Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Lecter

Пользователи
  • Публікації

    69
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Персональная информация

  • Пол
    Мужской

Відвідувачі профілю

993 перегляда профілю

Lecter's Achievements

Форумчанин

Форумчанин (4/13)

  • Начало популярности
  • Преданный форуму
  • Начинающий собеседник
  • Первый пост
  • 10 комментариев

Recent Badges

57

Репутація

  1. Масло маслянноє. Абавсьом і ніачом. Головне насипать побільше букав і смайлів після кожного речення. Ображатись не треба, я цього не прагнув. Припиняю флуд!
  2. Найбільш відповідною з модельного ряду тесли до ІД4 є MY. Порівнювати корректно їх, вам не здається? Чи ви клієнтам також навішуєте про 100 кВт батареї, а продаєте трійки? 😄 Так от, коли я казав про "проїде не менше", мав на увазі саме MY. Гадав це розжовувати не треба... І шоб два рази не присідати, питання до вас як до експерту з УГ. Тесла що зібрана в США - це американський автопром? А тесла зібрана в Берліні - це європейський автопром? А тесла зібрана в Шанхаї - це китайський автопром? Куди ви загалом цю божественну теслу відносите? А китайська тесла теж є УГ? Дуже цікаво 😊
  3. І знову 😁 То ви вже визначтесь шо із чим порівнюєте. 😁Зрозуміло, я так і думав. Питань більше не маю.
  4. Так, дякую, все чудово. Дорогою туди\назад проблем не було зовсім. Станції стартували безвідмовно, різних операторів. В Чорногорії станціями загального користування користуватися не довелось. На парковці апартаментів була розетка, з безлімітним доступом. А заряду ІД вистачало на будь яку подорож країною. Загалом, як ви і говорили, ситуація зі станціями там специфічна. Зустрічав станції яких в PlugShare нема, багато тупо не працюють або вимкнені. Бачив як люди ходили шукали спеціально навчену людину яка має запустити сессію зарядки 🙃 Одним словом - 🙂полако
  5. 😆 Та легко. Отже ущєрбний в чому: - комплектація? та ні. Кітайскій УГ практично завжди багатшій в комплектації. Базові розміри колес, меншу мультимедію, рагульні підлокітники, простий лед в оптиці без вирізання зустрічки, електро багажник.... - може там кращі ВВБ? та теж ні. Глючні LG в яких постійно випадають браковані комірки. - так а може там працює додаток, телематика, рідна навігація? Ніт, не працює. - може ущєрбний бо новий, а не влуплений десь за океаном, простоявший місяцями на майданчику і відновлений нашими рукожопами? Сумніваюсь. А ущєрбний він лиш тому, що ви пані, їх не продаєте. Не більше, не менше. Шкода ти ваших клієнтів, яким ви по вухах їздите 😏 Бита тесла, звісно ж, нє імєєт глюков? 😁та вже ж точно проїде не менше тесли. є таке, не поспориш. Люди купують зікєри з 800 силами і радіють цьому, але не зрозуміло де ті сили можна використовувати на дорогах загального користування. А пані Ніка гонщєг? 😆 Воно вам нє страшноє, бо ви на ньому заробляєте. В точку! Алігархат, як я розумію, виключно на повнопривідних пересувається? Чекатиму вашу версію по порівнянням АйДі. Дуже сподіваюсь на аргументовані тези, а не "ой всьо".
  6. Давайте ще раз, хоча це ж вже було. І якщо у вас було і те і інше, то розкажіть будь ласка, чим Кітайская падєлка відрізняється від американського тоталу?
  7. Шкода нема відповідної реакції на форумі 🤡 Тож ще треба таку пургу придумати)))
  8. Покажіть автомобіль без недоліків. Таких не існує. І якщо сказали А, то кажіть вже і Б. Бо виглядаєте як Ніка, яка хвалить лише те що вона продає. Ручки на ІД однакові на всіх ринках і євро і китай і америка. І вилітання її залежить виключно від прямоти рук власника. Китайські ІД, як правило, в багатшій комплектації. Мають батареї CATL, що є безпроблемними, на відміну від LG. Ну і це нові автівки, який би там пробіг у європейця не був (а він як правило кінський). Повністю згоден про найбільший мінус - відсутність CCS2 порта. Також, це неможливість використання додатку для віддаленного управління.
  9. Я обрав Німеччину, адресу в Мюнхені першу зустрічну з інтренета. Все працювало і підписки теж.
  10. IONITY то ТОП як на мене. Потужні і з реєстрацією та запуском нуль питань. Також використовував MOL Plugee. Але всі що мені траплялись - 50 кВт. Але їх багато по автобану, завжди працюють, зрозумілий додаток. Ще заряджався на Shell Recharche. Процес запуску теж максимально зрозумілий. Вставив конекстор, підніс картку до рідера, пішла зарядка. Додаток в Угорщині не працює.
  11. І це одна з наших проблем. Бо десь ми можемо жити як порядні люди, але у себе в країні обов'язково треба жити як бидло. Якщо в Україні їхати по трасі 90 км/год, де становлено обмеження 90 км/год, то кожен другий водій при обгоні буде заглядати тобі у вікно з німим питанням в очах "чого ти мудак волочишся?". 😏
  12. Та хоча б тому що є ПДР та інші учасники руху. Ні? Не аргумент?
  13. Я не є противником тесли, не подумайте. Але погодьтеся, вона також має мінуси. Для мене ті мінуси значущі. Перш за все то феноменальна дубовість підвіски. Проїхатись по роздовбаному подвір'ї автосалону теслапарку 2 хвилини то було щось і вистачило щоб зрозуміти що моя спина довго того не витримає. І це була Y. Страшно подумати як на трійці. Ну це по суті основна глобальна притензія. Також дуже дивує відсутність у настільки технологічному авто відсутність шторки даху. Ну про зазори з заводу по всьому авто також можна сказати. Ви просили, я сказав. Прошу не приймати близько до серця. Поважаю вибір кожного. ....навіть Вадіма....😉
  14. Чоловіче, ви так далекі від істини... І вам вище частково її привідкрили.
  15. Аргументована відповідь. На рівні "ой фсьо" 🙃 А я би теслу не взяв би, об'єктивно, і аргументи маю. Але, нахіба воно мені треба 😊
×
×
  • Створити...