Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Игорь Long

Пользователи
  • Публікації

    2 923
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Днів у лідерах

    3

Востаннє Игорь Long виграв 9 квітня 2017

Публікації Игорь Long були найпопулярнішими!

4 підписника

Про Игорь Long

  • День народження 24.03.69

Персональная информация

  • Имя
    игорь
  • Откуда
    Погребы Васильковский р-н
  • Хобби
    спорт, автомобили
  • Род занятий
    производство и торговля
  • Автомобиль
    VW ID 4
  • Пол
    Мужской

Відвідувачі профілю

Блок останніх відвідувачів вимкнений та не відображається іншим користувачам.

Игорь Long's Achievements

Звезда

Звезда (9/13)

  • Начало популярности
  • Первый пост
  • 10 комментариев
  • 500 комментариев
  • Популярность

Recent Badges

2,4 к

Репутація

  1. В мене 2021р. Авто перевіряла людина в Києві, дав мені повний висновок по машині, СТО чисто по айдішкам.... сох напряму як в корейцях комп не показує, вираховують за допомогою декількох показників. В мене авто з Голандії, у вас наче з Норвегії ? Може морози більше сказалися на вашій батареї ?
  2. В мене на Айді 4 зараз 185к.км, ми наїздили десь 15к, батарея ЛЖ, сох 94%, було приблизно 520 циклів зарядок. Зараз 90% зарядки вдома, 10% на швидкісних, запасу по трасі на круїзі 100-110 десь 430-440км в теплу пору року, батарея 96 комірок, всі 3,85 - 3,86 V
  3. Донька їхала з подругами з Бухаресту до Київа на Ніро, 1000км, виїхала 10 ранку, була тут в 11 вечора, більше всього часу пішло на паром та 2 таможні і стомилася, мінялися за кермом.
  4. Я так Ніро супруги прописав, вона просто втикає конектор і іде по своїх справах, тепер шукає в першу чергу для заряджання Току ... а я тільки наблюдаю, як мій баланс тане 🙂
  5. Є люди, яким якщо щось втємяшиться в голову, то це назавжди... не звертайте уваги, час показав, що тут ні аргументи, ні гострі відповіді не допоможуть 😎... тут вже про якісь серпантини пішло, офроуди, далі буде про експлуатацію в холодній Гренландії чи в якійсь Сахарі без електрики 😄
  6. Я коли міняв свою Санта Фе, в неї на 110к вже пішло масло з під однієї головки та сальніка коленвала, людина буде знімати V6 і перепаковувати ... хоча моя експлуатація була акуратна, з'ясувалося що це конструктивна помилка з заводу, бо одна головка обдувається ок, а друга за нею схована і перегрівається.
  7. Так, на Кіа та Хюндаї батарейка заявлена 64квт, а реальна ємність 67квт і в першу чергу деградує ось ця невидима верхушка, є така хитрість 🙂 Але погодьтесь, що деградація на пробігу під 250к 3-4% це просто чудово.
  8. По ходовій міняти вчасно в Європі не проблема + дороги норм, кузов залежить билась чи ні... та і судячи по ціні вона повинна бути як лялька 🙂... я бачив Ніро після 200+ к пробігу: сох 100% і авто повністю ок, но лям це вже якось неправдоподібне для мене...
  9. Я думаю, що якщо це правда, то там вже друга батарея стоїть, не вірю щоб одна стільки вибіжала... тим більше у Кон по відзивній компанії їх міняли в 2022-23р.
  10. Не знаю, чи це правда, але проскакують вже такі пробіги 😎
  11. Добавлю ще про газові установки на ДВСах, там набереться любих випадків вище криши... а метанові з їхнім тиском ? це просто як на бомбі їздити 🙂
  12. Согласен, но по ДВСам хоть играются с 5-10% разницы, а по електро есть 3 теста: Европа более-менее реальный, Америка уже приукрашает ситуацию и Китай, рисующий идеальные условия, которые при обычной эксплуатации фиг встретишь, доходящий до 33% как в данном случае.
  13. Так цикл чи режим ? Ви якось на чомусь одному зупиніться 🙂 Проблема в тому, що китайці для маркетингової привабливості видумали цей свій тест, якій проводиться в суперідеальних умовах, але тихенько видають його результати як звичайні щоденні показники експлуатації електроавто і це є обманом покупця... але це Китай, він продав і потім ні за що не відповідає, його ніяким судом потім не дістанешь. Зверху людина виділила для себе 750км запасу пробігу, але в відповіді ШІ приводиться посилання на заміри НЕЗАЛЕЖНОГО КИТАЙСЬКОГО автожурналу, що реальна нормальна експлуатація це 462км... в інтернеті повно подібних прикладів, але це ж правда, яка вас не влаштовує так? Тому і граєтесь в "вірю-невірю" і "сам такий" 🙂.... десь разок-другой вдалося видавити вказаний в паспорті запас ходу і значить все гуд, ніхто нікого не найо.. ? Я теж можу на любій з моїх електричек натошнити даже більше ніж їй приписують, але це разве буде нормальна експлуатація авто ? p.s. Згадав як місяць тому виїхали з жінкою на 2х авто з Києва додому в Васильків, в мене в Айді були внуки і вони позасинали. Нам їзди як правило 30-40 хвилин, а тут треба щоб малі поспали години 2-2,5... я поставив круїз на 60км і кружляв по одеській трасі і навкруги ці 2 з лишнім години....стільки злобних поглядів від різних водіїв я ще ніколи не бачив 😀.... зате потім поставив на 100% зарядку на нічь, бо зранку треба було в дорогу, то показало запас 495км, до цього більше 440км ніколи не було, а стандартно десь 400км
  14. Не розкидайтесь так сразу словами, ви людина ніяк не об"єктивна... або ви просто ділетант, тому що про суттєву різницю між CLTC та WLTP знає люба людина, яка хоч трохи в темі електроавто.
  15. Китайській заявлений CLTC співпаде з реальністю тільки якщо їхати постійно з гори, не натискаючи газ та при +20 за вікном 😀
×
×
  • Створити...