це повернення до старого доброго грінмейлу, коли на одному об'єкті конкуренти замість тітушні могли собі дозволити Беркут на Внутрішні війська натравлювати чи навпаки...
шоколадний барига з самостійним прем'єром і різношерстним парламентом - винен ще на 250 років вперед
незламно-потужний з прем'єром, якого і не згадаєш відразу прізвище, і підконтрольним набором хвойд і дегенератів в пармламенті - ні
Робота не бий лежачого. Зняти гроші з панікуючих родичів і розвести руками - нічого не зробиш, треба було в бусику домовлятися. Дайте ще - переведемо на найкращу тилову посаду десь через місяць-шість і вже звідти на дембель через рік
я добре знаю які бренди були до 2004го і що після. І магазини - це була менша частина бізнесу. Команда не вилазила з топових предзамовлень.
А потім почали відкривати магазини і завалювати власними марками по типу Forte епіцентровського.
Спортмастер на помийку ще в 2004му перетворився. Коли з нормальних торгових марок перейшли на самий дешманський китай. В кацапії це була мегауспішна бізнес модель. А у нас тільки відразу викликало. Крім Columbia нічого у них і не залишалося нормального.