Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

kruchenik

Пользователи
  • Публікації

    2 794
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Персональная информация

  • Автомобиль
    VW Touran / Suzuki Vitara
  • Пол
    Мужской

Відвідувачі профілю

Блок останніх відвідувачів вимкнений та не відображається іншим користувачам.

kruchenik's Achievements

Звезда

Звезда (9/13)

  • Преданный форуму
  • Начало популярности
  • Начинающий собеседник
  • Популярность
  • Первый пост

Recent Badges

2,5 к

Репутація

  1. Львів - Тернопіль - Заліщики - Кам'янець - Хотин - Франківськ - Львів я правильно розумію що довелось двічи заряжати? ну якби не Го Ту Ю то в притик один раз?
  2. Яким чином в авто реалізований доступ в інтернет? Що таке SOC SOH? Дуже цікаво описуєте досвід, пишіть ще.
  3. Дякую за розгорнуту відповідь! Як ходовка? Відчувається надмірна вага автомобіля? Як тестували акумулятор перед покупкою (отой дисбаланс комірок чи як там)? 20 квт год за 20 хв це спеціальна якась швидкісна зарядка? Як загалом якість зборки? Запаска є в комплекті? Задній ряд зручний (нахилити, скласти, вперед назад рухається? ). Який у вас об'м акумулятора? Якісь є типові мінуси конкретної цієї моделі? В якому режимі експоуатуєте (місто чи траса, який кілометраж?) вибачте за багато питань
  4. Вітаю, цікавить все ж досвід айді4 Європа бо теж до такої логіки прихожу, сісти проїхати давно вже не працює зі мною, обираю по експлуатаційним критеріям, а за 10 хв їзди цього не отримаєш. Стосовно азс - в мене теж хондівський мотор зараз 3.5 з прямим вприском, пробіг 250 ткм вік 10 років. Де тільки не заправляв, і укрнафта і брсм в тому числі нуль проблем, свічки замінив на 160 ткм вперше, паливний фільтр ще жодного разу. Здебільшого заправляю окко звич 95 або укрнафта, але трапляються і вог і кло і шелл. Крім Акури ще декілька бензинок катаються мною або я їх заправляю (сім'я, бізнес) все норм. Ну я розумію що в нас бардак, але не настільки, конкуренція все ж присутня і робить свою справу. Може пару місяців позаправляю 98й від гріха подалі але це перестраховка. Соррі за офтоп. Напишіть про айді 4 плз
  5. Яка бодяга? Заправляюсь роками майже де попало (ну крім явно палевних азс) нічого страшного не сталося. І чого повинно лякати нововведення, це ж норма з ЄС, який резон бодяжить якщо є конкуренція і який не який контроль якості теж
  6. В якому плані дочекався? Пвд замовлення? Розкажіть чим вам він сподобався (китаєць?)
  7. тобто в якийсь момент. авто вирішить що пора закінчувати з їздою накатом чи агресивним стилем їзди, нічними переїздами, і заблокує водію можливість їхати або перевищувати швидкість. і тоді треба буде шнурок обд і кулібіна щоб все це розблокувати
  8. а якщо буду їхати як зараз 140-180 км/год то не буде і того да?
  9. Тобто китаєць може витиснути 400 км зимою, а європеєць ні? Чому так? Інший тип акумуляторів чи просто задіюють резервні потужності якісь програмно? Тобто умовний ніссан арія чи айді4 китайського походження проїде 400км зимою? В мене задача не стоїть викатувати щодня по 400-500, авто цікавить в якості третього авто в сім'ю для дружини.
  10. я правильно розумію, що для обслуговування електрички треба зайти в додаток і там щось вибрати? а якщо це сто далеко чи про нього погані відгуки, то без варіантів? я взагалі не розумію як можна купити сучасне авто не розуміючи де його потім обслуговувати. і друге не розумію - яку треба ємкість акб в електричці щоб стопудово проїхати і зимою і літом 400-500 км без подзарядки не висаджуючі її в 0? дивлюсь характеристики та описи - кругом пишуть 400+, реальний досвід свідчить про 200-300 і ще й з економією на кондиціонуванні чи опаленні або повзти 80 км/год. невже в 2025 все ще немає достойної альтернативи ДВЗ не за всі гроші світу? Моніторив декілька моделей: VOLVO XC40 - 400+ км неможливо, Peugeot e-2008 - 200 км максимум, KONA ELECTRIC 64 - неможливо, VW ID4 - можливо, але це буде китаєць, а європа буде тільки бу з пробігом, NISSAN ARIYA або китай або биток США, subaru / toyota bz4x - аналогічно ітд. може щось пропустив. седани та хетчбеки в яких батарея ледь не волочиться по асфальту не розглядав. Сервіс можливий тільки VW і то якщо європейська версія. ну і Hyundai (але кажуть що там сервіс в зародковому стані) можливо китайці типу BYD та ZEEKR мають якийсь пристойний сервіс? хоча бажання купляти китайця звісно не маю.
  11. vovarpd скажіть а якщо з автомобілем щось станеться та потребуватиме професійного сто, ну наприклад щось програмно станеться, чи з акб, ітд чи можливо звернутись на офіційне сто шкоди? Я розумію що в електричках нема чому ломатись, але все ж цікаво чи для себе відпочатку як планували поступати в такій гіпотетичній ситуації? І ще хотів спитати, яка батарейка у Вашого авта і чи можна проїхати зі швидкістю 110-120 по трасі хоча б 400 км без дозарядки? Бо по фото я зрозумів що ви проїхали 170 і лишилось 185, і при цьому їхали повільніше ніж 120.
  12. Ви ж цим професійно займаєтесь, напишіть свій прогноз, дуже цікаво. І ще ваша думка чи варто везти електричку з Норвегії в принципі, і якщо так то яку?
  13. Так, згоден, аналогія якась є, але ресурс панелей і автомобіля дуже різний. А панелі і зараз не дуже вигідні для домогосподарств. Їх ставлять більше для підстраховки від відключень, а вже в другу чергу для якоїсь там економії (яка там може бути економія при нинішніх дармових тарифах?) ))
  14. вітаю з покупкою! може щось пропустив, скільки вийшло по факту в Україні? тищ в 20 євро вписалось? дивився якось там XC40 Recharge то такі ціни були що ну його нафіг, можна купити офіційну бензинову в Україні і заливати бензом років 10
  15. хтось працює з цими дверями станом на зараз (2025) ?
×
×
  • Створити...