Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

МакДо

Пользователи
  • Публікації

    2 204
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Днів у лідерах

    2

Востаннє МакДо виграв 19 листопада

Публікації МакДо були найпопулярнішими!

Персональная информация

  • Откуда
    Фастів
  • Пол
    Мужской

Відвідувачі профілю

8 534 перегляда профілю

МакДо's Achievements

Гуру

Гуру (11/13)

  • 500 комментариев
  • Популярность
  • Начало популярности
  • Начинающий собеседник
  • Преданный форуму

Recent Badges

1,8 к

Репутація

  1. Не тільки. І це дуже сумно. Лишилася жменька людей в альтернативі. Люди, що будуються. Садівники та ота помийка, про яку ви згадали
  2. Мені ніфіга ні за серпень, ні за вересень. В жовтні вже перекривав власне споживання.
  3. Всім привіт. Недавно мені дістався вживаний трифазний генератор KAMA KDE6500E3 з функцією дистанційного запуску. Підключав вже в темноті. Завів, почав працювати. Гарно пропрацював близько 3 годин після чого заглох. Спробував завести його повторно стартером - навіть не смикається. Руками - теж без результату. Перевірив напругу на АКБ, а там 7в. На наступний день знайшов підпалене зарядне реле/випрямляч. Відразу замовив нове. Встановив, запустив. Працює. Перевіряю напругу на клемах, а там дуже швидко набігає напруга до 18в. Вирішив перевірити вихідну напругу з шоколадки. Там 14,4в DC. Генератор заглушив. Думав погано АКБ. Але підкинув інший, справний. Та сама ситуація - вольтаж як дикий кінь на очах біжить з 13в до 17,9в. Також помітив, що генератор перестав глушитися ключем. В генераторі є коробка з реле, котушкою та діодним мостом. Реле перевірили, клацає. На котушку кидали 12в з АКБ - автозапуск відбувається. Діодний міст ніби цілий, пропускає лише в одну сторону щось біля 0,546в. Вихід 14,4в з шоколадки йде в ту коробку. Під час роботи генератора заміряв напругу на ніжках діодного мосту відносно маси. На одній ніжці ті ж 14,4в, а вже на іншій 17,9в. Пробували перекинути контакти на протилежну сторону діодного мосту - та сама ситуація. Потім спробували виключити діодний міст. Контакти висіли в повітрі і генератор завівся зі стартеру, але не давав заряду АКБ. При цьому він глушився ключем. Потім вирішили зʼєднати ті два контакти, що йшли на міст - пішов заряд, здоровий заряд до 14,4в… Хтось може допомогти знайти, де собака зарита? Update: не лазив лише в морду. Вже навіть АВР випадково зняв
  4. Саме тому я вирішив оновити прошивку Бо вчора підключав генератор до 1ф 6ки і все пройшло як по маслу. Значок генератора з'явився відразу, відрегулювали оберти, щоб прибрати тих 58,3гц і відразу пішов заряд.
  5. Значок генератор не зʼявлявся на екрані інвертора навіть з Gen force.
  6. Ага. А потім генератор такий думає: "блін, працюю на холостих, треба підрівняти частоту" і заряд пішов))) Взагалі заряд пішов, коли я почав редагувати струм заряду. поставив 5А, нічого, поставив 10А, нічого, поствив 6А і воно здружилось. Вже потім я підняв до 90А і воно працювало.
  7. Теж таке чув. Але не хотів він брати заряд. Тобто бачив напругу, а заряду не брав. З увімкненим Gen force 😄
  8. Не впевнений, що воно до кінця правильно. Особливо Gen signal та Grid signal. Не було часу розбирати до тонкощів Не гарантую, що у вас запрацює в такій конфігурації Взагалі, воно б мало працювати, коли в ToU на всю добу стоїть 100% для АКБ. В мене запрацювало без цього. Головне зробити правильний порядок фаз. З розетки генератора ABC має рівно прийти на RST. Інакше інвертор кидає помилку W03 Wrong grid phase. Буду доналаштовувати як тільки відремонтую генератор. А ще мені зранку оновили прошивку до 1175. Тому хз)
  9. Upd: генератор живий. Просто акумулятор сів. Виявилося, що генератор не заряджав АКБ. І як тільки знімаю клему, він глохне. Схоже, що проблема в шоколадці.
  10. Ні-ні. Я розумію ситуацію тому виставив ген пік шейвінг на 5кВт з тих 6,2 номінальних на лейбі. Завтра шукатиму причину. Але досвід цікавий.
  11. Всім привіт. Сьогодні в 01:20 зникла мережа і ми досі без неї. Все місто знеструмлено і звучать терміни від 2 діб до місяця на відбудову. Вночі АКБ зарядилося лише до 75%, а потім включився ТН та бойлер. На ранок було 28% і хмарне небо. Нарешті я поїхав до тестя і забрав 3ф дизельний генератор, який чекав таких форс-мажорів. Були проблеми з паливом, бо на АЗС зʼявилися черги з каністрами. Генератор підключив і не без танців з бубном все ж таки вдалося його задіяти. Думав буде важче, бо мало практичних кейсів у підключенні 3ф генераторів до 3ф інверторів.
  12. З помилкою F09 купа китайського дешевого лайна на ютюбі в ремонті. Можете ознайомитися і потім попросити вибачення у бмски)
×
×
  • Створити...