Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Яке міжповерхове покриття краще?

NikolayII

Рекомендовані повідомлення

Питання до ВСІХ охочих написати свої думки про міжповерхове перекриття для приватного 1.5 поверхового (мансардного) будинку з дітьми (будуть гупати по підлозі напевне)...

Так ось, зараз знаходжусь на стадії визначення всіх складових майбутнього будинку, але всі основні параметри дуже тісно пов"язані один з одним, а якщо буду консультуватись з архітекторами то треба йому платити вже і тепер, а зараз хочеться максимально точно визначитись з матеріалами, щоб прикинути собі по ціні скільки треба на то грошей, остаточно вирішити на сімейній раді і тоді приступати до конкретних дій. Так ось, визначився на фундаменті монолітному залізобетонному: арматура ф12 а бетон марки М400 100 см в глибину, 30 см в ширину і внизу піщана подушка і шар бетону шириною 60 см і висотою 20 см (отже весь фундамент буде висотою 120 см)

Стіновий матеріал - піноблок (цемент+пісок+вода+піноутворювач) розміром 20х30х60 або газоблок (цемент+пісок+вода+вапно+алюмінієва пудра+ хім.додатки).

Прохання до всіх написати свої думки щодо стінового матеріалу, я все більше і більше схиляюсь до газосилікатних блоків, але бентежить тільки одне, в них клас морозостійкості F25(тобто кількість перенесених циклів замерзання-розмерзання) тобто через 25 років він почне втрачати свої заявлені властивості??? тобто просто почне руйнуватись???

дах металочерепиця. зараз основне питання стоїть в перекритті. раніше думав про залізобетонні пустотні плити, а зараз все думаю про дерево через незначну різницю в ціні....... хто знає що можна зробити в цьому випадку?? дерево рано чи пізно треба буде міняти, воно розсихається, боїться вологи, поступається по міцності пустотним плитам, не можна поставити перестінки в довільних місцях...

Монолітне перекриття одразу відкинув через дороговизну виконання.

Чекаю різних порад і варіантів. ДЯКУЮ!!!!!!!!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Моя порада: зробити як це зробив я. Купувати Теріву (шукайте теми), розрахунок зроблять безкоштовно, монтаж зробіть самі, якщо доставка не буде дорожчою самої Теріви. На мою думку, правильно виконане перекриття по деревяним балкам буде коштувать не менше Теріви, інакше ніякого комфорту вам не бачить.

 

Переваги Теріви: простий розрахунок конструкції та ціни матеріалів, будь-яка форма перекриття та отворів у перекритті, прольоти до 8 метрів, шумо- теплоізоляція, відсутність потреби у висококваліфікованих спеціалістах для монтажу, легко отримати правильну(!) пораду щодо технології.

Недоліки Теріви: висока ціна, нерозвинена мережа в Україні, розвантаження блоків таки вимагає механізації.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

если будет выполнена наружная отделка стен (штукатурка, сайдинг и т.д.), то о морозостойкости блоков можно не волноваться.

перекрытие конечно лучше жб, но нужно смотреть по деньгам, можно и дерево.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

них клас морозостійкості F25(тобто кількість перенесених циклів замерзання-розмерзання) тобто через 25 років він почне втрачати свої заявлені властивості??? тобто просто почне руйнуватись???

 

 

Блок же буде штукатуритись правильно? то якшо без штукатурки то 25 рокыв.

 

В мене хата з п1ноплоку товщина стыни 400, без утеплення, просто поштукатурено короъдом. Ремонт1в ше нема отоплення тоже, було на вулиц1 -30 в хаты +1-0.....

 

Нарахунок перекриття я за монол1т( правильно виконаний заармований):rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Моя порада: зробити як це зробив я. Купувати Теріву (шукайте теми), розрахунок зроблять безкоштовно, монтаж зробіть самі, якщо доставка не буде дорожчою самої Теріви. На мою думку, правильно виконане перекриття по деревяним балкам буде коштувать не менше Теріви, інакше ніякого комфорту вам не бачить.

 

Переваги Теріви: простий розрахунок конструкції та ціни матеріалів, будь-яка форма перекриття та отворів у перекритті, прольоти до 8 метрів, шумо- теплоізоляція, відсутність потреби у висококваліфікованих спеціалістах для монтажу, легко отримати правильну(!) пораду щодо технології.

Недоліки Теріви: висока ціна, нерозвинена мережа в Україні, розвантаження блоків таки вимагає механізації.

 

У ТЕРИВЫ есть свои плюсы и минусы (это то что я определил для себя, может кто еще что подскажет)

плюсы:

- для монтирования перекрытий ненужен кран

- монтаж можно выполнить самому или как минимум с двумя помошниками

- идеальное перекрытие если нет возможности для подьезда крана (или подьезд очень затруднен)

 

минусы:

- если вы запланировали внитренний простенок между комнатами на одном месте а потом хотите его перенести на другое то как раз это с теривой делать нельзя

- для заливки перекрытий после монтажа производитель все таки рекомендуют использовать товарный бетон, а не тот который можно приготовить из песка и цемента прямо на участке.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Питання до ВСІХ охочих написати свої думки про міжповерхове перекриття для приватного 1.5 поверхового (мансардного) будинку з дітьми (будуть гупати по підлозі напевне)...

Так ось, зараз знаходжусь на стадії визначення всіх складових майбутнього будинку, але всі основні параметри дуже тісно пов"язані один з одним, а якщо буду консультуватись з архітекторами то треба йому платити вже і тепер, а зараз хочеться максимально точно визначитись з матеріалами, щоб прикинути собі по ціні скільки треба на то грошей, остаточно вирішити на сімейній раді і тоді приступати до конкретних дій. Так ось, визначився на фундаменті монолітному залізобетонному: арматура ф12 а бетон марки М400 100 см в глибину, 30 см в ширину і внизу піщана подушка і шар бетону шириною 60 см і висотою 20 см (отже весь фундамент буде висотою 120 см)

Стіновий матеріал - піноблок (цемент+пісок+вода+піноутворювач) розміром 20х30х60 або газоблок (цемент+пісок+вода+вапно+алюмінієва пудра+ хім.додатки).

Прохання до всіх написати свої думки щодо стінового матеріалу, я все більше і більше схиляюсь до газосилікатних блоків, але бентежить тільки одне, в них клас морозостійкості F25(тобто кількість перенесених циклів замерзання-розмерзання) тобто через 25 років він почне втрачати свої заявлені властивості??? тобто просто почне руйнуватись???

дах металочерепиця. зараз основне питання стоїть в перекритті. раніше думав про залізобетонні пустотні плити, а зараз все думаю про дерево через незначну різницю в ціні....... хто знає що можна зробити в цьому випадку?? дерево рано чи пізно треба буде міняти, воно розсихається, боїться вологи, поступається по міцності пустотним плитам, не можна поставити перестінки в довільних місцях...

Монолітне перекриття одразу відкинув через дороговизну виконання.

Чекаю різних порад і варіантів. ДЯКУЮ!!!!!!!!

 

Я особисто зупинився на дереві (стіни - газоблок). Перкриття підвального поверху - так, робив моноліт. Можна також плити. А який смисл робити міжповерхове покриття з плит чи монолітити ?

Дерево тому що:

1) Набагато легше за плити чи моноліт

2) Просто монтувати - і легко при необхідності корегувати

3) Недорого

4) Ефективно (більш як достатньо) у випадку перекриття між поверхами

5) Не робить додаткових містків холоду

6) Екологічний матеріал (хоча бетон в неекологічності важко звинуватити :))

 

Щодо розсихання і заміни з часом - повна дурня! Стоять балки дерев"яні перекриття і по 50 і по 100 років. При правильно обробленому дереві - не буде ні гниття, ні трухлявщини ні грибка. У нас в селі дідовій старій хаті вже років з 70 - ніц ніхто не міняв...стоїть все в супер стані. І ще стільки ж простоїть.

Почитайте форум - тут є інформація де люди розбирали старі хати - інколи дерево - як нове. Як ніби свіжо спиляне і просушене.

 

Я Вас не переконую - вибирати Вам - але нагружати піноблоки залізобетоном - ??? навіщо - що це дасть ?

 

Не забудьте про армопояс - це обов"язково в любому випадку!

 

Успіхів! :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я особисто зупинився на дереві (стіни - газоблок). Перкриття підвального поверху - так, робив моноліт. Можна також плити. А який смисл робити міжповерхове покриття з плит чи монолітити ?

Дерево тому що:

1) Набагато легше за плити чи моноліт

2) Просто монтувати - і легко при необхідності корегувати

3) Недорого

4) Ефективно (більш як достатньо) у випадку перекриття між поверхами

5) Не робить додаткових містків холоду

6) Екологічний матеріал (хоча бетон в неекологічності важко звинуватити :))

 

Щодо розсихання і заміни з часом - повна дурня! Стоять балки дерев"яні перекриття і по 50 і по 100 років. При правильно обробленому дереві - не буде ні гниття, ні трухлявщини ні грибка. У нас в селі дідовій старій хаті вже років з 70 - ніц ніхто не міняв...стоїть все в супер стані. І ще стільки ж простоїть.

Почитайте форум - тут є інформація де люди розбирали старі хати - інколи дерево - як нове. Як ніби свіжо спиляне і просушене.

 

Я Вас не переконую - вибирати Вам - але нагружати піноблоки залізобетоном - ??? навіщо - що це дасть ?

 

Не забудьте про армопояс - це обов"язково в любому випадку!

 

Успіхів! :)

Дякую! просто якось зовсім не надійно як на мене дерево, а по плануванню ніяк не вийде перестінки в інших місцях, хоча можна і подумати і щось перемінити)))

а чому не радять на газоблоки класти плити???? вони ж все таки міцні, і армопояс також буду робити ОБОВ"ЯЗКОВО!!! Якщо у Вас дерево, то який найбільший проліт без стіни і який крок балок і власне самі балки? Просто як на мене плити поклав і маєш чистий спокій, зробив мінімальну стяжку і все, а з деревом стільки мороки, спочатку затягти наверх, обробити проти всякого псування, покласти, прикрутити до армопоясу, покласти рівно доски, потім на ці доски також якусь підлогу покласти, потім звукоізолювати і утеплити знизу, потім зашити з першого поверху, куча мороки і такі а то і більше грошей, може я в чомусь помиляюсь???

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

мне не понятно, почему нельзя перенести внутреннюю ненесущую стену сверху теривы (простенок, правильно?). если простенок выполнен из гипсокартона, то можно. Производитель рекомендует товарный бетон, но это не недостаток технологии, это всего лишь рекомендация.

дальше:

1)терива то же легче за монолит и плиты

2)просто монтировать

3)дороже деревянного, но насколько??

4)терива эффективна: не прогибается потолок, лучшая шумоизоляция

5)мостиков холода также нет

6)экологичная, не обрабатывается неизвестными пропитками))

 

Щодо розсихання в старих хатах, це дурня точно. Але то в старих, а не сучасних! Хто вам буде зараз правильно оброблювати та сушити деревину. Таки мабуть буде приємно скрипіти, та заведуться павуки у щілинах через рік другий). А як знизу обшивати граючу стелю не зрозуміло, фанерою чи що? То може насипати піску у перекриття для шумоізоляції йще?)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

так от і я так само думаю, покласти плити перекриття (не ТЕРІВА)і не мучитись з варіантами, тим більше, що у мене найбільший проліт без стін це 4 метри. але бентежить інше. як газоблок буде вести себе через пару десятків років під плитами?? чи не почне руйнування? але з іншого боку думаю, це ж все ж таки прогресивний будівельний стіновий матеріал, який використовується на будівництві у всій Європі і не тільки. тоді чому він має крошитись під плитами?

У мене ще одне питання до всіх: я скачу у виборі між двома матеріалами, по декілька разів на день. то газоблок то піноблок... а потім думаю, якщо б легший у виробництві і як наслідок дешевший піноблок був кращим, то невже всі інвестори вкладали гроші у дороге виробництво газоблоків і потім думали куди їх продати? напевне чимось таки газоблок кращий?

В кого які думки? хто з чого будував, які зауваження чи цікавий досвід?

В кого є якісь вже перевірені нюанси монтажу ЗБ пустотного перекриття?

Дякую!!!!!!!:beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

+1 до плит з точки зору вібро-шумо ізоляції.

Моноліт і, тим більше, дерево - навіть близко не лежало :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я бы выделил еще один важный аспект, который в принципе не зависит от того, на каком материале

Вы остановите свой выбор. Это вопрос качества продаваемых строительных материалов и изделий.

В нашей стране в эпоху "дикого" капитализма основной риск, который носит

системный характер, - это несоответствие заявленных производителем характеристик в технической

документации действительным (ибо у нас имеется условный "контроль" и не менее условная

"ответсвенность" производителя перед законом).

Поэтому в последнее время (особенно во время

кризиса, когда многие производители всеми силами стараются поднять упавшие доходы, в т.ч.

сокращая себестоимость своей продукции, нарушая технологию производства (постоянно или

эпизодически)) полагаю будет уместным вариант перестраховываться, закладывая большие запасы по

прочности для покупных строительных изделий (к примеру увеличивать класс по прочности, марку по

водонепроницаемости или морозостойкости, нежели заложена в проекте - т.к. скупой платит дважды, а тупой трижды:rolleyes:) или придирчиво мониторить

рынок строительных материалов в т.ч. обращаясь к услугам специалистов.

Или же, что еще лучше

(ИМХО), стараться использовать при строительстве технологии, позволяющие максимально

использовать исходные строительные материалы (тот же цемент, песок, щебень; кстати говоря при

приобретении которых наверняка столкнетесь с рядом существенных нюансов) с контролем всех

технологических процессов на площадке. При этом появляется возможность сэкономить денег без

потери в качестве выполняемых работ.

А по поводу использования ячеистых бетонов, так они себя прекрасно зарекомендовали в

строительстве еще со времен Союза.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

мне не понятно, почему нельзя перенести внутреннюю ненесущую стену сверху теривы (простенок, правильно?). если простенок выполнен из гипсокартона, то можно. Производитель рекомендует товарный бетон, но это не недостаток технологии, это всего лишь рекомендация.

дальше:

1)терива то же легче за монолит и плиты

2)просто монтировать

3)дороже деревянного, но насколько??

4)терива эффективна: не прогибается потолок, лучшая шумоизоляция

5)мостиков холода также нет

6)экологичная, не обрабатывается неизвестными пропитками))

 

Щодо розсихання в старих хатах, це дурня точно. Але то в старих, а не сучасних! Хто вам буде зараз правильно оброблювати та сушити деревину. Таки мабуть буде приємно скрипіти, та заведуться павуки у щілинах через рік другий). А як знизу обшивати граючу стелю не зрозуміло, фанерою чи що? То може насипати піску у перекриття для шумоізоляції йще?)

 

Обробляти правильно і сушити деревину буду я сам. То не є панацея - про це на форумі багато сказано і написано. Це раз. Щоб не скрипіло і т.д. - правильно розра***те крок балки і переіз - і нічого скрипіти не буде. Ось тут онлайн прога - просто і надійно: vladirom.narod.ru/stoves/beamcalc.html

Стосовно стелі - варіантів вагон. Самий оптимальний - на ребро дошки 40-ку з зарізами між балками - і виходить що у Вас стеля першого поверху і підлога другого розділені між собою. Нобто вони фактично не доторкаються.

Але, як говориться - кожному своє. Що подобається - те і кладіть. У мене 3.60 і 3.80 прольоти між стінами (запитували - то відповідаю).

 

Стосовно плит - тут ось пишуть - і правильно. Тепер їх так роблять - хай мене пофарбують... Хлопці розказують - накрили будинок - поставили піддон з цеглою: трісла...4 плити везуть одна на одній - поки довезуть - нижня трісла. Так що думайте добре.

Успіхів :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Звичайно, плити бувають різні, але якщо не кустарні, а з заводу, то можна і взяти, не можна всіх виробників грести під одну гребінку. але всерівно всі плити буду перевіряти шляхом декількох ударів по краю плити кувалдою(всерівно буду робити отвори для перев"язки самих плит грубим дротом, не знаю чи потрібно, але так вичитав) і тоді буде видно якої якості сам розчин, а вже якої якості арматура і на скільки добре вона "напрягнута" це лишиться на совісті виробників)))))
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...