Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Pazan

Пользователи
  • Публікації

    186
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Персональная информация

  • Откуда
    Дрогобич
  • Пол
    Мужской

Відвідувачі профілю

Блок останніх відвідувачів вимкнений та не відображається іншим користувачам.

Pazan's Achievements

Форумчанин

Форумчанин (4/13)

  • Преданный форуму
  • Начало популярности
  • Первый пост
  • 10 комментариев
  • Начинающий собеседник

Recent Badges

10

Репутація

  1. так я ж не написав, що це єдине ефективне з'єднання - гільзування також добре
  2. А мені пощастило більше - довелося кілька раз використовувати кліщі після покупки. Правда це було вже 2 роки тому...
  3. Також свого часу виникла проблема в нарощенні моножильних кабелів. Після кількох експериментів я все ж переконався, що гільзування з'єднання - це 2 за надійністю після зварювання варіант. Задушив жабу, яка мене намагалася подужати і купив обжимні кліщі для гільз, на кшталт ТАКИХ
  4. Вітаю! Газова колонка DION10 із 3 регуляторами: 1. кількість газу; 2. зима/літо; 3. мінімальний/максимальний тиск води і кнопкою-тумблером гаряча/холодна вода. Уже кілька днів періодично з'являється така проблема: після закривання водяного крану подача газу припиняється. Але через кілька секунд починає блимати led-індикатор і чути рідкі потріскування п'єзоелементів електродів пальників. Щоб не витягувати батарейки користуюся тумблером, перемикаючи у положення "холодна вода. У чому може бути проблема?
  5. не на всіх платах зниження напруги є можливість регулювання струму. маю лише 1 з регулюванням і струму, і напруги, решта - тільки напруга. Думаю, може просто якийсь потенціометр поставити на виході з блока живлення або резистор підібрати...
  6. цікаво, яке навантаження по струму може бути від такого моторчика?
  7. пробував понижувачі і з обмеженням по амперах і без. результат такий, як описав.
  8. Підніму ще раз тему, бо нарешті "дійшли" руки до цього Купив кілька різних знижуючих модулів. Під'єдную напряму до двигуна, кручу потенціометр на 2,6 В - все ОК, двигун працює. Вимикаю, вмикаю і модуль не може стартанути, показуючи на виході зі знижуючого модуля менше 1 В. Доводиться знову крутити потенціометр в різні боки, тоді знову стартує і показує 2,6В. Інколи раз чи два заведеться, а потім знову ні. У чому може бути причина? Коротке відео тут
  9. це швидше питання для мене. Колись думав, як це зробити за феншуєм - щоб і місця було вдосталь для монтажа і вигляд був естетичним...
  10. Ніша і рейки це зрозуміло, яле якими панелями прикрити обладнання і дверцятами таку нішу закривати?
  11. хіба не буде додаткове виснаження батарей ДБЖ-1 при такому з'єднанні?
  12. Вітаю! Є 2 інверторні блоки живлення 24/220 (умовно ДБЖ-1 і ДБЖ-2) і відповідно по 2 батареї 12В послідовно. Чи є можливість їх з'єднати в одну систему так, щоб АВТОМАТИЧНО: 1. ДБЖ-1 працював постійно в режимі моста (bypass) від електромережі 2. У випадку вимкнення електроенергії ДБЖ-1 один живить обладнання від батарей до повного вимкнення ДБЖ 3. Коли вимкнеться ДБЖ-1, автоматично обладнання переходить на живлення від ДБЖ-2. 4. При подачі електроенергії ДБЖ-1 знову працює в режимі моста, заряджаючи батареї, ДБЖ-2 заряджає батареї до виникнення ситуації в пп. 2,3. Дякую.
  13. не знаю, поки що руки не готові за неї взятися, то ж голюся Gillette Fusion.
  14. Я вважаю, що реле напруги в розетку із затримкою на ввімкнення на 480-600 с суттєво подовжить життя компресорної установки холодильника чи іншого під'єднаного споживача
×
×
  • Створити...