Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

vovarpd

Пользователи
  • Публікації

    1 999
  • Зареєстрований

  • Відвідування

1 підписник

Персональная информация

  • Откуда
    Львів
  • Автомобиль
    Ford Fiesta ST
  • Пол
    Мужской

Відвідувачі профілю

Блок останніх відвідувачів вимкнений та не відображається іншим користувачам.

vovarpd's Achievements

Старожил

Старожил (10/13)

  • Начинающий собеседник
  • Преданный форуму
  • Начало популярности
  • Популярность
  • Первый пост

Recent Badges

1,6 к

Репутація

  1. Супер. Треба буде цим зайнятися, кабель до компа наче вже купив
  2. В мене в одного клієнта є 10квт jsdsolar з такою ж проблемою. Але вона для блекаутів, тобто от рік стояла без діла, і при зниженій напрузі. Я не ліз в бмс, бо ліньки і мені за то не платять, та й блютузу нема. Тоже одна ячейка лізе до 3.70. Зависокі пороги на відключення, помоєму це в них системний глюк, та ще й розряд з зарядом переплутано. На розряд вдвічі менше струм чим на заряд показує на інверторі DVCC Я просто налаштував на інверторі тримання батареї на 80% SOC, і один раз на місяць підзаряд і зразу розряд знов до 80% - то цей алярм недумаю що прям критичний раз в місяць на хвилину. Якщо є можливість то краще це здати назад і купити щось з кращих виробників, або зібрати самостійно.
  3. можна й залишити, той малий інвертор її тягне, тут просто залежить вже більше як щиток організовано, ємність батареї, як надовго відключення. Я в себе не підключав бо воно на одній лінії з духовкою, а духовка то вже занадто для нього. Ну і є газова плита - менш зручно но як стає питання економії електрики при довготривалих відключеннях то обійдусь. пік 3000, тобто всі ті пускові воно тягне. А так ясно що не нагрузиш. Тоді прийдеться миритися з нюансами великого інвертора в квартирі (квартири тоже різні бувають, в брата я поставив victron 48/5000 ну але там квартира велика, і купа місця біля щитка але холостий раза в 3 більше). Інший брат зараз в армії, то в нього 24/3000 (з піком 6000W, там вся квартира висить на ньому, за винятком індукційної плити) інвертор. Постійно працює по суті на холодильник і мінімальне опалення. Але я там налаштував повне відключення Grid з 7 до 23, і включення з 23 до 7 з підзарядкою, вже так пару місяців. По лічильнику бачу що десь в ноль получається. Нічний тариф компенсує холостий хід інвертора, втрати на заряді розряді.
  4. Якщо у вас пара сотень ват то купіть малий інвертор. В мене в квартирі Victron Multiplus 24/1600/40 вже більше року , хватає на все базове необхідне, міняти не планую. На днях світло вимикали - ніхто і не помітив. Холодильник, котел, лампочки, комп. Більше в квартирі резервувати без толку як на мене. При довготривалих відключеннях - толку з великого інвертора нема бо нема сонячних панелей, і нема великих батарей де ставити. А батареї на 5-10квт відносно швидко сядуть якщо їх навантажити прасками, мікрохвилівками, пралками і посудомийками. Без того прийдеться потерпіти. З бонусів малих інверторів. В квартирі займає мало місця. Практично повна відсутність шуму (призакрив двері в шафі на коридорі і не чути взагалі того незначного гудіння транса), і низький холостий хід (в моєму випадку 9W). Для пари малих панельок для сонця можна докупити окремо повністю безшумний mppt. І навіть цей холостий хід можна собі компенсувати в грошах якщо вдень налагодити пріоритет по батареї, а зарядка вночі за 50%.
  5. Очевидно що так. Тут обленерго надає мені електрику в кредит безкоштовно що є дуже супер для нас як водіїв Нажаль цю розетку з собою возити в мене не завжди получається.
  6. Я не такий багатий щоб безкоштовно кредитувати всіх підряд. Ніколи не тримав грошей на ОККО чи WOG чи будь якій іншій АЗС, там навпаки були бонуси які вони мені нараховували Це ж навпаки простимулює власників цих мереж нічого не покращити для водіїв. Як от впроваджувати оплату кредиткою чи готівкою чи принцип блок-заряд-здача як у Європі для них втрачає сенс, їм вигідно щоб ми поповняли "гаманці" в їхній системі реальними грошима якими можем ніколи не скористатися. І вони навпаки замисляться щоб додати ще інших методів по залученню клієнтських коштів (наприклад в GoTOU на балансі типу юніти а не гривні, а юніти це така справа. сьогодні 1 юніт - 1 грн, завтра курс інший чи все згоряє бо термін вийшов). От мережею EVA чи FLASH за півроку я ще не скористався жодного разу, але вони все ж існують в деяких локаціях і деколи по приємній ціні, є якась ймовірність що скористаюсь. Але гроші морозити не хочу. Тому так, баланси в мене на мінімалочці. А от автопоповнення (коли я вставив конектор, починаю зарядку, система бачить що баланс "просів" нижче мінімальних 50-70 грн, і з моєї кредитки зразу додає суму яку я дозволив) - це досить добре, це вже налаштував там де воно підтримується (Yasno, Ecofactor) Але мені аж цікаво стало. Можливо це я один такий скупий ))) Невже повно людей готові тримати на балансі купи операторів кошти по принципу "авось колись згодиться"?
  7. ну такі реалії, навіть у великих містах. Що вже казати за гірську місцевість. Не те щоб я жалівся, просто ділюсь досвідом експлуатації по різних регіонах України. Багато мереж це все спростило, но ще трошки не до кінця. Ще чуть чуть потерпіти )))
  8. Якби ж то був один додаток.. а то сьогодні ТОКА, завтра екофактор, післязавтра Флеш, потім gotou, а там ще і EVA десь по дорозі підвернеться в якомусь селі, а може й YASNO. Причому невідомо коли і яким я скористаюсь по дорозі. Станція може не працювати, а може бути і зайнята надовго (наприклад на зворотній дорозі я приїхав в Болехові на TOKA, і там вільно. А через 3 хв приїхала Kona і стала в чергу, а за нею зразу ZOE.. тобто мені повезло, а комусь ні.) і прийдеться їхати на іншу. Нема жодного бажання заморожувати по 500-1000 грн в кожному додатку і постійно за тим слідкувати - всеодно деколи та й забудеш. Просто все це можна спростити програмними методами (те ж автосписання працює наприклад в YASNO)
  9. Їздив на вихідні зі Львова в Синевирську Поляну на озеро Синевир. 440 км загалом. lifecell дуже і дуже погано тягне в тих місцях. Здавалось би серйозне туристичне місце, но зі швидкісними зарядками біда. З повільними не сильно краще (бо стовбичити там годинами приємного мало - вдень охота займатися іншими справами. як варіант обирати готель/хату де дадуть розетку на ніч але то тоже не всюда є). Зі Львова треба заряжатися в Долині на укртрансгазі (gotou) і бажано до 100%. Це ще 100 км їхати до Синевира, 100 км назад, і трохи там поїздити по різних місцях. А в холод +7 я вже мріяти про розхід 12-14 не можу. Получається в середньому біля 17 туда і назад. Дорога доречі близька до ідеалу в плані покриття. Розмітки нема ) Отам я і зацінив RFID карту не в синтетичних умовах великого міста, а в реальних умовах де повністю відсутнє покриття мобільного оператора. Але нюанс з балансом нікуди не подівся. В мене було 100 грн. Щоб поповнити треба знову ж таки додаток і інтернет Повезло бо на заправці попросив WIFI (але могло і не бути, з різних причин), але якби ТОКА впровадила функцію "автопоповнення" то вже б повністю пропала залежність від інтернету. Нарахунок функції Autocharge. Я питав в саппорта ТОКА - і мені сказали що лише дуже незначна кількість зарядок таке підтримує. KOSTAD і ніби ще якісь. Тому RFID все одно краще мати.
  10. Ну і ще для повноти картини по розбігу ячейок щойно зняв при 80.8% SOC BMS, розбіг практично в ідеалі 12mV . Було б цікаво порівняти конкретні цифри з іншими форумними (не з відосиків іноземців) авто на MEB платформі. В кого є можливість глянути carscanner, достатньо китайського якогось vgate linker obd: 1. Розбіг при <10% BMS, 2. 80% BMS, 3. опціонально 100% display бо там вже балансування працює 4. HV Battery Energy Content 5. Max Energy Content of the traction battery.
  11. Зрозуміло, то напевно добре поміряли. Попробую ще знайти десь obdeleven, перевірити буфери брутто. З Норвегії. Думаю морози ніпричому, на півдні Норвегії зима тепліша чим в Києві в середньому )) Думаю значно більше впливає автобанна машина чи ні , тобто швидкі зарядки. Взагалі наскільки я вже читав і оф групи шкоди і chatgpt, то деградація на ID4/Enyaq 10% за 100к це як добрий день. Типу норма. Типу вобще нема за що переживати ))) 5% за 180к це як на мене дуже крутий показник.
  12. в мене така сама батаеря помоєму. тоже 96 комірок. при 80% розбіг менше 0.02, при 90%+ розбіг 0.01. Але при 5-10% одна трохи випадає, получається до 0.03 різниці. Напевно по ній вся ємність і лімітується. Додав скріни повністю розрядженої машини (7% по BMS, на приборці 2%) і повністю зарядженої (BMS 96%, приборка 100%). А SOH в ID як міряється? Комп відразу щось показує чи треба так само як в шкоді перевіряти розряд заряд кіловатами? А у вас ID якого року випуску? Виглядає так що пробіг тут взагалі значення недуже має до стану батареї, більше значення має вік і швидкі зарядки.
  13. Ясно. Вагени такі тоже зустрічав в інтернетах... вживу от небачив. Це цілком ймовірно бо батарея старіє не тільки від пробігу,а й від віку. В мене 299 циклів і 90к но хімія NMC. Думаю ще 100к мало б проїхати до падіння SOH з 89 до 80%, враховуючи що в перші роки SOH падає сильніше. lfp очевидно в плані ресурсу і ціни поза конкуренцією (в мене такі в коридорі на випадок блекауту стоять). це якраз як на мене коректний спосіб. Зарядити до 100%, дати постояти пару годин, щоб пройшло балансування, розрядити, списати дані з OBD по кількості кіловатів, буферів і т.п І самому порахувати. Що і робить той калькулятор вище. І навіть тут будуть коливання залежно чи літо чи зима. Перевірити прогноз по рейнджу на основі тих даних і свій реальний рейндж - і буде реальна картина. В мене співпадає порахований SOH з рейнджом. А де він її купив? Бо я взяв і нуль проблем, але брав цілу не биту не фарбовану по верху ринку з чесним пробігом. Там ще гарантія має бути діюча у нього (мені офіціали повідомили що гарантія в Україні підтримується).
  14. Lifepo4 інша хімія. Вони очевидно ресурсніші. До soh показометрів після корейців довіри нема. Треба інші методи. А це у вашому власному byd такі вже цифри пробігу? Якщо так то вражає. Яка частина швидких зарядок була? Скільки реально їхав новим і їде після 260к? Цікаво послухати власний досвід. Мій рейндж практично відповідає таблиці вище,при коректно вказаному середньому розходу, тому довіра до даного калькулятора є
  15. Інформація яку мало який продавець готовий надати Німець в групі Skoda EvLounge (оф. саппорт шкоди у фейсбуці, доречі реально деколи прислухаються до порад, але ще ті слоупоки) розробив калькулятор для SOH. Все досить нетривіально, бо показометр на приборці враховуючи буфери мало про що говорить. Наприклад приборка 100% , BMS 96%, приборка 2%, а BMS 7+%. Так само мало про що говорить Короче кажучи я зарядив свого еньяка до 100%. Записав цифри з ODB Carscanner. Проїхав без підзарядок практично до нуля (по приборці 2%). Знову записав цифри. В результаті вийшло 89%, деградація 11%. Рік випуску 2021, березень, тобто вже 4.5 роки машині і пробіг 89300 км. Є QR код, хто хоче може скачати на MEB платформі (id4, etron ітп) пробувати рахувати. Я ще попробую зарядити один раз підряд до 100% і ще раз розрядити, щоб відкалібрувати остаточно BMS, можливо цифра чуть чуть зросте, а може й ні. Це в принципі добре що ваген тепер чесно пише всі ці дані (на відміну від корейців), мабуть дизельгейт свого часу навчив
×
×
  • Створити...