- 
				
Публікації
22 - 
				
Зареєстрований
 - 
				
Відвідування
 
Про Володимир Ільчій
- День народження 26.08.71
 
Персональная информация
- 
											
												Имя
												Володимир
 - 
											
												Откуда
												Кам'янець-Подільський
 - 
											
												Хобби
												Електротехніка, радіотехніка, мотоблоки
 - 
											
												Род занятий
												Інженер енергетик
 - 
											
												Автомобиль
												Volvo v50, Renault ZOE
 
Володимир Ільчій's Achievements
- 
	Поясню чому це питання мене зацікавило. Поки я експериментую з напругою кінця заряду, я змушений регулювати її на ПК та телефоні ( на ПК у моєму випадку доступно змінити тільки напругу кінця заряду але не напругу утримання а на телефоні навпаки напругу утримання, а пункт напруга кінця заряду відображається не повнітю і тому не доступний для змін) або йти у гараж і це все робити безпосередньо на інверторі. Коли я зрозумію для себе які налаштування будуть для моєї системи найкращі і відпаде потреба в їх зміні то ці мілкі незручності стануть неактуальними. Поки я гуляю між 54 та 55В. Напевне вже пора зупинптись і переключити увагу на CAN чи RS485.
 - 
	Мабуть я не правильно висловився. Для кінцевого користувача в WEB інтерфейсі у закладці "Налаштування" відображаються не всі поля. Тоді як в інструкції до цього WEB інтерфейсу описано більше полів. Як пояснив інженер продавця Всі поля у закладці "Налаштування" доступні тільки інсталятору або вище по ієрархії. В мобільному додатку та сама ситуація. Хоча на лицевій панелі самого інвертора можна налаштовувати все що хочеш.
 - 
	Претензій до продавця у мене немає, ніхто мене не посилав. Я сам все встановлював і налаштовував. Це моє бажання. Так як маю споріднену професію і великий досвід роботи з кислотними АКБ різних типів. Тому хочу сам розібратись, це точно допоможе у подальшій експлуатації. Єдине питання до обмеженого для користувача WEB інтерфейсу, але це не смертельно, просто трішки не зручно.
 - 
	Дякую за поради та дані про налаштування Вашого інвертора. Фамілія моя Ільчій а не Ілліч (тому боятись нічого😊). Надію подружити BMS АКБ та інвертор поки не втратив. Міняти нічого з обладнання поки не планую. І саме головне не уявляю який алгоритм роботи BMS мого АКБ і який допустимий дизбаланс. І чим краща Ваша BMS від тої що стоїть з завода. Надіюсь з Вашою допомогою розібратись і тоді приймати якесь рішення. А поки працюю в режимі кислотного та оптимізую налаштування.
 
