Під час руху автотранспорта на таку плиту будуть діяти як статичні так і динамічні навантаження, тому остаточний вибір діаметрів арматури, кроку та места встановлення повинен ґрунтуватися на інженерному розрахунку несучої здатності, який враховує реальну вагу авто, а також детальні характеристики ґрунту на ділянці, але він е досить складним.
Через шо ми звичайно користуємся типовими рішеннями та своїм опитом виконання подібних робіт...
Навантаження на цю плиту будуть діяти зверху, а знизу їм будуть протидіяти сили тиску та трения грунта.
Ось приблизна така буде епюра моментів:
Розтягнутими будуть як нижня так і верхня зони плити.
Зрозуміло, шо найкраще тут поставити подвійну сітку, але враховуючи, шо зверху момент відносно малий, можно зробити і с одной. Тем паче, шо в замовника обмежений бюджет.
Ми такі плити робили( і не оду )... досі не було ніяких випадків руйнування...3 раза тьфу...😎