Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Яйцо или курица, или что первично: дом или земля

dsk

Рекомендовані повідомлення

Уважаемые форумчане - подскажите, что оформлять в начале: дом или землю, при следующих начальных условиях:

 

1) участок в СТ получен за символическую плату в 2008 г.

2) участок не приватизирован, и приватизирован никогда не был, кадастрового номера тоже нет.

3) на участке с 2009 по 2012 построен дом 1,5 этажа 8х8 метров, самостоятельно, самострой, документов никаких нет.

4) на участке в то же время построена баня 1 этаж 5х9 метров, самостоятельно, самострой, документов никаких нет.

5) Из коммуникаций в доме и бане есть электричество и вода, из своей скважины.

 

Насколько мне известно, зарегистрировать право собственности на землю нельзя, т.к. на земле есть не зарегистрированные строения.

Так же известно, что зарегистрировать право собственности на дом нельзя, т.к. нет права собственности на землю.

 

Как оформить дом - почти понятно (если есть право собственности на землю).

Как оформить землю - почти понятно (если есть право собственности на дом).

 

Итак, с чего начать распутывать этот узел?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо я вас правильно зрозумів, то ділянка у вас під садівництво.Якщо у вас немає держ акта, то як мінімуму у вас повинне бути на руках розпорядження райдержадміністрації(по місцю розташування земельної ділянки) на ваше ім'я про надання дозволу на розробку технічної документації щодо складання документів, що посвідчують право власності.Якщо це так, то ви з цим розпорядженням, вашими паспортними даними, довідкою від голови СТ проте, що ви є членом даного СТ та викопіровкою подаєте документи до землевпорядної установи для виготовлення правовстановлюючих документів на ваше ім'я.

Ще гіршим варіантом є те, що якщо у вас є садова книга, яка підтверджує ваше членство в СТ, але не має розпорядження, то тоді вам потрібно дочекатися, коли Держземагентство буде надавати розпорядження/рішення(не має інформації яку назву матимуть ці документи, згідно яких можна робити документи на землю), оскільки місцеві райдержадміністрації з 2013 року не розпоряджаються землями с/г призначення за межами населених пунктів.

Напишіть, які документи у вас є з тих, що я називав.Тоді можливо підкажу детальніше!!!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А хто тепер розпоряджається такими землями?

 

Держземагентство!Але не зрозуміло на даний час на якому рівні будуть вирішуватися елементарні питання розпоряджень для простих громадян: районному чи обласному!!!!!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

на руках есть только садовая книга, распоряжения районной госадминистрации нет.

 

но, землеустроительная контора потребует справку об отсутствии строений на участке - а строения-то есть.

 

или эта справка не нужна для садовых участков???

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

но, землеустроительная контора потребует справку об отсутствии строений на участке - а строения-то есть.

 

или эта справка не нужна для садовых участков???

 

Земля приватизируется независимо от наличия строений. Начинать нужно с приватизации земли. Для того, чтобы Вам попасть под закон об оформлении самостроя, наоборот, пусть председатель кооператива впишет в довидку все ваши строения с 2009-2010 годом постройки (поздние постройки под закон о самострое не попадут).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Надежда, аргументируйте, пожалуйста, ваше утверждение о приватизации независимо от наличия строений.

 

И расскажите, что это за довідка? Это справка о наличии строений? С годом постройки как раз нет никаких проблем.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Надежда, аргументируйте, пожалуйста, ваше утверждение о приватизации независимо от наличия строений.

 

В Земельном Кодексе нет ограничений на приватизацию земли, которой Вы пользуетесь:

 

"Стаття 118. Порядок безоплатної приватизації земельних

ділянок громадянами

 

1. Громадянин, зацікавлений у приватизації земельної ділянки,

яка перебуває у його користуванні, подає заяву до відповідного

органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який

передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у

власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього

Кодексу.

 

7. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого

самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи

комунальної власності у власність відповідно до повноважень,

визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у

місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою

щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у

його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути

лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів,

прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних

планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем

землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та

охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів

землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів,

затверджених у встановленому законом порядку. { Абзац перший

частини сьомої статті 118 із змінами, внесеними згідно із Законами

N 3123-VI ( 3123-17 ) від 03.03.2011, N 5245-VI ( 5245-17 ) від

06.09.2012 }

 

zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2768-14/page4

 

 

Без оформления права собственности на землю Вы строения в эксплуатацию не введете.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Без оформления права собственности на землю Вы строения в эксплуатацию не введете.

А строительный паспорт на сооружения, имея справку из СТ - реально получить?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А строительный паспорт на сооружения, имея справку из СТ - реально получить?

 

 

Ни одного движения без права собственности (аренды) на землю, так написано во всех законах и постоновах по строительству :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ни одного движения без права собственности (аренды) на землю

 

Формально, земля мне выделена в бессрочное пользование общим решением СТ.

Ведь только на этом и основана возможность приватизации земли, выданной в пользование.

 

Я только не могу понять юридический аспект этого пользования - это собственность, аренда, или по другому как-то называется...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я только не могу понять юридический аспект этого пользования - это собственность, аренда, или по другому как-то называется...

 

Юридически Вам дали попользоваться (користування) землей, но предоставили право приватизировать эту землю и сделать её своей собственностью.

 

Вы громадянин, зацікавлений у приватизації земельної ділянки,

яка перебуває у його користуванні.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Спасибо за развёрнутые ответы - вы очень помогли привести мысли в порядок.

Начнем с оформления земли...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

на руках есть только садовая книга, распоряжения районной госадминистрации нет.

 

но, землеустроительная контора потребует справку об отсутствии строений на участке - а строения-то есть.

 

или эта справка не нужна для садовых участков???

 

 

Територіальні органи Держземагентства набули повноважень з розпорядження державними сільгоспземлями

 

У Міністерстві юстиції України зареєстровано наказ Мінагрополітики № 40 від 25 січня 2013 року, згідно з яким головні управління Держземагентства в областях, містах Києві та Севастополі наділено повноваженнями щодо передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у власність або користування для всіх потреб.

Держземагентство розробило покрокові блок-схеми з описами порядку передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у власність або користування та порядків поновлення раніше укладених договорів оренди (внесення змін до них) відповідних земельних ділянок.

Також розроблено проекти методичних рекомендацій для територіальних органів Держземагентства з відповідних питань. :((ссылка устарела))

 

Перші кроки зроблено.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

О-о... не ожидал от властей таких наглядных пособий...

 

Теперь осталось выяснить одну деталь:

"Головне управлiння Держкомзему у Харківській області" = "Головне управління Держземагентства в Харківській області"

или, как в том анектоде: Карл Маркс и Фридрих Энгельс - это 1, 2 или 4 человека?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

ПроектМетодичні рекомендації щодо порядку реалізації головними управліннями Держземагентства в областях, містах Києві та Севастополі, повноважень з передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у власність або користування (на безконкурентних засадах) для всіх потреб

1. Загальні положення

1.1. Ці методичні рекомендації визначають порядок реалізації головними управліннями Держземагентства в областях, містах Києві та Севастополі (далі – територіальні органи), повноваженьз передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у власність або користування (на безконкурентних засадах) для всіх потреб.1.2. Рішення територіальних органів про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою чи про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки у власність або користування приймається у вигляді наказу (далі – наказ).Наказ приймається по кожній земельній ділянці окремо. 1.3. Наказ територіальних органів видається з урахуванням вимог Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року № 1242.

Заявнику надається завірена належним чином копія наказу.

1.4. Реєстрація наказу здійснюється в єдиному програмному забезеченні з присвоєнням реєстраційного номеру за наступною структурою:

УУ/ХХХХХХХХХХ:ХХ:ХХХ/ХХХХХХХХ, де

УУ – дві українські літери, що визначають приналежність до відповідної області або міста Києва чи Севастополя і містять наступну кодифікацію:

Вінницька область – ВН;

Волинська область – ВЛ;

Дніпропетровська – ДН;

Донецька область – ДЦ;

Житомирська область – ЖТ;

Закарпатська область – ЗК;

Запорізька область – ЗП;

Івано-Франківська область – ІФ;

Київська – КИ;

Кіровоградська область – КР;

Луганська область – ЛГ;

Львівська область ЛВ;

Миколаївська область – МК;

Одеська область – ОД;

Полтавська область – ПЛ;

Рівненська область – РВ;

Сумська область – СМ;

Тернопільська область – ТН;

Харківська область – ХА;

Херсонська область – ХС;

Хмельницька область – ХМ; Черкаська область – ЧК;

Чернівецька область – ЧВ;

Чернігівська область – ЧН;

м. Київ – КВ;

м. Севастополь – СВ.

ХХХХХХХХХХ:ХХ – номер кадастрової зони;

ХХХ – номер кадастрового кварталу;

ХХХХХХХХ – цифри порядкового номеру наказу, які формуються з а допомогою програмного забезпечення.

1.5. Реєстрація наказів здійснюється головними управліннями Держземагентства в областях, містах Києві та Севастополі в окремому журналі реєстрації наказів по розпорядженню землями сілськогосподарського призначення державної власності (далі – журнал).

1.6. Журнал ведеться помісячно у електронному та паперовому вигляді: у паперовому вигляді журнал – складається з аркушів формату А4, які формуються з використанням програмного забезпечення та пронумеровуються, прошнуровуються і скріплюються печатками.

1.7. Для ведення журналу наказом територіального органу призначається відповідальна особа та особа, яка буде заміщувати відповідальну особу у разі її відсутності.

1.8. Записи до журналу вносяться державною мовою. Навпроти кожного запису відповідальна особа ставить свій підпис, який засвідчує правильність зробленого запису. В кінці кожен аркуш засвідчується підписом керівника територіального органу Держземагентства та скріплюється печаткою.

1.9. Відповідальність за достовірність, повноту та актуальність відомостей журналу у паперовому та електронному вигляді, а також за їх збереження покладається на керівника відповідного територіального органу Держземагентства.

1.10. Наказ повинен прийматися у термін, що не перевищує строків встановлених статтями 118 і 123 Земельного кодексу України.

1.11. У разі, якщо проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок, із земель сільськогосподарського призначення державної власності, розроблені на підставі рішень, прийнятих до 01.01.2013 року органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування, які на той час відповідно до повноважень, встановлених статтею 122 Земельного кодексу України, розпоряджалися земельними ділянками, рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності та надання її у власність або користування приймається відповідним територіальним органом.

1.12. У разі якщо рішення про надання у оренду земельних ділянок із земель сільськогосподарського призначення державної власності прийняті органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування до 01.01.2013 року, але відповідні договори оренди не були укладені, їх укладання здійснюється відповідними територіальними органами.

 

2. Прийняття рішення про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою 2.1. При надходженні до територіального органу клопотання громадянина, зацікавленого в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки сільськогосподарського призначення із земель державної власності у межах норм безоплатної приватизації, або клопотання особи, зацікавленої в одержанні у користування земельної ділянки сільськогосподарського призначення із земель державної власності відповідний територіальний орган безпосередньо, в момент звернення, здійснює реєстрацію такого клопотання у відповідності до вимог Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року № 1242, а також вносить відомості про реєстрацію клопотання (дату реєстрації та вхідний номер) до програмного забезпечення.2.2. Після реєстрації клопотання, відповідний територіальний орган зобов’язаний у строк, що не перевищує двадцяти днів, перевірити:2.2.1. У разі, якщо земельна ділянка передається у власність у межах норм безоплатної приватизації: - наявність викопіювання з кадастрової карти (плану) або інших графічних матеріалів, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, та документів, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства) частина шоста статті 118 Земельного кодексу України);- відсутність передачі земельної ділянки безоплатно у власність відповідному громадянину по зазначеному виду використання (частина четверта (п’ята) статті 116 Земельного кодексу України);- чи відносяться землі, за рахунок яких планується формування земельної ділянки, до земель сільськогосподарського призначення державної власності (частина четверта статті 122 Земельного кодексу України);- відповідність бажаного місця розташування земельної ділянки схемі землеустрою і техніко-економічним обґрунтуванням використання та охорони земель адміністративно-територіальної одиниці, проектам землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку (частина сьома статті 118 Земельного кодексу України);- відповідність бажаного місця розташування земельної ділянки містобудівній документації (у разі її надання для містобудівних потреб) (частина третя статті 24 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»);- чи не порушуватиме бажане місце розташування земельної ділянки вимог раціональної організації території (шляхом створення черезсмужжя) та компактності землекористування (у разі розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки) (частина друга стаття 29 Земельний кодекс України).2.2.2. У разі, якщо земельна ділянка передається у користування:- наявність викопіювання з кадастрової карти (плану) або інших графічних матеріалів, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки (у разі розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки) (частина друга статті 123 Земельного кодексу України);- чи відносяться землі, за рахунок яких планується формування земельної ділянки, до земель сільськогосподарського призначення державної власності (частина четверта статті 122 Земельного кодексу України);- чи має право особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки, набувати права постійного користування земельною ділянкою (у разі передачі земельної ділянки у постійне користування) (стаття 92 Земельного кодексу України);- чи підлягає продажу земельна ділянка (право на неї) на конкурентних засадах (земельних торгах) (у разі надання земельної ділянки в оренду) (стаття 134 Земельного кодексу України);- відповідність бажаного місця розташування земельної ділянки схемі землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектам землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку (у разі розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки) (частина третя статті 123 Земельного кодексу України);- відповідність бажаного місця розташування земельної ділянки містобудівній документації (у разі її надання для містобудівних потреб) (частина третя статті 24 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»);- чи не порушуватиме бажане місце розташування земельної ділянки вимог раціональної організації території (шляхом створення черезсмужжя) та компактності землекористування (частина друга статті 29 Земельного кодексу України);- наявність нормативної грошової оцінки земель.2.3. Для отримання додаткової інформації, необхідної для перевірки вимог, зазначених у пункті 2.2 цих Методичних рекомендацій, територіальні органи можуть звертатися до відповідних управлінь (відділів) Держземагентства у районах (містах), міжрайонних, міжміських, міськрайонних управлінь (відділах) Держземагентства. 2.4. У разі дотримання вимог, зазначених у пункті 2.2 цих Методичних рекомендацій, відповідний територіальний орган у строк, що не перевищує п’яти днів, готує за допомогою програмного забезпечення проект наказу про надання дозволу на розроблення відповідної документації із землеустрою.

2.5. Територіальний орган у строк, що не перевищує п’яти днів, після підписання та реєстрації наказу з урахуванням вимог пунктів 1.3. – 1.10. цих Методичних рекомендацій надсилає заявнику лист, до якого додається належним чином завірена копія наказу, у разі, якщо протягом зазначених п’яти днів фізична чи юридична особа не звернулася безпосередньо. У разі наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою необхідної для передачі земельної ділянки в оренду в листі можуть зазначатися також пропозиції щодо істотних та інших умов майбутнього договору.

2.6. При недотриманні однієї із вимог, зазначених у пункті 2.2 цих Методичних рекомендацій, відповідний територіальний орган у строк, що не перевищує п’яти днів інформує заявника про відмову у наданні відповідного дозволу із зазначенням конкретних причин відмови.3. Здійснення реєстрації земельної ділянки та державної реєстрації права держави3.1. При надходженні до відповідного територіального органу документації із землеустрою, погодженої у встановленому законодавством порядку, державна реєстрація земельної ділянки здійснюється відповідно до вимог статті 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр».3.2. Для здійснення реалізації права власності на земельну ділянку сільськогосподарського призначення державної власності територіальним органам необхідно здійснити державну реєстрацію такого права у відповідному органі Укрдержреєстру.3.3. Для здійснення державної реєстрації права держави на земельну ділянку сільськогосподарського призначення державної власності, державний кадастровий реєстратор, який здійснив реєстрацію земельної ділянки, направляє до відповідного органу Укрдержреєстру заяву про державну реєстрацію прав та інші необхідні документи, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та Порядком ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1141.4. Прийняття рішення про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки у власність або користування4.1. При надходженні (після державної реєстрації земельної ділянки та права власності держави на неї) до територіального органу проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) разом із проектом договору оренди земельної ділянки підписаного юридичною або фізичною особою (у разі передачі земельної ділянки в оренду) відповідний територіальний орган зобов’язаний у строк що не перевищує п’яти днів перевірити:- зміст проекту землеустрою на відповідність вимогам статті 50 Закону України «Про землеустрій», статті 186-1 Земельного кодексу України та Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками, затвердженої наказом Держкомзему від 18.05.2010 № 376, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 червня 2010 року за № 391/17686;- зміст технічної документації із землеустрою на відповідність вимогам статті 55 Закону України «Про землеустрій» та Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками, затвердженої наказом Держкомзему від 18.05.2010 № 376, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 червня 2010 року за № 391/17686;- зміст проекту договору оренди земельної ділянки на відповідність вимогам Закону України «Про оренду землі» (у разі передачі земельної ділянки в оренду);- наявність витягу з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель (у разі передачі земельної ділянки у користування).

4.2. У разі відсутності зауважень до матеріалів, зазначених у пункті 4.1. цих Методичних рекомендацій, відповідний територіальний орган у строк, що не перевищує чотирьох днів готує за допомогою програмного забезпечення проект наказу про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки у власність або користування.

4.3. Територіальний орган у строк, що не перевищує п’яти днів, після підписання та реєстрації наказу з урахуванням вимог пунктів 1.3. – 1.10. цих Методичних рекомендацій надсилає заявнику лист, до якого додається належним чином завірена копія наказу, у разі, якщо протягом зазначених п’яти днів фізична чи юридична особа не звернулася безпосередньо.

4.4. У разі передачі земельної ділянки в оренду, територіальний орган здійснює заходи щодо організації підписання договору оренди земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності.

4.5. У разі невідповідності земельному законодавству або наявності зауважень до матеріалів, зазначених у пунктах 4.1. та 2.5 цих Методичних рекомендацій, відповідний територіальний орган протягом п’яти днів інформує заявника про відмову у наданні земельної ділянки із зазначенням конкретних причин відмови.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Проект: Методичні рекомендації щодо порядку реалізації головними управліннями Держземагентства в областях, містах Києві та Севастополі, повноважень з передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у власність або користування (на безконкурентних засадах) для всіх потреб

 

Спасибо, добрый человек!

 

Буквально час назад общался с землеустроителями, на предмет процедуры...

Результат общения меня обескуражил - никто не знает, кто выдает "рішення про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою": госадминистрация, госкомзем, госреестр?

 

Судя по проекту, размещенному на сайте "Державного агентства земельних ресурсів України" - решение выдаётся "Територіальним органом Держземагентства".

 

Подскажите, что такое "Територіальний орган Держземагентства" для участка, расположенного в Харьковском районе Харьковской области? КАК оно правильно называется?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Подскажите, что такое "Територіальний орган Держземагентства" для участка, расположенного в Харьковском районе Харьковской области? КАК оно правильно называется?

В вашем случае это "Головне управління Держземагентства в Харківській області"

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В вашем случае это "Головне управління Держземагентства в Харківській області"

 

Подспудно я так и понял... Осталось понять, где это?

 

Лирическое отступление:

 

Есть в харькове такой дом - Короленко, №16. В этом доме находится куча заведений: банки, кафе, обласной госкомзем, районный госкомзем, теперь ещё и управление государственного реестра в харьковской области (правда, на заднем дворе, в пристройке).

 

На первом этаже есть т.н. холл, размером 2,5 х 5 м. Далее проход к двум лифтам преграждает 2 вертушки и 3-5 (!) вооружённых охранников. В этом холле, как правило, происходит народное вече: 10-20 человек (больше не влезут) пытаются всеми правдами и неправдами прорваться на верхние этажи, матерят охрану, чиновников, государство и всё остальное...

 

Даже если удастся прорвать первый пост, на каждом этаже, на выходе из лифта, сидит еще один охранник, который вас не пустит в закрытую дверь приемного помещения. И только если вам очень повезёт, охранник буркнет что-то в рацию, и вам изнутри откроют двери.

 

Но даже если вы вошли внутрь - не факт, что вами кто-то озаботится. В этом "внутри" я наблюдал много уставших, голодных, злых и, по ощущениям, немытых людей, которые, похоже, не первый день сидят там, т.к. не уверены, что если выйдут, то снова смогут туда зайти.

 

Самое печальное, что я там увидел - это служащих. Таких взглядов, со следами той же усталости и злости, как у побитых собак, я не встречал даже в налоговой инспекции...

 

Каждый раз, когда я туда попадаю, я стараюсь убежать как можно быстрее, обычно в ущерб своим делам насущным. Только потолкавшись несколько дней в таких заведениях, начинаешь понимать причину тотальной коррупции наших чиновников. Спрос на неё будет всегда, пока в государственных учреждениях будет царить такая атмосфера безысходности.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Есть в харькове такой дом - Короленко, №16. В этом доме находится куча заведений: банки, кафе, обласной госкомзем, районный госкомзем, теперь ещё и управление государственного реестра в харьковской области (правда, на заднем дворе, в пристройке).

 

kharkovzem.gov.ua/

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...