Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Hyundai 9050 ATS - немає напруги на виході

balex22

Рекомендовані повідомлення

Вітаю!

Допоможіть розібратися з проблемою.
Маю генератор Hyundai 9050 ATS.
Новий.
Завпускаю його стартером.ключом (без АТС), все норм. Заводиться та гарно дирчить.

На індикаторі показує 229-230В та 52.2Гц 
Але на вихідній розетці напруги немає.

Автомат я перевіряв. Вкл.
Міряв напругу на клемах 12В - напруга є
А ось 230 немає.

Підкажіть будь ласка куди дивитися?
Можливо я щось забув включити/віключити/налагодити?
Чи йти по дротах від розетки до альтернатору в пошуках правди?

 


 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

дякую @Dalet

Я зняв передню панель, подивився..
Контактор це те що ховається за вилкою входу зовніньої напруги?
Чи є в інеті якмйсь опис контактів цього контактора?

20221108_151251.jpg

Змінено користувачем balex22
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З контактором розібрався.
Там все норм, подається 12В після запуску генератора та реле перемикає вихід на генератор. 
Але на розетці напруги все рівно не має. 
Можливо це питання вимірювання.

Підкажіть будь ласка по парі загальних питань.

Чи маю я бачити 230В на мультимітрі якщо міряю перемінний струм на виході альтернатора?
Тобто 230В між тіми двома дротами що йдуть на вихідну розетку?
Чи я маю міряти між "землею" та одгим з тих двух дротів? Яке значення має бути?

І ще питання, якщо індикатор на генераторі показую 230В, то цьому можна вірити? Тобто чи можливо що цей показник не відповідає дійсності?

 

 

 

Змінено користувачем balex22
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

27 минут назад, balex22 сказал:

Чи маю я бачити 230В на мультимітрі якщо міряю перемінний струм на виході альтернатора?

звісно так на працюючому генераторі

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 часов назад, Dalet сказал:

звісно так на працюючому генераторі

 

Дякую @Dalet

я міряю на контактах контактора (реле). тобто я припускаю що дроти туди йдуть прямісінько з альтернатора. 
це вірно?

якщо так, то я не бачу 230В.
коли я міряю відносно клеми "земля" то бачу 107В на кожному з двох вихідних контактів (дротів з альтернатору) якщо нагрузка підключена
та 61В якщо нагрузки немає

тобто виходить що альтернатор не працює?
якщо так, тоді чому дисплей показує 230В?

Змінено користувачем balex22
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тобто я правильно вас зрозумів, що якщо на індикаторі 230В то сам алтернатор його генерує? Тобто на це можна опратися в своїх дослідженнях?
Якщо так, то виходить, що контакта може не бути в самому альтернаторі, там де клемні колодки. Наряд чи дроти десь перебиті (але ж проддзвню все рівно)

Дякую дуже за підказки, @Dalet!
Піду дивитися...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, balex22 сказал:

230В то сам алтернатор його генерує?

такі так

Хоча китйці могли і..... Намалювати не важко)))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вчора був гарний день.

По‐перше, ми повернули Херсон! Слава ЗСУ!

А по‐друге, я знайшов причину неполадки в своєму генераторі.

Дійсно питання було з одним контаком в реле. Переломався клемник але він був в термоусадці і цього було не видно.

@Daletдякую за підказки!

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • Dealer закрив темі
Гість
Ця тема закрита для публікації повідомлень.
×
×
  • Створити...