Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

anatoliy322

Пользователи
  • Публікації

    6
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Персональная информация

  • Пол
    Мужской

anatoliy322's Achievements

Новичок

Новичок (1/13)

7

Репутація

  1. Даби опубликовала официальное письмо с разъяснениями относительно штрафов (применение штрафов значительно ограничивается во времени) ДЕРЖАВНА АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА ІНСПЕКЦІЯ УКРАЇНИ ЛИСТ 30.01.2012 № 40-17-484 1. Стосовно розгляду питання про притягнення забудовника до відповідальності за будівництво індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, прибудов до них, громадських будинків I та II категорій складності (далі - об'єкти), здійснене до 31 грудня 2009 року без дозволу на виконання будівельних (під час розгляду документів, поданих замовником відповідно до наказу Мінрегіону від 24.06.2011 № 91 ). 19 січня 2011 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності та вдосконалення державного регулювання у сфері містобудівної діяльності" № 4220 (далі - Закон № 4220), який передбачає нові підходи стосовно притягнення до відповідальності залежно від категорії складності об'єкта. Разом з тим, пунктом 9 перехідних положень Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" № 3038 (далі - пункт 9 Перехідних положень Закону № 3038) та Порядком прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, прибудов до них, громадських будинків I та II категорій складності, які збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт, і проведення технічного обстеження їх будівельних конструкцій та інженерних мереж , затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства 24.06.2011 № 91 (далі - Порядок), як тимчасовий захід надано право забудовнику прийняти в експлуатацію збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт об'єкти. Згідно з пунктом 3.8 Порядку Державна архітектурно-будівельна інспекція України та її територіальний орган розглядають справи про адміністративне правопорушення і накладають адміністративні стягнення згідно зі статтею 244-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення . Відповідно до статті 244-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення (із змінами, внесеними Законом № 4220 ) Державна архітектурно-будівельна інспекція України та її територіальні органи розглядають справи про адміністративні правопорушення, пов'язані з порушенням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виробництва, виготовлення та застосування будівельних матеріалів, виробів, конструкцій, а також будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та прийняття в експлуатацію об'єктів чи споруд, невиконанням законних вимог (приписів) посадових осіб інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю (статті 96, 96-1 (крім частини третьої), 188-42). Таким чином, із набранням чинності Закону № 4220 Державна архітектурно-будівельна інспекція України та її територіальні органи не уповноважені розглядати справи за правопорушення, передбачені статтею 97 Кодексу України про адміністративні правопорушення (самочинне будівництво). Разом з тим, частина перша статті 96 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачає відповідальність за порушення вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджених проектних рішень під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єктів чи споруд у вигляді накладення штрафу у розмірі: на громадян від десяти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та на посадових осіб - від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Відповідальність юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців за будівництво індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, прибудов до них, громадських будинків I та II категорій складності, закінчене у період з 5 серпня 1992 року до 31 грудня 2009 року без дозволу на виконання будівельних робіт, у розмірі десяти мінімальних заробітних плат, передбачена пунктом другим частини другої статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" (із змінами, внесеними Законом України від 22.12.2011 № 4220). 2. Стосовно прийняття рішення щодо притягнення фізичних осіб до відповідальності за експлуатацію об'єктів будівництва, споруджених до набрання чинності Закону № 4220 , не прийнятих в експлуатацію (під час розгляду документів, поданих замовником відповідно до наказу Мінрегіону від 24.06.2011 № 91 ). Відповідно до Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Одночасно відповідно до статті 8 Кодексу України про адміністративні правопорушення закони, які пом'якшують або скасовують відповідальність за адміністративні правопорушення, мають зворотну силу, тобто поширюються і на правопорушення, вчинені до видання цих законів. Закони, які встановлюють або посилюють відповідальність за адміністративні правопорушення, зворотної сили не мають. Відповідальність фізичних осіб за експлуатацію об'єктів будівництва, споруджених до набрання чинності Закону № 4220 та не прийнятих в експлуатацію, не була встановлена. Виходячи із конституційних принципів щодо дії актів у часі та керуючись Кодексом України про адміністративні правопорушення, рішення про притягнення до відповідальності фізичних осіб за правопорушення щодо експлуатації об'єктів після закінчення будівництва не прийнятих в експлуатацію застосовується до об'єктів, які споруджені та експлуатуються з моменту набрання чинності Закону № 4220, тобто з 19.01.2012.
  2. Здравствуйте! Я строю жилой дом в сельской местности на приватизированном участке. Из документов у меня имеется имеется строительный паспорт выданный в 1992 году, в нём всё что требовалось на тот момент: Проект дома и хозпостроек,согласованный во всех инстанциях (Архитектура, СЭС, Пожарный надзор, Райисполком, ИТД...) на основании этих документов выдано разрешение на строительство жилого дома и хозпостроек. Официально сделана разметка фундаментов дома и хозпостроек (есть протокол выноса в натуру). Строительство я веду строго по размеченным габаритам и проекту. По финансовым причинам строительство затянулось до настоящего момента. Скажите нужно-ли мне переоформлять строй паспорт, подавать уведомление о продолжении строительных работ, или предпринять какие-либо другие действия, ЧТОБЫ НЕ ПОПАСТЬ ПОД НОВЫЕ ШТРАФЫ. Штрафы настолько серьёзные, что они приводят в ужас большинство людей. Попасть на такой штраф при моей пенсии 1200 гривен, будет просто катастрофа. Сдавать дом в эксплуатацию собираюсь в этом году. Буду очень благодарен за квалифицированный ответ.
  3. Посмотрел видео, я просто в шоке!!! Кого мы выбрали и куда мы катимся? Вставляю видео чтобы другие могли посмотреть.
  4. Про штраф за эксплуатацию дома без ввода в эксплуатацию: zakon2.rada.gov.ua/laws/show/4220-17 Стаття 96
  5. Российский портал открытое правительство: (ссылка устарела) Думаю что нам Украинцам тоже надо отстаивать свои права, потому-как жить станивится всё труднее.
  6. Нашёл последнюю редакцию документа о строительных штрафах: zakon2.rada.gov.ua/laws/show/4220-17 Очень беспокоит Стаття 96 штраф за Експлуатацію об'єктів будівництва, які не прийняті в експлуатацію. За проживание в двухэтажном доме площадью 200 метров штраф 8500 гривен. Фактически это штраф за проживание в не достроенном доме. У нас в селе большинство застройщиков отделывают одну или несколько комнат и живут там на протяжении всего строительства. Если оставить дом без присмотра, к утру половина стройматериалов исчезнет. Пока не придумал как противостоять этому штрафу. Может нужно написать автору закона на правительственный портал и объяснить ситуацию? В России уже давно практикуется общенародное обсуждение законпроектов, чтобы на ранней стадии выявить "Маразм" народных избранников и лоббирование корупционеров.
×
×
  • Створити...