
vovarpd
Пользователи-
Публікації
1 924 -
Зареєстрований
-
Відвідування
vovarpd's Achievements
-
Повернулись назад до України ) 2764 км загалом. Середня витрата 16.6 квт на 100. Це 7 ночей на морі, 2 ночі в горах (перевалами хорватськими трохи попетляв, трохи по острову поїздив, подивився як воно далі від моря людям живеться, заїхав в Словенію на інший берег річки, відповідно середня швидкість низька) Назад їхав то не економив, стабільно 130 по автобану + кліма на максимум і по Україні ще вночі з фарами. В основному заряджався на Tesla (є нюанс з кабелями в Угорщині на відео.. в Хорватії вже нормальні кабеля.) Також раз на Teapont зарядився в Угорщині - теж все просто і по ціні на рівні тесли мені вийшло. На автобані раз вирішив зарядитися на elen - а там зайнято.. один порт ccs (плюс в тому що він звільнився через 20 хв і я підзарядився перед з'їздом в гори), і вільний type2. Чесно не дуже розумію який сенс в тих type2 на автобанах - ну хто там буде чекати 2-3 години щоб влити хоча б трошки заряду.. Моя машина по тому порту наприклад тільки 11 квт приймає.. та навіть якби всі 22 приймала це суті недуже міняє. В Угорщині є один цікавий тесла суперчарджер в місті Székesfehérvár, Hungary. Він біля Ашана. Я незнаю що там в тому місті пороблено, але це єдиний чарджер де я двічі (по дорозі туди і по дорозі назад) не знайшов місця для зарядки. Тупо якийсь аншлаг.. І в обід, і після обіду. Всі порти зайняті, ціла купа тесл, ще й в черзі стоять. На жодному іншому суперчарджері (в тому числі на іншому в Будапешті біля ашану) я прям такого аншлагу не бачив. Було людно, але завжди була можливість зарядитися без черги. Вже в Україні в Мукачево в 00:40 вночі зарядився на TOKA і до 4 ночі догріб до Львова. Гарна швидкість (100квт видавало норм), на заправці БРСМ все працює як треба. Але що кинулося в очі після закордону.. Це геморою з оплатою коштів наперед і залишок їх на балансі.. За кордоном воно блокує апріорі велику суму (тесла 25 євро, лідл 35-50 залежно від країни, elen 35-50євро залежно від порта ccs чи type2, mobiliti взагалі нічого не блокувало і зарядило безплатно і виставило інвойс який я оплатив аж на наступний день) і потім віддає здачу автоматично на карту. Це зручно. В нас же треба поповнити рахунок і потім заряджатися. Якось вирахувати скільки ж тобі треба кіловат і скільки ж треба поповнити щоб не лишити купу грошей на балансі. Незручно. Загалом по моїх підрахунках на всі зарядки включно з домашньою по комерційному тарифу в 10.50 я витратив 10800 грн на 2764 км шляху. Получається ближче до 4 грн за 1 км. Невигідно по трасах на електричках розсікати. Хоча по ціні воно все ще трохи дешевше дизеля (берем максимально схожий SUV типу kodiaq для порівняння), але навіть ті 30-40хв очікування на зарядках додає загалом до дороги добрих 2 години і це вже напрягає. Бо загальний час в дорозі зростає і ти втомлюєшся. В моєму випадку це не дуже впливало, бо з дітьми я й так змушений був зупинятися більше чим просто на зарядки. І кожна зупинка це всеодно мінімум 20хв. Але якби я часто сам їздив в таку даль - то вибрав би бензинову або дизельну. По місту чи області при наявності власної розетки нема про що говорити - електрика рішає.
-
Так IONITY ж не працює для українців. Нема країни в списку, неможливо вибрати підписку. А без підписки ціни не цікаві. Я їх теж в першу чергу хотів заюзати.. Можна пробувати обходити з лєвими адресами, карточками типу wise (хто має..), але все одно є ризик блоку. Можливо ризикну на зворотній дорозі. Кажуть що воно на відміну від тесли звіряє білінг адресу карточки. Тесла з моїм payoneer працює, а український приват не приймає. Є нюанси.
-
Щойно побачив що і в мене тариф на суперчарджері в Хорватії 0.22 євро але нічний. З 21:00 до 08:00. В Угорщині такого не маю. Цікаво.
-
Та я без претензій, просто ділюсь актуальною інформацією. Зарядитися там пробував більше з інтересу чим по потребі.
-
В кауфланді і в лідлі в Задарі халяви нема. 45 євроцентів по ccs 50квт, нічого не працює напряму з додатка, треба сканувати qr код. Редиректить на оплату стороннього сайту і тоді йде процес зарядки. В Словаччині лідл працював з додатку. Блокує на карті 50 євро що лідл що кауфланд (в Словаччині було 30 на лідлі, Тесла блокує 25). Плюс там є нюанс що вставляти конектор треба після оплати. Інакше все висне, кнопка стоп тупить, короче кажучи я в кауфланді так і не зарядився, в лідлі вже поняв і воно з другого разу стартануло. Маю блок 150 євро, і непонятно коли вернуть. Короче все там якось незручно в тих кауфландах і лідлах.. Воно звичайно привикається, але то туристичне місто, повно людей там перший раз і це трата часу. Ну.. негативний досвід тоже досвід. Наразі Тесла, мобіліті, і ота місцева electrip для мене ТОП. Швидко без нюансів.
-
Якщо оф машина то так часто є. Біля мене якийсь Порш на суперчарджері став, спитав чи тоже так повільно 60квт видає. Показую мол навпроти попробуйте мобіліті, в він мені каже це дорого, суперчарджер в мене безплатно))) З тарифами темний ліс насправді, кожен автовиробник дає якісь бонуси неочевидні.
-
Такі довгі подорожі в плані грошей думаю це все так собі. Я підрахував витрати загалом. Вийшло 125 євро на зарядки на 1300 км. З врахуванням зарядки вдома по 10.5 грн і підписки 9.9/2 (ділю на 2 бо ще назад вертатись)на місяць Тесла. Можливо європейцям вигідніше бо в них є кращий і часто дешевший доступ до зарядних, ті ж ionity для Норвегії 0,26 коштували, але для українців це легально недоступно. Або якщо є безплатний суперчарджер))) Можна прикинути ці витрати і кілометраж на свій дизель. Бензин мій 2.0 по трасі з кондиціонером і повною загрузкою брав 8 літрів при 120-130. Трохи дорожче вийшло би, але не принципово. На бензині я би цю відстань проїхав трохи швидше. Хорвати по різному до електричок ставляться , ну як і в нас)) На касі автобана хорват спитав Еньяк? Кажу так, а він такий great car. Приїхав в апартаменти, власник питає як ти взагалі доїхав, то ж не для траси, дизель бензин набагато ж мовляв краще ))
-
Доїхав до Хорватії на острів в містечко Vir, проблем в плані зарядок нуль. По трасі Тесла суперчарджер найвигідніше. Від 0.38-0.42 в Угорщині до 0.49 в Хорватії. Швидко і в зручних місцях. З'їзд з автобану мінімальний. Поряд з ашанами в Угорщині, там щоправда велика завантаженість, можна місця і не знайти. На кордоні за десяток км від gorican поряд з ionity, біля файного ресторану, тоже зручно. Ціна з підпискою за 9.9 євро на місяць, треба враховувати в ціні. В Хорватії навіть на острові от є зарядка біля хати і продуктового 60квт ccs, по 0.49є за кВт. Сенсу їхати в задар в лідл зарядитися нема. Єдина незручність це крейсерська по автобану 120-130. Розхід біля 20квт на 100 середній. Чуть частіше треба зупинятися . Але з дітьми воно шо так що так треба зупинятися. Короче кажучи за ці 1300км я якихось проблем в плані інфраструктури не побачив.
-
Воно то так але є одне але. Заїхав я туда сьогодні в Кошице.. в вона розміщена біля салонів ягуар Рено ітп. І там один ccs і один chademo. Печаль. Короче там заряджався ягуар, на вулиці +32, чекати не захотілось... А от у лідлі по 0.35 євро на ccs 50kw все вийшло, щоправда він чомусь більше 28квт не давав. Також раз зарядився на мобіліті в Угорщині біля Мішкольца біля ашану, отам дуже круто. Все якось запрацювало реактивно з першого разу, ще й в кредит, бо вказав пусту карту, на якій гроші будуть завтра, інвойс в кабінеті висить неоплачений))) Вперше побачив що машина таки приймає 125квт. Но ціна кінь. 269 форинтів за кВт. І один приємний нюанс по машині. Як тільки пересікаєш кордон то відразу починають розпізнаватися знаки. Я думав ця функція не працює взагалі. А нє, класно працює в більшості випадків. Швидкість круїзу по знаках коректується.
-
Словацька мережа зарядок, на днях відкрив для себе.. акція з 1 липня. Найдешевше чим будь де. Обіцяють швидку CCS по 0.29 євроцентів для тих хто зареєструвався в додатку. Дешевше чим у нас ці всі ТОКА і gotou. Завтра випробую.
-
Я в шкоді балувався з 4G модемом, то коли його залишав на пару днів в багажнику включеним то авто включало захист того 12в акумулятора від глибокого розряду. Але що саме той захист відключає недуже мені зрозуміло поки що. Загалом якось воно все недуже продумано з тим акумом, враховуючи що маєм велику високовольтну батарею під боком. В мене ця батарея його підзаряжає лише або коли їдеш, або коли поставив на зарядку.
-
Сьогодні проїхався зі Львова в Ущики Дольні через Смільницю. Перший раз пересікав кордон після початку війни. І здавалось би Смільниця.. нема трафіку.. ага.. 20 машин.. стояв 4 години. Майже кожен в черзі їхав перший раз і відповідно там хвилин 15 наші провіряють по всіх базах. Крім резерву де вказана відстрочка ще питають посвідчення багатодітного, свідоцтва про народження (з дії підійшло), свідоцтво про шлюб ( з дії підійшло) Потім я приїхав в лідл в тих Ущиках Дольних. Дай думаю випробую як воно працює та зарядка за кордоном. вставив кабель ccs, щось туда сюда і опа все OFFLINE світиться в додатку а сам апарат не подає ознак життя. Поїхав через дорогу в бедронці є якийсь powerdot.pl. Потужний агрегат, поза 100квт CCS. Але що толку.. я їхніх додатків заздалегідь не ставив, розбиратися часу не було, клікнув на екрані мол оплачую напряму кредиткою, а воно мені "термінал для кредиток недоступний, прикладіть RFID" Поганий досвід тоже досвід, не варто тягнути до 10%, краще при першій нагоді підзарядитися, не дивлячись що там ціна на пару центів вища. Отак і поїхав до Львова Назад кордон зайняв до 10хв, я був сам Виїхав з зарядом 93%, приїхав з зарядом 42% (ще 190 км запасу показує), пробіг 250 км туда назад, з кліматом.
-
Так, я його давніше дивився, особливо по Угорщині, власне тому і пару додатків поставив. І по суперчарджерах він тоже пояснив нюанси.
-
в мене на віктроні все це без проблем працює вже більше ніж півроку (щоправда останній місяць виключив, хотів подивитися як зміниться рахунок але то так важко бо споживання трошки відрізняється місяць до місяця, хоча замітно що треба більше платити), налаштовується в пару кліків (ну хай півгодини) якщо знати як ) якщо SOC знижується нижче заданого рівня, то вмикається подача з grid транзитом, а заряджання всеодно вночі. Економії в умовах квартири негусто, але вона є, чого б не скористатися якщо все куплено. А спеціально заради нічного тарифу це все городити при 7квт в день споживання - думаю не вартує. Для того ще потрібен економний інвертор а не що попало. І ще потрібно обмежити струм заряду батареї щоб він був в точці максимального ККД, бо інакше там мова про 10% втрат навряд чи буде (викладав раніше графіки залежності ккд від струму заряджання і інвертування на віктронах).