Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

xCC

Пользователи
  • Публікації

    10
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Персональная информация

  • Пол
    Мужской

xCC's Achievements

Начинающий

Начинающий (2/13)

  • Преданный форуму
  • 10 комментариев
  • Начало популярности
  • Начинающий собеседник
  • Первый пост

Recent Badges

3

Репутація

  1. Намалював, та автомати додав. До речі, чи можно заземлювати корпус генератора до металевої балки промислової будівлі? І крім цього, в загальній схемі все гараз? Сможе одночасно працювати і генератор і дві вхідні фази з міста, і ніякої проблеми з N шиною не відбудеться?
  2. Теоретичний варіант "для тих хто не встиг купити 3P перемикач", при котрій одна фаза з міста та фаза з генератора заходить на перемикач 1P типу I-0-II, інша "фаза" генератора кидається на городській нуль щоб генератор мав нуль. Інші міські фази залишаються без змін. Наскільки безпечна схема?
  3. на фото погано видно, але є питання: два провода від лампи підключені до двох проводів що прийшли на вимикач, вірно? тобто десь по такій схемі ?
  4. 👍 зовсім забув що там навіть виносний перемикач є. тоді з другим реле буде простіше.
  5. саме так. я тестував інвертор на "слабкому" навантажені - під'єднана помпа на 75вт, включаю інвертор - працює, напруга з інвертора пішла після того як він розігнався до 217В (індикатор інвертора). так, і друге реле повино витримувати більший ток. дякую вам
  6. приймається. але є одне алє. зарядка bosch c1, у режимі підтримання заряду (варіант коли зарядка автоматично ввімкнулась при появі напруги в розетці) ток зарядки макс 200мА. для нормального заряду батареї потрібно натиснути кнопку на зарядці, тоді буде 3.5А. стосовно автоматики - на алі звичайно можно і купити (не майбутнє), але надо і на "сьогодні". тому реле та площадка під нього в мене є, саме звичайне механічне (щось типу такого АсКо МК2P 10А AC-220В). і питання було лише наскільки правильна в плані електропобудови ця схема.
  7. Вітаю вас друзі! Потрібна допомога в правильній схемі підключення 220-Зарядка-12-Інвертер-220-Лампочка. Втомився бігати переключати напругу з розетки на живлення з батареї. Вот намалював два варіанти. Як на мене, не електрика, то воно повинно працювати. Питання: Обідві робочі чи все ж таки перша схема з однією реле буде глючить в блоці Батарея-Інвертер? Пояснення до схем: Зарядка інтелектуальна для автоаккумуляторів. Працює коли є живлення в розетці та постійно заряджає акум. Інвертер з 12В на 220В. Обідва реле комутуються напругою 220В. Верхне реле при зникненні напруги в розетці переключає на лінію живлення з інвертора. Нижне реле (друга схема) при зникненні напруги в розетці підключає батарею до інвертора.
  8. потребление? всмысле, покупка електроенергии, как газ ? а где выбирать?
  9. xCC

    Забор "под ключ"

    Участок: периметр ~175м, без воды, без электричества. По проекту: нужен забор металлический штакетник "под дерево", зашивка односторонняя, на заклепки. металлические комплектующие покрасить. + калитка (1м) + ворота 3,5м (позже) зы: вышгородский р-н, Верхняя Дубечня.
×
×
  • Створити...