consultant Опубліковано: 23 серпня 2014 Поділитись Опубліковано: 23 серпня 2014 Наше городское БТИ ищет себе работу совсем неконкурентным способом. С помощью областного Управления юстиции застолбили себе работи з поділу, виділу та розрахунку часток власності. Ссылаясь на то, что редакция соответствующей Инструкции осталась неизменной с 2007 года они с облюстом решили, что никто больше не может заниматься этими вопросами. О чем облюст сделал рассылку нотариусам. вот сканер писем Це все тільки квіточки. На хвилі "децентралізації" місцеві виконкоми намагаються узаконити за собою як власне самоврядне повноваження цілий вид комунхозівської господарської діяльності: "До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: а) власні (самоврядні) повноваження: … 18) облік та технічна інвентаризація відповідно до закону об’єктів нерухомого майна незалежно від форми власності." Джерело: w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_2?id=&pf3516=2371&skl=8 Як вони потім розберуться, хто володітиме архівами (зараз інструкція віддає інвентаризаційні справи органу держреєстрації)? Як один із можливих варіантів, може статися так, що виконкоми замість комунальних міжміських БТІ підуть шляхом створення мережі приватних фірмочок. Місцеві чиновники зголодніли. А взяти контроль над приватним бізнесом - це ж "клондайк, ельдорадо"! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Sergey30 Опубліковано: 23 серпня 2014 Автор Поділитись Опубліковано: 23 серпня 2014 Це все тільки квіточки. На хвилі "децентралізації" місцеві виконкоми намагаються узаконити за собою як власне самоврядне повноваження цілий вид комунхозівської господарської діяльності: "До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: а) власні (самоврядні) повноваження: … 18) облік та технічна інвентаризація відповідно до закону об’єктів нерухомого майна незалежно від форми власності." Джерело: w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_2?id=&pf3516=2371&skl=8 Як вони потім розберуться, хто володітиме архівами (зараз інструкція віддає інвентаризаційні справи органу держреєстрації)? Як один із можливих варіантів, може статися так, що виконкоми замість комунальних міжміських БТІ підуть шляхом створення мережі приватних фірмочок. Місцеві чиновники зголодніли. А взяти контроль над приватним бізнесом - це ж "клондайк, ельдорадо"! сюдя по тенденциям (Положення про Державну регуляторну службу України) такой глубины "децентрализация" не достигнет. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
consultant Опубліковано: 23 серпня 2014 Поділитись Опубліковано: 23 серпня 2014 сюдя по тенденциям (Положення про Державну регуляторну службу України) такой глубины "децентрализация" не достигнет. А какие Ваши аргументы? Мой аргумент - законопроект прошел первое чтение и вполне предсказуемый результат принятия в целом. Второй аргумент - отсутствие заинтересованных лиц как в дерегуляции техинвентаризации, так и в ее централизации. Как говорится, кошка бросила котят ... Центральной власти сейчас этот вопрос неинтересен, если не считать пиар на "децентрализации власти". От Дереслу в этом вопросе влияния никакого - все будет на основе закона. Правда, есть небольшие зацепки в Господарському кодексі - zakon4.rada.gov.ua/laws/show/436-15 "Стаття 6. Загальні принципи господарювання 1. Загальними принципами господарювання в Україні є: забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб'єктів господарювання; свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом;" Закон же не дает эксклюзивное право коммунальным предприятиям выполнять инвентаризацию. И не запрещает выполнять эту работу субъектам хозяйствования иной формы собственности. "Стаття 8. Участь держави, органів державної влади, органів місцевого самоврядування в господарській діяльності 1. Держава, органи державної влади та органи місцевого самоврядування не є суб'єктами господарювання." А вот это - уже прямой запрет исполкомам самим выполнять техинвентаризацию, либо оказывать другие услуги. Но никто же не запрещал исполкому осуществлять такой плотный контроль, что любой неугодный просто задохнется. Например, установить прейскурант на услуги, от сторонних требовать на 100%, а от коммунальных - на 5%. Все зависит от ничем не ограниченной фантазии местных князьков. "Стаття 12. Засоби державного регулювання господарської діяльності ... 4. Обмеження щодо здійснення підприємницької діяльності, а також перелік видів діяльності, в яких забороняється підприємництво, встановлюються Конституцією України та законом." Вот это - единственный тормоз для исполкомов, ограничивающий самовольство на местах. Если в законе прямо не будет написано, что техинвентаризацию могут выполнять только коммунальные предприятия, то любые местные поползновения можно будет пресечь на корню через местную прокуратуру. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Sergey30 Опубліковано: 23 серпня 2014 Автор Поділитись Опубліковано: 23 серпня 2014 А какие Ваши аргументы? Мой аргумент - законопроект прошел первое чтение и вполне предсказуемый результат принятия в целом. Второй аргумент - отсутствие заинтересованных лиц как в дерегуляции техинвентаризации, так и в ее централизации. Как говорится, кошка бросила котят ... Центральной власти сейчас этот вопрос неинтересен, если не считать пиар на "децентрализации власти". От Дереслу в этом вопросе влияния никакого - все будет на основе закона. Правда, есть небольшие зацепки в Господарському кодексі - zakon4.rada.gov.ua/laws/show/436-15 "Стаття 6. Загальні принципи господарювання 1. Загальними принципами господарювання в Україні є: забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб'єктів господарювання; свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом;" Закон же не дает эксклюзивное право коммунальным предприятиям выполнять инвентаризацию. И не запрещает выполнять эту работу субъектам хозяйствования иной формы собственности. "Стаття 8. Участь держави, органів державної влади, органів місцевого самоврядування в господарській діяльності 1. Держава, органи державної влади та органи місцевого самоврядування не є суб'єктами господарювання." А вот это - уже прямой запрет исполкомам самим выполнять техинвентаризацию, либо оказывать другие услуги. Но никто же не запрещал исполкому осуществлять такой плотный контроль, что любой неугодный просто задохнется. Например, установить прейскурант на услуги, от сторонних требовать на 100%, а от коммунальных - на 5%. Все зависит от ничем не ограниченной фантазии местных князьков. "Стаття 12. Засоби державного регулювання господарської діяльності ... 4. Обмеження щодо здійснення підприємницької діяльності, а також перелік видів діяльності, в яких забороняється підприємництво, встановлюються Конституцією України та законом." Вот это - единственный тормоз для исполкомов, ограничивающий самовольство на местах. Если в законе прямо не будет написано, что техинвентаризацию могут выполнять только коммунальные предприятия, то любые местные поползновения можно будет пресечь на корню через местную прокуратуру. Согласен. Аргументы чисто философские. Нужно гнать государство из бизнеса. Да и в "стойло - БТИ" народ уже загнать тяжело. Даже для местного самоуправления это шаг назад. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
consultant Опубліковано: 23 серпня 2014 Поділитись Опубліковано: 23 серпня 2014 Согласен. Аргументы чисто философские. Нужно гнать государство из бизнеса. Да и в "стойло - БТИ" народ уже загнать тяжело. Даже для местного самоуправления это шаг назад. В душе согласен. Но на практике пришлось столкнуться с вещами неприемлемыми. Что касается БТИ, то еще не видел новых техпаспортов, соответствующих последней редакции инструкции. А "новые" исполнители техинвентаризации - это иногда такая жуть! Никаких реквизитов на техпаспорте, ни адреса, ни даже мобильных телефонов для связи. Один раз попал в руки паспорт объекта, который я обследовал лет 12 назад. Я же их знаю как облупленых - все эти годы шла война за самозастрой. В паспорте о самозастрое - ни слова. На основании паспорта выдали свидоцтво и вытяг - все концы в воду. Все-таки какой-то процедурный контроль должен быть. Не то, чтобы по каждому случаю выезжали "маски-шоу", а чтобы хотя бы элементарно - единственная папка с делом со дня появления объекта на свет. Неважно, где она будет лежать - то ли в Держреєстрі, то ли в БТИ, то ли в архиве исполкома - но чтобы всегда можно было увидеть историю объекта. А то получается, что подвал "хрущевки" вдруг возникает из ничего в 2014 году. Реестр так и пишет, что свидоцтво выдано на основании решения, которое было принято 15 минут назад. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Sergey30 Опубліковано: 23 серпня 2014 Автор Поділитись Опубліковано: 23 серпня 2014 В душе согласен. Но на практике пришлось столкнуться с вещами неприемлемыми. Что касается БТИ, то еще не видел новых техпаспортов, соответствующих последней редакции инструкции. А "новые" исполнители техинвентаризации - это иногда такая жуть! Никаких реквизитов на техпаспорте, ни адреса, ни даже мобильных телефонов для связи. Один раз попал в руки паспорт объекта, который я обследовал лет 12 назад. Я же их знаю как облупленых - все эти годы шла война за самозастрой. В паспорте о самозастрое - ни слова. На основании паспорта выдали свидоцтво и вытяг - все концы в воду. Все-таки какой-то процедурный контроль должен быть. Не то, чтобы по каждому случаю выезжали "маски-шоу", а чтобы хотя бы элементарно - единственная папка с делом со дня появления объекта на свет. Неважно, где она будет лежать - то ли в Держреєстрі, то ли в БТИ, то ли в архиве исполкома - но чтобы всегда можно было увидеть историю объекта. А то получается, что подвал "хрущевки" вдруг возникает из ничего в 2014 году. Реестр так и пишет, что свидоцтво выдано на основании решения, которое было принято 15 минут назад. вот вам и точка контроля, госрегистратор. А папка может лежать в электронном виде на каком-то общем ресурсе. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
consultant Опубліковано: 23 серпня 2014 Поділитись Опубліковано: 23 серпня 2014 вот вам и точка контроля, госрегистратор. А папка может лежать в электронном виде на каком-то общем ресурсе. Это Вы расскажите БТИшникам, которые держатся за эти папки как вошь за кожух. Для них это последняя возможность доказать свою исключительную необходимость и непревзойденность. Вот только со временем эти горы бумаг становятся никому не нужными, так как на эти объекты уже есть по несколько вариантов подобных дел в разных исполнителей. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
consultant Опубліковано: 26 серпня 2014 Поділитись Опубліковано: 26 серпня 2014 Так, власне, є текст проекту положення і на сайті Мінекономіки: www.me.gov.ua/Documents/Detail?title=ProektPostanoviKa-binetuMinistrivUkrai-niproZatverdzhenniaPolozhenniaProDerzha-vnuReguliatornuSlu-zhbuUkraini Що цікаво - текст було оприлюднено 18.08.2014 - за два дні до засідання Кабміну. ... Сьогодні виникла Постанова КМУ від 20.08.2014 № 371 "Про затвердження Положення про Державну регуляторну службу України" - www.kmu.gov.ua/control/uk/newsnpd?npdList_stind=30 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
consultant Опубліковано: 7 вересня 2014 Поділитись Опубліковано: 7 вересня 2014 17 – 18 вересня 2014 р відбудеться семінар, зокрема, про «Проект нового Порядку проведення обстеження та паспортизації об’єктів будівництва» - www.budinfo.org.ua/index.php?lang_id=1&menu_id=1559&content_id=241 Я знайшов текст цього проекту - fru.org.ua/ua/goverment/expertise і даю його у вкладенні. Я маю зауваження тільки до 6-го пункту цієї постанови. Цитую: 6. Спеціалізовані організації, що проводять обстеження об’єктів, незалежно від форм власності, мають відповідати таким основним критеріям: наявність статусу юридичної особи; наявність експертів з питань міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, що пройшли професійну атестацію та отримали кваліфікаційний сертифікат відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність»; наявність організаційно-методичної документації, необхідної для проведення обстеження об’єктів ; наявність власного або орендованого приміщення для розміщення персоналу, що відповідає санітарним нормам і правилам, матеріально-технічне забезпечення робочих місць; оснащення приладовою базою з необхідним обладнанням неруйнівного контролю для проведення відповідних інструментальних досліджень та випробувань. Інформація про спеціалізовані організації, що відповідають цим критеріям, розміщується на сайті Держархбудінспекції на підставі звернень таких організацій безоплатно і без додаткових умов. Спеціалізована організація несе відповідальність за якість та достовірність матеріалів обстеження та оцінки технічного стану об’єкта, обґрунтованість висновків та рекомендацій щодо забезпечення надійності та безпеки під час подальшої експлуатації об’єкта. Далі - у вкладенні.proekt_poryadku.zip Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
consultant Опубліковано: 8 вересня 2014 Поділитись Опубліковано: 8 вересня 2014 ...Я знайшов текст цього проекту - fru.org.ua/ua/goverment/expertise ... Щоб не було двозначності, у вкладенні даю актуальний варіант проекту ПКМУ. Можливо у когось будуть свої питання? Наприклад, закон «Про регулювання містобудівної діяльності» в статті 39-2 не дає повноважень Кабміну на встановлення порядку паспортизації будівель. Там буквально написано наступне: «Порядок проведення обстеження встановлює Кабінет Міністрів України». Хто у цьому реченні бачить слово «паспортизація»?VI.3-1.pdf Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
consultant Опубліковано: 9 вересня 2014 Поділитись Опубліковано: 9 вересня 2014 ... Можливо у когось будуть свої питання? Наприклад, закон «Про регулювання містобудівної діяльності» в статті 39-2 не дає повноважень Кабміну на встановлення порядку паспортизації будівель. ... Є ще одна гарна новина для авторів реінкарнації паспортизації будівель. "Отже, відповідно до діючих норм, закріплених на законодавчому рівні, діяльність з проведення обстежень та паспортизації існуючих будівель і споруд з метою забезпечення їх надійності і безпечної експлуатації ... не має відношення до створення об’єктів архітектури..." Це не моя вигадка. Так вирішило Держпідприємництво в Рішенні №24 від 26.02.14 - www.dkrp.gov.ua/info/3127 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
consultant Опубліковано: 10 вересня 2014 Поділитись Опубліковано: 10 вересня 2014 Мінрегіон анонсує зміни до нормативно-правових актів про саморегулівні організації, про Атестаційну архітектурно-будівельну комісію, про "Порядок делегування повноважень саморегулівним організаціям у сфері архітектурної діяльності" - (ссылка устарела) Нагадаю, 13.05.2014 був затверджений порядок реєстрації СРО. Я ще не бачив жодної зареєстрованої СРО, а порядок вже міняють. Виявляється, "...сьогодні відсутня правова регламентація механізму делегування повноважень, передбачених законом". Та невже? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
consultant Опубліковано: 11 вересня 2014 Поділитись Опубліковано: 11 вересня 2014 (змінено) Мінрегіон анонсує зміни до нормативно-правових актів про саморегулівні організації, про Атестаційну архітектурно-будівельну комісію, про "Порядок делегування повноважень саморегулівним організаціям у сфері архітектурної діяльності" - (ссылка устарела) ... Вже є проект наказу Мінрегіону "Про затвердження Порядку делегування повноважень саморегулівним організаціям у сфері архітектурної діяльності" - (ссылка устарела) Деякі цитати: "Цей Порядок визначає процедуру делегування Міністерством ... саморегулівним організаціям у сфері архітектурної діяльності ... повноважень, визначених законом, зокрема щодо проведення професійної атестації виконавців робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури" Закон "Про архітектурну діяльність" у статті 17 уповноважує Мінрегіон на передачу повноважень щодо профатестації на користь СРО. В принципі, цей проект наказу Мінрегіон написав сам для себе. Але причина появи цього цікавого документу - в неузгодженості наших законів. Останнім часом було прийнято безліч законів, які перекреслили частину положень будівельних законів. Наприклад, беззаперечний факт - стаття 41 закону "Про регулювання містобудівної діяльності" вже кастрована змінами до закону "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності". Якщо ви ще читаєте "2. Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку ( 553-2011-п ), встановленому Кабінетом Міністрів України", то не вірте своїм очам. Аналогічно, закон "Про адміністративні послуги" визначив, що адміністративна послуга (а профатестація - це єдина адмінпослуга Мінрегіону) може надаватися тільки органом влади. СРО не має права називатися суб'єктом надання адмінпослуг. З цього приводу я запитував Мінрегіон і знаєте, що відповіли? - ...СРО не є суб'єктом надання адміністративної послуги. Потім напружили мозок і додали: - ...у разі делегування СРО повноважень проводити професійну атестацію своїх членів, така професійна атестація не відноситься до адміністративних послуг, а отже положення Закону України "Про адміністративні послуги" на неї не розповсюджується. Повний абзац. Тобто, члени отримують сертифікат у СРО, а хто не член - то в Мінрегіоні. То це будуть різні сертифікати за набуттям прав? Нагадаю, що таке адмінпослуга (ст.1 закону "Про адміністративні послуги"): "1) адміністративна послуга - результат здійснення владних повноважень суб’єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків такої особи відповідно до закону;" А які права дає сертифікат, виданий в СРО? Оце і є головна причина появи проекту наказу Мінрегіона. Логіка залізна. Записати в наказі туфту всупереч закону "Про адміністративні послуги", освятити цю фігню в Мінюсті і вивести грошові потоки профатестації з-під контролю держави. Нагадаю, в минулому році за приблизними оцінками оборот послуг через "заінтересовані організації" склав до 100 000 000 грн. Тепер це хочуть робити навіть не криючись. «Кому війна, а кому мати рідна» Змінено 11 вересня 2014 користувачем consultant 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
abelor Опубліковано: 11 вересня 2014 Поділитись Опубліковано: 11 вересня 2014 Резюме: все дела верхушки СРО от архитектуры пристально рассмотреть и направить на проверку в прокуратуру. Интересно, а Гройсман в курсе таких "полномочий" СРО от архитектуры?;) Вже є проект наказу Мінрегіону "Про затвердження Порядку делегування повноважень саморегулівним організаціям у сфері архітектурної діяльності" - (ссылка устарела) Деякі цитати: "Цей Порядок визначає процедуру делегування Міністерством ... саморегулівним організаціям у сфері архітектурної діяльності ... повноважень, визначених законом, зокрема щодо проведення професійної атестації виконавців робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури" Закон "Про архітектурну діяльність" у статті 17 уповноважує Мінрегіон на передачу повноважень щодо профатестації на користь СРО. В принципі, цей проект наказу Мінрегіон написав сам для себе. Але причина появи цього цікавого документу - в неузгодженості наших законів. Останнім часом було прийнято безліч законів, які перекреслили частину положень будівельних законів. Наприклад, беззаперечний факт - стаття 41 закону "Про регулювання містобудівної діяльності" вже кастрована змінами до закону "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності". Якщо ви ще читаєте "2. Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку ( 553-2011-п ), встановленому Кабінетом Міністрів України", то не вірте своїм очам. Аналогічно, закон "Про адміністративні послуги" визначив, що адміністративна послуга (а профатестація - це єдина адмінпослуга Мінрегіону) може надаватися тільки органом влади. СРО не має права називатися суб'єктом надання адмінпослуг. З цього приводу я запитував Мінрегіон і знаєте, що відповіли? - ...СРО не є суб'єктом надання адміністративної послуги. Потім напружили мозок і додали: - ...у разі делегування СРО повноважень проводити професійну атестацію своїх членів, така професійна атестація не відноситься до адміністративних послуг, а отже положення Закону України "Про адміністративні послуги" на неї не розповсюджується. Повний абзац. Тобто, члени отримують сертифікат у СРО, а хто не член - то в Мінрегіоні. То це будуть різні сертифікати за набуттям прав? Нагадаю, що таке адмінпослуга (ст.1 закону "Про адміністративні послуги"): "1) адміністративна послуга - результат здійснення владних повноважень суб’єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків такої особи відповідно до закону;" А які права дає сертифікат, виданий в СРО? Оце і є головна причина появи проекту наказу Мінрегіона. Логіка залізна. Записати в наказі туфту всупереч закону "Про адміністративні послуги", освятити цю фігню в Мінюсті і вивести грошові потоки профатестації з-під контролю держави. Нагадаю, в минулому році за приблизними оцінками оборот послуг через "заінтересовані організації" склав до 100 000 000 грн. Тепер це хочуть робити навіть не криючись. «Кому війна, а кому мати рідна» 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
consultant Опубліковано: 12 вересня 2014 Поділитись Опубліковано: 12 вересня 2014 Чому СРО ніколи не зможуть отримати бодай частину владних повноважень? Оскільки СРО – це об’єднання добровільне, то її стандарти не можуть бути обов’язковими для тих, хто не став її членом. Та навіть для членів після 03.01.2015 стандарти СРО будуть добровільними (ст.16, п.2 закону «Про стандартизацію»). Основна реальна функція СРО - це професійна атестація своїх членів. Оскільки кваліфікаційний сертифікат надає право виконання окремих видів робіт без всяких ліцензій, то це суперечить конституційному принципу здійснення влади в Україні. Якщо в Конституції України написано, що «держава здійснює контроль за якістю і безпечністю продукції та усіх видів послуг і робіт» (ст.42), то очевидно, що це не може робити будь-яке об’єднання приватного права. Це має бути тільки юридична особа публічного права. «Quod licet Jovi non licet bovi». У вільному перекладі: «Що попові можна, то дякові зась!». Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
consultant Опубліковано: 14 вересня 2014 Поділитись Опубліковано: 14 вересня 2014 По матеріалам: - archiforum.org.ua/viewtopic.php?pid=7029#p7029 Я надсилаю в Мінрегіон пропозицію зі своєю точкою зору на саморегулівні організації. Пропоную також всім учасникам форуму надіслати в Мінрегіон свої власні пропозиції. Буду тільки вдячний за використання моїх пропозицій. Це той випадок, коли масовість тільки на користь. Щоб потім не протестувати проти доконаного факту втрати власних прав.Публічне право - обговорення.doc Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
consultant Опубліковано: 29 вересня 2014 Поділитись Опубліковано: 29 вересня 2014 ...Я надсилаю в Мінрегіон пропозицію зі своєю точкою зору на саморегулівні організації. .... Отримав радісну відповідь із Мінрегіону (у вкладенні). Нарешті, щур сам себе загнав у кут! Логіка залізна: визначення статусу юридичної особи публічного права для СРО виходить за межі компетенції Мінрегіона, а надання такого статусу громадським організаціям суперечить Цивільному кодексу. Звертаю увагу - це сказав не я, а Мінрегіон. Тобто, ніколи свіжопризначені СРО не будуть мати тих прав, які були раніше намальовані Мінрегіоном: - Не може Мінрегіон командувати СРО - громадськими організаціями. - Не може бути однієї СРО на кожен "напрям" діяльності. - Неможлива передача будь-яких владних повноважень від Мінрегіона для СРО - громадських організацій. Що і потрібно було довести.Мінрегіон про СРО.zip Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
consultant Опубліковано: 18 жовтня 2014 Поділитись Опубліковано: 18 жовтня 2014 "Відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію." Сакральна фраза. Класифікатор професій ДК 003:2010 визначає професійні назви робіт. Які коди робіт для професійної атестації? Я, наприклад, знаю код професії 2141.2 Архітектори та планувальники міст: - www.dk003.com/?code=2141.2&list=2141.2#2141.2 код виду робіт ЗКППТР 20196 – Архітектор; – Архітектор з реставрації пам'яток архітектури та містобудування; – Інженер-проектувальник (планування міст). Які коди інших видів робіт, "пов'язаних із створенням об'єктів архітектури", які за останні роки обтяжені кваліфікаційними сертифікатами? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
consultant Опубліковано: 5 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 5 листопада 2014 Народ! Виправте мене, якщо я помиляюсь. На сайті Мінрегіону висить проект ДСТУ Б В.2.6-ХХХ:201Х "Оцінка технічного стану будівельних сталевих конструкцій, що експлуатуються". - (ссылка устарела) Серед розробників - люди, яких я особисто дуже поважаю: А.Перельмутер, д.т.н.; С.Пічугін, д.т.н. Я навмисно не перелічую всіх інших, в тому числі наукового керівника. Тому, що саме від наукових праць цих розумних людей я отримав свого часу неоціненну допомогу в практичній діяльності. Тим більшим було моє здивування після детального ознайомлення із цим проектом ДСТУ. Я не буду озвучувати всі мої претензії до цього документу. Це не для нормальних людей. Єдине питання: чи може Мінрегіон після 04.07.2014 затверджувати своїми наказами ДСТУ? Відповідальному виконавцю я відправив наступного листа: "Холькін Володимир Васильович, тел.: (044) 543-49-45, e-mail: ontk@urdisc.com.ua Проект ДСТУ Б В.2.6-ХХХ:201Х "Оцінка технічного стану будівельних сталевих конструкцій, що експлуатуються" (ссылка устарела) Дивним чином проект стандарту має замінити норми ДБН 362-92. Згідно із законом Про будівельні норми : державні будівельні норми - нормативний акт, затверджений центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері будівництва; А згідно із законом Про стандартизацію : стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері. національний стандарт - стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів; Тобто, ні державні будівельні норми, ні стандарти не можуть бути нормативно-правовими актами, які містять нові норми права, або змінюють чинні норми права. Візьмемо першу фразу проекту стандарту: «Цей стандарт встановлює загальні правила оцінки технічного стану будівельних сталевих конструкцій, що експлуатуються» Хто дав право Мінрегіону встановлювати якісь правила, якщо стаття 39-2 закону Про регулювання містобудівної діяльності тільки дає право Кабміну встановлювати порядок проведення обстеження об’єктів будівництва? Іншої норми права не існує, Кабмін порядок не встановив. Можливо, цим порядком, цілком імовірно, що зобов’яжуть Мінрегіон розробити ці правила. Це називається: «Не лізь поперед батька в пекло». А яке відношення має Мінрегіон до нових національних стандартів? Читайте уважно новий закон Про стандартизацію. «Національний стандарт» (або ДСТУ) не може бути прийнятий Мінрегіоном після 04.07.2014 (Розділ VI, п.1). " Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
consultant Опубліковано: 10 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 10 листопада 2014 (ссылка устарела) "...серед пропонованих Мінрегіоном змін – ...скасування плати за проведення сертифікації фахівців..." Для того, щоб всі зрозуміли: за 2013 рік це було 10 млн. грн. У 2013 році ці гроші отримав на власний рахунок Мінрегіон. Після мого листа, із 14.01.2014 ці гроші стали зараховувати в київський бюджет. Тепер туди отримають дулю від Мінрегіону. А ще в 2013 році 100 млн.грн. було отримано "заінтересованими організаціями" - за підготовку до атестації. Цю "священну корову" ніхто не чіпає. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Концепт Опубліковано: 19 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 19 листопада 2014 Додаток до рішення обласної ради Тимчасове положення про порядок обліку об’єктів нерухомого майна та зелених насаджень Загальні положення Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні” до повноважень органів місцевого самоврядування віднесено питання обліку відповідно до закону об’єктів нерухомого майна незалежно від форм власності. Тимчасове положення „Про порядок обліку об’єктів нерухомого майна та зелених насаджень” розроблено з урахуванням Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року № 127 (зі змінами та доповненнями) та інструкції з інвентаризації зелених насаджень у населених пунктах України, затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 грудня 2001 року № 226. З 01 січня 2013 року у країні запроваджено єдину державну систему реєстрації прав на нерухоме майно та їх обмежень. Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 28 грудня 2012 року № 658 внесено зміни до Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року № 127. Зазначеним наказом суттєво змінено існуючу систему технічної інвентаризації та передбачено, що технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна повинна проводитись суб’єктами господарювання, у складі яких працює один або більше відповідальних виконавців окремих видів робіт, пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, що пройшли професійну атестацію в Мінрегіоні України та отримали кваліфікаційний сертифікат. Разом з тим, комунальні підприємства бюро технічної інвентаризації (далі – БТІ) забезпечують надання безкоштовної інформації, яка міститься в інвентаризаційних справах правоохоронним та іншим компетентним органам. Повнота й оперативність надання цієї інформації є складовою частиною функціонування згаданих органів. Відповідні інвентаризаційні справи зберігаються впродовж багатьох десятиліть, обліковуються на балансах у БТІ, що належать до спільної власності територіальних громад, сіл, селищ, міст Дніпропетровської області. Однак за відсутності єдиного порядку накопичення інформації в одній інвентаризаційній справі на теперішній час зазначені підприємства не мають змоги надавати належну інформацію щодо об’єктів нерухомого майна. Тимчасове положення „Про порядок обліку об’єктів нерухомого майна та зелених насаджень” (далі – Тимчасове положення), розроблено з метою систематизації і отримання достовірної інформації щодо об’єктів нерухомого майна у Дніпропетровській області, зменшення кількості порушень на ринку нерухомого майна, забезпечення оперативного надання інформації у повному обсязі правоохоронним та іншим компетентним органам єдиного підходу до проведення інвентаризації об’єктів нерухомого майна та на її підставі підготовки відповідних документів. Сфера застосування Тимчасового положення Тимчасове положення визначає: порядок проведення обліку об’єктів нерухомого майна та зелених насаджень незалежно від форми власності; порядок внесення змін у облікові дані щодо об’єктів самочинного будівництва, перепланування (переобладнання); порядок надання інформації щодо обліку об’єктів нерухомого майна та зелених насаджень БТІ, які розташовані на території Дніпропетровської області. Проведення обліку за цим порядком на території Дніпропетровської області є обов’язковим. Тимчасове положення діє до врегулювання порядку ведення обліку об’єктів нерухомого майна та зелених насаджень на законодавчому рівні. Визначення термінів Облік об’єктів нерухомого майна та зелених насаджень – це процес накопичення, зберігання на постійній основі, узагальнення та опрацювання відповідної інформації щодо об’єктів нерухомого майна та зелених насаджень; технічна інвентаризація – це комплекс робіт з метою визначення складу, фактичної площі, об’єму об’єктів нерухомого майна, одержання достовірних даних щодо кількісних і якісних характеристик зелених насаджень, з виготовлення відповідних документів; матеріали технічної інвентаризації – документи виготовлені під час проведення технічної інвентаризації; інвентаризаційна справа – сукупність згрупованих матеріалів технічної інвентаризації; технічний паспорт – документ, що складається на основі матеріалів технічної інвентаризації і містить основні відомості про об’єкт нерухомого майна (місцезнаходження, склад, технічні характеристики, план та опис об’єкта) та зелені насадження (загальна площа, зайнята об’єктами зеленого господарства, кількість за видами насаджень, породами, віком тощо; суб’єкти господарювання – суб’єкти, що здійснюють технічну інвентаризацію об’єктів нерухомого майна та зелених насаджень. Інші терміни, що застосовуються в Тимчасовому положенні й не визначаються ним, використовуються у значенні, встановленому законами та іншими нормативними актами України. Мета обліку об’єктів нерухомого майна та зелених насаджень Облік об’єктів нерухомого майна та зелених насаджень здійснюється з метою: захисту прав та інтересів їх власників (балансоутримувачів, забудовників); ефективного управління господарським комплексом, об’єктами житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, транспорту, зв’язку та інших об’єктів нерухомого майна, що перебувають у власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації; здійснення контролю за використанням і збереженням житлового фонду об’єктів нерухомого майна і зелених насаджень; здійснення контролю за належним утриманням, технічним станом, експлуатацією та використанням будинків, будівель, споруд, інженерних мереж, інших об’єктів нерухомого майна всіх форм власності та зелених насаджень; інформаційного забезпечення органів державної влади та місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб відповідно до вимог чинного законодавства України; перевірка облікових даних щодо наявності або припинення існування об’єкта, а також створення (будівництва), переобладнання (реконструкції), знищення (зносу) об’єктів нерухомого майна. Об’єкти, що підлягають обліку Обліку підлягають будинки, будівлі, приміщення, споруди всіх видів та їх комплекси, інженерні мережі, елементи благоустрою, захисні споруди цивільного захисту й цивільної оборони, мости, штучні споруди та зелені насадження. Крім того, обліку підлягають об’єкти нерухомого майна, інженерної інфраструктури територіальних громад, що не завершені будівництвом, самовільно збудовані, безхазяйні та об’єкти у стадії руйнування. У випадку, коли об’єкт розташовано на території декількох територіальних громад, облік проводиться тим бюро технічної інвентаризації, на території якого розташовані основні будівлі і споруди. Органи обліку об’єктів Організацію та забезпечення обліку об’єктів нерухомого майна та зелених насаджень, розташованих на території Дніпропетровської області, здійснюють комунальні підприємства бюро технічної інвентаризації, у відповідних зонах обслуговування (додаток 1 до додатка до рішення обласної ради). Порядок проведення обліку Суб’єкт господарювання, який виготовив технічний паспорт, перед видачею його замовнику з метою взяття цього об’єкта нерухомого майна або зелених насаджень на облік звертається із замовленням до БТІ, якому доручено вести цей облік у зоні його обслуговування. Для взяття на облік до БТІ за місцезнаходженням такого об’єкта подається відповідна заява за формою, визначеною в додатку 2 до додатка до рішення обласної ради. Для проведення обліку надається технічний паспорт для проставляння на вільному від записів місці кожного аркуша штампів такого змісту. ВЗЯТО НА ОБЛІК за реєстраційним № ____ __________ ___________________________________ (підпис) (прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи БТІ) „_____” ______________ 20___ року М.п. Крім того, замовником додатково надаються належним чином засвідчені копії технічного паспорта та матеріалів технічної інвентаризації на підставі яких складено відповідний технічний паспорт для залучення до матеріалів інвентаризаційної справи БТІ. Після відкриття замовлення та оплати за послуги, надані матеріали інвентаризації камерально перевіряються на відповідність чинному законодавству та нормативній документації з питань інвентаризації об’єктів нерухомого майна та зелених насаджень, зокрема на: відповідність інформації, що зафіксована в абрисі та (або) ескізі, складеним планам земельної ділянки (ситуаційним планам), по поверховим планам та експлікаціям; відповідність інформації з виходом (у разі необхідності) на об’єкт нерухомого майна; відповідність проставлених штампів вимогам Інструкції та матеріалам інвентаризаційної справи БТІ на об’єкт нерухомого майна. За результатами розгляду поданих документів БТІ проводить облік та видає замовнику технічний паспорт з проставленими штампами вищезазначеного зразка й відповідне повідомлення про проведення обліку за формою, визначеною в додатку 3 до додатка до рішення обласної ради, або обґрунтовано відмовляє в його проведенні. Наявність самочинного будівництва (переобладнання) не є перешкодою для проведення обліку об’єктів нерухомого майна. Одночасно з проведенням обліку об’єктів нерухомого майна, на підставі наданих матеріалів технічної інвентаризації, БТІ вносить до інвентаризаційних документів відповідні зміни. Накопичення та зберігання інформації щодо обліку об’єктів ведеться бюро технічної інвентаризації на електронних носіях за такими параметрами: тип об’єкта нерухомого майна; опис об’єкта нерухомого майна/зелених насаджень; адреса об’єкта нерухомого майна/зелених насаджень; власник (балансоутримувач, забудовник) об’єкта нерухомого майна/зелених насаджень; найменування суб’єкта господарювання, який проводив технічну інвентаризацію; дата проведення технічної інвентаризації об’єкта нерухомого майна/зелених насаджень; замовник робіт із проведення обліку; дата проведення обліку; реєстраційний та архівний номер об’єкта нерухомості/зелених насаджень; відомості про наявність самочинного будівництва (переобладнання) об’єкта нерухомого майна; інформація (документ) про узаконення самочинного будівництва та інші відомості про об’єкт нерухомості, у тому числі для потреб статистичної звітності. Якщо суб’єкт господарювання, яким було проведено технічну інвентаризацію об’єкта нерухомого майна (зелених насаджень), не має можливості звернутися до БТІ для проведення обліку (ліквідований, розташований у іншій місцевості та ін.), облік може проводитися на замовлення іншої заінтересованої особи (власник об’єкта нерухомого майна, його балансоутримувач, забудовник, спадкоємець, правонаступник – для юридичних осіб, орендар). Строк проведення обліку БТІ об’єктів нерухомого майна не може перевищувати семи робочих днів з дня відкриття та оплати відповідного замовлення. У разі вимоги замовника щодо термінового виконання робіт з обліку, термін виконання погоджується за домовленістю сторін. Відповідальність за достовірність та повноту інформації у заяві про проведення обліку та доданих документах несе (-уть) заявник (заявники). Відповідальність за достовірність та повноту інформації у технічних паспортах та матеріалах інвентаризації, що надаються для проведення обліку, несе суб’єкт господарювання. Не приймаються для обліку документи з підчищеннями або дописками, закресленими словами та іншими, не обумовленими в них виправленнями, а також з пошкодженнями, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст. У проведенні обліку (знятті з обліку внаслідок знищення) об’єктів нерухомого майна (зелених насаджень), внесенні змін в облікові дані щодо об’єктів самочинного будівництва, перепланування (переобладнання), може бути відмовлено, якщо: об’єкти нерухомого майна не підлягають обліку відповідно до цього Тимчасового положення; об’єкт нерухомого майна (зелені насадження) розміщений за межами зон обслуговування відповідних БТІ; із заявою про проведення обліку звернулася неналежна особа; подані документи не відповідають вимогам, установленим цим Тимчасовим положенням та чинним законодавством з питань інвентаризації об’єктів нерухомого майна (зелених насаджень); заявником подано ті самі документи, на підставі яких вже проведено облік (знято з обліку внаслідок знищення) або внесені зміни в облікові дані щодо об’єктів самочинного будівництва, перепланування (пере-обладнання); не здійснено оплату за взяття на облік, внесення змін у облікові дані щодо об’єктів самочинного будівництва, перепланування (переобладнання), проведення обліку внаслідок знищення об’єктів нерухомого майна (зелених насаджень) та надання інформації щодо їх обліку. Відмова у проведенні обліку (знятті з обліку внаслідок знищення) або внесенні змін у облікові дані щодо об’єктів самочинного будівництва, перепланування (переобладнання) не позбавляє заявника права повторно звернутися із заявою за умови усунення відповідних перешкод. Відмова у проведенні обліку (знятті з обліку внаслідок знищення) або внесенні змін у облікові дані щодо об’єктів самочинного будівництва, перепланування (переобладнання) з підстав, не передбачених цим Тимчасовим положенням, не допускається. Облік об’єктів нерухомого майна (зелених насаджень), інвентаризація яких була проведена до прийняття Тимчасового положення, та технічний паспорт на такий об’єкт, виданий замовнику, здійснюється шляхом надання до БТІ належним чином засвідчених матеріалів технічної інвентаризації, суб’єктом господарювання, яким виготовлено технічний паспорт, для залучення до матеріалів інвентаризаційної справи. Крім того, замовником надається: відповідна заява за формою, визначеною в додатку 2 до додатка до рішення обласної ради; технічний паспорт; належним чином засвідчені копії технічного паспорта. У такому випадку за результатами проведеного обліку замовнику видається відповідне повідомлення про проведення обліку за формою, визначеною в додатку 3 до додатка до рішення обласної ради. Порядок внесення змін у облікові дані щодо об’єктів самочинного будівництва, перепланування (переобладнання) Організацію робіт із внесення змін у облікові дані щодо об’єктів самочинного будівництва, перепланування (переобладнання) після прийняття таких об’єктів у експлуатацію або узаконення перепланування (переобладнання) із заповненням штампів про самочинне будівництво доручити БТІ, у відповідних зонах обслуговування (додаток 1 до додатка до рішення обласної ради). Строки, за якими БТІ на підставі наданих заявниками документів проводить внесення до технічних паспортів даних про прийняття об’єктів у експлуатацію, або узаконення перепланування (переобладнання) не може перевищувати семи робочих днів з дня відкриття та оплати відповідного замовлення. Документи про прийняття в експлуатацію, узаконення внутрішнього перепланування (переобладнання) об’єктів нерухомого майна (декларації, рішення, позитивні технічні висновки, розпорядження та ін.), що подаються, повинні відповідати чинному законодавству у сфері містобудівної діяльності та іншим нормативним актам органів місцевого самоврядування Дніпропетровської області. Рекомендувати відповідним службам органів місцевого самоврядування, інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Дніпропетровській області надавати до БТІ копії документів про прийняття в експлуатацію, узаконення внутрішнього перепланування (переобладнання) об’єктів нерухомого майна (декларації, рішення, позитивні технічні висновки, розпорядження та ін.). Проведення обліку внаслідок знищення об’єктів нерухомого майна та зелених насаджень Облік унаслідок знищення об’єктів нерухомого майна та зелених насаджень проводиться в порядку та на умовах, що передбачені розділом 7 цього Тимчасового положення. Надання інформації щодо обліку об’єктів нерухомого майна та зелених насаджень Відомості стосовно обліку об’єктів нерухомого майна (зелених насаджень) надаються шляхом надання інформації за відповідними запитами про отримання інформації. Інформація надається згідно з вимогами чинного законодавства України. Плата за взяття на облік об’єктів нерухомого майна та зелених насаджень, внесення змін у облікові дані щодо об’єктів самочинного будівництва, перепланування (переобладнання), проведення обліку внаслідок знищення об’єктів нерухомого майна та надання інформації щодо їх обліку Ураховуючи те, що БТІ є суб’єктами господарювання, діяльність яких здійснюється на підставі госпрозрахунку, надання послуг фізичним та юридичним особам здійснюється на платній основі. Прикінцеві положення Відповідальним особам органів місцевого самоврядування, Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Дніпропетровській області, державним реєстраторам (у тому числі нотаріусам як спеціальним суб’єктам, на яких покладаються функції державного реєстратора прав на нерухоме майно) та іншим підприємствам, установам і організаціям Дніпропетровської області, проведення робіт (надання послуг) яких вимагає надання технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна (зелені насадження), врахувати в роботі вимоги Тимчасового положення. Заступник голови обласної ради по виконавчому апарату – керуюча справами Т. ДАЦЬКО Источник: zovzakona.org/bti-vozvrashhaetsya-oblsovet-vozrozhdaet-kommunalnuyu-kormushku#ixzz3JVDJmQWs Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
consultant Опубліковано: 19 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 19 листопада 2014 ...Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні” до повноважень органів місцевого самоврядування віднесено питання обліку відповідно до закону об’єктів нерухомого майна незалежно від форм власності. Тимчасове положення „Про порядок обліку об’єктів нерухомого майна та зелених насаджень” розроблено з урахуванням Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року № 127 (зі змінами та доповненнями) та інструкції з інвентаризації зелених насаджень у населених пунктах України, затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 грудня 2001 року № 226. ... Источник: zovzakona.org/bti-vozvrashhaetsya-oblsovet-vozrozhdaet-kommunalnuyu-kormushku#ixzz3JVDJmQWs З одної сторони, законність там і близько не стояла. Відповідний законопроект 2371 від 22.02.2013 був прийнятий тільки у першому читанні 05.06.2014. Посилання на інструкцію - взагалі блюзнірство. За інструкцією, інвентаризаційна справа зберігається "в органі державної реєстрації прав за місцезнаходженням такого об'єкта" - п.1.5. Але, з іншої сторони, дебільна інструкція із незаконною вимогою професійної атестації невідомо яких виконавців невідомо яких робіт, ніби-то пов'язаних із створенням об'єктів архітектури і відсутність законодавчого урегулювання нерозривно пов'язаних інвентаризації і реєстрації - це шанс для місцевих органів виставити Мінрегіон у ролі повного ідіота. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
consultant Опубліковано: 25 листопада 2014 Поділитись Опубліковано: 25 листопада 2014 З одної сторони, законність там і близько не стояла. ... Але, з іншої сторони, ... - це шанс для місцевих органів виставити Мінрегіон у ролі повного ідіота. "Воплі скривджених": Звернення до Дніпропетровської обласної ради щодо недопущення прийняття незаконного рішення "Асоціація звертає увагу громадськості та депутатів обласної ради на те, що прийняття запропонованого проекту Положення може привести до порушення ст.ст. 19, 42, 144 Конституції України, оскільки зазначений проект протирічить Конституції України та низці Законів України." Опа! Згадали про Конституцію! Стаття 19 - "...Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України." А де закон "Про технічну інвентаризацію об'єктів нерухомого майна"? Отож, замовкніть навіки, або до прийняття цього закону. "...Навіть поверхневий аналіз Закону України «Про місцеве самоврядування» дає підстави стверджувати, що право обліку об’єктів нерухомого майна Закон делегує не всім органам, а виключно сільським, селищним, міським радам. До повноважень обласних рад, а ні Закон України «Про місцеве самоврядування», а ні інші Закони України повноваження з обліку об’єктів нерухомого майна не відносять. Крім того, здійснення цього повноваження має відбуватися відповідно до спеціального закону, який ще не прийнято, а тому таке повноваження, навіть уповноваженими на це органами місцевого самоврядування, здійснюватися не може." А що, зауваження дуже слушне! "Дніпропетровська обласна рада не має повноважень змінювати порядок технічної інвентаризації і перебирає на себе без достатніх на те підстав повноваження центрального органу виконавчої влади – Мінрегіону України." Виходить, я правий - це шанс для місцевих органів виставити Мінрегіон у ролі повного ідіота. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
consultant Опубліковано: 9 грудня 2014 Поділитись Опубліковано: 9 грудня 2014 Громадські організації у сфері будівництва, містобудування та архітектури створили платформу для обміну ідеями та ініціативами (ссылка устарела) Більшого пустозвонства годі шукати. Відкриваю www.nsau.org/%D0%A4%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%BC - єдиний функціонуючий форум (із 07.02.2013). www.budex.pp.ua/index.php/nas-zapytuiut - ніякого форуму. Тільки відповіді на запитання. Останній запис - про лист Мінрегіона від 14.11.2012 щодо паспортизації будівель. Сьогодні цей допис у стінгазету тільки вводить в оману. forum.vugip.org.ua/ - пуста болванка форуму. Жодного повідомлення. www.gitn.org.ua/ - жодного натяку на форум, чи зворотній зв'язок, чи відповіді на листи. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
consultant Опубліковано: 23 грудня 2014 Поділитись Опубліковано: 23 грудня 2014 apf.org.ua/page/v-minregione-oblaposhili-stroitelej-na-16-mln-grn У Мінрегіоні обдурили будівельників на 16 млн грн "Чиновники Мінрегіону (ссылка устарела) випотрошили з будівельників 16 мільйонів гривень, змушуючи їх проходити обов'язкові курси підвищення кваліфікації при кишеньковій громадській організації. Ще майже мільйон організація отримала з бюджету. Про це заявив Ігор Єгоров, президент громадської організації «Антикорупційний підприємницький фронт», заступник голови Комітету з питань права та (ссылка устарела) контролю (ссылка устарела) (ссылка устарела) при Мінрегіоні." Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз