Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Активність

Ця стрічка оновлюється автоматично

  1. Остання година
  2. так и на бензине я как ездил, правда с Днепра, на перекусы и кофе тот же час несколько раз останавливался))), легко можно совместить
  3. Ще раз, гібриди - це ДВЗ, а його ж вирішено було заборонити.
  4. Причому тут "таксист"? Від Харкова до Ужгорода 1300 км, скільки разів треба зупинитися на 30-60 хвилин, щоб проїхати цю відстань?
  5. у любой электрички самый главный плюс (для меня) - это возможность не зависеть от производителей топлива
  6. Настолько "успешно", что первый РАВ4 на батарейках был продан в количестве ... около 1575 экземпляров ) За 6 лет ))
  7. Тобто без рідко земів вже приближуються до магнітних І це без Китаю та чистіше технологічно Альтернатива Китаю є і її необхідно підтримувати та розвивати Але тупий Трамп цьому став на заваді 'ʼ'
  8. 1. PMSM (з рідкоземними магнітами) ККД: часто 94–97 % у робочій зоні. Дуже хороша щільність потужності (більше кВт на кг). Менші габарити при тій самій потужності. 2. Асинхронні (індукційні) двигуни ККД: типово 90–95 % (у найкращому діапазоні навантаження). При тому ж рівні потужності – трохи важчі й більші. Є додаткові втрати на роторі (струми Фуко), що гріється. Різниця в реальному авто може бути десь: 1–3 % по піковому ККД, але в конкретних режимах (місто, траса, агресивне прискорення) все сильно залежить від налаштування. 3. Синхронні двигуни з електромагнітом (ESM) ККД дуже близький до PMSM, тобто до 94–96 % , іноді практично на одному рівні. Можуть бути трохи складніші/дорожчі в механіці (контактні кільця, охолодження ротора). Зате: нема рідкоземів , лише мідь і сталь. 4. Синхронні реактивні двигуни (SRM/reluctance) Теоретично можуть мати дуже високий ККД, але: складні в керуванні, шуми/вібрації, складна оптимізація конструкції. У гібридних варіантах (з мінімумом магнітів) ККД вже близький до PMSM
  9. Так навіть таксист не їде. А зарядка триває до півгодини. Раз на два дні навіть для таксі півгодини. Для пересічного раз на два тижні.
  10. І Святий Ілон знову буде зігувати? )
  11. А за межами населеного пункту тобі ж їздити не треба ) Бо не за тим ти в США поїхав ))
  12. Пом'ятаю якісь розмови за BYD ) Да, "зручність користування" просто офігєнна - їхати максимум 500 км (по маршруту розеток) і потім чекати півгодини, поки воно зарядиться ) Не кажучи вже, що там готівку не приймають ))
  13. видимо что то Вы как то давно новости с этой марки не читали😆 она их не только делает, но и успешно реализует
  14. Піде Трамп нах і все зміниться назад
  15. Нє, з боку Єврокомісії це був постріл у голову европейському автопрому. Наразі вони тіпа передумали, але мабуть вже запізно пити Боржомі, бо Фольксваген вже відвалився...
  16. Та ніхрена вони не впираються, вони прекрасно розуміють, що , якщо відстануть від Китаю, то їхній автомобільній промисловості прийде те саме, що колись електроніці ..... Японські компанії (Toyota, Honda, Nissan) : активно досліджують мотори без рідкоземних магнітів, зокрема синхронні реактивні та з електромагнітним збудженням
  17. Це ти про Тойоту, яка обома руками і ногами опирається, або тільки не робити електрички? ) І завдяки цьому утримує світове лідерство у виробництві автомобілів ))
  18. Сміялися взагалі з цього явища, а воно раз і витіснили практично повністю двз з цих засобів доставки власного тулуба до потрібної точки в межах населеного пункту
  19. А в Украине? ) И где я не прав? )) Ну опять жеж наглое вранье натягивание совы на глобус. Мерседес основана в 1926, Ситроен в 1919, Форд в 1903, Фиат в 1899, Рено в 1898.
  20. и так возбудился что одну и ту же новость, с 18 ДЕКАБРЯ вкинул с разницей в полчаса 20 ДЕКАБРЯ)))...вкидываешь не читая что вкидываешь, а когда ловят - оскорбляешь...гнилым быть - твой выбор и он влияет на твою жизнь...не удивляйся что что то не получается - это все ты
  21. Чисто інтуїтивно про перелом тренду.
  22. Усі провідні компанії розробляють виробництво електромоторів без застосування магнітів. Вже писав
  1. Завантажити більше активності
×
×
  • Створити...