
-electron-
Пользователи-
Публікації
11 261 -
Зареєстрований
-
Відвідування
-
Днів у лідерах
2
Востаннє -electron- виграв 15 липня 2017
Публікації -electron- були найпопулярнішими!
Персональная информация
-
Откуда
Чернівці
-
Пол
Мужской
Відвідувачі профілю
Блок останніх відвідувачів вимкнений та не відображається іншим користувачам.
-electron-'s Achievements
-
3 фази тому 3 інвертори. Просто на випадок поломки в мене не буде однієї фази на час ремонту. Так можливо не практично. Місця більше і тд. Але я так перестраховуюсь. Кількість панелей зумовлена тим скільки я можу розмістити на південному скаті тераси. Городити стійку і тд я не готовий бо не ставлю за мету автономність. Хоча можливо і до того дійде.
-
Я знаю що не дадуть. Я просто прикинув що я можу розмістити скажімо так на наявних площинах. Тому про повну автономність мова не йде в принципі. Але от запропоновані мені цифри трішки роздуті. Тому поки читаю варіанти і шукаю інші конфігурації обладнання. П.С. повна окупність мені не потрібна. Але я все одно рахую термін окупності. Просто щоб знайти оптимальне рішення. Щоб отримати максимальний ефект від вкладень. Чи є сенс купувати щось ще дорожче, чи на цьому варто зупинитись. Або навпаки ще трішки вкласти і отримати більше комфорту.
-
Пропонували Дею. Але там де пропонували то не все так райдужно. Грузити цифрами не буду. Але 3 інвертори 5 кВт АКБ на 15 кВт год LiFePO4 Панелі по 400 Вт 12 штук. Мені повну автономність не дадуть. Але навіть якщо взяти вони б повністю покрили моє споживання то термін окупності 15 років. Хоча я підозрюю що там ціни трішки не зовсім. Тому поки читаю. Плюс мене на даний момент цікавить живлення на випадок відключень для початку 1 фази з освітленням, опаленням і холодильниками, з подальшим нарощуванням. Сонце як додаток, але не основа системи.
-
Я вказав суто для пояснення своєї думки. Так як тут багато змінних. Ми не знаємо потужність генератора, споживання від батарей і їхню ємність. Можна генератором в 5 кВт заряджати акум на 10 кВт год. А потім від нього живити роутер та тв місяць. А можна на 3 кВт годин навантажити весь будинок. Минулої зими ремонтував дизельний генератор на 8 кВт. І це чудо так тарахтіло що торба. Потім власник поставив собі інвертор 10 кВт 3 фази. І акумулятори 24 В 200 А вистачало на тих 4 години без електрики. І тихо без тарахтіння за вікном. Тому я маючи гену зараз обираю інвертор.
-
В Європі все вигрібають, ті хто раніше обладнання возили зараз на генератори перейшли. Гена 250ка 88 Карл року 15.500 американських президентів. І вже є люди які за 20к сходу забирають. До речі. Вартість кіловата на гені доволі не солодка. Вона ляже в ціну продукції....
-
І ще запитання. Зараз щоб завести вручну підтягуємо ручку на паливній апаратурі. І закріплюємо її. На ній є електропривід який має відкривати й закривати подачу палива. Щоб заглушити опускаємо її вниз Я підключав навантаження в цеху. Тому не бачив чи регулює воно нею оберти при підвищенні навантаження. То вже завтра подивлюсь в роботі. Автомат для запуску має подати напругу на той електропривід щоб підняти його? А для того щоб заглушити зняти напругу й воно опустить той ричаг? Мотор на генераторі DAF
-
Придбали генератор 250 кВт, 98 року розливу. Запускали сьогодні включили в схему ТП. Дали 70 кВт навантаження з 0 на 70 кВт спрацював добре. Завтра маємо запустити на 5-8 годин для тестування чи потягне всі 250 протягом тривалого часу. Але на даний момент воно все працює в ручному режимі. Шафа керування є, але її німці пробували ремонтувати і при демонтажі тупо обкусили все. Короче відновлення навряд чи можливе. Саме запитання: порадьте контролер вводу резерву. Але він має не просто перемикати, і давати команду на запуск мотору. Після того як з'явиться основне живлення і пройшла задана пауза, переключається на трансформатор, а мотор далі має працювати на холостих хоча б хвилину другу. Щоб охолола турбіна.
-
Відповідь була виключно про те що в пішиків є обов'язок стежити й реагувати. До пішиків в конкретному ДТП жодних зауважень в принципі бути не може. Я наприклад зрозумів що то був сарказм. А от експерт як виявляється не знає предмету того відносно чого дає поради й коментарі.....
-
До чого тут це?
-
Просто треба визнати що в нас пішики каста недоторканих. Їх ніхто не штрафує. Я маю знайомого якого німці штрафанули за те що під час переходу вулиці по переходу він не стежив за дорогою, а розмовляв по телефону. Але я не маю навіть знайомого в якого є кума, а в її брата дружини є друг, в якого є однокласник, діда по лінії матері якого оштрафували за перехід на червоне.....
-
Коли немає бажання визнати свою помилку починається демагогія
-
Тобто обов'язки не ловити гав у пішиків також є. Я ж кажу прогрес.
-
Відповідальність виключно через ступінь можливих наслідків. А не через наявність чи відсутність обов'язків...... В нас є різні обов'язки. І за їхні порушення відповідальність різна. Де штраф, а де кримінал.