Вадік_V Опубліковано: 7 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 7 листопада 2014 Всім привіт. Купив газову бочку на 850 л. хочу зробити з неї ТА. Підскажіть пліз чим можна її отеплити. Мінвата і скловата непідходить... Які матеріали будуть доречні??? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
viktor-gon Опубліковано: 7 листопада 2014 Автор Поділитись Опубліковано: 7 листопада 2014 Объясните, почему базальтовая вата не подходит? Это самый недорогой и подходящий материал для таких целей... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Oleg9293 Опубліковано: 7 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 7 листопада 2014 Всім привіт. Купив газову бочку на 850 л. хочу зробити з неї ТА. Підскажіть пліз чим можна її отеплити. Мінвата і скловата непідходить... Які матеріали будуть доречні??? Я свой ТА утеплил фальгировангой ламинеливай ватой.Плотность 36 и тольщина 5см.В Новой Линии брал.Сделал два слоя,а с верху ещё укутал фальгированным вспениным каким то паралоном серого цвета(для тёплых полов используется)толщиной 8мм.Швы прошёл алюминевым скойчем.Получилось оч плотно,ровно,аккуратно и в районе 1600-1700гр. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
viktor-gon Опубліковано: 8 листопада 2014 Автор Поділитись Опубліковано: 8 листопада 2014 Я свой ТА обвязал бруском 2х3 и обмотал тоже фольгинированной базальтовой ватой Knauf. Цена была 300 грн где-то. Толщина 2 см. Фольгой во внутрь, чтобы отражала ИК излучение. Затем 5см обычной базальтовой ватой (ушло где-то 2 пачки по 100 грн). И обтянул все паробарьером - остался от крыши... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Вадік_V Опубліковано: 10 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 10 листопада 2014 Я свой ТА утеплил фальгировангой ламинеливай ватой. Акуратно зроблено... Якщо не секрет скільки ви віддали за ТА (на скільки літрів?)? Добавлено через 2 минуты Я свой ТА обвязал бруском 2х3 А для чого брус??? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
viktor-gon Опубліковано: 10 листопада 2014 Автор Поділитись Опубліковано: 10 листопада 2014 А для чого брус??? Чтобы был воздушный зазор между ТА (излучателем) и отражателем (фольгой). Это, конечно не сильно влияет при малых температурах, но если разогревать ТА до +80 +90С - то думаю, эффект будет. Зазор нужен для правильной работы отражающей теплоизоляции. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Oleg9293 Опубліковано: 10 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 10 листопада 2014 Акуратно зроблено... Якщо не секрет скільки ви віддали за ТА (на скільки літрів?)? Добавлено через 2 минуты А для чого брус??? ТА я покупал ещё три года назад,а обвязку переделываю только сейчас.ТА на заводской на 1000л.Наш Укр производитель.Покупал в районе 10тыс/гр.Эсть точно такой,но эконом.Он чуток дешевле,но без ревизионного люка в низу.Кстати,вчера мне показали фирменный утеплитель для ТА,котрый стоит 380€.С верху какой то плотный утеплитель,а под ним скмый настоящий жиденький паралон,серого цвета.Когда увидел этот паралон,я и афанарел. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Вадік_V Опубліковано: 11 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 11 листопада 2014 Покупал в районе 10тыс/гр. Я знайшов на сландо газову бочку на 850 л. домовився за ціну 2500грн. Приїхав брати ціна виросла до 300$ по курсу 14.5 )))) (це було тиждень тому). Я йому розказав що про нього думаю і купив за 2800 грн. Правда без ревізійного отвору. Вот думаю чи варто цю ревізію робити... 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Oleg9293 Опубліковано: 11 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 11 листопада 2014 Я знайшов на сландо газову бочку на 850 л. домовився за ціну 2500грн. Приїхав брати ціна виросла до 300$ по курсу 14.5 )))) (це було тиждень тому). Я йому розказав що про нього думаю і купив за 2800 грн. Правда без ревізійного отвору. Вот думаю чи варто цю ревізію робити... По поводу ревизионного люка в низу ТА,даже не знаю,что сказать.Я взял с с ним на всякий случай.Вдуг захочется в низ ТА эл.тены вставить?А в плане,чтоб с днища грязь выгребать,так это наврядли прийдёться когда нибудь делать через этот лючёк.Кстати,бочку Вы купили,просто на шару).Поздравлям!Правда на эту обвязку,ещё денег и времени ухайдокается,просто звиздец.Так что готовтесь). Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Вадік_V Опубліковано: 12 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 12 листопада 2014 ещё денег и времени ухайдокается,просто звиздец.Так что готовтесь). Та да, ладомат зараз в районі 225 євро. (беруть в грнивні по курсу 20.2) итого 4545 грн. це в неті. А в моємо місті продають за 7500грн. )) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
viktor-gon Опубліковано: 12 листопада 2014 Автор Поділитись Опубліковано: 12 листопада 2014 Та да, ладомат зараз в районі 225 євро. (беруть в грнивні по курсу 20.2) итого 4545 грн. це в неті. А в моємо місті продають за 7500грн. )) Обязательно тот ладомат тулить? Понимаю, что красиво, работает, выглядит шикарно но цена... Разве нельзя более дешевый узел подмеса устроить? Я не сантехник, но уверен, что есть такой вариант Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Вадік_V Опубліковано: 12 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 12 листопада 2014 Обязательно тот ладомат тулить? Так, дорого.... А чим ще можна на випадок аварійної ситуації автоматично запустити природню циркуляцію??? Варіанти в студію Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
viktor-gon Опубліковано: 12 грудня 2014 Автор Поділитись Опубліковано: 12 грудня 2014 Так, дорого.... А чим ще можна на випадок аварійної ситуації автоматично запустити природню циркуляцію??? Варіанти в студію Я не сантехник, и на монтажник СО. Не знаю. Но вроде можно замутить на гравитационных обратных клапанах + трехходовой термосмеситель и насос. Но если честно, в этом не сильно разбираюсь. В продолжение темы про мою систему. Сделал я что-то типа онлайн мониторинга своей гелиосистемы из 10 коллекторов. Ссылка на статью house4u.com.ua/articles/solar-online/part1.php В ней сразу две ссылку на страницу онлайн-просмотра и на архив данных. Все пока в тестовом режиме, может и рухнет, так как под "нагрузкой" пользователей не проверялось. И да, сейчас у нас реальные перебои с электричеством, поэтому онлайн мониторниг частенько молчит Архив, более ли менее обновляю раз в пару дней. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
kepa Опубліковано: 15 грудня 2014 Поділитись Опубліковано: 15 грудня 2014 а не "закипит" котел если в ТА через змеевик делать нагрев воды.? пока вода в ТА будет не сильно нагрета скажем 30-50 градусов норм, а если подогреть скажем до 70 то какая температура теплоносителя будет в котле? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Sergey_Alekseev Опубліковано: 2 січня 2015 Поділитись Опубліковано: 2 січня 2015 Так, дорого.... А чим ще можна на випадок аварійної ситуації автоматично запустити природню циркуляцію??? Варіанти в студію Є схемка з форумхауса. Там байпас і пелюстковий зворотній клапан. Замість Ландомату - трьохходовий змішувач. Від Esbe - 1600+ грн (511 модель, для прикладу). Сам прицінююсь до HERZ-TEPLOMIX 1776613, він 800+ грн. Посилання: www.forumhouse.ru/threads/135556/ Автор: Хитрый БолТ Ех, дуже жаль, що заглохла тема з ТА з бетону. Аналогів по всьому інету немає, тому трохи страшнувато його робити. В мене якраз цокольний поверх, в якому буде котельня, ще без стяжки, грунт... 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
2234424 Опубліковано: 3 січня 2015 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2015 Ех, дуже жаль, що заглохла тема з ТА з бетону. Аналогів по всьому інету немає, тому трохи страшнувато його робити. В мене якраз цокольний поверх, в якому буде котельня, ще без стяжки, грунт... Так потому и нету что теплоемкость низкая у бетона, плюс линейное расширение - он потрескается, плюс теплообменник в бетоне как поменять если что? Не выдумывайте велосипед, все уже придумано и спроектировано до нас. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Владимир 2 Опубліковано: 3 січня 2015 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2015 плюс линейное расширение - он потрескается Если правильно заармировать -- не потрескается Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
2234424 Опубліковано: 3 січня 2015 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2015 Если правильно заармировать -- не потрескается Как это поможет с в 4 раза ниже теплоемкостью и на порядок (в десять раз) худшей теплопроводностью? Плюс замурованный теплообменник? Заармировать можно, толку только? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Sergey_Alekseev Опубліковано: 3 січня 2015 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2015 В мене була ідея зробити з бетона щось типу басейну на 2,5 м3 під 32 кВт котел. Конструкція має бути в землі і не займати місця в котельній. Теплообмінники - чугунні радіатори. Бетон намагатись зробити максимально водонепроникним, потім обмазати гідроізоляцією. Утеплити 20-30 см ЕППС. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
2234424 Опубліковано: 3 січня 2015 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2015 В мене була ідея зробити з бетона щось типу басейну на 2,5 м3 під 32 кВт котел. Конструкція має бути в землі і не займати місця в котельній. Теплообмінники - чугунні радіатори. Бетон намагатись зробити максимально водонепроникним, потім обмазати гідроізоляцією. Утеплити 20-30 см ЕППС. Чугунных радиаторов надо будет много для передачи 32кВт мощности, особенно когда вода будет нагрета до 70-80 градусов (когда у вас дельта снизится градусов до 10-15). Просчитайте этот момент очень внимательно, и лучше дважды. Гидроизолировать бетон до такой степени чтобы не пропускал воду совсем это очень недешевая задача, и она решена в бассейнах, но там не бывает температуры +85-90С, почти кипяток, как отреагирует гидроизоляция? А чем традиционная сварка из листов металла не подходит? Ну и закапывать его в землю идея так себе, во первых как его слить если что? А во вторых как его отремонтировать случись что? Потому таких решений и не описано что выгоды призрачные (типа место не занимает), а реализация очень сложная, да и вопрос ведь не только в том как поставить, а в том чтобы эксплуатировать какое-то количество лет. Кстати, еще вопрос, зарядка ТА принудительная насосом или ЕЦ? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Sergey_Alekseev Опубліковано: 3 січня 2015 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2015 2234424 Щодо чугунного радіатору - то процитую розрахунок з форумхауса. "Вообще теплопередача среды ВОДА-ЧУГУН-ВОДА в 29 раз выше, чем ВОДА-ЧУГУН-ВОЗДУХ. Соответственно, во столько же раз и надо меньше секций, чем в доме стоит. У меня когда получилось, что их две всего надо, не поверил и поставил 7 (просто столько было). Мы почему-то рассматриваем теплообменник в ТА как проточный водонагреватель, отсюда и скепсис. А если подумать, что нужно всего лишь компенсировать разницу температур между подачей и обраткой, то получается не так уж и много Повторяю еще раз - 29 раз применительно к чугуну. Например, площадь поверхности секции радиатора - 0,2 кв. м. Мощность - 0,175 кВт. Значит в качестве теплообменника такая секция способна передать 0,175 * 29 = 5 кВт" Відповідно, потрібно з невеликим запасом 7 секцій. Але, коли я писав "теплообмінники" - мав на увазі для системи опалення в дім, потенційно гвс і т.д. Взагалі, на контур ТТ-ТА, теплообмінник не планував. 90 градусів в ТА не буває на практиці. Скоріше мове йде про 80-85макс градусів. Про тяжкість завдання гідроізолювати бетон поки нічого не можу сказати. Починаю вивчати це питання. Злити - насосом. Ремонтувати - відкривши кришку з металу. Зварка з металу підходить, але на крайній випадок. Я особливо не в захваті від роздутих баків з черняги, які течуть і ржавіють по швах та всередині. В них теж купа мінусів. Зарядку ТА планую насосом+безперебійник. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
2234424 Опубліковано: 3 січня 2015 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2015 2234424 Щодо чугунного радіатору - то процитую розрахунок з форумхауса. "Вообще теплопередача среды ВОДА-ЧУГУН-ВОДА в 29 раз выше, чем ВОДА-ЧУГУН-ВОЗДУХ. Соответственно, во столько же раз и надо меньше секций, чем в доме стоит. У меня когда получилось, что их две всего надо, не поверил и поставил 7 (просто столько было). Мы почему-то рассматриваем теплообменник в ТА как проточный водонагреватель, отсюда и скепсис. А если подумать, что нужно всего лишь компенсировать разницу температур между подачей и обраткой, то получается не так уж и много Повторяю еще раз - 29 раз применительно к чугуну. Например, площадь поверхности секции радиатора - 0,2 кв. м. Мощность - 0,175 кВт. Значит в качестве теплообменника такая секция способна передать 0,175 * 29 = 5 кВт" Відповідно, потрібно з невеликим запасом 7 секцій. Але, коли я писав "теплообмінники" - мав на увазі для системи опалення в дім, потенційно гвс і т.д. Взагалі, на контур ТТ-ТА, теплообмінник не планував. 90 градусів в ТА не буває на практиці. Скоріше мове йде про 80-85макс градусів. Про тяжкість завдання гідроізолювати бетон поки нічого не можу сказати. Починаю вивчати це питання. Злити - насосом. Ремонтувати - відкривши кришку з металу. Зварка з металу підходить, але на крайній випадок. Я особливо не в захваті від роздутих баків з черняги, які течуть і ржавіють по швах та всередині. В них теж купа мінусів. Зарядку ТА планую насосом+безперебійник. Сергей, я бы поставил под сомнение что для обеспечения теплосьема вода-чугун-вода на 32кВт достаточно 7 секций чугунного радиатора. Посчитайте еще раз сами, в инете достаточно расчетов медных и нерж теплообменников, теплопроводность чугуна тоже найти можно, просто проверьте для себя. Не опирайтесь на чей-то пост, проверьте цифрами. 80-85 или 90 это уже непринципиально, типичная вода в бассейне это максимум +35, поэтому как будет себя вести гидроизоляция при +85 это большой вопрос, и я настойчиво советую изучить это ДО реализации бетонной чаши вместо железной емкости. Ремонтировать снизу течь? На уровне 1.50 от пола вглубь? Через крышку? Это просто заливать его герметиком каким-то? Если железную емкость можно подварить снизу, она подлежит ремонту, да и контролю тоже, то с утопленной в землю чашей бассейна - нет шансов ни контролировать утечки воды, ни ремонтировать. Еще один плюс бака из металла, и не утопленного, а наооборот приподнятого над полом это возможность организации ЕЦ (естественной циркуляции) между котлом и водой в ТА. Рассмотрите для себя такой вариант: ТА в подвале сваренный из листов металла немножко приподнятый над полом, скажем если утепление 3 слоя по 10 см. ЭППС - то хотя бы на 70 см. от пола, чтобы можно было подлезть под него для ремонта. Котел установить ниже уровня пола чтобы с помощью ЕЦ можно было зарядить как можно больший слой воды в ТА. Грубо говоря чтобы теплообменник котла находился чуть ниже чем нижняя точка вашего водяного ТА. Прямой обмен водой между котлом и водой в ТА без теплообменника - у вас получится открытый контур ТТ-котла. Зарядку ТА делать через ладдомат или esbe подмес - для обеспечения горячей +65 обратки для котла независим от температуры в ТА. А вот питать систему отопления дома уже через теплообменник (из чугунных радиаторов или медной трубки или нержавеющей трубки) и насос, плюс еще один узел смешения чтобы вода +80 в дом не шла, жарко будет. Таким образом вы будете уверены что ваша система защищена от закипания, точнее даже если она и закипит - то в открытом ТА, хотя закипятить 2500 литров воды 32 кВт котлом это непростая задача (надо топить три раза подряд наверное). 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Sergey_Alekseev Опубліковано: 3 січня 2015 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2015 - Як я вже писав, контур ТТ котел-ТА буду робити без теплообмінника. Варіант, який ви описали з природньою циркуляцією - канонічний і надійний, але якщо вже ставити безперебійник на контур ТА-радіатори (а цей рік показав, що його треба ставити), то від нього може, у випадку раптового знеструмлення, працювати і насос ТТ-ТА. - Гідроізоляції є, які працюють в середовищі до 100 градусів. Наприклад: astratek.spravka.ua/products/9.html Потрібно підібрати тільки надійний варіант... Взагалі, я б закладався не на гідроізоляцію, а на належний бетон і його заливку. Зокрема: підібрати його рецепт з високим показником W (водонепроникність), залити все одним разом без холодних швів, ретельно ущільнити вібратором. Ось тут: www.forumhouse.ru/threads/84534/page-3 Людина зробила 20м3 бетонний бак під питну воду. Після того, як підмазали декілька мокрот в холодних швах - все ок, по словам автора. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
2234424 Опубліковано: 4 січня 2015 Поділитись Опубліковано: 4 січня 2015 - Як я вже писав, контур ТТ котел-ТА буду робити без теплообмінника. Варіант, який ви описали з природньою циркуляцією - канонічний і надійний, але якщо вже ставити безперебійник на контур ТА-радіатори (а цей рік показав, що його треба ставити), то від нього може, у випадку раптового знеструмлення, працювати і насос ТТ-ТА. Так одно другому не мешает, обвязка сталью большого диаметра между ТТ-котлом и ТА которая способна обеспечить ЕЦ при отключении электричества, а насос ТТ-ТА точнее узел подмеса Laddomat - в нем и насос и подмес, и возможность ЕЦ при отключении электричества. А так то идея интересная, нетрадиционная так сказать, поэтому ждем от вас фотоотчета про строительство, и еще дам совет-предложение - выкладывайте свой проект ДО НАЧАЛА РАБОТ детально, может быть люди на форуме увидят какие-то "бока" заранее, и помогут не сделать ошибок. Кстати а как обеспечить гидроизоляцию ввода труб от ТТ, как они будут заходить в бетонный ТА? В обычных ТА они вварены как на картинке, а в бетонном как? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Sergey_Alekseev Опубліковано: 4 січня 2015 Поділитись Опубліковано: 4 січня 2015 Додам ще одну ідею до теми. Є така штука, як гідроізоляційна мембрана EPDM для всіляких штучних водоймищ та покрівель. Термін служби - 50 років, температури експлуатації - до 135 градусів. По цінам - біглий пошук виявив 90-170 грн за м2. Головне, щоб відрізали від рулону. Ось 2 м3 ТА, покритий цією мембраною, зроблено з фанери. www.builditsolar.com/Projects/SpaceHeating/SolarShed/Tank/Construction.htm Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз