да. Я не рассматриваю авто как предмет культа, чем дороже тем круче. Исключительно функционал. По этому стоимость электрического авто не 100 000 бпесов, а 4,5. И еще. Заправка электрички на публичных станциях делает ее экономически нецелесообразной. Дизель дешевле. А у вас даже мысли не возникает что САМИ? Фантастический вариант? Только за вас должны думать либо узькые либо пиндосы потому как у самих одна извилина кричалки кричать?
  3. или наоборот - приведет к быстрому уходу
  4. та ну нафиг, одним махом - это извращение...езда должна приносить удовольствие, во всяком случае у меня так))) а 1200 в одну сторону - после 500 та - усталость начинается и то если долбней на дорогах не попадалось
  5. Та може ж Європа прийде до тями, скасувавши заборону ДВЗ. Може навіть Шрьодера з Меркель повісять на ліхтарі... Запустять нарешті АЕС, відновлять Фольксваген і бундесвер, кацапів випхають в засратов...
  6. З переляку подумав, шо случайно в тему електричок попав
  7. Предложение для частных застройщиков и архитекторов по всей Украине. Просчитываем сметы на любой этап выполнения общестроительных работ по возведению частного дома, гаража, бассейна, забора или септика. В состав сметы будут входить: 1) перечень, точный объем и ориентировочная стоимость всех необходимых работ; 2) перечень, объем с 5% запасом и ориентировочная стоимость всех необходимых материалов; 3) перечень, количество ходок/часов и ориентировочная стоимость всех необходимых механизмов (ГАЗель, трактор, автокран). Стоимость составления сметы договорная и зависит от многих факторов. Для жителей Днепра - бесплатно, если мы будем строить. t.me/maestrodnepr
  8. Купують, але вони елітні, і не для широкої публіки, зараз вийшли Люсід гравіті, потім в кінці наступного року планується мідсайз модель. Прямий конкурент тесли у та 3 Так що наступний рік певною мірою вирішальний Всі власники люсід просто в захваті від цього авто Кажуть що нічого подібного в порівнянні з моделями якими раніше володіли
  9. А "найкращі в світі автомобілі" все одно чомусь не купляють ) От жеж яка несправедливість ))
  10. Платить інженерам, розробникам по, утримання величезних заводів і тд і тп
  11. Автомобілі найкращі в світі. Втрачає гроші не через випущені авто, а якраз через не достатню кількість проданих, бо йдуть операційні витрати і вони діляться на всі продані авто. Чим більше продаж тим менші витрати на кожен окремо
  12. Ще однієї компанії-банкрута, яка втрачає гроші з кожним випущеним недомобілем, збільшуючи загальну суму збитків )
  13. Мени штиля треба, шоб дуба не врізати.......(с.)
  14. Так це від його власної тупості. І не без того, щоби китайці надурили
  15. Ой, не кажи "ніколи", бо є ж пошук по форуму )
  16. Подивимося, люсід має спонсора у вигляді пенсійного фонду Саудівської Аравії. Більше 60 процентів акцій у них. Найкращі технології та рекорди по пробігу. Найкраща машина 2025 року
  17. Знайомий придбав нещодавно нову. Не зміг самостійно повернутися зі столиці, повіривши в заявлені км пробігу на одній зарядці. Ніби тягнули 40 км до хати, але це не точно.
  18. Твої нинішні співвітчизники вже занесли Рівіан до чорного списку компаній-банкрутів ) Разом з Люсідом )) Це ти намагаєшся так неліквідне сміття впарювати? )))
  19. Нє ну це ви перегинаєте )) Не кожен може зібрати з нкона батарею, та ще й чекати комірки, та й взагалі не кожен хоче робити самозбір бо для себе то одне (сам маю самозбір який зробив сам) а для клієнта який не шарить і хоче поставити і забути, я б самозборів теж не радив. Якісні акумулятори Pytes V5 наприклад 700-750 євро вже тут в наявності. Це 5.12квт. В стійку 3 штуки - вже хай 2200 євро, кронштейни фірмові ще по 40 (бо шкаф ще дорожче), запобіжники ті ж самі eti kvl nh (ще біля сотки), кабеля файні силіконові взагалі космічні зараз ціни , 2400 грн на алі за 2 метри AWG 1 (то менше 50мм, просто оціна запамяталась, а на 12квт помоєму там побільше треба, принаймні у віктроні там було б мінімум 2х95 на плюс і 2х95 на мінус 😄), ще там по дрібницях набіжить. Короче кажучи нормальні заводські батареї (з ячейками автомобільного грейду, підігрівом, вайфай оновленням прошивок) на 15+ квт з отим навісним це так по мінімуму 2500 євро. Крім роботи ще мабуть нормальні фірми включають якийсь саппорт (а питання точно будуть виникати рано чи пізно).
  20. Токсичність водіїв не менша токсичності самих цих двигунів))
  21. Сьогодні
  22. Вчора, як раз їхав, на зустріч чувак їде димить як паротяг і реве. Вперше побачив, що значить дизель пішов в рознос. Дебіл, замість щоб зупинитись і попробувати хочаб перекрити доступ повітря, щоб зупинити мотор, воно далі їде.
  23. Що краще їде? Візьми рівіан. Ще в горах бракувало соляру нюхати
  1. Завантажити більше активності
×
×
  • Створити...