Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Подскажите по красной линии

Vetal_vs

Рекомендовані повідомлення

Добрый день. Есть такая халепа. При покупке участка вообще не знал такого понятия как красная линия. Как итог-приобрел участок для строительства, который почти на треть пересечен этой линией. Долгие консультации на тему возможности полноценного использования всео участка плодов не дали. Версии были абсолютно разные, от "даже забор из сетки ставить нельзя за линией" до "ничего криминального - стройся где хочешь, потому что написано на документах в графе "обмеження" - без обмежень". Интересен тот факт, что линия проведена в 12 году, а до этого один сосед по моей стороне построил дом, который полностью стоит за красной линией. И к справедливости надо сказать, что она там проходит ну совсем нелогично. В общем, принял решение строить дом за ней, а забор все же ставить по реальной границе участка. Проблема решена - проблема забыта. Прошло несколько месяцев, пришла пора строиться. В последний момент решил рыть фундамент ближе к забору, т.к. сзади оставалось ну совсем мало места, а задний двор хотелось. В итоге в самый разгар стройки кинулся, что метров на 5 я залез за эту линию:( Что посоветуете? Останавливать стройку или возможно эту проблему как то разрешить?

Очень сомневаюсь, что в обозримом будущем там будут что то строить из коммуникаций. Участок находится далеко не в центровом месте города (совсем недавно вообще к городу не относился) да и сам участок в поле, вдали от основных построек.

Узнавал можно ли передвинуть красную линию - рисуют очень много денег

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Интересен тот факт, что линия проведена в 12 году, а до этого один сосед по моей стороне построил дом, который полностью стоит за красной линией. И к справедливости надо сказать, что она там проходит ну совсем нелогично.

 

 

 

Ви діючий генплан населеного пункту бачили? Що в ньому, коли цей генплан прийнятий? Має ж бути якась принаймні формальна причина для внесення змін червоних ліній саме у 2012-му році. Спробуйте добитися такої відповіді у письмовій формі.

 

Щодо будівництва, це вже не моя справа, але я б краще не поспішав до з'ясування хоч якоїсь ясності.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ви діючий генплан населеного пункту бачили? Що в ньому, коли цей генплан прийнятий? Має ж бути якась принаймні формальна причина для внесення змін червоних ліній саме у 2012-му році. Спробуйте добитися такої відповіді у письмовій формі.

 

Щодо будівництва, це вже не моя справа, але я б краще не поспішав до з'ясування хоч якоїсь ясності.

 

Дякую. А де треба домогатися такої відповіді?

Ще питання: чи були прецеденти зносу будинку при таких обставинах в нашій країні?

 

Добавлено через 3 минуты

у нас в архитектуре есть такое,попробуйте узнать,что к чему.

 

Понимаете, я узнавал у человека который вхож туда - сказали нет. А сам не хочу привлекать внимание к своему участку. К примеру назовут стоимость 30куе за перенос, я откажусь из за отсутствия таких средств. А после этого ко мне сами придут, зная, что там идет "такая" стройка.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую. А де треба домогатися такої відповіді?

Ще питання: чи були прецеденти зносу будинку при таких обставинах в нашій країні?

 

 

Мабуть, запити треба адресувати в місцеве управління місцтобудування та архітектури. Ознайомтесь зі своїми можливостями і обов'язками чиновників: nikorupciji.org/2016/03/25/dostup-do-publichnoji-informatsiji-pokrokova-instruktsiya/

 

Про прецеденти зносу я не вкурсі, але яке це має значення? Відсутність прецедентів не гарантує нічого. Думаю, є безліч інших прецедентів, коли хтось щось незаконно споруджував з порушенням усіх можливих норм, а потім усе узаконював. Але у нас не прецедентне право. І випадки, коли хтось не поніс відповідальності за розкрадання бюджетних мільйонів, не означає, що хтось може піти в ліс нарвати підсніжників. І по закону, і по справедливості, і перший і другий - правопорушники, тільки з різними можливостями. Мені здається, що у Вашому випадку щось намутили чиновники, щоб спочатку спровокувати забудовників на порушення, а потім "допомогти" їх усунути. Я не спеціаліст у даних питаннях, але начебто червоні лінії створюються на підставі генерального плану населеного пункту, і без змін у генплані нема підстав змінювати ці лінії. Зміни у генплан також не можна просто так взяти, і внести. Є процедура затвердження генплану. І швидше всього, у Вашому випадку усього цього не було. Якщо наполегливо і у письмовій формі почнете розкручувати ситуацію, то припускаю, що чиновники зішлються на "прикру технічну помилку", і самі виправлять ці лінії не доводячи справу до суду.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Я бы не парился и строился.

По закону все, что за красной линией не может быть в частной собственности.

А раз участок официальный, то это ваша частная собственность и Вы можете делать на ней все что хотите.

Пусть "градостроители" переносят куда хотят свою красную линию за пределы Вашего участка, как это и должно быть.

По этому ставьте забор по границе участка и стройтесь на своей земле.

Судится с Вами никто не будет (разве что кто то захочет там многоэтажку построить - что маловероятно).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

По закону все, что за красной линией не может быть в частной собственности.

.

 

За яким законом? Червоні лінії обмежують право на використання, а не право на володіння. В даній ситуації важливо докопатися до того, наскільки правомірно їх було змінено і переміщено вглиб ділянки, з якого приводу і чи дотримана була процедура внесення змін у містобудівну документацію з проведенням громадських слухань, як було проінформовано про ці слухання громадян, котрих ці зміни стосуються.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

За яким законом? Червоні лінії обмежують право на використання, а не право на володіння. В даній ситуації важливо докопатися до того, наскільки правомірно їх було змінено і переміщено вглиб ділянки, з якого приводу і чи дотримана була процедура внесення змін у містобудівну документацію з проведенням громадських слухань, як було проінформовано про ці слухання громадян, котрих ці зміни стосуються.

 

Право власності це тріада - володіння-користування- розпорядження. Якщо порушується щось одне з трьох- порушується право власності в цілому. Згідно Конституції України zakon0.rada.gov.ua/laws/show/254к/96-вр

 

Стаття 41. Кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності.

 

Згідно ЦКУ zakon0.rada.gov.ua/laws/show/435-15/page6

 

Стаття 316. Поняття права власності

 

1. Правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб.

 

Стаття 317. Зміст права власності

 

1. Власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном.

 

2. На зміст права власності не впливають місце проживання власника та місцезнаходження майна.

 

Тепер , знову, звернемось до Конституції zakon0.rada.gov.ua/laws/show/254к/96-вр

 

Стаття 14. Земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави.

 

Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

 

 

В данному випадку треба з"ясовувати все про ділянку- коли, яким чином ділянка приватизовувалась. Бо приватизовуватись дялянка могла з певними обмеженнями.

Згідно до ВКАЗІВКА N 39 від 15.07.97 ДЕРЖАВНого КОМІТЕТУ УКРАЇНИ ПО ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСАХ Щодо дотримання вимог законодавства при передачі у приватну власність земельних ділянок в межах "червоних ліній"

consultant.parus.ua/?doc=00EHFC26D2

 

Передача у приватну власність земельних ділянок в межах "червоних ліній" проводиться на підставі матеріалів, що підтверджують їх розмір (земельно-облікова документація, дані бюро технічної інвентаризації тощо), в розмірах, установлених Земельним кодексом України (561-12).

 

Використання часток земельних ділянок, що опинились в межах "червоних ліній", здійснюється відповідно до обмежень, які визначаються органами містобудування і архітектури з урахуванням генерального плану населеного пункту.

 

При необхідності для державних або громадських потреб приватизовані земельні ділянки вилучаються шляхом викупу відповідними органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування в порядку, передбаченому Земельним кодексом України.

 

Однак до Держкомзему надходять звернення стосовно приватизації земельних ділянок в межах "червоних ліній" і щодо порушень чинного законодавства, які при цьому мають місце.

 

З метою виправлення допущених порушень при приватизації земельних ділянок в межах "червоних ліній" і недопущення їх в подальшому зобов'язую:

 

1. Голову Державного комітету Автономної Республіки Крим по земельних ресурсах і єдиному кадастру, начальників обласних, Київського і Севастопольського міських управлінь земельних ресурсів:

 

1.1. При приватизації земельних ділянок в межах "червоних ліній" керуватись виключно законодавчими актами України з урахуванням вищевикладеного.

 

1.2. Перевірити раніше розроблену технічну документацію по складанню і видачі державних актів громадянам, при розробці якої виникли зазначені питання.

 

1.3. При виявленні фактів порушень внести відповідним органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування подання щодо внесення змін в документацію і прийняття рішень у відповідності з діючим законодавством.

 

1.4. Проінформувати Комітет про проведену роботу до 1 жовтня цього року.

 

1.5. Головному управлінню землеустрою (Леонець В.О.) узагальнити подану інформацію і подати пропозиції керівництву Комітету до 1 листопада 1997 року.

 

1.6. Контроль за виконанням цієї вказівки залишаю за собою.

 

Перший заступник голови Комітету А.Третяк.

 

 

Якщо земельна ділянка "чиста" це одине коло питань. Якщо не зовсім читста- це інше коло питань.

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Право власності це тріада - володіння-користування- розпорядження. Якщо порушується щось одне з трьох- порушується право власності в цілому. Згідно Конституції України zakon0.rada.gov.ua/laws/show/254к/96-вр

 

 

Якщо ПДР обмежують мене в швидкості руху і не дозволяють на повну використати можливості мого автомобіля - невже це порушення мого права на володіння своїм автомобілем? Так і з ділянкою - роби що хочеш, але в межах цільового призначення, санітарних і будівельних норм, містобудівної документації.

Як пише автор теми, червону лінію було змінено в 2012-му році, за поки-що невідомих обставин. І не факт, що ділянка не була вже приватизована.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо ПДР обмежують мене в швидкості руху і не дозволяють на повну використати можливості мого автомобіля - невже це порушення мого права на володіння своїм автомобілем? Так і з ділянкою - роби що хочеш, але в межах цільового призначення, санітарних і будівельних норм, містобудівної документації.

Як пише автор теми, червону лінію було змінено в 2012-му році, за поки-що невідомих обставин. І не факт, що ділянка не була вже приватизована.

 

Слышу речь не мальчика, но мужа. Вы путаете мягкое с тёплым. Я был уверен, что передо мной серьёзный правник, но не думал , что настолько. Уж позвольте мне , теперь, обращаться к Вам - коллега:D. Итак коллега, мы же с Вами в курсе, что право- это дефениции, визначення. Поэтому, коллега, давайте отделим мух от котлет. Что такое ПДР, согласно ПКМУ від 10 жовтня 2001 р. № 1306 Про Правила дорожнього руху zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1306-2001-п

 

1.1. Ці Правила відповідно до Закону України "Про дорожній рух" встановлюють єдиний порядок дорожнього руху на всій території України.

 

1.10. Терміни, що наведені у цих Правилах, мають таке значення:

власник транспортного засобу - фізична або юридична особа, яка володіє майновими правами на транспортний засіб, що підтверджується відповідними документами;

 

водій - особа, яка керує транспортним засобом і має посвідчення водія (посвідчення тракториста-машиніста, тимчасовий дозвіл на право керування транспортним засобом, тимчасовий талон на право керування транспортним засобом) відповідної категорії. Водієм також є особа, яка навчає керуванню транспортним засобом, перебуваючи безпосередньо в транспортному засобі;

 

Естественно, эти правила не могут влиять на Ваше право собственности. Вы как собственник можете , согласно правилам 2.2. Власник транспортного засобу, а також особа, яка використовує такий транспортний засіб на законних підставах, можуть передавати керування транспортним засобом іншій особі, що має при собі посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії.

 

Власник транспортного засобу може передавати такий засіб у користування іншій особі, що має посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії, передавши їй реєстраційний документ на цей транспортний засіб.

 

И от того, что Вы едете по, ну предположим, по частной дороге, надеюсь коллега в курсе , что дороги в Украине могут быть частными, ваше право собственности никоим образом не уменьшается. Вы решаете кто пользуется Вашей собственностью- жена/любовница/любовник. Хозяин дороги , по которой вы едете, в эти вещи не имеет права вникать. А скоростной режим, Вы соблюдать обязаны. Но скоростной режим и право собственности- володіння/використання/розпорядження - две большие разницы. Согласно Про автомобільні дороги zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2862-15

Стаття 22. Загальна характеристика

До відомчих (технологічних) автомобільних доріг належать

внутрішньогосподарські технологічні дороги, що знаходяться у

власності юридичних або фізичних осіб.

 

А теперь вернёмся к мухам или котлетам. Что такое красные линии, коллега в курсе, что есть определение- в ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності zakon2.rada.gov.ua/laws/show/3038-17

 

Цей Закон встановлює правові та організаційні основи містобудівної діяльності і спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

 

14) червоні лінії - визначені в містобудівній документації щодо пунктів геодезичної мережі межі існуючих та запроектованих вулиць, доріг, майданів, які розділяють території забудови та території іншого призначення.

Сейчас , коллега, предлагаю взглянуть, на статью 83 ЗКУ zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2768-14/page3

Стаття 83. Право власності на землю територіальних громад

4. До земель комунальної власності, які не можуть передаватись у приватну власність, належать:

 

а) землі загального користування населених пунктів (майдани, вулиці, проїзди, шляхи, набережні, пляжі, парки, сквери, бульвари, кладовища, місця знешкодження та утилізації відходів тощо);

 

Я доков не видел, поэтому могу опираться, лишь на слова ТС

...приобрел участок для строительства,

 

Коллега, а что такое участок для строительства и как его использовать? Мы же с Вами юристы и знаем где смотреть, согласно ЗКУ zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2768-14/page2

Стаття 38. Визначення земель житлової та громадської забудови

До земель житлової та громадської забудови належать земельні ділянки в межах населених пунктів, які використовуються для розміщення житлової забудови, громадських будівель і споруд, інших об'єктів загального користування.

 

Стаття 39. Використання земель житлової та громадської забудови

Використання земель житлової та громадської забудови здійснюється відповідно до генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації, плану земельно-господарського устрою з дотриманням будівельних норм, державних стандартів і норм.

 

Коллега , а Вы же, надеюсь, как грамотный правник, в курсе, как проходит процесс приватизации земли? И, снова, ЗКУ в помощь-

zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2768-14/page4

 

Стаття 118. Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами

 

1. Громадянин, зацікавлений у приватизації земельної ділянки, яка перебуває у його користуванні, подає заяву до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим.

 

2. Рішення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо приватизації земельних ділянок приймається у місячний строк на підставі технічних матеріалів та документів, що підтверджують розмір

земельної ділянки.

 

7. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

 

Итак коллега, в сухом остатке имеем, если земля приватизировалась без нарушений, а ТС пишет -

 

... написано на документах в графе "обмеження" - без обмежень". Интересен тот факт, что линия проведена в 12 году

 

- то Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування должен был учесть все моменты типа генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

 

А если соответствующий орган сначала дал добро на приватизацию без ограничений , а потом начал вносить ограничения- ТО ЭТО НАРУШЕНИЕ ПРАВ ЧАСТНОЙ СОБСТВЕННОСТИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Вот, как то так, коллега....

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А если соответствующий орган сначала дал добро на приватизацию без ограничений , а потом начал вносить ограничения- ТО ЭТО НАРУШЕНИЕ ПРАВ ЧАСТНОЙ СОБСТВЕННОСТИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Вот, как то так, коллега....

 

Сарказм про "колегу" можна було б і не використовувати. Я ніде не претендував на те, щоб видавати себе за юриста. Але дякую за розгорнуту і справді переконливо виглядаючу відповідь.

 

У мене така ситуація, що я дуже навіть за те, щоб так і було. Маємо з дружиною 9.33 сотки в Соф. Борщагівці, тут є тема про цей масив "біля грушки". Так от там є близько тисячі вже приватизованих ділянок, у декого з ОСГ вже переведено під будівництво і обслуговування житлових будинків або під індивідуальне садівництво. Ширина проїздів між фасадами ділянок мінімум по 12 метрів. Так от вже в сільраді сказали, що під червоні лінії буде відведено по 16 метрів, тобто по 2 метри зріжуть з кожного фасаду. Як пояснюють, щоб передбачити місце для прокладання усіх комунікацій. Я так розумію, що каналізацію планують не під проїзжою частиною, а по обидві сторони дороги. Так само газ і світло. А тепер повернемось до вищезгаданого закону:

 

zakon2.rada.gov.ua/laws/show/3038-17

 

Цей Закон встановлює правові та організаційні основи містобудівної діяльності і спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів

 

Це ж в моїх приватних інтересах забезпечення комунікаціями майбутнього житла? Ну припустимо, що в моїх інтересах на усіх своїх сотках вирощувати бурячки, і планую ділянку використовувати виключно у якості землі ОСГ і я дуже проти того, щоб мою ділянку хтось копав для прокладки якихось труб. Отут моє право обмежує громадський інтерес, адже для цього земельного масиву генпланом передбачили і на громадських слуханнях затвердили індивідуальну житлову забудову. Як бути, якщо приватний інтерес не співпадає з громадським? Хай навпроти моєї ділянки роблять зигзаг, і прокладають труби під пооїзжою частиною? Достатньо кількох таких приватних інтересів, щоб спотворити передбачену комплексну забудову масиву для сотень інших власників земельних ділянок.

Хоч мене більш ніж влаштував би варіант комунікацій під проїзжою частиною, і замість труб закопаних перед будинком зекономіти пів сотки за будинком для малини.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сарказм про "колегу" можна було б і не використовувати. Я ніде не претендував на те, щоб видавати себе за юриста. Але дякую за розгорнуту і справді переконливо виглядаючу відповідь.

 

У мене така ситуація, що я дуже навіть за те, щоб так і було. Маємо з дружиною 9.33 сотки в Соф. Борщагівці, тут є тема про цей масив "біля грушки". Так от там є близько тисячі вже приватизованих ділянок, у декого з ОСГ вже переведено під будівництво і обслуговування житлових будинків або під індивідуальне садівництво. Ширина проїздів між фасадами ділянок мінімум по 12 метрів. Так от вже в сільраді сказали, що під червоні лінії буде відведено по 16 метрів, тобто по 2 метри зріжуть з кожного фасаду. Як пояснюють, щоб передбачити місце для прокладання усіх комунікацій. Я так розумію, що каналізацію планують не під проїзжою частиною, а по обидві сторони дороги. Так само газ і світло. А тепер повернемось до вищезгаданого закону:

 

 

 

Це ж в моїх приватних інтересах забезпечення комунікаціями майбутнього житла? Ну припустимо, що в моїх інтересах на усіх своїх сотках вирощувати бурячки, і планую ділянку використовувати виключно у якості землі ОСГ і я дуже проти того, щоб мою ділянку хтось копав для прокладки якихось труб. Отут моє право обмежує громадський інтерес, адже для цього земельного масиву генпланом передбачили і на громадських слуханнях затвердили індивідуальну житлову забудову. Як бути, якщо приватний інтерес не співпадає з громадським? Хай навпроти моєї ділянки роблять зигзаг, і прокладають труби під пооїзжою частиною? Достатньо кількох таких приватних інтересів, щоб спотворити передбачену комплексну забудову масиву для сотень інших власників земельних ділянок.

Хоч мене більш ніж влаштував би варіант комунікацій під проїзжою частиною, і замість труб закопаних перед будинком зекономіти пів сотки за будинком для малини.

 

 

Обидеть не хотел, просто, часто, на форуме, люди не имеющие соответствующей квалификации и знаний путают мягкое с теплым. И выдают свою позицию, как истинную. Не нужно этого делать, ибо вводит людей в оману , что может привести к негативным последствиям.

 

Если прошли ГС и принято соответствующее решение, нужно подчиняться. Проведение ГС регламентирует ПКМУ від 25 травня 2011 р. N 555 ПОРЯДОК проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні zakon3.rada.gov.ua/laws/show/555-2011-п

 

1. Цей Порядок визначає механізм проведення громадських

слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення

проектів містобудівної документації на місцевому рівні:

генеральних планів населених пунктів, планів зонування та

детальних планів територій (далі - містобудівна документація).

 

2. Проведення громадських слухань щодо врахування громадських

інтересів у проектах містобудівної документації здійснюється під

час розроблення відповідних проектів містобудівної документації.

 

4. Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад

оприлюднюють у двотижневий строк прийняті органами місцевого

самоврядування рішення щодо розроблення проектів містобудівної

документації шляхом опублікування таких рішень у засобах масової

інформації, що поширюються на відповідній території, а також

розміщення на офіційному веб-сайті відповідного органу місцевого

самоврядування.

 

7. Пропозиції до проектів містобудівної документації мають

право подавати:

 

1) повнолітні дієздатні фізичні особи, які проживають на

території, щодо якої розроблено відповідний проект містобудівної

документації на місцевому рівні;

 

3) власники та користувачі земельних ділянок, розташованих на

території, щодо якої розроблено проект містобудівної документації,

та на суміжних з нею територіях;

 

11. Пропозиції громадськості підлягають реєстрації органом

місцевого самоврядування та розглядаються розробником і замовником

проектів містобудівної документації у місячний строк.

 

За результатами розгляду пропозицій заявнику надається

відповідь про їх врахування або обґрунтована відмова.

 

У разі наявності пропозицій громадськості, рішення про врахування яких розробник і замовник не можуть прийняти самостійно або мають місце спірні питання, особи, які забезпечують роботу з розгляду пропозицій громадськості, повідомляють про це відповідному органу місцевого самоврядування для прийняття останнім рішення щодо утворення погоджувальної комісії

 

14. Комісія у двотижневий строк розглядає спірні питання та приймає рішення про врахування або мотивоване відхилення таких пропозицій.

 

 

 

Под каждого зигзаги делать не будут. У Вас была возможность внести свои предложения и аргументировано их отстоять, раз не сделали, всё...

Ну потеряете Вы какие-то метры, но у Вас земля из ОСГ перейдёт в категорию ИЖЗ, что автоматически приведёт к подорожанию оставшихся у Вас соток. Также получите канализацию, тоже , как бы неплохо в 21 веке. Как по мне неплохой вариант размена.

 

Также хочу отметить, что частная собственность на землю имеет не абсолютный характер. Снова смотрим ЗКУ zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2768-14/page4

 

Стаття 110. Поняття обмеження у використанні земельних ділянок, обтяження прав на земельну ділянку

 

1. На використання власником земельної ділянки або її частини може бути встановлено обмеження.

 

Стаття 111. Обтяження прав на земельну ділянку, обмеження у використанні земель

 

4. Обмеження у використанні земель (крім обмежень, безпосередньо встановлених законом та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами) підлягають державній реєстрації в Державному земельному кадастрі у порядку, встановленому законом, і є чинними з моменту державної реєстрації.

 

Обмеження у використанні земель, безпосередньо встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, є чинними з моменту набрання чинності нормативно-правовими актами, якими вони були встановлені.

 

5. Відомості про обмеження у використанні земель зазначаються у схемах землеустрою і техніко-економічних обґрунтуваннях використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектах землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів, проектах землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь, проектах землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічній документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Відомості про такі обмеження вносяться до Державного земельного кадастру.

 

ТС пишет , что у него не было обмежень. А они, обмеження, как видим из ЗКУ подлежат регистрации в земельном кадастре. Поэтому в случае ТС. есть возможность упираться, по крайней мере из того , что он написал и при наличии, такого фактора, как грамотный юрист.

 

В Вашем случае, процедуры соблюдены, хотя при наличии грамотного юриста, поупираться, также можно попробовать.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В Вашем случае, процедуры соблюдены, хотя при наличии грамотного юриста, поупираться, также можно попробовать

 

Та у мене смислу нема упиратися заради половини сотки. Ми ще в процесі покупки ділянки самі для себе погодились з тим, що червона лінія пройде по нашій ділянці. Невелика втрата. Я лише хотів сказати про те, що це не поодинока ситуація, коли по вже приватизованій ділянці проводиться межа приватних і громадських інтересів. І якщо у моєму випадку моїх інтересів зачіпається мінімум при явній користі громадських інтересів, то у автора теми відчутно обмежено його право при сумнівному громадському інтересі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

.... Я лише хотів сказати про те, що це не поодинока ситуація, коли по вже приватизованій ділянці проводиться межа приватних і громадських інтересів. І якщо у моєму випадку моїх інтересів зачіпається мінімум при явній користі громадських інтересів, то у автора теми відчутно обмежено його право при сумнівному громадському інтересі.

 

Вы понимаете, сложно оценить ситуацию ТС по посту на форуме. Ситуацию нужно изучать комплексно, предметно, грамотно.

 

Не так просто, при грамотном подходе, у кого-то что-то забрать. Просто жадность наше всё и мы , в большинстве случаев, хотим сэкономить ( или просто жмёмся) на юридическом сопровождении. Поэтому и "имеют" "экономных" все кому не лень. И экономия выходит сомнительная. Как правило потери могут превысить расходы на услуги толкового юриста.

 

Законодатель предусмотрел всё, но мало кто знает и понимает как пользоваться законом и защищать свои интересы.

 

Обратимся к Конституции Украины zakon0.rada.gov.ua/laws/show/254к/96-вр

 

Стаття 41. Кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності.

 

Право приватної власності набувається в порядку, визначеному законом.

 

Громадяни для задоволення своїх потреб можуть користуватися об'єктами права державної та комунальної власності відповідно до закону.

 

Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.

 

Примусове відчуження об'єктів права приватної власності може бути застосоване лише як виняток з мотивів суспільної необхідності, на підставі і в порядку, встановлених законом, та за умови попереднього і повного відшкодування їх вартості. Примусове відчуження таких об'єктів з наступним повним відшкодуванням їх вартості допускається лише в умовах воєнного чи надзвичайного стану.

 

Просто нужно не поскупиться и нанять грамотного юриста. И тогда стройка дома ( или другое мероприятие) пройдёт с наименьшими потерями для кармана. Всё зависит от собственника- хозяин-барин- ему и решать, как тратить свои деньги с умом или без:D

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...