Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Чем сейчас можно заняться? В плане бизнеса и т.п.

webworker

Рекомендовані повідомлення

Ну и зачем это сравнение? фермера с ЕС и нашего?

Как вы считаете у кого больше шансов (если бы реально была возможность такая) получить субсидию - у реального фермера или у ООО которое как раз и было создано под получение субсидии.

проблемы на сейчас в Украине относительно субсидирования сельского хозяйства:

1 - нет законов, четко регулирующих это дело.

2 - нет контроля над исполнением законов.

Тільки мені здається що це все одне і те саме?

Нью Ерш також каже про відсутність субсидій, ви кажете що субсидій немає бо немає закону про них і контролю.

А я бачу що це все ланки одного ланцюга.:rolleyes:

І причини треба шукати в тому чи зацікавлена влада мати купу малих фермерів? А може їм цікавіше мати пару великих фермерських і дотичних до них господарств?

Навіщо мати в кожній області по птахофермі різних власників, якщо можна мати пару але вони належать Рябі, Гаврилівським і тд. Навіщо мати в кожному селі по десятку фермерів, якщо можна мати Сварог, Нібулон і тд, які тримають в оренді мало не цілі області.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки мені здається що це все одне і те саме?

Нью Ерш також каже про відсутність субсидій, ви кажете що субсидій немає бо немає закону про них і контролю.

А я бачу що це все ланки одного ланцюга.:rolleyes:

І причини треба шукати в тому чи зацікавлена влада мати купу малих фермерів? А може їм цікавіше мати пару великих фермерських і дотичних до них господарств?

Навіщо мати в кожній області по птахофермі різних власників, якщо можна мати пару але вони належать Рябі, Гаврилівським і тд. Навіщо мати в кожному селі по десятку фермерів, якщо можна мати Сварог, Нібулон і тд, які тримають в оренді мало не цілі області.

 

ну я обращался не только к Нью Ерш (иначе взял бы цитатой), а в целом дополнил его пост.

 

Фермерское хозяйство мелкое - это прежде всего самозанятость населения.

 

Старая новость

economics.lb.ua/business/2011/12/05/126881_v_evrope_sokrashchayutsya_fermerskie.html

 

Возьмем к примеру Польшу

1,5 млн. ферм

 

И Украину

в Украине насчитывается 41528 фермерских хозяйств (взял из другого источника на тот же 2011 год)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Навіщо мати в кожному селі по десятку фермерів, якщо можна мати Сварог, Нібулон і тд, які тримають в оренді мало не цілі області.

 

Ото-ж... А я додам ще таке - всі ці новоявлені латифундисти, типу Сварога (контора за 200 метрів від моєї оселі) або Мрії - все це "временщики" (вибачте, нема аналога цьому слову українською). Вони аж ніяк не відносяться до землі, як справжні господарі, їхня ціль - одержати найбільший прибуток прямо зараз, не дивлячись на те, що буде потім.

 

В той же час фермери типу західних, хоч мають і невеличкі наділи землі, плекають їх, підтримують і збільшують їх родючість, тому що думають передати це багатство (землю) своїм нащадкам.

 

А як працюють "менагери" агрофірм я бачив зсередини. Головне - взяти по повній програмі тепер і зараз, та ще вкрасти при цьому побільше що засобів захисту рослин, що врожаю - пофіг, адже не господарі...

 

У таких структур, на мій погляд, немає майбутнього...

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ото-ж... А я додам ще таке - всі ці новоявлені латифундисти, типу Сварога (контора за 200 метрів від моєї оселі) або Мрії - все це "временщики" (вибачте, нема аналога цьому слову українською). Вони аж ніяк не відносяться до землі, як справжні господарі, їхня ціль - одержати найбільший прибуток прямо зараз, не дивлячись на те, що буде потім.

 

В той же час фермери типу західних, хоч мають і невеличкі наділи землі, плекають їх, підтримують і збільшують їх родючість, тому що думають передати це багатство (землю) своїм нащадкам.

 

А як працюють "менагери" агрофірм я бачив зсередини. Головне - взяти по повній програмі тепер і зараз, та ще вкрасти при цьому побільше що засобів захисту рослин, що врожаю - пофіг, адже не господарі...

 

У таких структур, на мій погляд, немає майбутнього...

Ви кажете земля?

В селі звідкіля моя мати родом взяли земельку от ті латифундисти. Якщо районний хрюндель вижимав все що міг на супутніх видах діяльності, і свинарник був, корівки мукали і тік працював, щоб мати копієчку до копієчки. А ці в минулому році вирізали КЗС на тоці, в позаминулому всі погрузчики, залишилось може пара, віялок давно немає, свинарник в топку, корівник туди ж..... Мені цікаво дивитись, як люди бачачи, що в їхньому селі планомірно нищиться інфраструктура мовчать.

В селі дружини на Сокирянщині те саме. Поки був районний то були супутні служби, прийшли з Києва і все стало. Там правда люди масово землі з оренди забирають паї і сади саджають. Дехто з тих хто першим стартанув вже і склади будує.

Так що через певний час крупні аграрії просто доб'ють все і підуть. А люди почнуть чухатись.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

їхня ціль - одержати найбільший прибуток прямо зараз, не дивлячись на те, що буде потім

З таким підходом на наступний рік вони залишаться в глибокому мінусі. А в них комбайни вартістю з Боїнг у лізингу. Так що, якщо в цій країні хтось і займається більш-менш стратегічним плануванням, то це як раз агрохолдинги. І нікуди вони тікати з України не збираються, не переживайте, навпаки, все глибше запускають сюди свої щупальця. Але є два неприємні моменти:

1. Їм абсолютно не потрібні українські села, населені пенсіонерами і юними п'яницями. Їм не треба стільки людей. У них дуже висока продуктивність праці.

2. Вони не збираються вирощеними харчами годувати українців.

(Для довідки: У світі в останнє десятиліття попит на продукти харчування росте швидше за пропозицію. ООНівські гуманітарщики з FAO б'ють тривогу - їм в разі ахтунгу нема де взяти харчі.)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Їм абсолютно не потрібні українські села, населені пенсіонерами і юними п'яницями.

 

А кому такі села потрібні?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Їм абсолютно не потрібні українські села, населені пенсіонерами і юними п'яницями. Їм не треба стільки людей. У них дуже висока продуктивність праці.

Это нормально.Вы бы еще против ткацких станков повыступали.

Люди ленивы,вороваты и хотят много денег.Гораздо лучше переложить труд на плечи машин.

 

. Вони не збираються вирощеними харчами годувати українців.

Ну так не филантропы,поди.

Вырости,а потом еще годуй..

Бизнес есть бизнес

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Почему, за какие такие красивые глазки он должен покупать топливо, електроэнергию, и другое НЕ ПО РЫНОЧНОЙ ЦЕНЕ???

В ОАЕ, Кувейті, Єгипті паливо продають не за ринковою ціною.

Саме поняття "ринкової" ціни - це якийсь постсовок. Є ціни товарів на певних ринках.

В Об'єднаних Арабських Еміратах падіння цін на нафту призвело до значного зниження вартості бензину, повідомляють Ведомости. "Чергова зміна цін наприкінці січня призвела до того, що на заправках ОАЕ бензин став коштувати дешевше питної води", - йдеться в повідомленні. Як пояснили в міненерго країни, літр палива категорії Special (аналог 95-го бензину в Україні) коштує тепер 40 центів, півроку тому вартість цього виду палива становила 50 центів. Читайте також Нафта WTI коштує майже в два рази дешевше за молоко При цьому ціни на продукти в ОАЕ ростуть. Наприклад, 1 літр газованої води коштує вдвічі дорожче за бензин, 1 літр мінеральної питної води - у 5-8 разів більше.

 

Детальніше читайте на УНІАН: economics.unian.ua/energetics/1250030-v-oae-benzin-vje-deshevshe-vodi.html

Якщо банани в Еквадорі коштують $0.1-$0.25 за 1 кг, то їх не будуть продавати на локальному ринку по "ринковій ціні" $1 :)

На сегодняшний день 90% сбыта бананов по всему миру осуществляют всего 5 компаний: Американские: Chiquita, Dole; Del Monte - Чилийская, Fyffes - Ирландская, and Noboa (или “Bonita”) – Эквадор. Но доставка в Россию из большинства этих стран будет обходиться слишком дорого, что, несомненно отразится на стоимости товара, поэтому, есть смысл искать производителей наиболее близких географически. Наиболее выгодными для сотрудничества с этой точки зрения являются поставщики из Китая и Индии. Кроме этого, лидерами по количеству импортируемого продукта в Россию являются: Коста-Рика, Филиппины, Колумбия и Эквадор.

Индийская компания Naushie Exports предлагает приобретать бананы минимальными партиями в 1540 коробок стоимостью в $3 за коробку (примерно 13,5 кг), то есть минимальная сумма заказа должна составлять $4620, это, с поправкой на курс приблизительно 150000 рублей.

Китайский производитель Xinfeng Tianye Agriculture Development Co., Ltd. Поставляет свежие бананы минимальными партиями в 25 тонн при стоимости одной тонны в $300-$500. Следовательно, сумма минимального заказа составит $10000 (приблизительно 320000 рублей).

В Україні $1 за 1 кг

Сьогодні в Україні кілограм бананів у супермаркетах можна купити по 32-45 гривень і більше, а торговельні мережі знижують ціну хіба що на напівгнилі почорнілі банани, та й то на гривню-дві. Цікаво, що за даними аналітичного агентства «Index Mundi», у лютому-березні ціна бананів на світовому ринку впала до 911 доларів за тонну (0,91 долара за кілограм), йдеться у статті Експресу автора Лесі Ясинчук. Тобто, якщо враховувати транспортні витрати, то ціна бананів на українському кордоні зросте приблизно до 1 долара за кілограм, тобто до 23-25 гривень за кілограм. Нехай додамо сюди ще додатковий 10-відсотковий збір, яким імпортні товари обкладають з лютого. Матимемо 25-27 гривень. Водночас наші магазини виставляють ціни у 1,5-2 рази вищі й непогано на цьому заробляють. Як і імпортери. Чому ж ціна на банани не падає?

Читайте більше тут: expres.ua/news/2015/04/10/131638-chomu-ukrayini-ne-padaye-cina-banany-vreshti-stanetsyahttp://expres.ua/news/2015/04/10/131638-chomu-ukrayini-ne-padaye-cina-banany-vreshti-stanetsya

expres.ua/news/2015/04/10/131638-chomu-ukrayini-ne-padaye-cina-banany-vreshti-stanetsya
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З таким підходом на наступний рік вони залишаться в глибокому мінусі. А в них комбайни вартістю з Боїнг у лізингу. Так що, якщо в цій країні хтось і займається більш-менш стратегічним плануванням, то це як раз агрохолдинги. І нікуди вони тікати з України не збираються, не переживайте, навпаки, все глибше запускають сюди свої щупальця. Але є два неприємні моменти:

1. Їм абсолютно не потрібні українські села, населені пенсіонерами і юними п'яницями. Їм не треба стільки людей. У них дуже висока продуктивність праці.

2. Вони не збираються вирощеними харчами годувати українців.

(Для довідки: У світі в останнє десятиліття попит на продукти харчування росте швидше за пропозицію. ООНівські гуманітарщики з FAO б'ють тривогу - їм в разі ахтунгу нема де взяти харчі.)

Розумієте з от тими Дірами і Клаасами не так все просто як виглядає на перший погляд. ;)

1 ціна там аж ніяк не як Боінг. ;)

2 в кожному колгоспі було з десяток комбайнів. Зараз в латифундистів теж десяток другий комбайнів, але на десяток сіл. Вони закінчили в одному переїхали в інше. ;) І іди знай що дешевше утримувати 10 бригад, майстерень, комбайнерів, помічників, чи мати 10 комбайнів 1 майстерню.

3 беремо робочу конячку в моєму регіоні славнозвісна Нива, старі СК5М1

349720974_1_644x461_niva-sk5m1-kombayn-niva-super-stan-bagato-zapchastin-100-lvv.jpg

не розглядаю, там все сумно, беремо більш сучасний :lol: Нива ПУН 5

348281936_1_644x461_kombayn-zernouborochnyy-sk-5-niva-pervomaysk.jpg

Це чудова техніка, вона не тільки збирає зернові, вона ще й за собою для сидерації землю засіває, за нею через місяць можна на пашу, чи мульчу косити. :lol:

А от ті Діри і тд гади не хочуть сидерати сіяти.

Тому іди знай що вигідніше парк Нив, Єнісеїв, Донів в кожному селі, чи десяток Дірів на десяток другий сіл.

А от вбиваючи інфраструктуру, ті хто пускає коріння знижують вартість землі. А її колись таки дозволять продавати, не через мутні схеми. І одна справа продати всім селом землю на якій можна зерно сіяти, на пашу щось і на фермі молочко доїти, на тоці щось замутити, і кардинально інша якщо можна тільки засіяти і зібрати, навіть не має де добрива в складі потримати якщо є така потреба.

Зберегти

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

This timeline depicts the retail price of bananas in the United States from 1995 to 2015. In 2010, the U.S. price for one pound of bananas amounted to 0.59 U.S. dollars.
www.statista.com/statistics/236880/retail-price-of-bananas-in-the-united-states/

 

Австралія $1.5 кг

shop.coles.com.au/online/national/fruit-vegetables/fruit/fresh-bananas

 

Central America and Ecuador Banana Spot Price:

 

987.57 USD/mt for May 2016

ycharts.com/indicators/central_america_and_ecuador_banana_spot_price

 

Добавлено через 6 минут

Любое субсидирование, избирательное налогообложение приводит лишь к двум вещам:

1) Отрасль деградирует...

2) Коррупция, вымывание денег из бюджета.

ИМХО:beer:

В США, ЄС субсидують виробництво сільгосппродукції. Поняття продовольчої безпеки ніхто не відміняв.

І не деградує СГ США, ЄС, нема корупції. Вимиванням грошей з бюджету це не називають.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В ОАЕ, Кувейті, Єгипті паливо продають не за ринковою ціною.

Саме поняття "ринкової" ціни - це якийсь постсовок. Є ціни товарів на певних ринках.

Якщо банани в Еквадорі коштують $0.1-$0.25 за 1 кг, то їх не будуть продавати на локальному ринку по "ринковій ціні" $1 :)

В Україні $1 за 1 кг

expres.ua/news/2015/04/10/131638-chomu-ukrayini-ne-padaye-cina-banany-vreshti-stanetsya

Тобиас, мы сейчас уходим в жёсткий офф, надеюсь, модераторы простят...

Мы не ОАЕ и не Кувейт, а на Египет мы похожи только по объёмам коррупции. Не удачное сравнение. В микроКувейте нефти столько, что можно не задумываться о хлебе насущном на ближайшее столетие. У них бабла до поХуана Сомбреро, а мы нищие. они могут позволить себе, всё что угодно, с жиру бесятся, как в ОАЕ полицейских на корветы и ферари сажают патрулировать.

Кстати ОАЕ...

У них нефти не меньше, но у них безналоговая страна, туда бабло валит со всего мира, а у нас??? У нас податков до того же Хуана и больше, поэтому всё бабло и бизнес валит отсюда, например в ОАЕ, где нет налогов, и нефти валом к тому же... ОАЕ совсем не давно, была вдумайтесь РАБОВЛАДЕЛЬЧЕСКОЙ страной, лет пиисят назад, а сегодня они в 23 веке живут... а мы как раз в рабовладельческом строе, но то уже другая история...

Хотите субсидировать сельское хозяйство, да нивапрос, добавим налогов, отнимем у одних, и за их счёт будем растить сельскохозяйственных дармоедов, которые выращивать нихера не будут, а зачем??? Субсидии собрали, ну ясно дело, откат трохи дали, ну и завезли там чего нибудь, если проверка какая, и работать не надо. КРАСОТА!!! Пройдёт годик два и у нас добавятся, к тем що есть ещё десяток олигархов. А Вы думаете как они берутся??? отжимают у страны завод, производят что то продают и становятся миллиардерами??? Не не так не много. Отжали завод, произвели воздух, погрузили в вагоны, вывезли его за границу на сумму 100лям, вернули 20% НДС, с3,14дили, то есть заработали 20лямов только на одном НДС, и вернули вагоны назад на завод, под новую погрузку.

 

Якщо банани в Еквадорі коштують $0.1-$0.25 за 1 кг, то їх не будуть продавати на локальному ринку по "ринковій ціні" $1

 

Тобиас, поинтересуйтесь если уж о бананах, сколько налогов в ценнике в супермаркете. Уберите налоги, и цена упадёт вдвое, или даже больше. Меня, Вас и других грабят налогами, 90% которых разворовывается, а на 10% оставшихся, раздают субсидии, крича о том, что надо больше субсидировать, помогать - тобишь 3,14здить...

 

В США, ЄС субсидують виробництво сільгосппродукції. Поняття продовольчої безпеки ніхто не відміняв.

І не деградує СГ США, ЄС, нема корупції. Вимиванням грошей з бюджету це не називають.

США, ЕС могут делать всё, что им взбредёт в голову!!! Вы сейчас нас пытаетесь с ними сравнивать???:lol: Они деньги рисуют, если хотите, "печатают" для всего мира!!! Они полмира субсидируют и нас в том числе и??? Когда мы станем 1-ой экономикой мира вот тогда и поговорим об этом. А пока нам надо научится зарабатывать себе на пожрать. Нет, точнее на хлеб и воду, а мы и этого пока не умеем...

То же в вопросе о безопасности... ИМХО, пока так вопрос даже не стоит. Какая безопасность??? Что субсидировать??? Мы на еду заработать не умеем, лечить сами себя не можем, одеваться не можем, мы ничего не можем, у нас денег нет. А как Вы собрались субсидировать без денег???

ИМХО, отрасль, которая не может сама себя не только обеспечивать, а и приносить прибыль, нам сегодня не по карману!!!

 

 

Тобиас, а Вы за чей счёт хотите субсидировать аграриев??? Где деньги брать на это??? Может за Ваш счёт, потому как я не согласен, чтобы за мой!!! Не хочу чтобы меня обкладывали дополнительным оброком!!! Может тут другие есть, хотят??? Интересно было бы узнать, есть ли желающие оплатить намечающийся банкет???

Тут и так население и бизнес разбегается в рассыпную по миру, закрутят налоговую гайку ещё на виток-два и остальные сбегут, оставив тут самую большую в мире страну пенсионеров, и иждивенцев. только кто их кормить будет, х.з?

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

США, ЕС могут делать всё, что им взбредёт в голову!!! Вы сейчас нас пытаетесь с ними сравнивать??? Они деньги рисуют, если хотите, "печатают" для всего мира!!!

 

Радует адекватное восприятие.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мы не ОАЕ и не Кувейт, а на Египет мы похожи только по объёмам коррупции. Не удачное сравнение.

На тому відео був директор російського сільгосппідприємства. Росія має можливість продавати населенню паливо за ціною подібною до інших нафтових держав.

Всі решта проблем російського виробника СГ продукції (крім вартості палива) - кредити, контроль і побори, електроенергія, стара техніка, застарілі технології і т.і. практично 99% подібні до українських.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Росія має можливість продавати населенню паливо за ціною подібною до інших нафтових держав

 

Ага. І контрабас в Україну, Білорусь та інші Казахстани розквітне не просто махровим, а МАХРОВИМ цвітом))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ага. І контрабас в Україну, Білорусь та інші Казахстани розквітне не просто махровим, а МАХРОВИМ цвітом))

Якось про конрабас пального з ЄС я не чув, дивним чином румуни в нас на заправках заправляються.;)

Правда контроль в ЄС і в рф то абсолютно різні речі. Може в цьому проблема? :rolleyes:

Економіка постсовка і західних країн орієнтовані на різні речі. Одні відкати і бюджети пилять, підвищуючи податки і збори, щоб було що пилити. Інші створюють умови для бізнесу, щоб з об'ємів мати податки.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створення туристичних фірм для поїздки в ЄС за авто з особистим гідом, знавцем ринку і автомобілів.

 

Берете на борт гіда, радника - їдете купуєте авто в ЄС, оформляєте на себе. За тиждень впораєтесь.

1. Туристична поїздка, побачите ЄС.

2. Оформите шенген.

3. Отримаєте нову іномарку.

 

www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=201038

 

Створюєте ООО, гіди працюють через ФОП, надають туристичні, консультаційні послуги. Компанія може рости до 100-150 консультантів. Ринок 10-20 млн українців які хочуть придбати авто в ЄС, але жодного разу туди не їздили.

За консультацію і допомогу у виборі авто людина заплатить 300-1000 євро.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якось про конрабас пального з ЄС я не чув, дивним чином румуни в нас на заправках заправляються.

 

А що, пальне в ЄС дешевше? Інакше не можу зрозуміти логіки ваших суджень.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А що, пальне в ЄС дешевше? Інакше не можу зрозуміти логіки ваших суджень.

 

Якщо вступили в діалог то мабуть варто його весь прочитати? Чи так не цікаво?

 

Добавлено через 1 минуту

Якщо ліньки то от цитати.

У европейцев, к слову, у датчан и у немцев, у фермеров других стран не был, дизтопливо намного дешевле, чем на автозаправках.

Оно, правда, крашенное, и если полицию при проверке обнаружит цветной дизель в баке обычного авто, будет очень материально больно, но это уже другая история.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо вступили в діалог то мабуть варто його весь прочитати? Чи так не цікаво?

 

Я з вами в діалог і не вступав, а коментував фразу

 

продавати населенню паливо

 

Тому, якщо ви долучились до цього діалогу, мені таки не зрозуміло, який зв'язок між датськими і німецькими фермерами і звичайними румунами, які заправляються в Україні.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Аж дивно як в одних виходить мати різні ціни на пальне для аграріїв і решти споживачів, всередині однієї країни чи митного простору (спробую ще раз нагадати діалог почався з стимулювання аграріїв зокрема за рахунок нижчої ціни на пальне :rolleyes:) . А в інших чомусь проблема з контрабандою виникне. Парадокс.

 

Добавлено через 3 минуты

Створення туристичних фірм для поїздки в ЄС за авто з особистим гідом, знавцем ринку і автомобілів.

 

Берете на борт гіда, радника - їдете купуєте авто в ЄС, оформляєте на себе. За тиждень впораєтесь.

1. Туристична поїздка, побачите ЄС.

2. Оформите шенген.

3. Отримаєте нову іномарку.

 

www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=201038

 

Створюєте ООО, гіди працюють через ФОП, надають туристичні, консультаційні послуги. Компанія може рости до 100-150 консультантів. Ринок 10-20 млн українців які хочуть придбати авто в ЄС, але жодного разу туди не їздили.

За консультацію і допомогу у виборі авто людина заплатить 300-1000 євро.

Тільки я бачу що в ринковій моделі кінці з кінцями не сходяться? Можна дізнатись звідкіля такі солодкі розрахунки ринку збуту?

Того хто займеться любим бізнесом мають цікавити не ті хто хоче, а ті хто купить. От я хочу на місяць злітати і підозрюю що не я один, але НАСА чомусь цей ринок не цікавить.;)

Невже щорічно до України завозили 10-20 млн вживаних авто?

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ринок 10-20 млн українців які хочуть придбати авто в ЄС, але жодного разу туди не їздили.

 

Осетра-то урежьте.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Аж дивно як в одних виходить мати різні ціни на пальне для аграріїв і решти споживачів, всередині однієї країни чи митного простор

 

В цих "одних" багато ще чого виходить, чого не виходить в нас. І держава до цього має опосередковане відношення.

 

Там сусід побачить в тебе крадене субсидійне пальне і здасть тебе в поліцію, а в нас максимум попросить поділитись.

 

Можна ще порівнювати умови кредитування, іпотеки, але тоді і податкове законодавство треба порівняти, а особливо суворість покарання за його порушення і тотальний контроль дотримання.

 

Я вже десь тут писав - всі наші недоліки є перевагами при правильному використанні, ну і навпаки.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я вже десь тут писав - всі наші недоліки є перевагами при правильному використанні, ну і навпаки.

И те,кто не умеют пользоваться этими перевагами,жалуются на весь мир,и кричат,что место проклято.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

За консультацію і допомогу у виборі авто людина заплатить 300-1000 євро.

 

А НЕ ЗАПЛАТЯТ - ПАЛЕЦ ОТРЕЖЕМ!!!

 

А если сли эти 10-20млн украинцев планирут купить авто в германии не более чем за 2к евро? Сколько с них брать?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...