
Lecter
Пользователи-
Публікації
59 -
Зареєстрований
-
Відвідування
Персональная информация
-
Пол
Мужской
Відвідувачі профілю
Блок останніх відвідувачів вимкнений та не відображається іншим користувачам.
Lecter's Achievements
-
І це одна з наших проблем. Бо десь ми можемо жити як порядні люди, але у себе в країні обов'язково треба жити як бидло. Якщо в Україні їхати по трасі 90 км/год, де становлено обмеження 90 км/год, то кожен другий водій при обгоні буде заглядати тобі у вікно з німим питанням в очах "чого ти мудак волочишся?". 😏
-
Та хоча б тому що є ПДР та інші учасники руху. Ні? Не аргумент?
-
Я не є противником тесли, не подумайте. Але погодьтеся, вона також має мінуси. Для мене ті мінуси значущі. Перш за все то феноменальна дубовість підвіски. Проїхатись по роздовбаному подвір'ї автосалону теслапарку 2 хвилини то було щось і вистачило щоб зрозуміти що моя спина довго того не витримає. І це була Y. Страшно подумати як на трійці. Ну це по суті основна глобальна притензія. Також дуже дивує відсутність у настільки технологічному авто відсутність шторки даху. Ну про зазори з заводу по всьому авто також можна сказати. Ви просили, я сказав. Прошу не приймати близько до серця. Поважаю вибір кожного. ....навіть Вадіма....😉
-
Чоловіче, ви так далекі від істини... І вам вище частково її привідкрили.
-
Аргументована відповідь. На рівні "ой фсьо" 🙃 А я би теслу не взяв би, об'єктивно, і аргументи маю. Але, нахіба воно мені треба 😊
-
ВАГ має заводи в 21 країні світу. Тобто варто купувати лише ті що зібрані в Німеччині? І чим же вони такі "дєрьмові", цікаво?
-
Мова йшла про VW ID зібрані в Китаї. Такі автомобілі ви теж відносите до китайського автопрому?
-
VW ID6 ? Він здається шестимісний. Але тільки з Китаю, без варіантів.
-
Просто з льоту, без будь яких попередніх пошуків)) Тобто відро зібране з гівна і палок, небезпечне для використання, без гальм та глючною коробкою і є вибором "пабєдітеля па жизні"??? Я вірно зрозумів? 😁 Загалом, зі сторони, ця історія виглядає дуже жалісливою. Якщо коротко, ображена життям людина як не може собі дозволити сучасні блага, намагається переконати оточуючих і в першу чергу себе, що вони (ті блага) йому не потрібні)))
-
Протерм Скат вимкнення електрики
Lecter опублікував темі в Котли, радіатори, системи опалення, бойлери
Доброго дня! Прошу консультації в питанні режимів роботи електрокотла Протерм скат 18. Кейс такий. Котел працює на опалення і підігрів води одночасно. Все Ок. Вимикають електрику. Через деякий час вмикають. Котел вмикається але з вимкненими режимами роботи на яких він був до вимкнення. Тобто він просто вмикається і нічого не робить. Доводиться фізично на ньому кнопкою вмикати необхідні режими. Здається раніше так не було. Це якась несправність? Чи питання налаштування? Дякую! -
Можна попросити вас хоч поверхнево описати як це зробити? Я зроблю це самостійно в побутових умовах чи потрібно шукати майстра?
-
Ні, не помічав. Включається періодичо на підігрів. Хвилин за 20-30 догріває до 60 градусів.
-
З насоса спустив, повітря там практично не було. В СО повітря нема. І повторюсь, при нагріві опалення питань нема, жодного лишнього звуку. Схеми нажаль не маю.
-
20240228_223419.mp4 Вітаю шановне панство! Останнім часом спостерігаю відмінності в роботі електрокотла. При нагріві носія в системі опалення все як і було, без змін, тихо. А от коли йде нагрів води на роздачу, в бойлер, то насос видає постійні звуки, яких раніше здається не було. Відео додаю. Що то може бути? До чого готуватись? Дякую!
-
Вітаю! Прошу консультації. Є працюючий тандем: електрокотел Proterm + Proterm Fugas. Все працює, проте є такий нюанс. При переключанні клапану з гарячої води у байлер (60 С) на опалення (тепла підлога 30 С) відбувається поступове зниження температури теплоносія і виходить так, що приблизно протягом 1 хв у гребінки опалення поступає вода підвищеної температури ~60 C. Чи так має бути? Чи має бути якась затримка, що чекатиме остивання теплоносія до заданої для опалення температури? Це десь регулюється? Дякую!