Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Аттестованные исполнители технической инвентаризации

Sergey30

Рекомендовані повідомлення

У нас в області жодне комунальне районне чи міське БТІ не погоджує тарифи в обласній раді. Чому я повинен?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У нас в області жодне комунальне районне чи міське БТІ не погоджує тарифи в обласній раді. Чому я повинен?

 

раньше біла такая обязанность в П О С Т А Н О В А КМУ від 25 грудня 1996 р. N 1548"Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)", но убрали - у нас ведь цена определяется рынком, базаром и ....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

По материалам - archiforum.org.ua/viewtopic.php?pid=6145#p6145

 

Грядет расширение перечня объектов повышенной опасности. Ориентировочно - с 22.11.2013.

К примеру: все базовые станции мобильной связи, СТО с мойками, речные причалы, капитальный ремонт трамвайных путей...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

По материалам - archiforum.org.ua/viewtopic.php?pid=6145#p6145

 

Грядет расширение перечня объектов повышенной опасности. Ориентировочно - с 22.11.2013.

К примеру: все базовые станции мобильной связи, СТО с мойками, речные причалы, капитальный ремонт трамвайных путей...

 

"Симпатичненький" перечень....работа будет проектировщикам более ответственная (может быть даже "денежная"), экспертизе конечно денюжка, ну и "покращення" экологии....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У нас в області жодне комунальне районне чи міське БТІ не погоджує тарифи в обласній раді. Чому я повинен?

(ссылка устарела)

на сайті знайщла якесь розяснення старе правда від 20.04.2012

Крім того, на сьогоднішній день БТІ, незалежно від форми власності, надають послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомості за тарифами, встановленими Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, відповідно до пункту 12 додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» (далі – Постанова).

Постановою не передбачено, що тарифи на інвентаризацію нерухомого майна встановлюються тільки для суб’єктів господарювання, які перебувають у комунальній власності.

Отже, суб’єкти господарювання, незалежно від форми власності, повинні надавати послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна за тарифами, які затверджені Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями за місцем розташування об’єкта.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

(ссылка устарела)

на сайті знайщла якесь розяснення старе правда від 20.04.2012

 

 

А тепер дочитайте до кінця:

"... 12. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації регулюють (встановлюють):

тарифи на інвентаризацію нерухомого майна, на оформлення прав власності на об'єкти нерухомого майна та реєстрацію таких прав, "

 

Ви і тепер вірите, що це повноваження державних адміністрацій?

 

А тепер дайте дулю тому анонімному роз'ясненню на сайті Мінрегіону:

 

" Розмір та порядок оплати робіт із технічної інвентаризації визначаються у договорі за домовленістю сторін. { Пункт 1.4 розділу 1 доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства N 2 ( z0113-13 ) від 08.01.2013 }" - zakon1.rada.gov.ua/laws/show/z0582-01

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

(ссылка устарела)

на сайті знайщла якесь розяснення старе правда від 20.04.2012

 

 

раньше біла такая обязанность в П О С Т А Н О В А КМУ від 25 грудня 1996 р. N 1548"Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)", но убрали - у нас ведь цена определяется рынком, базаром и ....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1.5. Інвентаризаційна справа формується і ведеться на кожен

об'єкт нерухомого майна на весь час його існування та зберігається

в органі державної реєстрації прав за місцезнаходженням такого

об'єкта.

а цей пункт взагалі не можливо виконати на весь час його існування бо в кожного інвентаризатора тепер своя справа

Хоч десь в якомусь регіоні України орган державної реєстрації приймає інвентаризаційні справи?????

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а цей пункт взагалі не можливо виконати на весь час його існування бо в кожного інвентаризатора тепер своя справа

Хоч десь в якомусь регіоні України орган державної реєстрації приймає інвентаризаційні справи?????

 

А з якого дива Держреєстр, який спрямовується Мінюстом, має виконувати накази Мінрегіону? Якщо у нас верховенство закону, то потрібно цю вимогу записати у закон. У положенні Держреєстру чітко записано, що це центральний орган влади, тому порядок його діяльності може встановлюватися тільки законом. (Конституція України, ст.120).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 4 місяці потому...

В світі нових подій, хочу підняти питання інвентаризаторів ще й на цьому сайті, отож в іншій темці знайшла ссилку про можливі зміни в роботі приватних БТІ,

, можливо хтось розповість більш детально!

А то бачу, що Комунальні БТІ хочуть все під себе підгребсти знову!

 

Можливо потрібно нам (приватним БТІ) також написати своє бачення цього питання, чому це комунальне підприємство обласної ради є місцевим органом влади. Там після 4 хвилини вони говорять, що всі матеріали будуть зберігатися в БТІ. Не знаю, яка ситуація у Вас по регіонах, у мене особисто, моя фірма, та і ряд інших, є взагалі для нашого БТІ як кістка в горлі. І чому це вони мене, людину з 2 вищими освітами, яка має сертифікат, і не один, мають ще перевіряти!!! А про не існуючу забудову, то місцеві БТІ такі справки видають, що на голову стаєш! Тож якщо зараз ми ніяк не відреагуємо, у нас буде так, як з оцінювачами. Знову заберуть роботу!!!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

... можливо хтось розповість більш детально!

А то бачу, що Комунальні БТІ хочуть все під себе підгребсти знову!

 

...!

Цитата:

"... Мы предлагаем оставить право архитекторам проводить техническую инвентаризацию..."

 

Очень хочется ругаться матом, сдерживаюсь из последних сил. Какой закон дал это право? Какой мудак возьмет на себя ответственность за незаконную выдачу сертификатов "техникам технической инвентаризации" и "инженерам технической инвентаризации"?

 

Гройсман! Найди хоть один нормативно-правовой акт с такими "відповідальними виконавцями"!

 

Коммунальная и государственная собственность - только для БТИ. Классный повод для накручивания цен. А вообще-то, у нас все виды собственности равны: "Усі суб'єкти права власності рівні перед законом." - осваивайте материальную часть, "господа", прочитайте сначала Конституцию Украины, а потом вякайте.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

РІШЕННЯ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ РАДИ

18.04.2014 Київ No43

 

НАУКОВО-ТЕХНІЧНА РАДА ВИРІШИЛА:

1. Схвалити з урахуванням наданих зауважень та рекомендувати до прийняття проект

Зміни No 1 ДСТУ Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об'єктів будівництва» ...

 

- (ссылка устарела)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дилетанти чи безголові?

 

Всі мої припущення базуються на головній ідеї, сформульованій у п.1 «Перехідних положень» Конституції України:

«Закони та інші нормативні акти, прийняті до набуття чинності цією Конституцією, є чинними у частині, що не суперечить Конституції України»

 

Проаналізуємо із цієї точки зору проект наказу Мінрегіону "Про затвердження Порядку реєстрації саморегулівних організацій у сфері архітектурної діяльності" - (ссылка устарела)

 

1. «Відповідно до статті 16-1 Закону України «Про архітектурну діяльність» та підпункту 4 пункту 4 Положення про Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, затвердженого Указом Президента України від 31 травня 2011 року № 633 …»

 

Дійсно, стаття 16-1 дає право саморегулівним організаціям набути такий статус «з дня їх реєстрації центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури, і внесення відомостей про них до державного реєстру саморегулівних організацій у сфері архітектурної діяльності». «Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері архітектури, визначає порядок реєстрації таких організацій».

 

Але Положення про Мінрегіон, затверджене Указом Президента України від 31 травня 2011 року № 633 суперечить п. 91 ст.116 Конституції України. На момент оприлюднення проекту наказу 17.01.2014 діяв інший варіант Конституції, де утворення міністерств доручалось Президенту (п.15 статті 106). Буквально, через чотири дні Президент втратив це право згідно із Законом № 742-VII від 21.02.2014.

 

Таким чином, посилання на Положення про Мінрегіон стало неактуальним і нечинним.

 

2. «3. Неприбуткові добровільні об’єднання фізичних та юридичних осіб за відповідним напрямом підприємницької чи професійної діяльності».

 

Загальні правила державної реєстрації юридичних осіб визначені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», нормами Цивільного та Господарського процесуального кодексів України.

Можливість надання статусу «неприбуткової» для установи чи організації визначна в одному законодавчому акті – в статті 157 Податкового кодексу України, у відповідності до якого організація включається державною податковою службою до реєстру неприбуткових установ та організацій.

 

Таким чином, наказ Мінрегіону буде нікчемним по відношенню до діючих законів і кодексів. Крім того, «неприбуткові» не провадять господарську діяльність, за винятком отримання пасивних доходів – про яку підприємницьку діяльність тоді йдеться?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

... НСАУ планує навести порядок у вітчизняному законодавстві та підготувати галузь до праці у європейському просторі. ... - archiforum.org.ua/viewtopic.php?pid=6724#p6724

 

Ідеї гарні. Проте, на сайті поки що інформація тільки починає викладатися - nsau.org/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F/537/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%88%D1%96-%D0%B7%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B8-%D1%81%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B2-%D0%BC.-%D0%9A%D0%B8%D1%94%D0%B2%D0%B0 .

 

Доволі оперативно викладено сам додаток (дублюю у вкладенні).

 

Відразу цитую те, що мені сподобалось найбільше:

"Сертифікація експертів є зайвою. Необхідних експертів у кожному конкретному випадку слід знаходити серед сертифікованих фахівців, які на постійній основі займаються професійною, насамперед, проектною діяльністю".

Я би до цього долучив наукових працівників (ктн, дтн) по відповідним напрямкам експертизи. Також вважаю рудиментом радянщини вислів "на постійній основі". Більшість притомних виконавців є ФОПами, або власниками приватних підприємств, а "постійна основа" передбачає штатного найманця.

 

 

А тепер дискусійне.

Проведення сертифікаційних процедур з професійної атестації архітекторів і інженерів – проектувальників, а також ведення відповідних реєстрів передається громадським професійним організаціям, які набувають статусу самоврядних організацій.

Не "пов'язані із створенням об'єктів архітектури", а тільки архітектори і інженери-проектувальники. Саме така була первісна ідея, яка через зажерливість чиновників була розмита на експертів, вишукування, технічну інвентаризацію... Якщо це буде так, то це справа виключно архітекторів і проектувальників. Якщо народ проголосує за таке саморегулювання, то хай це буде його власний вибір.

 

- посилювати ознаки громадського суспільства за рахунок передачі, делегування частини управлінських, регулятивних та інших функцій саморегулюючим (громадським) професійним організаціям

Будь ласка, отут обережніше. Треба визначитися із термінологією і функціями (саморегулівні чи саморегулюючі). Зараз повна наявність відсутності будь-якого законодавчого забезпечення. Наприклад, професійна атестація вважається адміністративною послугою, а цю функцію органи влади не мають права делегувати будь-яким організаціям.

 

...міністерства повинне виконувати наступні функції, як у центрального органу виконавчої влади:

- ..., стандарти, технічні умови, технічний регламент і т.д.;

Новий закон "Про стандартизацію" не передбачає такої функції для центрального органу влади. Правда, там перехідний період 15 років ... Не всі доживуть. Але треба орієнтуватись на обов'язкові національні стандарти, на які треба зробити посилання хоча би наказами міністерства, а не нинішніми посиланнями в нормах без реєстрації в Мінюсті.

 

До містобудівних робіт відноситься всі розроблення всіх видів містобудівної документації, окрім детального плану території земельної ділянки окремого об’єкту будівництва.

Дану діяльність мають здійснювати сертифіковані спеціалісти (фізичні особи) в складі ліцензованих організацій (юридичних осіб).

Отут вже пахне, мінімум, недоглядом. Порівняйте визначення "містобудування" із ст.1 ЗУ "Про основи містобудування".

Комусь кортить командувати ліцензіями? Так визначте, в кінці кінців, хто головний відповідальний? Сертифікований архітектор чи ліцензована організація?

 

Я, персонально, не бачу нічого поганого у поверненні ліцензій. Але в цьому випадку сертифікати мають стати "похвальною грамотою". Тим більше, коли пропонується "- відсутність будь-яких санкцій до проектантів з боку державних органів".

Принципові.doc

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

На сьогодні дія "...наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України та Державного комітету України по нагляду за охороною праці від 27 листопада 1997 року № 32/288" - зупинена !!!

 

Ніякої паспортизації !!!

 

Уважно читайте рішення Держпідприємництва від 26 лютого 2014 року № 24 - www.dkrp.gov.ua/print/3127

 

"Рішення Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики підлягає виконанню у двомісячний строк з дня прийняття такого рішення" -

(рішення прийнято 26.02.2014)

 

"Виконання цього рішення уповноваженого органу передбачає підготовку проекту акта про втрату чинності регуляторного акта, щодо якого було прийнято рішення" -

(проект акту підготовлено за 1 день до закінчення строку ! - (ссылка устарела))

 

"У разі підготовки проекту акта про втрату чинності регуляторного акта, щодо якого було прийнято відповідне рішення, цей проект подається у встановленому Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» порядку на погодження до уповноваженого органу не пізніш як за п'ять робочих днів до закінчення строку виконання відповідного рішення уповноваженого органу" -

(вимога рішення Держпідприємництва не виконана - навіть проект оприлюднено за 1 день до закінчення строку, а без оприлюднення не можна було подавати на розгляд в Держпідприємництво)

 

"У разі невиконання рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики або не оскарження цього рішення органом виконавчої влади протягом встановленого в цьому Законі строку дія регуляторного акта, щодо якого було прийнято відповідне рішення, зупиняється наступного дня з дня закінчення строку для виконання такого рішення" -

 

і цей день - 27 квітня 2014 року.

 

Із цього моменту будь-яке посилання на наказ 32/288, чи на його "Нормативні документи...", чи на відповідні НПАОПи - н е з а к о н н е !

 

Дякуємо Держпідприємництву ! Дякуємо Міші Бродському, незважаючи на купу неприємностей, які я йому написав!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

За мотивами: archiforum.org.ua/viewtopic.php?pid=6803&login=1

 

(ссылка устарела)

 

Анонс від Мінрегіону про реєстрацію саморегулівних організацій:

 

"... це черговий крок в дерегуляції галузі і боротьби з корупцією..."

 

На сьогодні наказ Мінрегіону від 13.05.2014 № 137 "Про затвердження Порядку реєстрації саморегулівних організацій у сфері архітектурної діяльності" ще не набрав чинності - zakon1.rada.gov.ua/laws/show/z0573-14 . Планується його опублікування в "Офіційному віснику України" № 45 (13.06.2014) - ovu.com.ua/news/1193-normativno-pravovi-akti-yaki-gotuyutsya-do-opublik .

 

Пропоную всім оприлюднити своє відношення до цього наказу. Беру на себе систематизацію всіх зауважень і подачу звернення до Держпідприємництва від свого імені із посиланням на учасників форуму (якщо не буде заперечень проти ідеї обговорення).

 

Прийняття цього наказу пройшло без належного осмислення, в умовах фактичної війни. У тому вигляді, як його прийняли, наказ вводить монополію окремих недержавних структур і кріпосне право в будівництві. В умовах відсутності належного законного врегулювання, наказ містить беззаконні вимоги до саморегулівних організацій. Наказ відверто суперечить законам «Про стандартизацію» і «Про адміністративні послуги».

 

Наївно думати, що цей наказ стосується тільки "сертифікованих баранів", таких, як я. Мета - створити закриті клуби по інтересам і доїти поза межами органів влади. Крайній тут якраз Замовник, який, як завжди, сам буде платити за банкет.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Незабаром полку "атестованих виконавців" побільшає.

 

На заміну азарівському законопроекту 9683 від 12.01.2012 "Про енергетичну ефективність житлових та громадських будівель" Мінрегіоном розроблений законопроект «Про енергетичну ефективність будівель».

 

Це ж треба стільки лапші розвісити! Законопроект і близько не відповідає директиві 2010/31/ЄС «Про енергетичні характеристики будівель». Замість добровільного - примусове, замість одного сертифіката ефективності - два документи, замість європейської акредитації - "самопальні" мінрегіонівські експерти. У вкладенні можна ознайомитися більш детально із моїми пропозиціями Держпідприємництву.

11.07.2014-Обговорення в Держпідприємництво.doc

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 4 тижні потому...
...Ніякої паспортизації !!!

 

Уважно читайте рішення Держпідприємництва від 26 лютого 2014 року № 24 - www.dkrp.gov.ua/print/3127

 

...

 

Скоро закінчиться моя війна за скасування "Документів з оцінки технічного стану, паспортизації, безпечної та надійної експлуатації виробничих будівель і споруд"

 

ovu.com.ua/news/1250-normativno-pravovi-akti-yaki-gotuyutsya-do-opublik

 

Буде опубліковано у № 62 (12.08.2014) Офіційного Вісника України:

 

22. Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Міністерство енергетики та вугільної промисловості України від 14.07.2014 № 193/507

 

"Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України та Державного комітету України по нагляду за охороною праці від 27 листопада 1997 року № 32/288"

 

Зареєстровано в Мінюсті 28.07.2014 № 867/25644

 

Набирає чинності з 01 січня 2015 року.

 

Останній цвях у кришку цієї авантюри Паші Лазаренка забив Міша Бродський рішенням Держпідприємництва від 26.02.2014 No 24 «Про необхідність усунення Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України і Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України порушень принципів державної регуляторної політики згідно з вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

ОВУ, №62: "1722. Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України та Державного комітету України по нагляду за охороною праці від 27 листопада 1997 року № 32/288

МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ НАКАЗ № 193, МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ ТА ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ НАКАЗ № 507"

 

А Мінрегіон пише листи - sop.com.ua/news/minregionom_ukrayini_rozjasneno_pitannja_shhodo_obstezhennja_ta_pasportizatsiyi_budivel_i_sporud/

 

"Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України у листі від 16.06.2014 № 8/18.1-208-14 зазначило, що обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва здійснюється організаціями, у складі яких працюють відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, які пройшли професійну атестацію та мають кваліфікаційний сертифікат експерта за напрямом «технічне обстеження будівель і споруд»."

 

"Внесеними змінами до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабміну від 05.12.2007 № 1396 передбачається, що ліцензуванню підлягають лише будівельні роботи для об’єктів IV і V категорій складності. При цьому роботи з обстеження, оцінки технічного стану та паспортизації ліцензуванню не підлягають."

 

"Мінрегіоном розробляється проект постанови Кабміну «Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва»."

 

Залишимо на совісті Мінрегіону те, що якусь роботу виконують "організації", а не суб'єкти господарювання, або навіть самозайняті особи. Адже сертифікат не має ніякого відношення до організацій чи суб'єктів господарювання. Сертифікат не може бути дозвільним документом для господарської діяльності. Те, що обстеження і паспортизація не ліцензуються, зрозуміло і так. Але те, що це говорить Мінрегіон, свідчить, що не всі про це взнали. Я це теж підтверджую - місяць тому в черговий раз доводилося це розтовкмачувати новому замовнику.

 

Та саме цікаве - останнє.

Проект Постанови КМУ.

Із назви постанови щезла "паспортизація".

Супер! Нагадаю назву статті 39-2 закону "Про регулювання містобудівної діяльності": "Стаття 39-2. Огляд, обстеження та паспортизація об’єктів"

Чи значить це, що паспортизація вмерла назавжди? Подивимося проект постанови.

 

Безкоштовна порада. Вишукування і обстеження будівель - це науково-технічні роботи. Не тицяйте їх у будівельні закони. Не треба намагатися кваліфікаційний сертифікат підіймати вище диплома кандидата наук.

 

Добавлено через 21 минуту

Держгірпромнагляд остаточно відхрестився від обстеження і паспортизації будівель - dt-kt.com/lyst-derzhavnoji-sluzhby-hirnychoho-nahlyadu-ta-promyslovoji-bezpeky-ukrajiny-schodo-bezpechnoji-ta-nadijnoji-ekspluatatsiji-vyrobnychyh-budivel-i-sporud-vid-03-06-2014-r-434104-2-9-1-9614/

 

"Згідно з частиною 5 статті 39 2 Закону контроль за дотриманням порядку проведення обстеження об’єктів та реалізацією заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час їх експлуатації здійснюється інспекціями державного архітектурно-будівельного контролю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів.

 

Отже, питання організації нагляду за технічним станом будівель та споруд, їх паспортизації не відносяться до компетенції Держгірпромнагляду."

 

Процитували один закон і відхрестились. А тепер подумайте про ту дурню, яка написана в законі.

 

- Як може Кабмін порушувати статтю 120 Конституції і встановлювати порядок діяльності для центрального органу влади?

 

- Побудовані будівлі і споруди - це об'єкти нерухомості, а не будівельні об'єкти. Володіють ними фізичні особи і юридичні особи. ФОПи не мають у власності об'єктів нерухомості. Який дурень збирається здійснювати державний контроль не над суб'єктами господарювання, а над фізичними особами? А якщо це не державний контроль, то що це було?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На сьогодні дія "...наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України та Державного комітету України по нагляду за охороною праці від 27 листопада 1997 року № 32/288" - зупинена !!!

...

Дякуємо Держпідприємництву ! Дякуємо Міші Бродському, незважаючи на купу неприємностей, які я йому написав!

 

www.segodnya.ua/politics/pnews/yacenyuk-kabmin-sozdast-gosudarstvennuyu-regulyatornuyu-sluzhbu-dlya-sokrashcheniya-chinovnikov-i-darmoedov-545717.html

 

"Сегодня будет утверждено положение о создании Государственной регуляторной службы Украины. Цель - сокращение бюрократии, сокращение регулирующих служб, чиновников и дармоедов, которые сегодня есть. При этом надо обеспечить успешную работу государственной машины"

 

Поки що - без коментарів. Це не першоджерело.

 

Добавлено через 1 час 6 минут

interfax.com.ua/news/political/219205.html

 

"Кабинет министров Украины на заседании в среду примет решение о полной и тотальной демонополизации рынка оценки для целей налогообложения и начисления других обязательных платежей, заявил премьер-министр Арсений Яценюк."

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

...

interfax.com.ua/news/political/219205.html

 

"Кабинет министров Украины на заседании в среду примет решение о полной и тотальной демонополизации рынка оценки для целей налогообложения и начисления других обязательных платежей, заявил премьер-министр Арсений Яценюк."

 

А от і сама Постанова КМУ від 21.08.2014 № 358 "Про проведення оцінки для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов'язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства"

 

Чекаємо ще "Положення про Державну регуляторну службу". Не встигають переписувати каліграфічним письмом.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

Чекаємо ще "Положення про Державну регуляторну службу". Не встигають переписувати каліграфічним письмом.

 

Знайшов текст "Положення про Державну регуляторну службу України" - (ссылка устарела)

 

А тепер порівняємо слова Прем'єра:

"...У зв’язку з ухваленням рішення про створення Державної регуляторної служби, яка отримає право скасування актів міністерств, які не відповідають законам України і здоровому глузду..." - tyzhden.ua/News/117269

із текстом Положення.

 

Я знайшов таку фразу: "... проводить відповідно до законодавства експертизу регуляторних актів центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органів виконавчої влади, приймає рішення про необхідність усунення виявлених під час експертизи порушень принципів державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності, публікує в установленому порядку повідомлення про зупинення дії регуляторних актів або їх окремих положень,..."

 

На мою думку, "право скасування" і "право публікування" - це "направо в протилежні сторони".

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Знайшов текст "Положення про Державну регуляторну службу України" - (ссылка устарела)

 

...

 

Так, власне, є текст проекту положення і на сайті Мінекономіки: www.me.gov.ua/Documents/Detail?title=ProektPostanoviKa-binetuMinistrivUkrai-niproZatverdzhenniaPolozhenniaProDerzha-vnuReguliatornuSlu-zhbuUkraini

 

Що цікаво - текст було оприлюднено 18.08.2014 - за два дні до засідання Кабміну. Навіщо? Мінрегіон впевнений, що подібні положення - це не регуляторний акт і його не треба оприлюднювати перед прийняттям (див. у вкладенні).

Положення про Мінрегіон-обговорення.doc

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Наше городское БТИ ищет себе работу совсем неконкурентным способом. С помощью областного Управления юстиции застолбили себе работи з поділу, виділу та розрахунку часток власності. Ссылаясь на то, что редакция соответствующей Инструкции осталась неизменной с 2007 года они с облюстом решили, что никто больше не может заниматься этими вопросами. О чем облюст сделал рассылку нотариусам.

 

вот сканер писем

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...