Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Игорь Long

Пользователи
  • Публікації

    2 873
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Днів у лідерах

    3

Востаннє Игорь Long виграв 9 квітня 2017

Публікації Игорь Long були найпопулярнішими!

4 підписника

Про Игорь Long

  • День народження 24.03.69

Персональная информация

  • Имя
    игорь
  • Откуда
    Погребы Васильковский р-н
  • Хобби
    спорт, автомобили
  • Род занятий
    производство и торговля
  • Автомобиль
    VW ID 4
  • Пол
    Мужской

Відвідувачі профілю

Блок останніх відвідувачів вимкнений та не відображається іншим користувачам.

Игорь Long's Achievements

Звезда

Звезда (9/13)

  • Начало популярности
  • Первый пост
  • 10 комментариев
  • 500 комментариев
  • Популярность

Recent Badges

2,4 к

Репутація

  1. Кращий аргумент - переїхати західний кордон та попасти на пару сотень євро штрафу ... в мене брат по Харкову теж до війні на своєму мерсі ганяв, а зараз в Болгарії третій рік самий законослухняний водій 😁
  2. На трассе при 150км/час например Вайка будет брать в районе 25квт, сам проверял, кто сомневается - в ютубе куча инфы.... 16,4квт это трасса 80-100 и в тёплую погоду либо город и рядом, т.е. в оптимальных для электрички условиях.... не верю Ника, что вы как опытный продавец, про это " без понятия" 🙂
  3. Будь ласка, продовжимо 🙂 В мене по ходовці все ок, у Європи норм стаби, ричаги та інше, це не Китай, головне щоб там авто вчасно обслуговувалось на ділері. По вазі тяжче відчувається бензинка Санта фе, хоча він легший і в ньому 297 лошадок... електрика по старту, прискоренню, триманню на дорозі за рахунок низького центру тяжіння через батарею веде себе зовсім інакше. Тестував остаточно вже тут, бо брав за гарну ціну через гарантії знайомих, но це не проблема. Якщо самі не в темі, то тут є куча підборщиків по Україні або гонщиків звідти, які перед покупкою протестують там стан авто, скинуть вам всі данні і ви самі будете вирішувати брати чи не брати цю машину. Мені повний звіт по Ніро коштував 1,5к грн, комп'ютерна діагностика Айді в Київі на профі СТО 2к. По зарядкам: іх існує 3 вида роз'ємів, для Америки, для Китаю і для Європи. Для заряджання вдома повільним перемінним струмом від 2квт до 11квт за годину (залежить що дозволяє вам ваша мережа, 1 фаза у вас вдома чи 3, приймає авто по 1 фазі чи по 3х) достатньо зарядки з комплекта, але я докупив на Аліку станцію за 190 у.е, вона видає в Айді 11квт, керується по файваю і т.д. На платних зарядках з постійним струмом є різні коннектори, найбільше як правило європейських CCS 2 ( швидкісна, в кожному авто свій максімум прийому квт, в Айді до 120квт/год ) і Type 2 ( повільна, в Айді 22квт).... хоча зараз вже достатньо і китайських джбті, і американських чадемо. Якість зборки на рівні, нарікань ніяких. Запасок у електричок майже не зустрічав, як правило компресор, балон з піною. Супруга 2 тижні тому була в Румунії, зловила саморіз, шина в нуль... підкачала компресором, доїхала до найближчого шиномонтажу, зробила і поїхала далі. Задній ряд даже не звертав уваги чи регулюється, але сидіти зручно... ремені треба пристібувати даже там, повсюди датчики, буде машина сваритися 😄 У Айді офіційно об'єм 82квт,(існують з меншою батарейкою), але це брутто, нетто 77кв. Виробники граються з цим показником, наприклад на Ніро корейці зразу пишуть 64квт і це нетто, це доступні квт для використання. Експлуатація на 80% місто, 20% траса... по крайній мірі поки війна буде десь так. По мінусам: це більше до комплектації моєї машини - нема безключового доступу, електробагажника, айді лайт світла. Загально як до моделі - швидко звик, що на Ніро підрулеві лепестки для управління рекуперацією і в них 3 положення + нульова, можна вибирати під себе, а в Айді або Д - їзда без рекуперації, або Б - їзда з рекуперацією. Поведінка педалі гальм, треба або звикнути, або можна програмно поміняти - при натисканні десь до 60-70% ходу авто гальмує дуже плавно, бо робить це за рахунок рекуперації і тільки якщо цього не достатньо, то уже в кінці підключаються самі тормоза і машина різко стає. Все ок, залишились питання - задавайте, допоможу чим зможу 🤝
  4. Чомусь думаю, що ви не водій... а як іграшка пасажиру згоден на всі 100% 🙂
  5. Не спорю, что Тесла первопроходец по софту, просто вопрос как к водителю - часто пользуетесь настройкой сидений со смартфона ? 🙂
  6. Молодець Маск, майстер маркетінга 😁А в чому зручність? Для пасажира погратися від скуки я ще розумію, а в чому прикол водію на ходу зі смартфона регулювати сідушку я не даже розумію... не простіше буде як у нас на Ніро пам'ять сидінь на 2 водіїв ?
  7. Я не знаю, які нюанси Айді 4 як електромобіля вас цікавлять. Після кількох місяців поїздок на Кіа Ніро супруги я для себе остаточно вирішив, що теж перехожу на електротягу. Але якщо діти теж собі купили Ніро, бо вона оптимально закриває їх потреби, то мені потрібно була машина з більшим багажником, великим салоном з посадкою кросовера, зручними сідушками через проблемну спину, запасом пробігу не менше 400км літом і потужністю двигуна +/- 200 лошадок. Перебравши десяток варіантів, зупинився на Айді 4. Максимальну комплектацію не потягнув, вийшла Pro, це десь середня, але в ній для мене достатньо всяких плюшек : підігріви сідушек, лобового і руля, утримання в полосі, адаптивний круїз, система запобігання зіткненню і т.д. Деякий мінус на перших порах, що майже все керування з екрану, кнопок мало і вони всі сенсорні, але за пару тижнів вже звикаєш... я вище писав, що електричка це як смартфон на колесах 🙂 Авто 2021р, СОХ батареї на сьогодні 95% ( ячейки всі ідеалі, дисбалансу нема зовсім), сьогодні з'їздів на могили до рідних, по кругу вийшло 430км. Вночі зарядив авто на 100%, зранку показник запасу був 443км, половину дороги селами швидкість була 50-70, половину по трасі поставив круїз 110, на обгонах 120-130. Розхід загальний вийшов 18квт/100км, зміг би в принципі на одному заряді впритик вернутися, але це занадто. Сіли в Коростені в обід поїсти в кафе, підключив на Евачардж авто, за 20хв качнуло десь 20квт, списало з балансу 340грн, заїзжав дома в гараж на табло було 120км запасу, як раз ці 20квт. По кругу поїздка 430км обійшлася десь в 500грн, ра***те самі скільки вам виходить. Якісь конкретні питання - задавайте.
  8. Укрнафта палевне азс? А БРСМ? Колись даже чек виліз на Хонді після заправці на Воге.... ну а 90-ті просто страшно згадувати. Останні років 10-15 хоч Окко мене не підводило. Все залежить який у вас двигун, наприклад зараз на моїй Санті 3,3л GDI, прямий вприск, йому треба бенз дійсно 95й, а не бодяга. У нас бодяжили завжди, або присадками, або тим же спиртом, а зараз будуть це робити ще й по закону. З ЄС не порівнюйте, там є контроль і виконання законів, у нас є на лапу контролю і продаємо далі..
  9. Авто з Голандії, б/у... китаєць відбій, в них один плюс - батарея Катл, остальне "китай"... сподобався чим? Краще сядьте, проїдьте, отримайте свою думку, може вона не співпаде з моєю 🙂
  10. Дочекався Айді, поставив на номера, трохи покатався, зрозумів що це моє, віддав Санту в детейлінг і на днях вона вже піде в продаж. Тепер по питанню заміни авто: я міняю велике 7-мимісне бензинове авто 2017р на немаленьку електричку 2021р і це по грошах мені приблизно виходить 1 до 1, точніше скажу після продажу. Причин для переходу на електрику декілька, майбутня економія тільки одна з них. Наприклад вас не лякає цей перехід на біоетанолові бензини з завтрашнього дня? Вони і раніше були бодягою, а зараз ще й законно 5% відсотків спирту будуть доливати... впевнений що турбовані двигуни та з прямим вприском дуже скоро поїдуть по СТОошкам на ремонти..
  11. Стоит пока ещё Санта фе во дворе, съездить мне на нём в Киев и обратно 100км это 12л 95го или приблизительно 650грн. Поездка на Айди это сейчас максимум 20квт по 2,16грн ночью равно 43грн. 650грн/43грн = 15-тикратная разница.... если зарядиться на скоростной по 18,5грн х 20квт = 370грн, почти двухкратная разница в пользу електрички.
  12. Зараз на ТОККО наприклад швидкісна 18,5грн за квт, у інших максімум на 1-2 грн менше... це вже десь 40 євроцентів, майже як в Європі. Якщо постійно заряджатися на швидкісних - економічного сенсу не бачу, але чим частіше вдома і по нічному - тим вище зиск... якщо тільки вночі вдома, то різниця з бензинкою десь десятикратна.
  13. Така швидкість для електрички просто ідеал, розхід буде мінімальний, як і їзда по місту. Але всіх же цікавить порівняння траса, швидкість за 150, скільки піде на підзарядку часу і грошей... бо з тим, що електричка топ при зарядці вдома по нічному та поїздках до 100-200км в день вже ніхто не сперечається 🙂
  14. Где-то в Ютубе видел, как человек в Киеве тест сделал на Етроне : проехал один и тот же маршрут на круизе со скоростью 110км, 120км и 130км, так каждые 10км скорости добавляли в расход 5-7 кВт, т.е. грубо 5% запаса енергии. Вот и посчитайте: едешь 90км/час запас например 400км, поехал 140-150 - запас упал примерно до 250км... електричка это не про гонку со скоростью 150-160 на расстояние 500км, да и например у меня на Айди4 ограничение на 165км/час. Все електрички разные и запас хода тоже, на него влияют ёмкость батареи, енергоеффективность, вес авто, напичканость дополнительными електрофункциями, термоменеджмент батареи, банально физические свойства батареи отдавать енергию зимой и летом.... Для примера китайский Айди4 с батареей Катл, а европеец с ЛЖ и уже запас хода будет отличаться.
  15. Вы все свои авто обслуживали только у официалов? Думаю вряд-ли. По електричкам сейчас всё больше неофициальных, вполне добротных СТОшек с отличными мастерами + само обслуживание реально мизерное... например на днях поменял масло в редукторе Ниро, 1100грн масло и 200грн работа, следующий раз сделаю через 40к км. Електричка это смартфон на колёсах, глюки у него в основном по електронике, кто хоть немного шарит покупают ОБДшки и сами перепрошивают, убирают ошибки, меняют настройки... поищите в телеге или вайбере группы електромобилистов, почитайте, получите реальную картину мира 🙂 Если не Китаец, то с запасом зимой и летом 500км и нормальной ездой можете не искать електричку. По Теслам не скажу, но железных 400км из опыта зимней експлуатации проезжает Киа Ниро 64квт супруги ( при цифре на табло 450км), сейчас потеплело и показывает 500км... мой б/у европеец Айди4 82квт вообще имеет перепад 400+ по теплу и реальных до 300км зимой. Если у вас потребность часто выкатывать за день 400-500 км, то лучше дизель, по деньгам с учётом использования скоростных зарядок выйдет +/- одинаково. Когда появятся електрички с новым типом батарейки, тогда возможно и увидим запас по пробегу от 600-700км и выше... но и стоить они будут изначально дорого + 99% с 1.01.26г у нас не продлят льготную растаможку на електрички, что добавит примерно 30% к нынешней стоимости при ввозе в страну, а также 5% пенсионный + 1,5% военный при постановке на учёт.
×
×
  • Створити...