Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

romaluka

Пользователи
  • Публікації

    5
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Персональная информация

  • Имя
    Роман
  • Откуда
    Івано-Франківськ
  • Автомобиль
    ВАЗ 2121
  • Пол
    Мужской

romaluka's Achievements

Новичок

Новичок (1/13)

5

Репутація

  1. Раз в 10-15 років поміняти шурупи не буде аж таке дороге задоволення.Але якщо останні 5 років під резинку буде підтікати вода то лата в тому місці може трошки підігнити.Шуруп то ми поміняєм, але чи буде він тримати? Цієї весни міняв металочерепицю(7 років прослужила) -нічого страшного не було в місцях кріпленя ,лати були живі .То може і не такий страшний чорт як його малюють.А взагалі то я прихильник фальцевої покрівлі.
  2. БАЙРІС протиморозний до -15.Перевірив на власному будівництві минулої зими і трошки три дні тому.Інструкція на каністрі.
  3. [ATTACH]233080[/ATTACH] А це справжня фальцовка "підстаркуватими моделями".На даний час фальцезакаточна машина Schlebach FK1 є однією з найкращих для закатування двійного фальцу в Європі.Я не маю на меті комусь щось доказувати,кожна людина має свою думку,це тільки інформація з власного невеликого досвіду(тільки 10 років) з машинами такого класу.Ще ні один двійний фальц лід не відкрив,це явище природи можливо притаманне ручній роботі, де немає такої герметичноті.І якщо навіть припустити про таку можливість то не думаю, що раз в 30 років треба буде докладати великих зусиль щоб ще раз пустити машину, тим більше ,що не треба міняти шурупи у єндові. А зрозумілою мовою то ТРАКТОР МАЄ ОРАТИ ,ТАНК -СТІЛЯТИ А САМОГОННИЙ АПАРАТ -ГНАТИ САМОГОН А НЕ БЕНЗИН і немає різниці скільки тій техніці років головне щоб вона добре виконувала свою роботу.
×
×
  • Створити...