
Tetris)))
Пользователи-
Публікації
9 -
Зареєстрований
-
Відвідування
Персональная информация
-
Пол
Женский
Tetris)))'s Achievements
Новичок (1/13)
5
Репутація
-
Привіт! Після реєстрування декларації потрібно забрати її у районному ЦНАПі. Подавали в район, звідти - вони відправили в обласний ЦНАП, там мен дзвонили щодо госп.будівель. Туди ж нову декларацію підвозили. Сільську раду повідомили про здачу в експлуатацію, поки немає свідоцтва права власності на нерухомість. Кого ще потрібно повідомляти на цьому етапі? Пожежників, податкову? Чи після отримання свідоцтва? що для цього потрібно?скільки коштує це свідоцтво?
-
Для розділення майна в шлюбі не потрібно купувати чи дарувати СВОЄ майно. Це є спільно нажите майно БЕЗ ВИДІЛЕНОЇ ЧАСТИНИ. Якщо земельна ділянка ДОшлюбна на одного з подружжя - тоді так, будинок - спільнонажитий, а земельну ділянку для виділення частини потрібно або подарувати, або продати іншому з пари. При виділенні майна переєстровуються свідоцтва права власності на двох. Виділяють частину майна при бажанні - щоб чітко можна було розпорядитися майном в разі смерті. Інакше спадкоємцем буде той з подружжя, хто залишився в живих теж, нарівні з дітьми (і батьками, які мають інвалідність або пенсійного віку).
-
В пункті 7 Декларації пропустили вказати кількість поверхів? "7. Характеристика індивідуальних житлових, садових, дачних будинків (за результатами технічної інвентаризації) Кількість поверхів 2 Загальна площа, кв. метрів Житлова площа, кв. метрів Нежитлова площа, кв. метрів 2 194,1 90,7 103,4 (сума має зійтися житлова+нежитлова, й таке буває ;)) Кількість квартир 1. ( для житлового будинку з ОДНИМ власником). Кількість кімнат 5 (ЖИТЛОВІ КІМНАТИ ПОРАХУВАТИ) Перелік інженерного обладнання: холодне та гаряче водопостачання, водовідведення, опалення: централізоване, пічне (необхідне підкреслити), від індивідуальних опалювальних установок (зазначити). - я виділила жирним шрифтом з підкресленням. Питань не було. І у відомостях про декларацію зазначаються лише основна будівля і господарські споруди (які є НА МОМЕНТ здачі в експлуатацію, а не по буд.паспорту. У мене в буд.паспорті є ще будівлі, навіть інші по розміру. Але по факту здала те, що є. В БТІ сказано: при будівлі цих госп.сопруд потім потрібно лише ще раз декларацію НА НИХ здати, дозвільні документи вже виготовлені (буд.паспорт)). Не натрапляла тут про це. Мої метання: не могла знайти бланк декларації, хотіла вручну заповнити на місці в ЦНАПІ (бланк там не дали і посилання не дали, прямим текстом відправили до "рішал"). Бланк знайшли вже потім. Подала в Чернівці. Міський відправив у район. АЛЕ, район "хоче" заяву ЇХ зразка про те, що подається декларація (при першому візиті взяла у них). Відправляла рекомендованим листом з письмовим оповіщенням (смс-ку не потрібно, з державою і смс-ками потім не розберешся))). Обов"язково заповнюйте в електронному вигляді. Трошки пограєтесь з редактуванням у MS Word, але то того варто. Моє особисте - вашу декларацію сприймають "серйозніше"))) Та й виправляти легше, ніж переписувати усе.
-
Привіт! Зареєстровано декларацію. Отже, мої висновки. 1.Переписувати усе точно з повідомлення про початок будівництва. 2.Дату подання повідомлення потрібно перевірити на сайті за номером (тут в темі є), тому що вказують на документі одне, а в базі дата пізніше. 3.Прізвище, ім"я, по батькові хто зробив технічний паспорт - вказувати повністю (а не прізвище та ініціали). 4. Загальна площа господарських споруд - тут мені повернули декларацію (усно, не було реєстрації повернення) - вказати загальну площу господарських сопруд і в дужках (сарай (лат.В) - 18,9 кв.м і тд). Я спочатку вказала лише загальну площу. Гараж конкретно в моєму випадку - прибудова до житлового будинку і враховується у нежитлову площу будинку. Планую зробити шаблон підказку на основі декларації і повідомлення (що куди).
-
Дуже вдячна за те, що вказали як знайти дату реєстру! У декларації п.3 - Дата подання декларації - на повідомленні 14.09 там, де номер повідомлення.. А на сайті реєстру - 26.09 (дата реєстрації повідомлення) То яку дату писати - 14 чи 26? п.7 Кількість квартир? (будинок індивідуальний) Загальна площа це загальна площа с тех паспорту? житлова+допоміжна? чи вказувати у не житлові приміщення - допоміжні будівлі та споруди? (не житлові не вказано в тех паспорті, лише допоміжні). Літні не вказую, такі як тераса - у заг. площу по тех паспорту не пораховано. Номер телефону у повідомленні не забудовникавласника. Так його в декларацію і писати? Добавлено через 24 минуты від 06.11.2017 скасовано цей наказ , то як порахувати вартість об"єкта, підкажіть, будь ласка...