Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Respect

Пользователи
  • Публікації

    694
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Персональная информация

  • Имя
    Sergey
  • Откуда
    Киев
  • Пол
    Мужской

Відвідувачі профілю

Блок останніх відвідувачів вимкнений та не відображається іншим користувачам.

Respect's Achievements

Активный участник

Активный участник (5/13)

  • Начало популярности
  • Популярность
  • Преданный форуму
  • Начинающий собеседник
  • Первый пост

Recent Badges

380

Репутація

  1. Всім доброго дня Є питання по ремонту даху. Вихідні умови: двоскатний дах, перекритий ондуліном (вже років 20 йому, але стано нормальний). Під час окупації був приліт в сусідню хату, яка якраз навпроти. А у мене на сараї кацапи зняли двері на горищі (якраз тупо навпроти сусідської хати) і зробили там спостережний пункт. Відповідно ударна хвиля так хлопнула всередину, що ондулін підірвало і цвяхи майже вилетіли з обрешітки. Поступово почали відпадати в сильні вітри. Три роки тому трошки підбив цвяхи, але бачу, що толку мало - все одно вилазять. Розумію, що ідеальний варіант - це перекрити профнастиломм чи металочерепицею, але зараз вкинути 5-6 тисяч доларів не готовий, тим більше, що може повторитися і окупація, і приліт може бути. З'явилась ідея замінити цвяхи шурупами, але звичайні покрівельні мають досить маленьку шайбу під голівкою саморіза, тому подумав чи не буде нормальною альтернативою купити захисні ковпачки для цвяхів (як для ондуліна), але замість цвяхів використати шурупи? Попутно можна взяти товщі шурупи, оскільки планував вкручувати в ті місця, де зараз цвяхи. Варто це робити?
  2. Може і газоблок Я просто не займався ніколи професійно будівництвом, тому так схожу можу і не сказати правильно Ремонтом всередині будинку - часто робив, а от капітально щось - ще ні Недавно просто бачив варіанти блоків, сірого кольору, одні з пінопластом, інші просто пористі. Але теж сірого кольору, як бетон. І на гладкій стороні реально гладенькі А це грязно-білий якийсь, пористий по всіх сторонах, дуже крихкий Так, звичайно я це розумію. Але ж не знаю, як будували саме ці стіни. Проходив грунтом, то впитує аж бігом і перший раз, і другий, на третій трошки менше. Хоча дорожники якось показували спец суміші, які використовують для ремонту бетонних конструкцій, то там промазували таким грунтом і його майже нереально було розбити Зате рвало в інших місцях, за межами обробки)))) А ще, я так розумію, стіни мабуть спеціально штукатурили цементною штукатуркою Відбити її від блоків досить важко, по факту мабуть воно також має додаткову підтримуючу функцію, скріпляючи монолітно блоки з двох сторін стіни
  3. Може і газоблок Я просто не займався ніколи професійно будівництвом, тому так сходу можу і не сказати правильно Ремонтом всередині будинку - часто робив, а от капітально щось - ще ні Недавно просто бачив варіанти блоків, сірого кольору, одні з пінопластом, інші просто пористі. Але теж сірого кольору, як бетон. І на гладкій стороні реально гладенькі А це грязно-білий якийсь, пористий по всіх сторонах, дуже крихкий Так, звичайно я це розумію. Але ж не знаю, як будували саме ці стіни. Проходив грунтом, то впитує аж бігом і перший раз, і другий, на третій трошки менше. Хоча дорожники якось показували спец суміші, які використовують для ремонту бетонних конструкцій, то там промазували таким грунтом і його майже нереально було розбити Зате рвало в інших місцях, за межами обробки))))
  4. Зранку ще спілкувався з одним майстром, попутно теж спитав за товщину шва і чому так багато, то відповідь прозвучала цікава - враховуючи,що це піноблок і він дуже сильно впитує воду, то якщо зробити тонкий шар, то блоки витягнуть воду і розчин не встигне схопитися. Мабуть щось в тому є. І якось так сказав, що в 2000х роках так і будували. Це вже пізніше більшість перейшла на клей і товщина шва стала 3-4мм
  5. Там є металевий швелер над вікнами, армування також є Тріщина з'явилася в 22 році Більш того - така ж тріщина по цеглі ззовні пішла. Плюс десь на тому ж рівні в іншій будівлі (хозблок) також тріщина з'явилася. Там прильоти були постійні і сильні. А до цього якось простояв будинок без тріщин
  6. Будинок будували в 2005 році Чому так вирішили ті, хто замовляв будівництво - не знаю Конструкція звичайна, хіба що не на клею, а на розчині все викладено. З приводу прольотів - факт Останні фото - там можливо усадка, але все таки не було там тріщини до 22 року. Будинок до того часу простояв вже років 18 мінімум. Одна воронка в 20 метрах, друга в 25, третя - два гради зайшли в сусідній будинок метрах в 25-30 Дивився по Гугл картам фотознімки - там все поле засіяне було місцями прольотів Між вікнами тріщина також з'явилася під час окупації З одного боку добре трусонуло, в місці мауерлату пішла горизонтальна тріщина, правда тонка. Буду розбирати також і дивитися.
  7. З приводу питання чому не в шахматному порядку ) Та ну, закінчуйте жартувати)))))) Я ж пишу - пішла тріщина Де був розчин між блоками - порвало там. Де лежав блок під ними (правильно все, перев'язано як треба, шахматкою) - порвало блок Просто тоненька тріщина і все, десь до 1 мм. Розшив тріщину, щоб в неї теж розчин набити, тому вертикально йде шов З приводу поради щодо більшого діаметру під закладні - логічно Буде краще упор, рівномірніше навантаження розподілиться. Треба буде спробувати на наступній В принципі, вже зараз я розумію, що скоріш за все воно не піде на розширення, вниз теж не повинно, бо усадка мабуть вже не йде. Будинку 20 років, мабуть все вже тріснуло, що могло. Ну а де було напруження - остаточно тріснуло під час обстрілів. До речі, звернув увагу - шви товщиною десь 10-15 мм (щось багатувато наче), розчин досить слабий. Легко вибивається Хіба так має бути? Бо вибивав в одному місці цеглу - то намучився добре, розчин дуже хороший був походу. А от внутрянка на чомусь тіпа як вапняна штукатурка. Правда не всюди. Місцями твердіше, місцями слабіше
  8. Сьогодні зробив одну з тріщин Проштробив штроби десь 7-8 см глибиною, видалив частково слабий розчин, який відстав від блоків. Потім зварив з металевого прутка 10мм. Ш-образні елементи. Перфоратором зробив отвори в піноблоках Прогрунтував, набив в отвори і штроби клею для блоків і вставив металеві елементи. Поверх закрив штроби клеєм Думаю триматиме. Тріщина походу була давня, від усадки. Але коли були прильоти, то не витримала і штукатурка. Сама штукатурка цементна, важко відбивається. Тому думаю не так багато тріщин пішло, але ж всю збивати точно не буду. Завтра продовжу.
  9. Дуже дякую! Тобто в цілому я десь вірно думав, тепер треба реалізувати це все
  10. Всім доброго дня. Треба невелика консультація. Отже, будинок в Київській області, два поверхи. Зовнішня стіна з цегли, внутрішня - газоблок 200 мм. Фундамент цілий, без тріщин. А от зі стінами трошки проблема - зовсім поруч були прильотом, досить багато (арта, гради і т.д.) - на стінах з'явилися тріщини. На зовнішній - між поверхами між вікнами (вікно одне над другим) вертикальна тріщина. Ззовні тоненька, менше 1 мм. Всередині, по газоблоку приблизно в тому ж місці так само, але більша - 2-2.5 мм. Сьогодні збив штукатурку - тріщина пішла по клею між блоками, а також блок, який під верхніми тріснув по центру, так само і нижче Тобто вийшла одна вертикальна тріщина. Так само на одній з внутрішніх стін між кімнатами вертикальна тріщина від стелі і майже до низу, хоча нижні блоки цілі. Як бути в такій ситуації? З цеглою простіше, виб'ю стару і покладу нову, добре промазавши розчином, попутно в швах покладу додатково арматуру. А от що робити з газоблоком - не розумію до кінця... Особливо в міжкімнатній стіні Розшити тріщини, зробити додаткові штроби горизонтальні, помістити в них додаткову арматуру і остаточно замазати клеєм? Я ж так розумію - вертикальну тріщину якщо просто розшити і забити клеєм для газоблоку, то толку ж не буде і воно заново трісне? Наперед вдячний за поради
  11. воно то все так, але... завести ще 10-15 кВт по електроенергії - це теж витрати і немаленькі плюс тепла підлога плюс невідомо, що з електрикою на найближчий час буде тому питання поки що просто більше в площині чи витримає конструкція навантаження
  12. не хочу стелити дерево знов спробую просверлити, теж була така думка там коридор першого поверху, і кімната в принципі навантаження навряд чи буде велике електроТП зараз явно не бюджетно буде по витратам
  13. Щоб не плодити лишні теми задам тут питання Є дерев'яна підлога 50мм лаги + 30мм дошка Перший поверх приватного будинку, підвалу немає, чи утеплено під стяжкою - не знаю... Після деокупації будинок був без опалення, підлогу почало крутити, місцями потемніла Є ідея замінити на плитку. Попутно хотів утеплити додатково, але по висоті обмежений вже встановленими дверями, сильно не піднімусь Чи є сенс покласти еппс 30мм + армовану стяжку 25-30мм і потім вже плитку? Чи не витримає і буде тріскатись?
  14. Той набір мабуть було б непогано мати, але якщо цим займатися. Для разової роботи дорогувато. Пробував знайти тих, хто займається - так там проф.машини, на 370В, ну і розцінки як для бізнесу. А щодо всіх цих шкребків - не зніме. Дуже сильно тримається. Ну це хіба що знов таки гріти його і потім шкребти. Але швидко затуплюється
×
×
  • Створити...