Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

lastandr

Пользователи
  • Публікації

    4 908
  • Зареєстрований

  • Відвідування

7 підписників

Про lastandr

  • День народження 16.05.60

Персональная информация

  • Имя
    Андрей Леонидович
  • Откуда
    Киев
  • Род занятий
    инженер-строитель
  • Автомобиль
    Volkswagen
  • Пол
    Мужской

Відвідувачі профілю

38 067 переглядів профілю

lastandr's Achievements

Старожил

Старожил (10/13)

  • Начало популярности
  • Начинающий собеседник
  • Преданный форуму
  • Первый пост
  • 10 комментариев

Recent Badges

2 к

Репутація

  1. Можно, конешно... но рисковано... все-таки 25т.... Да и экономия тут сомнительная...
  2. Краскопультом можна нанести тільки перший слой, а фінішний все одно треба робити валиком та кистью.
  3. Мой товарищ прораб делал нечто подобное в Польше... Но есть один не очень приятный нюанс - через какое-то время там образовались колии от авто...
  4. Думаю, шо не тільки це... І тому не збираюся тут з вами більше дискутувати, бо ціную свій час...
  5. Згоден, треба робити, але трошки в інший спосіб - методом вологого догляду: А ось подушку с щебня не завадило б застелити плівкою , щоб не витікало бетонне молочко... Да, це обов'язково! У віброноги трошки інше призначення: І з мого особистого досвіду : віброплита 100кг за 2-3 прохода втрамбує основу не гірше вашу віброногу....
  6. ТС в своему першому посту писав, шо грунт на дільниці - песок, а на песку родючий шар зазвичай не більш 10-20см Такі великі площі, тим паче на песку, краще все ж ущільнювати віброплитой 100-120кг, перед цим проливши все водою...
  7. Скажем так, необов'язково.. При товщині плити 150мм ми зазвичай ставимо під сітку фіксатори арматури 55-65мм, а при 200мм 80-90.
  8. Під час руху автотранспорта на таку плиту будуть діяти як статичні так і динамічні навантаження, тому остаточний вибір діаметрів арматури, кроку та места встановлення повинен ґрунтуватися на інженерному розрахунку несучої здатності, який враховує реальну вагу авто, а також детальні характеристики ґрунту на ділянці, але він е досить складним. Через шо ми звичайно користуємся типовими рішеннями та своїм опитом виконання подібних робіт... Навантаження на цю плиту будуть діяти зверху, а знизу їм будуть протидіяти сили тиску та трения грунта. Ось приблизна така буде епюра моментів: Розтягнутими будуть як нижня так і верхня зони плити. Зрозуміло, шо найкраще тут поставити подвійну сітку, але враховуючи, шо зверху момент відносно малий, можно зробити і с одной. Тем паче, шо в замовника обмежений бюджет. Ми такі плити робили( і не оду )... досі не було ніяких випадків руйнування...3 раза тьфу...😎
  9. Так, при товщині плити 200мм можно і 200х200... бетон краще замовлять заводский В20Р4
×
×
  • Створити...