Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

pkm

Пользователи
  • Публікації

    24
  • Зареєстрований

  • Відвідування

pkm's Achievements

Интересующийся

Интересующийся (3/13)

  • Уже неделю на форуме
  • Преданный форуму
  • 10 комментариев
  • Начало популярности
  • Первый пост

Recent Badges

4

Репутація

  1. Зовсім тихий, якщо це так
  2. Попрацював кілька хвилин, заглушив і відразу не заводиться. Але це таке, а от чому він не заводиться в положенні Choke? Ані холодний, ані гарячий...
  3. Так він і за розмірами більший. Потужний апарат, на 2 ручки. А хюндай така трошки економна модель ) Зате сервіс є, лише в моєму місті кілька. Недалеко буде везти ) Просто всюди кажуть (навіть в інструкції), що гарячий можна заводити відразу в Run, ось і дивуюсь. А тут алгоритм такий, що треба відразу смикнути в Choke, але він НЕ заведеться, а трохи почмихає, потім перекинути в Run і лише тоді заведеться. Цитата з інструкції: При повторному («гарячому») запуску генератора, дросельна заслінка повинна залишатися в положення RUN (РОБОТА).
  4. То ж іншого типу, рамний, вони важкі...
  5. Після вимкнення у положенні Run не заводиться. Треба смикнути хоч раз у положенні Choke, тоді перекнути на Run - і заводиться. Чи щось не те із заслонкою? Видно, що тросик повертає вісь, тобто щось працює, але у якому вона положенні всередині - невідомо.
  6. Дякую усім за обговорення. Отже, придбав Hyundai HHY-3050Si. Отримав, на вигляд солідний, стійкі ніжки. Але є звичайно і незручні моменти. Доступ до свічки дуже ускладнений, лючок замалий, але поміняти можна, якщо дуже постаратися. В магазинах 10W30 практично немає, лише в одному знайшов якусь чеську олію спеціально для генераторів. Її і залив. Проблема трапилась на етапі запуску. Все за інструкцією, ручку до упора вправо, пихнув кілька разів, але не запустився. Ну і далі як не крутив - трохи пихкає, але не запускається. Навіть викручував свічку, нічого страшного не виявилось. Але запустити все ж таки вдалося, повернувши ручку у положення Run. Алгоритм запуску виявився наступний (після вимкнення): 1. Поставити ручку в крайнє праве положення, смикнути. 2. Перевести в положення Run і смикнути. Якщо після вимкнення запускати у положенні Run - не заводиться. Якщо під час роботи повернути в положення Choke - глохне. Наскільки це нормально? Можливо, сьогоднішня спека впливає, чи щось треба робити?
  7. Чи є сенс ставити глушник на генератор?
  8. Поділитися досвідом, що не спрацювало. Посилання виклав одного разу на явну фігню, на яку натрапив у пошуках. Просто цікавий був сенс таких "товарів". Все ж таки дивлюся 2.5-3кВт, конкретно Hyundai HHY 3050Si та Loncin LC 3300i. Hyundai легший, трохи дешевший, має 2 роки гарантії, є офіціали, купа сервісів. Loncin важчий (якісніший, але й нести важче), має цифровий індикатор. Навіть пишуть, що у нього "напівпрофесійний" двигун. Підозрюю, що Loncin тихіший, але чи набагато? От якби якось порівняти...
  9. Нас сьогодні місцева влада офіційно попередила - запасайтесь павербанками, генераторами, відключення будуть гірші, ніж у минулому році. Бо стан енергосистеми поганий. Ще невеличкий факт: вчора з 37 шахедів збили 23, 14 долетіли... можна робити прогноз, що буде взимку.
  10. Я б із задоволенням, це і дешевше. Але тягати 35 кг немає можливості. Поставити десь на балконі не можна, бо дуже шумний. Ще варіант - акумулятор тягати до генератора, але він також важить кілограмів під 50. Тому залишається закритий інвертор. Розумію, що він не такий надійний, але - тихий, підйомний, і гарантовано працює з усім обладнанням...
  11. Даремно. До речі, вам дав достатньо інформації про свій інвертор, а от ви так і не відповіли, який у вас інвертор не працював від якого генератора... Дам посилання на подібний інвертор, якщо хочете ще точніше ecodrive.in.ua/gibridnyy-invertor-easun-isolar-sml-iii-24-v-3500-vt/ Але їх купа таких, усі однакові
  12. А що скажете про Hyundai HHY 3050Si? Нібито якість повинна бути нормальною, сервісних центрів достатньо.
  13. Зрозуміло, що брати все це не рекомендується. Але як вони там тримаються і набирають "придбання" - для мене загадка. У відгуках компаній не знайшов цих генераторів. Поки обмежився 2кВт і маю такий трохи дивний вибір, на суму 15-16 тисяч: Scheppach SG2500i vs GTM DK2000I SG2500i навезли неймовірну кількість, в основному німецькі без гарантії. Чомусь дуже погані відгуки на хотлайні. З іншого боку, GTM - український бренд, що дає певну надію на гарантію і сервіс. В тій же ціновій категорії трапляється Rato R2000iS. Loncin вже тисяч на 5-6 дорожче...
  14. Цікаві товари, зверніть увагу на кількість проданих екземплярів. Loncin LC 4500 I prom.ua/ua/p1759517392-invertornyj-benzinovyj-generator.html Fogo F4001iSE prom.ua/ua/p1760779439-generator-invertornyj-benzinovyj.html GTM DK3500iA prom.ua/ua/p1760772682-generator-invertornyj-benzinovyj.html CGM 3300l prom.ua/ua/p1759386090-benzinovyj-invertornyj-generator.html Wiking Polska KW3400 prom.ua/ua/p1706847084-generator-benzinovyj-wiking.html Китайські підробки китайських генераторів? Чи забули підняти ціну? Якби ще були нормальні відгуки...
  15. Дійсно, про ці генератори малувато інформації. Передумав його брати, хоч і ціна гарна, але завеликий, та мабуть і шумний, до того ж немає ЕКО-режиму. А ось старші брати MaXpeedingRODS MXR2300 та MXR3500 досить популярні. За відгуками дуже тихі, відносно надійні. MXR3500 - аналог Konner&Sohnen KS3100i, Hyundai 3050si, Senjun 3500. UPD: багато відгуків, що горять обмотки і альтернатор. Не варто брати.
×
×
  • Створити...