Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Аттестованные исполнители технической инвентаризации

Sergey30

Рекомендовані повідомлення

 

Я согласен, что по-уму так и должно быть. Но для этого нужен соответствующий текст в приказе. Они процитировали, на основании чего приняли это решение?

Не отвечу, т.к. мы делалли ТОЛЬКО техпаспорт, а всем остальным занимался юрист, вот он и сообщил "приятность".

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не отвечу, т.к. мы делали ТОЛЬКО техпаспорт, а всем остальным занимался юрист, вот он и сообщил "приятность".

 

Они мастаки "понты колотить" - постарайтесь взять письменный отказ. Хоть будет понятна их логика. При желании сможете их даже на деньги выставить.

 

P.S.

Здесь вопрос принципа: либо вы добиваетесь правильного решения в соответствии с приказом Минрегиона № 2 от 08.01.2013, либо соглашаетесь с заведомо любым решением "начальников". Во втором случае Вам придется остаток жизни помалкивать в тряпочку.

 

Напомню:"...та отримали

кваліфікаційний сертифікат відповідно до статті 17 Закону України

"Про архітектурну діяльність" ( (ссылка устарела) ) та постанови Кабінету

Міністрів України від 23 травня 2011 року N 554 ( (ссылка устарела) )

"Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців

окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів

архітектури" (далі - виконавці).""

 

Об инженерах технической инвентаризации в приказе - ни слова.

Змінено користувачем consultant
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В продолжение темы. На сайте budex.pp.ua/index.php/nas-zapytuiut (Всеукраинская общественная организация "Асоціація експертів будівельної галузі") есть исчерпывающее разъяснение, которое я приведу целиком:

 

"Відповідно до статті 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюються Кабінетом Міністрів України. Громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати окремі види робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом. Технічна інвентаризація не є різновидом архітектурного чи інженерно-будівельного проектування, розроблення містобудівної документації чи технічного нагляду за будівництвом, внаслідок чого кваліфікаційний сертифікат, який дає право на виконання перелічених видів робіт права на виконання технічної інвентаризації не дає."

 

Кто-нибудь видит логику: техинвентаризация - это не проектирование и не технадзор, и вообще не имеет отношения к строительству - так на основании чего проводят аттестацию инженеров техинвентаризации? А сертификат эксперта с видом работ "технічне обстеження будівель і споруд" дает право выполнять техинвентаризацию?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а после получения этого сертификата как работать,архив ведь еще у БТИ?

 

Классный вопрос!

 

А у кого должны находиться архивы? Не волнуйтесь, не одни Вы не читали даже инструкцию по инвентаризации. Не читали ее и некоторые БТИ, и даже премьер-министр. Из чего я делаю такой вывод?

 

В инструкции черным по белому написано, что:

 

п.1.4 ..."На підставі матеріалів технічної інвентаризації складаються інвентаризаційні справи (додаток 1) та технічні паспорти (додатки 2 - 8, 18), які скріплюються підписом керівника та печаткою суб'єкта господарювання, а також підписом виконавця робіт із зазначенням серії та номера кваліфікаційного сертифіката та його печаткою."

"1.5. Інвентаризаційна справа формується і ведеться на кожен об'єкт нерухомого майна на весь час його існування та зберігається в органі державної реєстрації прав за місцезнаходженням такого об'єкта...."

 

Казалось бы, не должно быть никаких недоразумений. С 2004 года БТИ осуществляли регистрацию в электронном реестре. С 1 января реестром стал распоряжаться Укрдержреєстр, с 01.01.2012 все БТИ должны были тупо передать на хранение в Укрдержреєстр все инвентаризационные дела. Это теперь государственная собственность. Но не тут-то было!

 

"Деякі бюро технічної інвентаризації не хочуть передавати реєстрові книги, які містять дані про права на нерухомість, Державної реєстраційної служби для внесення їх в єдиний Держреєстр речових прав на нерухомість." - www.rbc.ua/ukr/digests/show/bti-otkazyvaetsya-peredavat-svoi-funktsii-gosreestru-27022013113300

 

А Николай Янович так ласково и интеллигентно рекомендовал местным органам власти:

 

"...передбачити безоплатний доступ до матеріалів технічної інвентаризації, реєстрових книг, а також архівних справ для державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно з метою належного опрацювання ними запитів, що надходять в установленому порядку;

 

створити умови для доступу юридичних та фізичних осіб до матеріалів технічної інвентаризації, реєстрових книг, а також архівних справ у порядку, визначеному органами місцевого самоврядування;

 

вирішити в установленому законодавством порядку питання передачі органам державної реєстрації прав матеріалів технічної інвентаризації, реєстрових книг, а також архівних справ."

 

А все почему? Да ларчик просто открывается - на сегодня нет закона, регламентирующего техническую инвентаризацию. А все эти телодвижения - голимое беззаконие. Даже в президентском варианте видения этого закона, ветируемого неоднократно (w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=45114),

предусматривалась передача Укрдержреєстру только материалов техинвентаризации в электронной форме. Деловодство и хранение архивов обеспечивать должны были субъекты техинвентаризации, а передавать в Укрдержреєстр архивы надо было только в случае прекращения деятельности субъектов техинвентаризации.

 

И этот бардак будет продолжаться до тех пор, пока ВР не примет закон о техинвентаризации.

 

Вопрос принадлежности и места хранения архивов не такой уж и праздный. Представьте, Вам нужно внести изменения в паспорт. Согласно приказу Минюста от 12.12.2011 № 3502/5 - zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1429-11/paran13#n13 -

 

...У разі прийняття рішення державним реєстратором органу державної реєстрації прав один примірник рішення орган державної реєстрації прав видає або надсилає рекомендованим листом заінтересованій особі особисто або уповноваженій нею особі (далі - заявник), а другий державний реєстратор долучає до реєстраційної або облікової справи. У разі прийняття рішення щодо внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації прав та скасування записів Державного реєстру прав нотаріусом як спеціальним суб’єктом, на якого покладаються функції державного реєстратора (далі - нотаріус), один примірник рішення нотаріус видає або надсилає рекомендованим листом заявнику, а другий примірник передає органу державної реєстрації прав за місцем розташування такого нерухомого майна у порядку, встановленому Мін’юстом України, для долучення його до реєстраційної справи.

У разі прийняття нотаріусом рішення щодо відмови у внесенні змін до записів, внесенні записів про скасування державної реєстрації прав та скасуванні записів Державного реєстру прав один примірник рішення нотаріус видає або надсилає рекомендованим листом заявнику, а другий примірник долучає до облікової справи...

 

 

Теперь понятно, в чем причина коллапса процесса регистрации недвижимости?

 

Сначала Минюст предполагал на чужом горбу въехать в рай, оставив у БТИ бумажное делопроизводство, а потом оказалось, что у техинвентаризации должен быть один хозяин. Ну, представьте себе, что произошло бы, если в электронном реестре будет хозяйничать Минюст, а в бумажном - БТИ?

Змінено користувачем consultant
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хтось вже виготовляв технічні паспорти/інвентарні справи за сертифікатом не будучи працівником БТІ?

Які враження?

Які проблеми виникають?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хтось вже виготовляв технічні паспорти/інвентарні справи за сертифікатом не будучи працівником БТІ?

Які враження?

Які проблеми виникають?

Я начинаю работать,по сертификату,но вопрос у меня стоит с архивом,как я понимаю что могу делать только первичную инвентаризацию,а куда архивную копию здавать незнаю еще

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

... вопрос у меня стоит с архивом,как я понимаю что могу делать только первичную инвентаризацию,а куда архивную копию здавать незнаю еще

 

Я также пытаюсь разобраться в "глубине глубин" этой "рехформы" с точки зрения субъекта хозяйствования (неБТИ), осуществляющего техническую инвентаризацию.

 

1. Давайте конкретизируем, что такое "архив"? Я так думаю, что Вы имеете в виду бумажную версию документов, на основании которых Вы составили технический паспорт. По версии Минрегиона - это "інвентаризаційні справи (додаток 1)", которые должны храниться в органе госреестрации (Укрдержреєстр).

 

2. Укрдержреєстр ни сном, ни духом не ведает о такой радости. У них тоже есть папки с бумажками, но это не

"інвентаризаційні", а

"реєстраційні" (по версии ЗУ "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень"), или

"облікові" (по версии Минюста).

 

Ну, скажите, зачем Укрдержреєстру Додаток 1.6 "ЖУРНАЛ внутрішніх обмірів та розрахунків площ приміщень одноквартирного (садибного) житлового будинку"?

 

3. Что и от кого должен получить Укрдержреєстр по результатам первичной технической инвентаризации?- Только от ЗАЯВИТЕЛЯ и только технический паспорт:

 

(ссылка устарела)

п.29. Для проведення державної реєстрації права власності на новозбудований чи реконструйований об'єкт нерухомого майна заявник, крім документів, що зазначені у пунктах 27 і 28 цього Порядку, подає органові державної реєстрації прав технічний паспорт на такий об'єкт.

 

4. Вот полный перечень бумаг, которые заявитель тащит в Укрдержреєстр для первичной регистрации:

 

  • заява про державну реєстрацію;
  • копія документу, що посвідчує особу заявника;
  • копія реєстраційного номера облікової картки платника податку згідно з Державним реєстром фізичних осіб – платників податків (крім випадків, коли особа через свої релігійні або інші переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України);
  • документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав;
  • документ про сплату державного мита (крім випадків, коли особа звільнена від сплати державного мита);
  • технічний паспорт на житловий будинок;
  • документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку*;
  • витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (у разі, коли в документі, що посвідчує речове право на земельну ділянку, відсутні відомості про її кадастровий номер);
  • документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації, державним будівельним нормам, стандартам і правилам**;
  • документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси;

drsu.gov.ua/show/9850

 

У нас, как всегда, правая рука без понятия, чем в это время занимается левая.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Повністю з Вами згодна, щодо питання про потрібність в реєстраційному центрі інвентаризаційних справ, працівники там мають юридичну освіту і займаються виключно правовими питаннями! Моя точка зору, як бувшого працівника БТІ, справи повинні бути при міськ чи райрадах, і доступ повинні мати всі сертифіковані техінвентаризатори. Але в нашій країні до цього чи й дійдуть! А зараз створюючи свій субєкт господарювання бачу вихід при поточній інвентаризації виготовляти свою архівну справу, а там буде видно, що буде далі!
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

...Моя точка зору, як бувшого працівника БТІ, справи повинні бути при міськ чи райрадах, і доступ повинні мати всі сертифіковані техінвентаризатори. Але в нашій країні до цього чи й дійдуть! А зараз створюючи свій субєкт господарювання бачу вихід при поточній інвентаризації виготовляти свою архівну справу, а там буде видно, що буде далі!

 

По-перше, іще раз наголошую - не архівна справа, а інвентаризаційна. Це, фактично, чернетки для складення паспорту. Кінцевий результат інвентаризації - це сам паспорт. Органи місцевого самоврядування повинні за своїм законом Про місцеве самоврядування займатися обліком нерухомості (ст.30, б,10). Це можна було б зробити на підставі паспортів. Раніше в законі було "облік та реєстрація". Тепер реєстрацію забрали, а облік залишили.

 

По-друге, на сьогодні законодавчо не визначене поняття "технічна інвентаризація". Раніше (до 11.02.2010) в законі

Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень

було чітке формулювання:

 

"технічна інвентаризація - довідка-характеристика технічного стану об'єктів нерухомого майна, розташованих на земельній ділянці (будівля, споруда, інше), їх належність, склад та оцінка, підготовлені бюро технічної інвентаризації в установленому порядку;"

 

Зараз технічна інвентаризація звелась до малювання технічного паспорту.

 

Мені зовсім незрозумілі "війни" за монопольне право складати техпаспорт. Наприклад: w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=45848

 

"...У Верховній Раді зареєстровано проект Закону «Про внесення змін до статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо обліку та технічної інвентаризації» (№2371). Законопроектом передбачається перевести повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад з обліку відповідно до закону об’єктів нерухомого майна незалежно від форм власності з категорії делегованих до категорії власних (самоврядних), доповнивши їх технічною інвентаризацією як тісно пов’язаним та невід’ємним від обліку технологічним етапом."

 

Люди просто не розуміють, що інвентаризація - це не володіння базою даних. Облік треба від сільських та інших рад із делегованих повноважень забрати. Але як можна надавати сільській раді власні (самоврядні) повноваження "18) облік та технічна інвентаризація відповідно до закону об’єктів нерухомого майна незалежно від форми власності."?

 

Це ж що, у кожному селі тримати власне підприємство, яке буде малювати техпаспорти і вести облік нерухомості села?

 

"Тихо шифером шурша, едет крыша не спеша"

Змінено користувачем consultant
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

По-перше, іще раз наголошую - не архівна справа, а інвентаризаційна.

Архівна молось на увазі для себе копію лишають, хоча теоретично її мабуть потрібно здавати кудись (донедавна весь архів був в БТІ)...

 

Хто вже стикався з цим, і розібрався з ситуацією, дайте знати будьласка)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А зараз створюючи свій субєкт господарювання бачу вихід при поточній інвентаризації виготовляти свою архівну справу, а там буде видно, що буде далі!

а я буду виготовляти свою інветаризаційну справу і буде у нас у кожного на один і той же обєкт по справі ще й до того при проведеній інвентаризації можуть відрізнятись розміри, площа, вартість та фізичний знос, у кожного розуміння що належить до самочинного, якщо один сертифікований інвентаризатор буде ставити самочинне то інший вже не поставить , а особливо при останніх змінах до інструкції №404 та №2 Мінрегіону при різному трактуванні пунктів не належить до самочинного, саме цікаве почнеться при інвентаризації квартир при здачі в експлуатацію, коли квартира буде продаватись власнику де 1 кв м 5000-8000 грн., тоді вже (забудовник свою інвентаризацію замовив а майбутній власник свою у кожного свій техпаспорт) коли в власника різні площі може різниця складати і не багато 0,8 кв м але це не малі гроші і тоді вже два інвентаризатори зустрічаються в суді,

коротше бардак

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Архівна молось на увазі для себе копію лишають, хоча теоретично її мабуть потрібно здавати кудись (донедавна весь архів був в БТІ)...

 

Хто вже стикався з цим, і розібрався з ситуацією, дайте знати будьласка)

копию техпаспорта сдают госреестратору при оформлении свидетельства на право собственности

так что она может храниться в госреестре

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11. Порядок унесення поточних змін до інвентаризаційних документів

 

У разі виявлення змін щодо складу, технічного стану,

власників будинків тощо, суб'єкти господарювання вносять до

інвентаризаційних документів відповідні виправлення та доповнення.

При наявності змін технічний паспорт замінюється на новий з

позначкою про це в старому технічному паспорті, який залишається у

замовника. { Абзац другий розділу 11 із змінами, внесеними згідно

з Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства

N 167 ( z0479-10 ) від 01.06.2010 }

Матеріал має бути сконцентрований в одній інвентаризаційній

справі (паралельні справи не заводяться).

Усі матеріали мають бути пронумеровані за порядком їх

розміщення в інвентаризаційній справі, унесені до опису (додаток

1.1).

 

як нам, інвентаризаторам не працюючи в БТІ дотриматись даного розділу інструкції??? Як взати чи заводилась справа на обєкт чи ні?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

копию техпаспорта сдают госреестратору при оформлении свидетельства на право собственности

так что она может храниться в госреестре

 

Але ж Мінрегіон нафантазував, що в Укрдержреєстр здається інвентаризаційна справа. Це не техпаспорт (додатки 2-8, 18), а додаток 1 (п.1.5 Інструкції).

 

Хто-небудь підскаже, на якій підставі інспекція може всунути носа до техпаспорта?

 

Передивився в черговий раз Положення і не знайшов там нічого подібного.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мінрегіон видав два накази змін до інструкції №404 потім №2 і це все на протязі трьох місяців, де 2 відміняє частину 404, це все робилося швидко і частково не продумано, а про інвентаризаційні справи ніхто і не думав, наказом змінили інструкцію а ви її виконуйте як хочете, я думаю можуть бути ще зміни, так що не спішіть робити доведеться переробляти
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

...архив ведь еще у БТИ?

 

Рекомендую самое компетентное мнение нового главы Укрдержреєстру:

 

– Мы над этой проблемой бьемся уже три года. Сегодня в стране работает 380 БТИ. Каждое из них подчиняется мэру своего города, и заставить БТИ передать нам в службу все архивы с информацией о регистрации прав на недвижимость не может даже Кабинет министров. Поэтому мы пошли другим путем. Сейчас мы ставим вопрос, а откуда у БТИ возникла уверенность в том, что у них есть право собственности на эти архивы?

 

По ходу информация из Ужгорода, которая имеет все шансы стать тенденцией:

 

- Ужгородська міська рада ліквідувала міське бюро технічної інвентаризації.

Зробили це на сьогоднішній позачерговій сесії міської ради. Архів документів комунального підприємства обіцяють передати на зберігання в архітектурно-планувальне бюро.

Приміщення на Жупанатській, у якому знаходилося БТІ, передано до Департаменту міського господарства.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Уважаемые коллеги, давайте подведем итоги:

Согласно послдней редакции инструкции о порядке проведения техинвентаризации, и несмотря на мнимое "разъяснение" ассоциации экспертов, кто в итоге может проводить техинвентаризацию? Только те у кого в сертификате "інженер з технічної інвентаризації" или также архитекторы и проектировщики?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

... кто в итоге может проводить техинвентаризацию? Только те у кого в сертификате "інженер з технічної інвентаризації" или также архитекторы и проектировщики?

 

Все зависит от того, для чего Вам это надо. Если Вас интересует законная сторона вопроса, то требование любой аттестации для технической инвентаризации незаконно. Ну, нет такого закона! Ссылка в "Инструкции..." на статью 17 закона "Про архітектурну діяльність" и ПКМУ от 23.05.2011 № 554 - чистейшей воды шулерство. Там инженеров техинвентаризации не стояло, как говорят в Одессе.

 

Если же Вас интересует практическая необходимость сегодня выполнять техническую инвентаризацию и Вы не желаете тратить время на дискуссии в инспекции и в Укрдержреєстрі, то сначала уточните их требования на местном уровне. Существующая "Инструкция..." и реальная практика массовой раздачи сертификатов "инженерам технической инвентаризации" ставят под сомнение любое официальное разъяснение.

 

Для иллюстрации приведу вот это сообщение:

 

"...відповідно до законодавства, роботи з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна можуть також виконувати сертифіковані архітектори та інженери-проектувальники. На сьогоднішній день в Україні налічується понад 5,5 тисяч сертифікованих інженерів проектувальників та більше 2 тисяч архітекторів. А для спеціалістів БТІ Мінрегіон організував сертифікацію за прискореною схемою. Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Дмитро Ісаєнко під час наради за участю керівництва окремих Департаментів Мінрегіону та Атестаційної архітектурно-будівельної комісії з питань сертифікації фахівців з інвентаризації нерухомого майна."

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки інженери з технічної інвентаризації

 

Є беззаперечна вимога до однієї із складових технічної інвентаризації - експертна грошова оцінка. Але це необов'язкова робота.

 

Лист Мінрегіону №7/15-4130 від 13.04.2011 :

 

Бюро технічної інвентаризації виконують роботи з технічної інвентаризації та визначення інвентаризаційної вартості відповідно до Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Держбуду від 24.05.01 № 127, зареєстрованим у Мін'юсті 10 липня 2001 за № 582/5773 (із змінами), та власних статутів. Названі роботи не вимагають сертифікації. Комунальні підприємства БТІ виконують роботи з експертної грошової оцінки тільки при наявності сертифіката.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

раз тут много профильных специалистов собралось, спрошу... а какой порядок цен на составление техпаспорта?

 

и второй вопрос: если на участке уже есть старый дом со своим техпаспортом (он будет сноситься), то составление техпаспорта нового дома - это первичная или вторичная инвентаризация?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Уважаемые коллеги, давайте подведем итоги:

...

 

Лучше знающих эту работу людей и не скажешь: "ХЮНДАЙ" технической инвентаризации: к чему привела скандальная "реформа БТИ"?

 

"Под видом новаций и реформаций страну втравили в аферу, за которую расплачиваются граждане, а не авторы этого «шахер-махера»."

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

... а какой порядок цен на составление техпаспорта?

 

и второй вопрос: если на участке уже есть старый дом со своим техпаспортом (он будет сноситься), то составление техпаспорта нового дома - это первичная или вторичная инвентаризация?

 

С ценами лучше выяснить без "испорченного телефона" в том БТИ, которое выдало техпаспорт на старое строение.

 

По поводу нового дома проконсультироваться лучше там же. Если адрес не меняется, то вносятся изменения в план земельного участка и в экспликацию (додаток 2.1), полностью меняются план дома и экспликация помещений (додатки 2.2 и 2.3), вносятся изменения в додаток 2.4. В любом случае, оставить без изменений старое инвентаризационное дело и завести новое не получится.

 

Добавлено через 22 минуты

... самое компетентное мнение нового главы Укрдержреєстру:

 

– Мы над этой проблемой бьемся уже три года. Сегодня в стране работает 380 БТИ. Каждое из них подчиняется мэру своего города, и заставить БТИ передать нам в службу все архивы с информацией о регистрации прав на недвижимость не может даже Кабинет министров. Поэтому мы пошли другим путем. Сейчас мы ставим вопрос, а откуда у БТИ возникла уверенность в том, что у них есть право собственности на эти архивы?

...

 

Со стороны и задним числом мы все умные, и я в том числе. Мне, как простому обывателю, невооруженным глазом видна главная ошибка авторов реформы государственной регистрации недвижимости.

 

Регистрация и техническая инвентаризация - это два сиамских близнеца. Нельзя было насильно разрывать их на два разных закона. Представьте, что получится, если близнецов разрезают друг от друга два хирурга. Один отрезает, чтобы достались и печень и сердце, а другой - что останется. Какова судьба второго близнеца?

 

Вот так и получилось. Государственная регистрация защищена законом, а техинвентаризация после неоднократного ветирования осталась вообще не при делах. А решать проблему нужно в комплексе. Я вижу выход только в законном регламентировании техинвентаризации через изменение закона "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень". Пусть там будет отдельный раздел о технической инвентаризации, пусть сохранятся все полномочия Держреєстра, но чтобы все вопросы взаимодействия государственного органа с субъектами инвентаризации были сосредоточены в одном документе.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...