vovarpd
Пользователи-
Публікації
1 999 -
Зареєстрований
-
Відвідування
vovarpd's Achievements
-
Супер. Треба буде цим зайнятися, кабель до компа наче вже купив
-
vovarpd підписався на Какие напряжения выбрать для зарядки Lifeop4?
-
В мене в одного клієнта є 10квт jsdsolar з такою ж проблемою. Але вона для блекаутів, тобто от рік стояла без діла, і при зниженій напрузі. Я не ліз в бмс, бо ліньки і мені за то не платять, та й блютузу нема. Тоже одна ячейка лізе до 3.70. Зависокі пороги на відключення, помоєму це в них системний глюк, та ще й розряд з зарядом переплутано. На розряд вдвічі менше струм чим на заряд показує на інверторі DVCC Я просто налаштував на інверторі тримання батареї на 80% SOC, і один раз на місяць підзаряд і зразу розряд знов до 80% - то цей алярм недумаю що прям критичний раз в місяць на хвилину. Якщо є можливість то краще це здати назад і купити щось з кращих виробників, або зібрати самостійно.
-
можна й залишити, той малий інвертор її тягне, тут просто залежить вже більше як щиток організовано, ємність батареї, як надовго відключення. Я в себе не підключав бо воно на одній лінії з духовкою, а духовка то вже занадто для нього. Ну і є газова плита - менш зручно но як стає питання економії електрики при довготривалих відключеннях то обійдусь. пік 3000, тобто всі ті пускові воно тягне. А так ясно що не нагрузиш. Тоді прийдеться миритися з нюансами великого інвертора в квартирі (квартири тоже різні бувають, в брата я поставив victron 48/5000 ну але там квартира велика, і купа місця біля щитка але холостий раза в 3 більше). Інший брат зараз в армії, то в нього 24/3000 (з піком 6000W, там вся квартира висить на ньому, за винятком індукційної плити) інвертор. Постійно працює по суті на холодильник і мінімальне опалення. Але я там налаштував повне відключення Grid з 7 до 23, і включення з 23 до 7 з підзарядкою, вже так пару місяців. По лічильнику бачу що десь в ноль получається. Нічний тариф компенсує холостий хід інвертора, втрати на заряді розряді.
-
Якщо у вас пара сотень ват то купіть малий інвертор. В мене в квартирі Victron Multiplus 24/1600/40 вже більше року , хватає на все базове необхідне, міняти не планую. На днях світло вимикали - ніхто і не помітив. Холодильник, котел, лампочки, комп. Більше в квартирі резервувати без толку як на мене. При довготривалих відключеннях - толку з великого інвертора нема бо нема сонячних панелей, і нема великих батарей де ставити. А батареї на 5-10квт відносно швидко сядуть якщо їх навантажити прасками, мікрохвилівками, пралками і посудомийками. Без того прийдеться потерпіти. З бонусів малих інверторів. В квартирі займає мало місця. Практично повна відсутність шуму (призакрив двері в шафі на коридорі і не чути взагалі того незначного гудіння транса), і низький холостий хід (в моєму випадку 9W). Для пари малих панельок для сонця можна докупити окремо повністю безшумний mppt. І навіть цей холостий хід можна собі компенсувати в грошах якщо вдень налагодити пріоритет по батареї, а зарядка вночі за 50%.
-
Очевидно що так. Тут обленерго надає мені електрику в кредит безкоштовно що є дуже супер для нас як водіїв Нажаль цю розетку з собою возити в мене не завжди получається.
-
Я не такий багатий щоб безкоштовно кредитувати всіх підряд. Ніколи не тримав грошей на ОККО чи WOG чи будь якій іншій АЗС, там навпаки були бонуси які вони мені нараховували Це ж навпаки простимулює власників цих мереж нічого не покращити для водіїв. Як от впроваджувати оплату кредиткою чи готівкою чи принцип блок-заряд-здача як у Європі для них втрачає сенс, їм вигідно щоб ми поповняли "гаманці" в їхній системі реальними грошима якими можем ніколи не скористатися. І вони навпаки замисляться щоб додати ще інших методів по залученню клієнтських коштів (наприклад в GoTOU на балансі типу юніти а не гривні, а юніти це така справа. сьогодні 1 юніт - 1 грн, завтра курс інший чи все згоряє бо термін вийшов). От мережею EVA чи FLASH за півроку я ще не скористався жодного разу, але вони все ж існують в деяких локаціях і деколи по приємній ціні, є якась ймовірність що скористаюсь. Але гроші морозити не хочу. Тому так, баланси в мене на мінімалочці. А от автопоповнення (коли я вставив конектор, починаю зарядку, система бачить що баланс "просів" нижче мінімальних 50-70 грн, і з моєї кредитки зразу додає суму яку я дозволив) - це досить добре, це вже налаштував там де воно підтримується (Yasno, Ecofactor) Але мені аж цікаво стало. Можливо це я один такий скупий ))) Невже повно людей готові тримати на балансі купи операторів кошти по принципу "авось колись згодиться"?
-
ну такі реалії, навіть у великих містах. Що вже казати за гірську місцевість. Не те щоб я жалівся, просто ділюсь досвідом експлуатації по різних регіонах України. Багато мереж це все спростило, но ще трошки не до кінця. Ще чуть чуть потерпіти )))
-
Якби ж то був один додаток.. а то сьогодні ТОКА, завтра екофактор, післязавтра Флеш, потім gotou, а там ще і EVA десь по дорозі підвернеться в якомусь селі, а може й YASNO. Причому невідомо коли і яким я скористаюсь по дорозі. Станція може не працювати, а може бути і зайнята надовго (наприклад на зворотній дорозі я приїхав в Болехові на TOKA, і там вільно. А через 3 хв приїхала Kona і стала в чергу, а за нею зразу ZOE.. тобто мені повезло, а комусь ні.) і прийдеться їхати на іншу. Нема жодного бажання заморожувати по 500-1000 грн в кожному додатку і постійно за тим слідкувати - всеодно деколи та й забудеш. Просто все це можна спростити програмними методами (те ж автосписання працює наприклад в YASNO)
-
Їздив на вихідні зі Львова в Синевирську Поляну на озеро Синевир. 440 км загалом. lifecell дуже і дуже погано тягне в тих місцях. Здавалось би серйозне туристичне місце, но зі швидкісними зарядками біда. З повільними не сильно краще (бо стовбичити там годинами приємного мало - вдень охота займатися іншими справами. як варіант обирати готель/хату де дадуть розетку на ніч але то тоже не всюда є). Зі Львова треба заряжатися в Долині на укртрансгазі (gotou) і бажано до 100%. Це ще 100 км їхати до Синевира, 100 км назад, і трохи там поїздити по різних місцях. А в холод +7 я вже мріяти про розхід 12-14 не можу. Получається в середньому біля 17 туда і назад. Дорога доречі близька до ідеалу в плані покриття. Розмітки нема ) Отам я і зацінив RFID карту не в синтетичних умовах великого міста, а в реальних умовах де повністю відсутнє покриття мобільного оператора. Але нюанс з балансом нікуди не подівся. В мене було 100 грн. Щоб поповнити треба знову ж таки додаток і інтернет Повезло бо на заправці попросив WIFI (але могло і не бути, з різних причин), але якби ТОКА впровадила функцію "автопоповнення" то вже б повністю пропала залежність від інтернету. Нарахунок функції Autocharge. Я питав в саппорта ТОКА - і мені сказали що лише дуже незначна кількість зарядок таке підтримує. KOSTAD і ніби ще якісь. Тому RFID все одно краще мати.
-
Ну і ще для повноти картини по розбігу ячейок щойно зняв при 80.8% SOC BMS, розбіг практично в ідеалі 12mV . Було б цікаво порівняти конкретні цифри з іншими форумними (не з відосиків іноземців) авто на MEB платформі. В кого є можливість глянути carscanner, достатньо китайського якогось vgate linker obd: 1. Розбіг при <10% BMS, 2. 80% BMS, 3. опціонально 100% display бо там вже балансування працює 4. HV Battery Energy Content 5. Max Energy Content of the traction battery.
-
Зрозуміло, то напевно добре поміряли. Попробую ще знайти десь obdeleven, перевірити буфери брутто. З Норвегії. Думаю морози ніпричому, на півдні Норвегії зима тепліша чим в Києві в середньому )) Думаю значно більше впливає автобанна машина чи ні , тобто швидкі зарядки. Взагалі наскільки я вже читав і оф групи шкоди і chatgpt, то деградація на ID4/Enyaq 10% за 100к це як добрий день. Типу норма. Типу вобще нема за що переживати ))) 5% за 180к це як на мене дуже крутий показник.
-
в мене така сама батаеря помоєму. тоже 96 комірок. при 80% розбіг менше 0.02, при 90%+ розбіг 0.01. Але при 5-10% одна трохи випадає, получається до 0.03 різниці. Напевно по ній вся ємність і лімітується. Додав скріни повністю розрядженої машини (7% по BMS, на приборці 2%) і повністю зарядженої (BMS 96%, приборка 100%). А SOH в ID як міряється? Комп відразу щось показує чи треба так само як в шкоді перевіряти розряд заряд кіловатами? А у вас ID якого року випуску? Виглядає так що пробіг тут взагалі значення недуже має до стану батареї, більше значення має вік і швидкі зарядки.
-
Ясно. Вагени такі тоже зустрічав в інтернетах... вживу от небачив. Це цілком ймовірно бо батарея старіє не тільки від пробігу,а й від віку. В мене 299 циклів і 90к но хімія NMC. Думаю ще 100к мало б проїхати до падіння SOH з 89 до 80%, враховуючи що в перші роки SOH падає сильніше. lfp очевидно в плані ресурсу і ціни поза конкуренцією (в мене такі в коридорі на випадок блекауту стоять). це якраз як на мене коректний спосіб. Зарядити до 100%, дати постояти пару годин, щоб пройшло балансування, розрядити, списати дані з OBD по кількості кіловатів, буферів і т.п І самому порахувати. Що і робить той калькулятор вище. І навіть тут будуть коливання залежно чи літо чи зима. Перевірити прогноз по рейнджу на основі тих даних і свій реальний рейндж - і буде реальна картина. В мене співпадає порахований SOH з рейнджом. А де він її купив? Бо я взяв і нуль проблем, але брав цілу не биту не фарбовану по верху ринку з чесним пробігом. Там ще гарантія має бути діюча у нього (мені офіціали повідомили що гарантія в Україні підтримується).
-
Lifepo4 інша хімія. Вони очевидно ресурсніші. До soh показометрів після корейців довіри нема. Треба інші методи. А це у вашому власному byd такі вже цифри пробігу? Якщо так то вражає. Яка частина швидких зарядок була? Скільки реально їхав новим і їде після 260к? Цікаво послухати власний досвід. Мій рейндж практично відповідає таблиці вище,при коректно вказаному середньому розходу, тому довіра до даного калькулятора є
-
Інформація яку мало який продавець готовий надати Німець в групі Skoda EvLounge (оф. саппорт шкоди у фейсбуці, доречі реально деколи прислухаються до порад, але ще ті слоупоки) розробив калькулятор для SOH. Все досить нетривіально, бо показометр на приборці враховуючи буфери мало про що говорить. Наприклад приборка 100% , BMS 96%, приборка 2%, а BMS 7+%. Так само мало про що говорить Короче кажучи я зарядив свого еньяка до 100%. Записав цифри з ODB Carscanner. Проїхав без підзарядок практично до нуля (по приборці 2%). Знову записав цифри. В результаті вийшло 89%, деградація 11%. Рік випуску 2021, березень, тобто вже 4.5 роки машині і пробіг 89300 км. Є QR код, хто хоче може скачати на MEB платформі (id4, etron ітп) пробувати рахувати. Я ще попробую зарядити один раз підряд до 100% і ще раз розрядити, щоб відкалібрувати остаточно BMS, можливо цифра чуть чуть зросте, а може й ні. Це в принципі добре що ваген тепер чесно пише всі ці дані (на відміну від корейців), мабуть дизельгейт свого часу навчив
