Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Idle

Пользователи
  • Публікації

    6
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Idle's Achievements

Начинающий

Начинающий (2/13)

  • Первый пост
  • Начало популярности

Recent Badges

2

Репутація

  1. Ви так впевнено розповідаєте про кінцеву напругу 12В, що я так думаю, що Ви його взагалі не бачили. 100% DOD для AGM це кінцева напруга розряду 10,8 В. І зовсім не 12В. Нижче наведений графік для звичайної AGM VRLA батареї 150Ah належної якості одного з провідних виробників. Цей графік дозволяє визначити тривалість безпечного для батареї розряду у відповідності до потрібного струму навантаження. Для стартерних батарей показники та графік будуть трохи іншими, це треба враховувати.
  2. Для обычных АГМ это так и есть, но связано это исключительно с ускоренным расходом воды, поскольку при повышенных температурах практически не работает рекомбинация паров, а испарение при номинальном напряжении содержания увеличивается даже не пропорционально. Плюс увеличение интенсивности саморазряда (та самая "сульфатация"). Но обычно батарейки в таких условиях не выходят из строя, они просто высыхают, и их легко и просто восстановить подкисленной водой - об этом написано в соседних ветках, правда, придется повозиться со вскрытием банок. Но игра стоит свеч - залитые подсохшие агм-батареи с небольшими сроками эксплуатации практически не отличаются от новых. Если батареи предполагается использовать при повышенных температурах (50 градусов, к примеру), для таких условий есть свинцово-угольные батареи (Lead-carbon). У них при 25 градусах расчетный срок жизни порядка 20 лет, при 50 градусах - 10 лет. Дальше кривая падает сильнее, при 60 градусах это от 4 до 5 лет.
  3. Почему же? Могу предоставить несколько производителей - там почти одинаковые таблицы. Никто и не говорит, что свинец работает бесконечно долго, но подбор параметров батареи для необходимых режимов эксплуатации это всегда компромисс.
  4. Не переймайтесь, а тим більше не панікуйте, зараз і так вистачає більш серйозних приводів для хвилювань. Таким струмом стартерну батарею швидко не вбити, це її нормальний режим. Щодо напруг, то є залежність від конструкції та типу батареї (стартерна, для ДБЖ, спеціальна). В автомобілях зазвичай заряд та підтримка здійснюється в режимі постійної напруги (14,4-14,7В), ніхто там вже багато років не заморочується з якимись хитрими режимами.
  5. Цікаво, з яких то джерел взята ця думка? Для того, щоб так безапеляційно заявляти, треба мати якусь як мінімум документацію. Ось, наприклад, перша сторінка даташиту на агм батарею пристойної якості. І де там рекомендація щодо 12В? Таблиці рекомендованих виробником розрядних характеристик починаються від 1,85В, а це (страшно уявити!) аж 11,1В. Щоб вирахувати безпечні режими використовуються дві таблички - розряд постійним струмом та розряд постійною потужністю. Якщо відома потужність навантаження друга табличка дає уявлення про часові границі безпечних режимів (потужність на чарунку множимо на кількість чарунок, на 6).
  6. Цікаво, а що тоді є нормальним робочим циклом свинцевого елемента? Не сульфат свинцю часом? В цій темі та в сусідніх вже багато раз написано, що проблема не в утворенні сульфату свинцю як такого, бо це є нормальним результатом роботи акумулятора, а в розмірі його кристалів та способах протидії утворенню значних по площі щільних шарів. При нормальних робочих циклах утворюється рихлий, нещільний, "ноздрюватий" шар, який не сильно ускладнює доступ іонів до свинцю пластини. В режимі простою елемент все ж продовжує помалу працювати (розряджатись), і цим повільно вирощує шар дрібних кристалів на пластині, які перешкоджають руху іонів в електролиті і їх доступу до свинцю. Процес цей зворотній, і шляхом підтримки невеликого зарядного струму (щоб не було інтенсивного виділення газів та ризику пошкодження активної маси) сульфатні нашарування можливо розчинити.
×
×
  • Створити...