Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Игорь Long

Пользователи
  • Публікації

    2 908
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Днів у лідерах

    3

Востаннє Игорь Long виграв 9 квітня 2017

Публікації Игорь Long були найпопулярнішими!

4 підписника

Про Игорь Long

Персональная информация

  • Имя
    игорь
  • Откуда
    Погребы Васильковский р-н
  • Хобби
    спорт, автомобили
  • Род занятий
    производство и торговля
  • Автомобиль
    VW ID 4
  • Пол
    Мужской

Відвідувачі профілю

Блок останніх відвідувачів вимкнений та не відображається іншим користувачам.

Игорь Long's Achievements

Звезда

Звезда (9/13)

  • Начало популярности
  • Первый пост
  • 10 комментариев
  • 500 комментариев
  • Популярность

Recent Badges

2,4 к

Репутація

  1. У меня скорее так: если ездишь на одной машине, то привыкаешь и всё делаешь на автомате, нет критической разницы в габаритах .... если же чередовать авто, то иногда голова кругом, бо мышечная память сбоит 😀
  2. Да, в цьому мінус Кони, Іоніка, Соула і Ніро ( в Іонік 5, Ев 6 і пр вже нова електрична платформа), але при цьому і плюс, ходова і кузовня однакова, запчастин що нових, що б.у. валом 🙂
  3. Я понял, что Вадим имел ввиду большую длину Коны для эксплуатации в городе... а так, даже широкая передняя стойка в авто может оттолкнуть от его приобретения, не говоря про объем багажника, удобства сидушек либо например обзорность боковых зеркал... здесь все индивидуально 🙂
  4. Все, що я написав вище - це конкретно мій погляд на ситуацію, з урахуванням мого зросту, ваги, нюансів зі спиною ( хоча доречі сідушки в Коні кращі ніж в Ніро, більш спортивні, бокова підтримка комфортніше, електровалік поперечний більш відчутний). А наприклад для супруги, з її 1,68м і звичкою сидіти рівніше и поближче до керма, ця машина повністю норм, за нею даже я спокійно ззаду сідаю, 2 крісла позаду для онуків як рідні. І що таке 4,36м для міста? Багато? Сядьте на Айді і зразу зрозумієте різницю. Плюс Кона ( да і Ніро) чудово напічкані різними помічниками : відключаємий передній паркінг, задня камера, задні бокові попередження при їзді назад, асистент полос.
  5. Згоден, це гарний піджопник по місцю, хоча з таким запасом і по трасі, але для 1-2 людини, для сім'ї замалий.
  6. Супруга в августе ездила пару раз в Измаил, брала Айді 4, у неё расход на круизе по трассе вышел 15-16кв, на Ниро по тому же пути 14-15квт, разница минимальная... я думаю, что это скорее резкие старт-стопы в городском режиме дают такой повышенный расход на Айди + на трассе батарейка прогревается, а по городу только пошёл прогрев, как уже очередная остановка.
  7. Покаталися з супругою днів десять на Коні ... прикольна "запальничка", жінка вже роздумує може Ніро на продаж, а цю собі 🙂... але вона норм для водія десь до 1,75- 1,8м, я наприклад головою не касаюся стелі в крайньому нижньому положенні крісла, але хедап дисплей що показує я не бачу, треба пригибатися, за мною тільки дитина мабуть комфортно сяде... розхід здивував: на Айді менше 18-19квт при моїй манері їзди не виходить, на Ніро десь 15-16квт, а тут 12-13квт... може тому, що батарея майже нова, може що вона сама легка з усіх трьох, хз, але факт.
  8. Я колись на Матізі катався деякий час, потім донькі віддав... супер тачка для міста: автомат, кондер, в любу дирку запаркуешься і я в ньому норм сидів 😄
  9. Сідушку назад, трохи вниз і можно свою жопу на недалекі відстані спокійно возити.... но я же написав, що в мене Айді для постійного пересування, а Кона чи Ніро підуть на продаж, це вже супруга вирішить що собі залишити.
  10. В Ніро наприклад є можливість відключати чи включати звук спеціальною кнопкою, зручно коли їдеш серед пішоходів 😁 Я для свого росту 1,93м взяв Айді 4, там і місця достатньо, і сідушки класні для моїх гриж. В супруги Ніро, інколи катаюсь, чудовий піджопник для міста і навколо... Кону я поміняв на свій попередній бенз 3,3л Гранд Санта Фе, бо чесно скажу - ринок стоїть, авто для людей середнього класу зовсім не продаються, ідуть або по 7-8-9к у.е. старі сарайчики, або навпаки якісь мерси-бмв от 40-50к і вище... півроку попродавав і знайшов варіант обміну на гарну електричку, вони і зараз на ура ідуть, а в слідуючому році ще й в ціні підскочать 🙂
  11. Все залежить наскільки не затягнули і вчасно замінили підшипники + майстрів все більше по Україні, вже і розточують, і прокладки-кільця вставляють, позавозили посилені підшипники... це вже на потоці, як ремонти різних ДВС двигунів 🙂 При середній по навантаженню експлуатації авто як правило підшипники можуть загудіти в районі +/- 150к км, після заміни знов до 300к катайся. На любому ДВСі заміна ременів, роликів, помпи і пр за цей кілометраж потягне не на менші гроші.
  12. У ніро і кони декілька болячек: 1) підшипники редуктора і двигуна... якщо рвати з місця і ганяти на режимі "спорт", то швидко зношуються, чутно рокіт, особливо на рекуперації, лікується заміною за 500-600 у.е. 2) антифріз голубий, який заливався з заводу, кристалізується з часом і забиває всі теплообмінники, якщо ще в Європі не поміняли його, то тут повна заміна з промивкою 12к грн, його іде 12-13л туди. 3) треба раз в пару років міняти фреон в системі, бо є одне проблемне місце за торпедою, з якого з часом можливий витік фреону, заміна з фільтром салону 2,5к грн Остальне або ходова як любого авто, або різна мілка єрунда.
  13. Поміняв свою Санта Фе на електричну Кону, жінка гнала її по трасі на Київ, вийшов розхід 12квт, запас ходу показувало 530км. На її Ніро максімум бачили 480км. Але на Коні нова батарейка, поміняли в 2023р по відзивній компанії в Європі, може тому так.... або що Кона трохи менша і розхід менший.
  14. "У багатьох" це як ні про що ... сів на своє Айді в січні ( перед цим років 20 тільки на передньому і повному катався ), ніяких проблем не відчув... один раз різко в поворот входив, льодік зловив, електроніка швидко спрацювала, машину підрівняла, поїхав собі далі.
  15. Хоть я к китайцам и критически настроен, но порой мысли приходят, что лучше уж человеку китайца купить, чем америкоса, восстановленного здесь на продажу... были предложения Санту поменять, практически под 100% на словах всё "делал для себя", а на деле слеплено из говна и Тайваня.
×
×
  • Створити...