vovarpd
Пользователи-
Публікації
2 026 -
Зареєстрований
-
Відвідування
vovarpd's Achievements
-
Згорів інвертор незрозуміло чому. Помилка 09
vovarpd відповів у розділі Електрика, Освітлення, Генератори
420євро у Львові без gx, 480 gx. Якщо одна батарейка, і нетреба онлайн моніторингу, нема сонця, нетреба відповідно can, то по напрузі виставити ліміти і все працює. Пару раз так робив, нема проблем наразі за 1.5 роки. Гарантія міжнародна 5 років, у віктрона вона не найгірша доречі. Наскільки я чув то в Києві вже є сервіс який рішає гарантійні випадки віктрона незалежно де купленого. Загалом враховуючи отой клопіт з на перший погляд дешевими інверторами, то навіть незнаю чи воно того варте. Але 24v дорожчі значно. -
Гібридні інвертори серії Axioma
vovarpd відповів у розділі Альтернативні джерела електроенергії і тепла
та є купа людей з реальними грошима які взагалі від того надзвичайно далекі І банально нема на то все часу. Потім питання якості, безпеки і гарантії. Їм дешевше заплатити хай 500 євро більше і купити три pytes чи три пілона чи ще щось заводське і щоб їм все підключили-змонтували дали гарантію і все працювало і вони собі спокійно займалися далі своїми справами Просто я вже ставив пару систем на Victron з пілонтеками таким людям в офіс. Про ніякий самозбір вони і чути не хотіли )) -
Гібридні інвертори серії Axioma
vovarpd відповів у розділі Альтернативні джерела електроенергії і тепла
Нє ну це ви перегинаєте )) Не кожен може зібрати з нкона батарею, та ще й чекати комірки, та й взагалі не кожен хоче робити самозбір бо для себе то одне (сам маю самозбір який зробив сам) а для клієнта який не шарить і хоче поставити і забути, я б самозборів теж не радив. Якісні акумулятори Pytes V5 наприклад 700-750 євро вже тут в наявності. Це 5.12квт. В стійку 3 штуки - вже хай 2200 євро, кронштейни фірмові ще по 40 (бо шкаф ще дорожче), запобіжники ті ж самі eti kvl nh (ще біля сотки), кабеля файні силіконові взагалі космічні зараз ціни , 2400 грн на алі за 2 метри AWG 1 (то менше 50мм, просто оціна запамяталась, а на 12квт помоєму там побільше треба, принаймні у віктроні там було б мінімум 2х95 на плюс і 2х95 на мінус 😄), ще там по дрібницях набіжить. Короче кажучи нормальні заводські батареї (з ячейками автомобільного грейду, підігрівом, вайфай оновленням прошивок) на 15+ квт з отим навісним це так по мінімуму 2500 євро. Крім роботи ще мабуть нормальні фірми включають якийсь саппорт (а питання точно будуть виникати рано чи пізно). -
Робочий варіант продати цей нонейм і купити нормальне (маю pytes v5 в наявності чуть що або замовити той же pylontech us5000 - їх і беу потім легше знайти. бренд має свої переваги потім навіть на вживаному ринку). Втрати в грошах будуть але навряд чи значні. Потім можуть бути вищі. Краще вчасно зупинитись
-
Ще такі варіанти наче як робочі для 48v літієвих систем. Дуже високий струм КЗ. І ціна досить в адекваті. Пару штучок замовив на всякий випадок )) www.adlerelectric.com/product/EF3/ Перевага що стають в розмір MEGA fuse. Тобто наприклад у Victron Lynx Distributor стає як рідне Але треба окремо якийсь внятний вимикач мудрити.
-
Class t або nh Той від єті gbat норм з роз'єднувачем kvl. Десь до 2000 вийде, на олх навіть хтось продає але в nh00 максимум 160A. З китайцями сумнівна економія на такій відповідальній справі. Також маю лишній bussmann jjn class t, 35$ в еквіваленті, але тільки 150А. Зараз би купляв отой eti. Нормальна imho європейська альтернатива для class t.
-
Думаю було б достатньо вінєтки для всіх. Не їздиш то не купуєш. Ціни вінєток регулювати в заленості від середньостатистичних пробігів різних типів автомобілів. Є ж якийсь держстат - хай рахує ) А одометри контролювати це таке. В нас думаю не спрацює )
-
Це і є поломка (на скріні "emergency call is restricted"). Воно при аварії має дзвонити кудись. А тепер не дзвонить. В деяких країнах без того не пройдеш ТО. А в нас.. ну лампа на приборці напрягає.
-
та ні ну це занадто було б ) Там щось 30 000 грн і то у вигляді знижки помоєму на новий кодіак, якщо не помиляюсь, не до кінця розчув. Але виглядало так що йому і самому було якось незручно отримувати приз ))
-
Також нещодавно була презентація офіційного Еньяка в дилера у Львові. Ми не упустили нагоди прийти подивитися. Був розіграш призів - щоправда головний приз за дивним збігом обставин виграв директор автосалону 😄 Виглядало наче все чесно але якось осадочок лишився )) Був гарний фуршет ) Загалом машина в біднуватій комплектації, крім морди, суто візуально і в салоні я змін практично не помітив. Нова версія системи мультимедія. Трохи потужніший мотор, трошки вища максималка, трохи краща аеродинаміка, трошки кращий відповідно розхід і рейндж. Фактично та сама машина. Для себе було цікаво дізнатися чи є український голос навігації в офіційній машині. І так, випробував, поклацав маршрути. Він є. Навігація нарешті говорить так як треба. Це дуже тішить, бо в мою машині навіть офіціали його прошити ПОКИ ЩО не можуть, але казали що треба трохи почекати скоріш за все це стане можливим. Дуже добре коли в нас появляються офіційні машини. Це і сервіс розвивається і функціонал поступово адаптується виробником під наші реалії. Найкращий автомобіль це новий автомобіль (с) Генрі Форд.
-
В мене в шкоді вилізла перша помилка. Засвітилась лампа SOS Маса випадків за останній місяць.. кажуть батарейка там якась є, а міняє тіко дилер бо дуже складно. І хтось вже жалівся що дилер десь у Фінляндії озвучив ціну в 100 євро за заміну на негарантійній машині і очікування до 2 місяців. Наразі не звертався, бо шкода обіцяла якесь офіційне роз'яснення на днях. Ну але от таке є. Можливо прийдеться перевірити як працює моя гарантія найближчим часом. Єдине що тішить - те що виробник все ж намагається якось комунікувати і роз'яснити. Хейтери вогонь )
-
Якщо інвертор на всю квартиру то перед інвертором хіба не достатньо ввідного автомата? А після інвертора обов'язково ПЗВ+автомат або дифавтомат. Реле напруги викидаєм як непотрібне і економим місце в щитку, інвертор дозволяє налаштовувати межі відключення. Три позиційний і отой AVR як на мене зайве ускладення. З мережі в режимі байпасу воно ж не гуде. Лише трошки гудить транс. Хіба як раптом попадеться щось браковане.. Добряче гуде лише при максимальному струмі заряду і максимальній потужності інвертування. Але вентилятор на заряді можна виключити (вивести якусь кнопку через silence fan асистент), скине струм автоматично або поставите в настройках до 16A тоді вентилятор не включається з мого досвіду. І вночі буде спокій. Но я більше ніж з 48/5000/70 справ немав. А що за інвертор? тобто якої потужності.. бо в малих віктронах до 1600VA там з'єднання через роз'єми 16А, і в разі шуму їх можна з'єднати напряму і вимкнути інвертор взагалі. З інструкції мультіплюса This product is provided with a ground relay (relay H, see appendix B) that automatically connects the Neutral output to the chassis if no external AC supply is available. If an external AC supply is provided, the ground relay H will open before the input safety relay closes. This ensures the correct operation of an earth leakage circuit breaker connected to the output.
- 7 відповідей
-
- 1
-
-
- щиток
- електрощитова
-
(та ще 1)
Теги:
-
підігрівається від чого? за рахунок самої ж батареї Якщо машина ночує на вулиці і немає власного гаража з нічним тарифом по 2.16 де можна це гріти з розетки - то проблема якби нікуди не зникає. За це треба добре платити і рейнджом і з гаманця на зарядці. Наприклад в мене літом рідко розхід перевищував 18-20 на коротких поїздках в жару з клімою. По трасі 14-16 типово (16.8 був середній в Хорватію і назад по жарі +30-35 і купі автобанів де 110-130) Зараз навіть от при +10 на таких же поїздках по 5 км - розхід біля 25-27 притому що їжджу сам ))) Тому що "грієш - їдеш 5 км.. знов грієш - їдеш 5 км". На великих дистанціях воно звісно значно впаде, але от по місту в мене так. Що буде при -20 навіть незнаю, але до цього ще додасться менша ємність самої хімії - а це навіть якщо 10% різниці то це -50-80км рейнджу аж бігом тільки за рахунок хімії. Плюс більша вага на перевезення самої батареї підвищує витрати. Я якби теж "фанат lifepo4" але вдома :)))) Зібрав їх 3 штуки, все працює, все гарно, ресурс є, за пожежну безпеку спокійний, навіть можна це все на коліні зробити і без заводських умов. Но машина то інше. nmc нормально заряджати до 100% при умові що зразу їдеш. Там головне не тримати тижнями на 100% заряду. Заряжати до 100% ніхто не забороняє, це навіть офіційно було роз'яснено в групі SkodaEvLounge самим виробником автомобілів.
-
та це немає жодного стосунку до втрат ємності хімії батарей на морозі. мова за хімію, а не за оце все навісне. І навіть ваш улюблений BYD Blade LFP програє NMC www.szaspower.com/industry-news/Blade-Battery-for-Your-Next-EV.html
-
Мені теж їздити приємніше. Щодо Європи незгоден, може десь воно ще нерозвинуте, але я їхав на електричці в Хорватію і назад (2700км який не який досвід) - і можу зробити висновок що наші траси поряд не стояли з розвитком зарядок по автобанах Угорщини, Хорватії, та навіть Польщі чи Словаччини. Якось у нас на Волині заїхав на "зарядний хаб" - більше варіантів в межах 50-70км небуло, і там аж один ccs конектор і той заброньований, зато хаб ))) У нас же навпаки в основному. Маса потужних зарядок у місті (тут так, все чудово розвинуте) і відносно мало швидкісних конекторів на трасах.
