Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Як зробити заземлення

MCA

Рекомендовані повідомлення

Потрібно зробити захисне заземлення в гаражі(занулення не годится, до нуля його також підєднувати не буду(кажись система ТТ)), проблема в тому що на глибині 1,5м знаходится природня плита, але зразу за гаражем(1.5м) знаходится горб висотою 30м(ліс, під шаром чорнозему(40-50см)-пісок.

 

Чи можна забивати штирі горизонтально, і якщо можна-то на яку глибину(напевно правильніше в даному випадку-довжину) і скільки шт.?

 

П.С. Заземлення ніхто не вимагає(і перевіряти навряд чи буде), це так-для себе(необхідно щоб мінімум компютер не бився током(при скануванні авто - все авто б'ється(безпечно но неприємно)), максимум-щоб захищало при пробої всередині апаратури(наприклад сварочний апарат, компресор та ін.). УЗО покищо немає(плануєтся).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Глубина определяется глубиной промерзания - чтобы не замерзло. В Вашем случае наверное целесообразней взять лист оцинковки пару квадратов и закопать над плитой, на 1.5 метра должно работать.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Глубина определяется глубиной промерзания - чтобы не замерзло. В Вашем случае наверное целесообразней взять лист оцинковки пару квадратов и закопать над плитой, на 1.5 метра должно работать.

На рахунок глибини і промерзання - так я це знаю, я маю на увазі довжину штирів щоб зменшити опір(глибина промерзання там не більше 50см, так як під горою+ліс+ плюс постійно сміття(листя з дерев між стіною і горою(там підйом десь 60град. на відстані від гаражу 1.5м до 2 м висоти, а далі пологіше(десь 30 градусів)), проблема в тому що вглибину не особо заб'єш так як нариваюся на плиту. Так от я подумав, а може забити горизонтально в бік гори там метрів хоча б на три(або косо). Товщина грунту який промерзає буде 50 см. а далі як би 2,5м. робочого(але то шо пісок(ну типу опір вищий)).

 

приблизно накидав схемку, штирі червоні(або косо, або горизонтально(як вийде)).заземлення.bmp

 

Про лист можна конкретніше?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а не пробували діагностику авто робити з ноутбука? дак набагато зручніше.

Є ноут. і комп. заземлення потрібно не тільки для них(зварка, компресор, мотортестер, паяльник і т.д. (Доречі половина ноутів також луплять(коли зарядка ввімкнена, ноут то не лупить(пластик), а от коли машину причепити на шнур-то машина лупить).) Коротше заземлення потрібне обов'язково, хоч якесь(хотілося б нормальне)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хоть стержни, хоть лист, хоть ведро закопайте, важна площадь металла, а не форма. Для горизонтальной поверхности лучше лист, имхо. Хотя расстояние между проводниками тоже важно... Те же стержни рекомендуется вбивать на расстоянии друг от друга не меньше их длины, т.е. если стержни 2 м, то вбивать через каждые 2 метра.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хоть стержни, хоть лист, хоть ведро закопайте, важна площадь металла, а не форма. Для горизонтальной поверхности лучше лист, имхо. Хотя расстояние между проводниками тоже важно... Те же стержни рекомендуется вбивать на расстоянии друг от друга не меньше их длины, т.е. если стержни 2 м, то вбивать через каждые 2 метра.

 

Ще кілька питань(якщо можна):

1. Яка площа електрода мінімально необхідна для піску(наприклад є кусок двотавра 50 з полкою 30см(50ш1 здається) довжиною 60-70см, товщина металу мінімум 10 мм.)?

 

2. Чи можна закопати прямо в гаражі під підлогою (частина підлоги гаража ще не забетонована(мається на увазі щоб не вкрали(Україна все ж(на вулиці треба закопувати щоб ніхто не бачив так як цей кусок двотавра важить десь 80кг.))))?

 

3. Чи варто трохи солі дати в перемішку с піском(щоб опір зменшити)?

 

4. чим провести заземлення в гараж(наприклад є кругляк 10мм.-достатньо чи потрібно грубший(з точки зору корозійної стійкості, )на мою думку кругляк краще(від полоси)-так як його легше скритно провести в гараж(знову ж таки щоб не вкрали)))?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доречі УЗО також на гараж бажано окремо(не суміщене), і розеток побільше(якщо там плануєте час від часу щось робити). Я собі поставив 40шт.(10*2. а то дістала павутина від подовжувачів під ногами, правда в мене режим сервісу).

 

П.С. 4шт. як на мене це мінімум

Змінено користувачем MCA
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

нормальний ноут з двома АКБ на борту працює день в режімі діагностики (IBM T30,T60, DELL C600), да від мережі працюють нормально. Навіть не уявляю як робити діагностику з стаціонарним компом, чи може тому що все життя працюю з ноутбуками. (8 років діагностую та ремонтую вантажівки). Стосовно заземлення то є норми та гости по влаштування контура захистного заземлення. Гугл вам допоможе.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Зараз найбільш виправдано використовувати одноштирьове заземлення типу "Гальмар" - штирі по 1,5 м, зєднуються один в один, не потребують риття котловану. Ямку викопав, забив перший штирь, зєднав, лупи далі. У вашому випадку можна забити під кутом.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

нормальний ноут з двома АКБ на борту працює день в режімі діагностики (IBM T30,T60, DELL C600), да від мережі працюють нормально. Навіть не уявляю як робити діагностику з стаціонарним компом, чи може тому що все життя працюю з ноутбуками. (8 років діагностую та ремонтую вантажівки). Стосовно заземлення то є норми та гости по влаштування контура захистного заземлення. Гугл вам допоможе.

Деяка апаратура хоче com.(в мене стоїть плата на 8 com портів і 4 шт. usb) мотортестер коли пише то строчить постійно на вінт(відповідно жре батарейку), мотортестер така штука як приставка до компа розміру автомагнітоли, функціями подібний на багатоканальний осцилограф(по суті це він і є, тільки з записом і цілою купою автоспецдодатків), на юсб з 8-ма шнурками по 1.5м. і ще купа додадткових датчиків і інших приколів, і якщо то все з ноутом тягати то ні ноут ні мотортестер довго не протягне(гніздам буде тапки). Коли попадає машина з неявними несправностями то може строчити і 8 годин підряд(ноут і з трьома батарейками не стягне). В парі з компютером на рухомому столику(на колесах), ще зроблена спеціальна висока стойка для того щоб шнури не попадали під ремні і вентилятори. І я якраз уявляю як то все тягати за ноутом(бо після придбання деякий час і тягав, доки столик не зробив). Ноут в мене також є(вірніше нет. так як батареї ноута явно не хватає, та й завеликий він(asus eeepc 1015px( 5400Ман))). До того всього не всі ноутбуки небють током(вони просто пластикові), но коли ви приеднуєте мотортестер то відповідно масса ноута прикручується до массі машини, і тоді щипає. Але не забувайте що коли щипає то значить ток десь мінімум 5ма, а цього інколи достатньо щоб вивести з ладу різні блоки управління(мозги авто). То того всього на бензиновій машині є система запалення яка працює на напругах 35 а інколи і 50-70кВ при несправностях, і вона спричиняє значні наводки, від яких злітає інколи юсб, і навіть зависає комп(заземлення цю проблему рішає). До того всього якщо я будеу час від часу брудними руками клацати по клаві і миші, то їй скоро прийде триндець(виносна клава все рішає-рік поюзав і викинув).

 

В попередньому гаражі в мене було заземлення тільки компа(три штиря по 3 метра(кажись, так як забивав давно)), але там було забито в дно ями, і земля там була мокра постійно.

 

По гуглу шукав, і якщо б знайшов конкретну відповідь - то б не задавав питання тут.(вникати в розрахунки зараз катастрофічно нехватає часу, а поради-типу занули, або до воріт прикрути, або то і то-гугл якраз видає в першу чергу(а я шось не дуже хочу дізнатися про кз десь в обладнанні, по тому як мене ворота довбануть током(я хоча і балуюся електрикою постійно, но током мене коли било в останнє-навіть не пригадую(техніка безпеки перш за все, і твердження що удар від системи запалення безпечний-хибне(уявіть, як провід вдарив током і рука інстинктивно дьорнулась і попала під ремінь ))). А ще гугл видає купу реклами і купу мусору(А ще б він шукав тільки "спитай у гугла", якби на кожне питання давали відповідь "спитай у гугла":)). Я думаю вам не раз приходилося шукати якусь інфу по своїй роботі, і самі прикиньте що людина найде перш за все, якщо вона немає вже набитих ссилок на спецсайти(у випадку заземлення-то це напевно про мене в даний момент). Того і пробую взнати тут(на форумі будівельному)

 

П.С. Я проти ноута нічого немаю, мало того він в мене є і буде, і використовується в основному для нет. серфінгу(пошуку інформації)ну не вмію я сидіти за столом). На роботі ж в основному працює стаціонарний комп(так як потужніший, і можна більш гнучко міняти конфігурацію+легка заміна клави та миші, на мобільному столику), але ноут постійно на підхваті, коли необхідно зробити заміри на ходу.

 

П.С.2 Нетбук асус ееерс більше ніколи не куплю(якість пластмасси препаскудна і спосіб кріплення матриці також), певно наступний буде леново.

 

Добавлено через 3 минуты

Зараз найбільш виправдано використовувати одноштирьове заземлення типу "Гальмар" - штирі по 1,5 м, зєднуються один в один, не потребують риття котловану. Ямку викопав, забив перший штирь, зєднав, лупи далі. У вашому випадку можна забити під кутом.

Не підкажите скільки метрів було б необхідно, яка к-сть, і який мінімальний діаметр штиря(для піску)?

 

П.С. Десь пролітало ніби що не менше ніж 16мм.(але там багато чого пролітало).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Діаметр там стандартний. По науці бити треба стільки штирів, доки опір буде менше 4 Ом. На практиці забиваю "стільки влізе", всередньому 5 -6 шт.

Комплекти продаються 7, 10 і т.д. Повірьте 5 - 6 шт ви забєте кувалдою досить легко. Для економії домовляюсь з продавцем і плачу тільки за використані штирі+наконечник. На все заземлення з підключенням витрачаю 2 -3 години.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Діаметр там стандартний. По науці бити треба стільки штирів, доки опір буде менше 4 Ом. На практиці забиваю "стільки влізе", всередньому 5 -6 шт.

Комплекти продаються 7, 10 і т.д. Повірьте 5 - 6 шт ви забєте кувалдою досить легко. Для економії домовляюсь з продавцем і плачу тільки за використані штирі+наконечник. На все заземлення з підключенням витрачаю 2 -3 години.

А якщо таким методом забити круглий металопрока, а замысть муфти-трубка + обварка

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

www.zandz.ru/files/gost_r_50571_10-96.pdf перше посилання з гугла,

forca.ru/knigi/oborudovanie/zazemlyayuschie-ustroistva_3.html

telekom.org.ru/biblioteka/proektirovanie-obektov-i-setei-svyazi/gost-464-79-zazemleniya-dlya-statsionarnykh-ustanovok-elektrosvyazi

 

www.pntd.ru/12.4.124.htm

 

це те що було на першій сторінці гугла.

Стосовно КОМ порта, то з 6 ноутів які маю 5 з ком портом на борті, і один (IBM T60) має ком порт на док станції.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Думка правильна, але не дуже реальна з прокатом. Набагато простіше з трубою Д50-60 мм. Доречі труба для заземлення, особливо в піску, набагато краще ніж кутник - площа більша. З практики: берем обрізки труб по 1-1,5 м, відкопуємо траншею 0,5 м і забиваємо через 1-1,5 м 3,4,5 заземлювачів (скільки дозволяє територія). Можна стикувати зваркою, таким чином збільшуючи глибину. Потім зварюємо все до кучі полосою 4х40 мм і виводимо на поверхню. Контур готовий. Опір при цьому скоріш за все буде більше 4 Ом, але "земля" буде - це вже плюс.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

www.zandz.ru/files/gost_r_50571_10-96.pdf перше посилання з гугла,

forca.ru/knigi/oborudovanie/zazemlyayuschie-ustroistva_3.html

telekom.org.ru/biblioteka/proektirovanie-obektov-i-setei-svyazi/gost-464-79-zazemleniya-dlya-statsionarnykh-ustanovok-elektrosvyazi

 

www.pntd.ru/12.4.124.htm

 

це те що було на першій сторінці гугла.

Стосовно КОМ порта, то з 6 ноутів які маю 5 з ком портом на борті, і один (IBM T60) має ком порт на док станції.

 

Ссилки-це добре, (но як завжди-голову зламати можна), (простіше просто поміряти). Коротше-б'ю труби, буде мало забєм більше

 

 

 

 

На рахунок 6-ти ноутів з 5-ма комами-то у вас видно така специфіка(вантажні), я все одно мало уявляю як я маю тягнути паравозіком ноут-мотортестер-ще вісім шнурків по підлозі до місця призначення, ше принтер планується(ну допустимо притягнув, далі проблема де то все поставити, і ще так щоб при роботі мотора нічого нікуда не впало, і нічого нікуди не намотало ) ( а так: столиком підїхав до капоту чи до салону, шнурки попідключав і дивишся кіно діаграми). Я маю ще один ноут но позичив(може й назавжди), так як прибирати в трьох станках компах-жесть. А в 6-ти напевно:O:).

П.С. дві акб на ноутбук це не спосіб компенсувати заземлення(імхо).

 

Добавлено через 1 час 49 минут

Думка правильна, але не дуже реальна з прокатом. Набагато простіше з трубою Д50-60 мм. Доречі труба для заземлення, особливо в піску, набагато краще ніж кутник - площа більша. З практики: берем обрізки труб по 1-1,5 м, відкопуємо траншею 0,5 м і забиваємо через 1-1,5 м 3,4,5 заземлювачів (скільки дозволяє територія). Можна стикувати зваркою, таким чином збільшуючи глибину. Потім зварюємо все до кучі полосою 4х40 мм і виводимо на поверхню. Контур готовий. Опір при цьому скоріш за все буде більше 4 Ом, але "земля" буде - це вже плюс.

Таке питання: площа поверхні швелера 50ш1-довжиною 60см рівна площі поверхні семиметрової труби діаметром 60мм. чи рівноцінними будуть ці електроди?

 

 

П.С. Прокат мені здається кращим варіантом (мається на увазі прут діаметром 16мм.-наприклад), так як на схилі росте ліс, і прути частково будуть іти між коріннями, і мені здається що труба може не піти(може й піде)

швеллер я приводжу тому що: в мене є такий кусок.( його площа поверхні 13200 см. кв.)

Змінено користувачем MCA
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

тобто нормативні документи Вам читати не хочеться, поради Ви також не сприймаєте. Якщо Ви вже намірились робити контур з наявного металобрухту, то навіщо питаєте на форумі? Ваш шматок непотрібного швелера не буде ефектино працювати, тому що при влаштуванні контура заземлення є певні особливості, які розраховані теоретично, та перевірені практично, багато років тому назад.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго ранку!

1.Поверхня труби враховується по двох сторонах, так як вони обидві контактують з грунтом (довжина кола х 2).

2. Одного швеллера довжиною 60 см дуже замало.

3. Пруток (арматура) діаметром 20 мм це вже значні витрати коштів. До того ж із-за його корозійних властивостей практично не використовується.

 

Спробуйте всеж-таки купити одноштирьовий комплект. Навожу недавній приклад: замість к-ту "Гальмар" брав к-т "Бетерман"(він дешевший). Використав 5 штирів, наконечник, верхній штатний зажим - близько 1300 грн. Затратив 2 години часу. Контур з приміщенням зєднав ПВ 1х10.

Безперечна зручність монтажу компенсує його відносну дороговизну. Якщо детальніше прорахуєте витрати на швеллера, труби, кутники, зварку, земляні роботи - самі прийдете до такого ж висновку.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Таке питання: площа поверхні швелера 50ш1-довжиною 60см рівна площі поверхні семиметрової труби діаметром 60мм. чи рівноцінними будуть ці електроди?

Здравствуйте, наш суперэкономный....

Рассказываю один раз - спорить и разжёвывать не буду.

 

Заземление работает только в том случае, если можно обеспечить "сопротивление растеканию" - 3,6 Ом или меньше.

Хорошо обдумайте фразу "сопротивление растеканию" - очень о многом говорит.

 

Даю подсказку - сопротивление перехода "поверхность контура, т.е. металлолома" и матушки Земли должно быть меньше, чем у Вашего тела и Земли - вот тогда все токи из-за дерьмовой проводки и прочих причин, потекут, согласно закону дядюшки Ома через контур в планету Земля, а не через Вашу тушку....

Надеюсь, что до этого места всё понятно....

 

Далее...

Чтобы обеспечить разумную величину "сопротивления растеканию", надо не по весу выбирать железяки, а по эффективности для достижения нужной цифры 3,6 Ома.

Для обычных условий, максимальная эффективность достигается с помощью штырей (кругляка) начиная с 20мм диаметром.

Я тоже, пока не почитал умные книжки, использовал трубы и уголки и аргументировал именно площадью эффективной поверхности, но оказалось, что проф. Карякин гораздо умнее меня - что ж тут поделаешь, пришлось смириться.

 

Далее..

Исходя из того, что имеем гранитную плиту (кстати, а какова толщина ея?), нужно забить!!! несколько "тестовых" электродов, я бью обычно 5 штук на максимально возможную глубину, в Вашем случае - надо бить под углом к плите, что б захватить штырём как можно большее количество слоёв земли, для этого надо делать "пятачки" на склоне или шурфы садовым земляным буром и прибором измерить полученный результат.

 

Если повезёт и слои земли влагонасышенные, то результаты подскажут, в каком направлении идти далее.

 

Кстати, а плита под всеми строениями или есть "дырки" где-то недалеко?

К примеру - скважины или ещё какие сооружения, что явно под плиту нырнули?

 

Короче -ежели желаете сделать один раз и забыть - я Вам помогу - пробуйте, измеряйте, сразу пишите - подскажу, как быть далее.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

тобто нормативні документи Вам читати не хочеться, поради Ви також не сприймаєте. Якщо Ви вже намірились робити контур з наявного металобрухту, то навіщо питаєте на форумі? Ваш шматок непотрібного швелера не буде ефектино працювати, тому що при влаштуванні контура заземлення є певні особливості, які розраховані теоретично, та перевірені практично, багато років тому назад.
Розумієте в чому проблема. Діло не в тому що не хочу, діло в тому що нормативні документи написані так-що не дають мені пояснення я це толком зробити(до мене но ніяк не доходить, мається наувазу що стиль написанння такий що приходиться постійно шастати по тексту із-за чого путаниця ). Те що намірився-то не є так(вже сам переконався що не буде). Багато років тому назад багато чого придумано, но це не значить що зараз немає чогось кращого(наприклад УЗО).Немаєте чого скзати то й не кажіть, ви то хоч самі знаєте як порахувати контур?

 

Добавлено через 44 минуты

Доброго ранку!

1.Поверхня труби враховується по двох сторонах, так як вони обидві контактують з грунтом (довжина кола х 2).

З цим не можу погодитись, (знаю що труба буде працювати практично так само як штирь аналогічного діаметру), внутрішні стінки будуть ніби екрановані зовношніми

 

2. Одного швеллера довжиною 60 см дуже замало.
Оце я вже поняв

 

 

3. Пруток (арматура) діаметром 20 мм це вже значні витрати коштів. До того ж із-за його корозійних властивостей практично не використовується.
Я мав на увазі 16-ку(не арматуру), мені чомусь здається що цей прут з десяток років протягне, ну а далі заміна

 

Спробуйте всеж-таки купити одноштирьовий комплект. Навожу недавній приклад: замість к-ту "Гальмар" брав к-т "Бетерман"(він дешевший). Використав 5 штирів, наконечник, верхній штатний зажим - близько 1300 грн. Затратив 2 години часу. Контур з приміщенням зєднав ПВ 1х10.

Безперечна зручність монтажу компенсує його відносну дороговизну. Якщо детальніше прорахуєте витрати на швеллера, труби, кутники, зварку, земляні роботи - самі прийдете до такого ж висновку.

Та можливо так і буде, просто я б хотів прикинути скільки треба(щоб не вийшло та що при моїх умовах прийдеться бити штирь на 70м(прикиньте ціну), тоді я вже краще швеллер зарию і два міхи солі по боках кину, і буду що два роки міняти.

 

Далее..

Исходя из того, что имеем гранитную плиту (кстати, а какова толщина ея?), нужно забить!!! несколько "тестовых" электродов, я бью обычно 5 штук на максимально возможную глубину, в Вашем случае - надо бить под углом к плите, что б захватить штырём как можно большее количество слоёв земли, для этого надо делать "пятачки" на склоне или шурфы садовым земляным буром и прибором измерить полученный результат.

 

Если повезёт и слои земли влагонасышенные, то результаты подскажут, в каком направлении идти далее.

 

Кстати, а плита под всеми строениями или есть "дырки" где-то недалеко?

К примеру - скважины или ещё какие сооружения, что явно под плиту нырнули?

 

Короче -ежели желаете сделать один раз и забыть - я Вам помогу - пробуйте, измеряйте, сразу пишите - подскажу, как быть далее.

забити зможу тільки рівно на 1,5м-дальше плита. плита там не граніт(вроді бут, там був колись піщаний карєр і старожили кажуть що через цю плиту його закрили), товщини не знаю но кажуть що досить товста(в ямі гаражу я її сверлив перфоратором після 60-ти см сверління нічого не змінилося(найдовше сверло яке мав) найблища територія, де ця плита явно закінчилась, знаходится за 100м. і там ніхто нічого сверлити не дасть(це підприємство). Скважин немає.

 

І якщо можна підкажіть як міряється опір землі (є бажання забити пробний штирь і прикинути скільки ще прийдеться бити)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

плита там не граніт(вроді бут, там був колись піщаний карєр і старожили кажуть що через цю плиту його закрили), товщини не знаю но кажуть що досить товста..............

 

Бля-я-я-я... тикай оттель - это ж стандартный "могильник" БОВ (боевых отравляющих веществ) или радиоактивных отходов....

 

Кто, когда и где тратил деньги на то, что б засыпать бывший песчаный карьер, а потом закрывать его бутом, да что б не просело за столько лет, да ещё сверху гору земли насыпать, да что б не просело нигде за столько лет???

 

Что, совсем историю родного края не знаете?

 

Вот уж воистину - "Иваны, родства своего не помнящие...."

 

Просто ПИПЕЦ!!!!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Бля-я-я-я... тикай оттель - это ж стандартный "могильник" БОВ (боевых отравляющих веществ) или радиоактивных отходов....

 

Кто, когда и где тратил деньги на то, что б засыпать бывший песчаный карьер, а потом закрывать его бутом, да что б не просело за столько лет, да ещё сверху гору земли насыпать, да что б не просело нигде за столько лет???

 

Что, совсем историю родного края не знаете?

 

Вот уж воистину - "Иваны, родства своего не помнящие...."

 

Просто ПИПЕЦ!!!!

Який нафіг могильник (здайте точку де траву берете:lol:). Ніхто його не засипав. Народ собі помалу рив гору і добував пісок, потім нарвалися на плиту(ПРИРОДНЮ, ЇЇ ТУДА НІХТО НЕ КЛАВ, ВОНА ТАМ ВСЕ І БУЛА(100м.*100м.*?)), і нічого незмогли з нею зробити(або рішили що невигідно з нею щось робити) ну і кинули ту справу, Ну плита зверху мусором затрислася, а згодом там трава виросла. Кілька років потому прийшла друга кучка народу ну і подивилися що пляц не біда і построїли там гаражі. Вот і вся історія, ділов то.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У вашому випадку ніхто не скаже скільки штирів потрібно. Це визначається тільки вимірами опору спецприладом по принципу забив декілька штирів,заміряв, не має норми - бий далі. Прилади такі, як правило, є тільки в спеціалізованих ЕТЛ (лабораторіях. До речі, в будь-якому місті їх десятки). Щоб зрозуміти суть подивіться в Інете рекламний ролик "Гальмара". Якщо копнути глибше в теорію, то слід зазначити, що опір ЗУ змінюється в залежності від вологості, температури, структури поверхні заземлювачів і т.д. Ви що, будете його контролювати щомісяця?

Я даю вам пораду конкретно стосовно вашого випадку з гаражем. Для вашого обладнання вимоги із заземлення мінімальні, тому забєте 5-7 штирів і хватить з головою.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

вроді бут, там був колись піщаний карєр і старожили кажуть що через цю плиту його закрили), товщини не знаю но кажуть що досить товста

Это после какой травки такие сообщения ваяем?

 

То бут, то плита.......блин, карьер - это не " гора" - потрудитесь излагать свои мысли так, что б можно было понять окружающим.

 

Итак, ежели хотца правильный контур - то нефиг играть в жлоб-дела, надо бурить то, что Бог послал - плиту или бут - это уж сами определите - и вниз, в землю зарываться.

Второй вариант - горизонтальный заземлитель - но это длиннющая траншея на глубину ниже промерзания и в траншею полосу не менее 30х 3,5 мм, желательно оцинкованную.

Но есть подозрение, что жаба может быть огромной - тогда попробуйте закопать свой металлолом - если снова будет физдячить - копайте траншею.

Или сверлите плиту...

Постарайтесь, что бы получилось с первого раза - ну что б не как в пословице.... :lol:

 

Добавлено через 1 минуту

Я даю вам пораду конкретно стосовно вашого випадку з гаражем. Для вашого обладнання вимоги із заземлення мінімальні, тому забєте 5-7 штирів і хватить з головою.

А в этом случае надо проводить измерения прибором или можно просто поверить Вам на слово?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Это после какой травки такие сообщения ваяем?

 

То бут, то плита.......блин, карьер - это не " гора" - потрудитесь излагать свои мысли так, что б можно было понять окружающим.

 

Итак, ежели хотца правильный контур - то нефиг играть в жлоб-дела, надо бурить то, что Бог послал - плиту или бут - это уж сами определите - и вниз, в землю зарываться.

Второй вариант - горизонтальный заземлитель - но это длиннющая траншея на глубину ниже промерзания и в траншею полосу не менее 30х 3,5 мм, желательно оцинкованную.

Но есть подозрение, что жаба может быть огромной - тогда попробуйте закопать свой металлолом - если снова будет физдячить - копайте траншею.

Или сверлите плиту...

Постарайтесь, что бы получилось с первого раза - ну что б не как в пословице.... :lol:

 

Добавлено через 1 минуту

 

А в этом случае надо проводить измерения прибором или можно просто поверить Вам на слово?

А в этом случае надо проводить измерения прибором или можно просто поверить Вам на слово?

100% можно поверить на слово, что заземление будет. А параметры евошные можно измерить только прибором - это тоже 100%. Я утрверждаю, что применительно к данному случаю иметь ЗУ гаража, пусть даже с параметрами 20-30 Ом, вполне приемлемо.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...