Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Tetris)))

Пользователи
  • Публікації

    9
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Персональная информация

  • Пол
    Женский

Tetris)))'s Achievements

Новичок

Новичок (1/13)

5

Репутація

  1. Привіт! Після реєстрування декларації потрібно забрати її у районному ЦНАПі. Подавали в район, звідти - вони відправили в обласний ЦНАП, там мен дзвонили щодо госп.будівель. Туди ж нову декларацію підвозили. Сільську раду повідомили про здачу в експлуатацію, поки немає свідоцтва права власності на нерухомість. Кого ще потрібно повідомляти на цьому етапі? Пожежників, податкову? Чи після отримання свідоцтва? що для цього потрібно?скільки коштує це свідоцтво?
  2. Для розділення майна в шлюбі не потрібно купувати чи дарувати СВОЄ майно. Це є спільно нажите майно БЕЗ ВИДІЛЕНОЇ ЧАСТИНИ. Якщо земельна ділянка ДОшлюбна на одного з подружжя - тоді так, будинок - спільнонажитий, а земельну ділянку для виділення частини потрібно або подарувати, або продати іншому з пари. При виділенні майна переєстровуються свідоцтва права власності на двох. Виділяють частину майна при бажанні - щоб чітко можна було розпорядитися майном в разі смерті. Інакше спадкоємцем буде той з подружжя, хто залишився в живих теж, нарівні з дітьми (і батьками, які мають інвалідність або пенсійного віку).
  3. В пункті 7 Декларації пропустили вказати кількість поверхів? "7. Характеристика індивідуальних житлових, садових, дачних будинків (за результатами технічної інвентаризації) Кількість поверхів 2 Загальна площа, кв. метрів Житлова площа, кв. метрів Нежитлова площа, кв. метрів 2 194,1 90,7 103,4 (сума має зійтися житлова+нежитлова, й таке буває ;)) Кількість квартир 1. ( для житлового будинку з ОДНИМ власником). Кількість кімнат 5 (ЖИТЛОВІ КІМНАТИ ПОРАХУВАТИ) Перелік інженерного обладнання: холодне та гаряче водопостачання, водовідведення, опалення: централізоване, пічне (необхідне підкреслити), від індивідуальних опалювальних установок (зазначити). - я виділила жирним шрифтом з підкресленням. Питань не було. І у відомостях про декларацію зазначаються лише основна будівля і господарські споруди (які є НА МОМЕНТ здачі в експлуатацію, а не по буд.паспорту. У мене в буд.паспорті є ще будівлі, навіть інші по розміру. Але по факту здала те, що є. В БТІ сказано: при будівлі цих госп.сопруд потім потрібно лише ще раз декларацію НА НИХ здати, дозвільні документи вже виготовлені (буд.паспорт)). Не натрапляла тут про це. Мої метання: не могла знайти бланк декларації, хотіла вручну заповнити на місці в ЦНАПІ (бланк там не дали і посилання не дали, прямим текстом відправили до "рішал"). Бланк знайшли вже потім. Подала в Чернівці. Міський відправив у район. АЛЕ, район "хоче" заяву ЇХ зразка про те, що подається декларація (при першому візиті взяла у них). Відправляла рекомендованим листом з письмовим оповіщенням (смс-ку не потрібно, з державою і смс-ками потім не розберешся))). Обов"язково заповнюйте в електронному вигляді. Трошки пограєтесь з редактуванням у MS Word, але то того варто. Моє особисте - вашу декларацію сприймають "серйозніше"))) Та й виправляти легше, ніж переписувати усе.
  4. Привіт! Зареєстровано декларацію. Отже, мої висновки. 1.Переписувати усе точно з повідомлення про початок будівництва. 2.Дату подання повідомлення потрібно перевірити на сайті за номером (тут в темі є), тому що вказують на документі одне, а в базі дата пізніше. 3.Прізвище, ім"я, по батькові хто зробив технічний паспорт - вказувати повністю (а не прізвище та ініціали). 4. Загальна площа господарських споруд - тут мені повернули декларацію (усно, не було реєстрації повернення) - вказати загальну площу господарських сопруд і в дужках (сарай (лат.В) - 18,9 кв.м і тд). Я спочатку вказала лише загальну площу. Гараж конкретно в моєму випадку - прибудова до житлового будинку і враховується у нежитлову площу будинку. Планую зробити шаблон підказку на основі декларації і повідомлення (що куди).
  5. Тільки таким шляхом: берете копію вашої деклараціїї, йдете у ЦНАП і вимагаєте (по доброму) поставити реєстраційний номер. Не вхідний, а реєстраційний. Бо цікаво виходить - пишуть вхідний, а для здач потрібна реєстраційна дата.
  6. так само цікаво, чому у повідомленні не номер забудовника. Добавлено через 3 минуты Дякую за відповідь. По пошуку в темі не знайшла відповіді скільки вказувати кількість квартир в індивідуальному будинку. Є зразок декларації старого зразка, там 5ти кімнатних квартир - 1.
  7. По ссилці запрошує весь текст документу за платну реєстрацію. Для Чернівецької обл. взяла 11 000 грн за 1 кв.м. ЦНАП приймає декларацію через пошту, особистого прийому немає.
  8. Дуже вдячна за те, що вказали як знайти дату реєстру! У декларації п.3 - Дата подання декларації - на повідомленні 14.09 там, де номер повідомлення.. А на сайті реєстру - 26.09 (дата реєстрації повідомлення) То яку дату писати - 14 чи 26? п.7 Кількість квартир? (будинок індивідуальний) Загальна площа це загальна площа с тех паспорту? житлова+допоміжна? чи вказувати у не житлові приміщення - допоміжні будівлі та споруди? (не житлові не вказано в тех паспорті, лише допоміжні). Літні не вказую, такі як тераса - у заг. площу по тех паспорту не пораховано. Номер телефону у повідомленні не забудовникавласника. Так його в декларацію і писати? Добавлено через 24 минуты від 06.11.2017 скасовано цей наказ , то як порахувати вартість об"єкта, підкажіть, будь ласка...
  9. Вітаю! Підкажіть, будь ласка. Вказується кількість житлових приміщень, не житлові так? А вартість як визначити об"єкта? Пишу там де об"єкт - "Будівництво будинку садибного типу, а не "Будинок...."
×
×
  • Створити...