Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

приватизация участка в садовом товариществе в Киев обл.

y0zh

Рекомендовані повідомлення

подскажите перечень документов и правила/последовательности их подачу и куда для того чтобы приватизировать участок.

 

Сколько будет стоить приватизация? Может здесь есть юр. фирмы которые могу предложить свои услуги?

 

Я так понимаю минимум:

 

www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=28703

 

"Итак, для подачи заявления на приватизацию в районный совет требуется:

1 Копия паспорта;

2 Копия идентификационного кода;

3 Справка (свежая) о том, что являешься членом кооператива и с какого года - берется у головы кооператива (работает только на выходных);

4 Копия решения сборов кооператива о выделении участка - берется у головы кооператива (работает только на выходных);

5 Справка о том что земля ранее не приватизировалась, не в аренде, не является объектом залога и т.п. - берется в сель.раде (прием в среду);

6 Копия документа о том, что кооператив имеет собственно землю, которую выделяет - берется у головы (работает по выходным);

7 Копия плана или выкопировка из плана кооператива с указанием на плане выделяемого участка; ! План необходимо кроме того что подписать у головы, еще завизировать в рай архитектуре (приемный день среда до часа дня).

8 Собственно само заявление - образец в рай совете. Заявление лучше подавать в любой день кроме среды (среда приемный по общим вопросам - очереди впечатляют).

Внимание: обязательно проверяйте чтобы на всех выдаваемых бумагах были правильно указаны Ваши ФИО, размер и номер участка, стояли подписи и печати, чтобы резолюции и справки были на украинском языке. Справки желательно свежие, с прошлого года говорят не подходят.

 

P/S 1 Крайне удивляет почему из всех гос учреждений информационные окошки (регистратура) есть только в мед учреждениях и вокзалах. Чтобы выяснить куда идти - необходимо выслушать всякого и ТАКОГО...

2 Удивила гендерность очередей. Соотношение мужчин к женщинам - 1/10 в пользу женщин."

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З 2013 року землями сільськогосподарського призначення за межами населеного пункту розпоряджається Державне Агентство земельних ресурсів.Процедура отримання наказів (дозволів для приватизації) описана в наказі №72 Держземагентства

Перечитайте тему:

www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=120726

Наказ № 72

Методичні рекомендації щодо порядку реалізації головними управліннями Держземагентства в областях, містах Києві та Севастополі, повноважень з передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у власність або користування (на безконкурентних засадах) для всіх потреб

1. Загальні положення

1.1. Ці методичні рекомендації визначають порядок реалізації головними управліннями Держземагентства в областях, містах Києві та Севастополі (далі – територіальні органи), повноваженьз передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у власність або користування (на безконкурентних засадах) для всіх потреб.

1.2. Рішення територіальних органів про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою чи про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки у власність або користування приймається у вигляді наказу (далі – наказ).Наказ приймається по кожній земельній ділянці окремо.

1.3. Наказ територіальних органів видається з урахуванням вимог Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року № 1242.

Заявнику надається завірена належним чином копія наказу.

1.4. Реєстрація наказу здійснюється в єдиному програмному забезеченні з присвоєнням реєстраційного номеру за наступною структурою:

УУ/ХХХХХХХХХХ:ХХ:ХХХ/ХХХХХХХХ, де

УУ – дві українські літери, що визначають приналежність до відповідної області або міста Києва чи Севастополя і містять наступну кодифікацію:

Вінницька область – ВН;

Волинська область – ВЛ;

Дніпропетровська – ДН;

Донецька область – ДЦ;

Житомирська область – ЖТ;

Закарпатська область – ЗК;

Запорізька область – ЗП;

Івано-Франківська область – ІФ;

Київська – КИ;

Кіровоградська область – КР;

Луганська область – ЛГ;

Львівська область ЛВ;

Миколаївська область – МК;

Одеська область – ОД;

Полтавська область – ПЛ;

Рівненська область – РВ;

Сумська область – СМ;

Тернопільська область – ТН;

Харківська область – ХА;

Херсонська область – ХС;

Хмельницька область – ХМ; Черкаська область – ЧК;

Чернівецька область – ЧВ;

Чернігівська область – ЧН;

м. Київ – КВ;

м. Севастополь – СВ.

ХХХХХХХХХХ:ХХ – номер кадастрової зони;

ХХХ – номер кадастрового кварталу;

ХХХХХХХХ – цифри порядкового номеру наказу, які формуються з а допомогою програмного забезпечення.

1.5. Реєстрація наказів здійснюється головними управліннями Держземагентства в областях, містах Києві та Севастополі в окремому журналі реєстрації наказів по розпорядженню землями сілськогосподарського призначення державної власності (далі – журнал).

1.6. Журнал ведеться помісячно у електронному та паперовому вигляді: у паперовому вигляді журнал – складається з аркушів формату А4, які формуються з використанням програмного забезпечення та пронумеровуються, прошнуровуються і скріплюються печатками.

1.7. Для ведення журналу наказом територіального органу призначається відповідальна особа та особа, яка буде заміщувати відповідальну особу у разі її відсутності.

1.8. Записи до журналу вносяться державною мовою. Навпроти кожного запису відповідальна особа ставить свій підпис, який засвідчує правильність зробленого запису. В кінці кожен аркуш засвідчується підписом керівника територіального органу Держземагентства та скріплюється печаткою.

1.9. Відповідальність за достовірність, повноту та актуальність відомостей журналу у паперовому та електронному вигляді, а також за їх збереження покладається на керівника відповідного територіального органу Держземагентства.

1.10. Наказ повинен прийматися у термін, що не перевищує строків встановлених статтями 118 і 123 Земельного кодексу України.

1.11. У разі, якщо проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок, із земель сільськогосподарського призначення державної власності, розроблені на підставі рішень, прийнятих до 01.01.2013 року органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування, які на той час відповідно до повноважень, встановлених статтею 122 Земельного кодексу України, розпоряджалися земельними ділянками, рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності та надання її у власність або користування приймається відповідним територіальним органом.

1.12. У разі якщо рішення про надання у оренду земельних ділянок із земель сільськогосподарського призначення державної власності прийняті органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування до 01.01.2013 року, але відповідні договори оренди не були укладені, їх укладання здійснюється відповідними територіальними органами.

 

2. Прийняття рішення про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою

2.1. При надходженні до територіального органу клопотання громадянина, зацікавленого в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки сільськогосподарського призначення із земель державної власності у межах норм безоплатної приватизації, або клопотання особи, зацікавленої в одержанні у користування земельної ділянки сільськогосподарського призначення із земель державної власності відповідний територіальний орган безпосередньо, в момент звернення, здійснює реєстрацію такого клопотання у відповідності до вимог Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року № 1242, а також вносить відомості про реєстрацію клопотання (дату реєстрації та вхідний номер) до програмного забезпечення.

2.2. Після реєстрації клопотання, відповідний територіальний орган зобов’язаний у строк, що не перевищує двадцяти днів, перевірити:

2.2.1. У разі, якщо земельна ділянка передається у власність у межах норм безоплатної приватизації: - наявність викопіювання з кадастрової карти (плану) або інших графічних матеріалів, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, та документів, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства) частина шоста статті 118 Земельного кодексу України);- відсутність передачі земельної ділянки безоплатно у власність відповідному громадянину по зазначеному виду використання (частина четверта (п’ята) статті 116 Земельного кодексу України);- чи відносяться землі, за рахунок яких планується формування земельної ділянки, до земель сільськогосподарського призначення державної власності (частина четверта статті 122 Земельного кодексу України);- відповідність бажаного місця розташування земельної ділянки схемі землеустрою і техніко-економічним обґрунтуванням використання та охорони земель адміністративно-територіальної одиниці, проектам землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку (частина сьома статті 118 Земельного кодексу України);- відповідність бажаного місця розташування земельної ділянки містобудівній документації (у разі її надання для містобудівних потреб) (частина третя статті 24 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»);- чи не порушуватиме бажане місце розташування земельної ділянки вимог раціональної організації території (шляхом створення черезсмужжя) та компактності землекористування (у разі розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки) (частина друга стаття 29 Земельний кодекс України).

2.2.2. У разі, якщо земельна ділянка передається у користування:- наявність викопіювання з кадастрової карти (плану) або інших графічних матеріалів, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки (у разі розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки) (частина друга статті 123 Земельного кодексу України);- чи відносяться землі, за рахунок яких планується формування земельної ділянки, до земель сільськогосподарського призначення державної власності (частина четверта статті 122 Земельного кодексу України);- чи має право особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки, набувати права постійного користування земельною ділянкою (у разі передачі земельної ділянки у постійне користування) (стаття 92 Земельного кодексу України);- чи підлягає продажу земельна ділянка (право на неї) на конкурентних засадах (земельних торгах) (у разі надання земельної ділянки в оренду) (стаття 134 Земельного кодексу України);- відповідність бажаного місця розташування земельної ділянки схемі землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектам землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку (у разі розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки) (частина третя статті 123 Земельного кодексу України);- відповідність бажаного місця розташування земельної ділянки містобудівній документації (у разі її надання для містобудівних потреб) (частина третя статті 24 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»);- чи не порушуватиме бажане місце розташування земельної ділянки вимог раціональної організації території (шляхом створення черезсмужжя) та компактності землекористування (частина друга статті 29 Земельного кодексу України);- наявність нормативної грошової оцінки земель.

2.3. Для отримання додаткової інформації, необхідної для перевірки вимог, зазначених у пункті 2.2 цих Методичних рекомендацій, територіальні органи можуть звертатися до відповідних управлінь (відділів) Держземагентства у районах (містах), міжрайонних, міжміських, міськрайонних управлінь (відділах) Держземагентства.

2.4. У разі дотримання вимог, зазначених у пункті 2.2 цих Методичних рекомендацій, відповідний територіальний орган у строк, що не перевищує п’яти днів, готує за допомогою програмного забезпечення проект наказу про надання дозволу на розроблення відповідної документації із землеустрою.

2.5. Територіальний орган у строк, що не перевищує п’яти днів, після підписання та реєстрації наказу з урахуванням вимог пунктів 1.3. – 1.10. цих Методичних рекомендацій надсилає заявнику лист, до якого додається належним чином завірена копія наказу, у разі, якщо протягом зазначених п’яти днів фізична чи юридична особа не звернулася безпосередньо. У разі наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою необхідної для передачі земельної ділянки в оренду в листі можуть зазначатися також пропозиції щодо істотних та інших умов майбутнього договору.

2.6. При недотриманні однієї із вимог, зазначених у пункті 2.2 цих Методичних рекомендацій, відповідний територіальний орган у строк, що не перевищує п’яти днів інформує заявника про відмову у наданні відповідного дозволу із зазначенням конкретних причин відмови.

3. Здійснення реєстрації земельної ділянки та державної реєстрації права держави

3.1. При надходженні до відповідного територіального органу документації із землеустрою, погодженої у встановленому законодавством порядку, державна реєстрація земельної ділянки здійснюється відповідно до вимог статті 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр».

3.2. Для здійснення реалізації права власності на земельну ділянку сільськогосподарського призначення державної власності територіальним органам необхідно здійснити державну реєстрацію такого права у відповідному органі Укрдержреєстру.

3.3. Для здійснення державної реєстрації права держави на земельну ділянку сільськогосподарського призначення державної власності, державний кадастровий реєстратор, який здійснив реєстрацію земельної ділянки, направляє до відповідного органу Укрдержреєстру заяву про державну реєстрацію прав та інші необхідні документи, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та Порядком ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1141.

4. Прийняття рішення про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки у власність або користування

4.1. При надходженні (після державної реєстрації земельної ділянки та права власності держави на неї) до територіального органу проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) разом із проектом договору оренди земельної ділянки підписаного юридичною або фізичною особою (у разі передачі земельної ділянки в оренду) відповідний територіальний орган зобов’язаний у строк що не перевищує п’яти днів перевірити:- зміст проекту землеустрою на відповідність вимогам статті 50 Закону України «Про землеустрій», статті 186-1 Земельного кодексу України та Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками, затвердженої наказом Держкомзему від 18.05.2010 № 376, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 червня 2010 року за № 391/17686;- зміст технічної документації із землеустрою на відповідність вимогам статті 55 Закону України «Про землеустрій» та Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками, затвердженої наказом Держкомзему від 18.05.2010 № 376, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 червня 2010 року за № 391/17686;- зміст проекту договору оренди земельної ділянки на відповідність вимогам Закону України «Про оренду землі» (у разі передачі земельної ділянки в оренду);- наявність витягу з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель (у разі передачі земельної ділянки у користування).

4.2. У разі відсутності зауважень до матеріалів, зазначених у пункті 4.1. цих Методичних рекомендацій, відповідний територіальний орган у строк, що не перевищує чотирьох днів готує за допомогою програмного забезпечення проект наказу про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки у власність або користування.

4.3. Територіальний орган у строк, що не перевищує п’яти днів, після підписання та реєстрації наказу з урахуванням вимог пунктів 1.3. – 1.10. цих Методичних рекомендацій надсилає заявнику лист, до якого додається належним чином завірена копія наказу, у разі, якщо протягом зазначених п’яти днів фізична чи юридична особа не звернулася безпосередньо.

4.4. У разі передачі земельної ділянки в оренду, територіальний орган здійснює заходи щодо організації підписання договору оренди земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності.

4.5. У разі невідповідності земельному законодавству або наявності зауважень до матеріалів, зазначених у пунктах 4.1. та 2.5 цих Методичних рекомендацій, відповідний територіальний орган протягом п’яти днів інформує заявника про відмову у наданні земельної ділянки із зазначенням конкретних причин відмови.

 

Деталі дізнавайтеся за місцем розташування земельної ділянки!!!!!

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 4 тижні потому...
Присоединяюсь к вопросу. Нужна помощь в приватизации земельного участка для строительства дома. Ситуация такая - начиная с 2006 года идет приватизация нашего участка - так называемые "лышки" после приватизации основного участка. Геодезическая съемка, техдокументация, висновки , погодження - все есть, а решения киевсессии нет до сих пор. Киев, Дарницкий р-н. Можете хоть что-то подсказать - насколько реально сейчас получить гос.акт, что для этого нужно и вообще - хоть какую-то информацию.У меня просто крик души о помощи!
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

насколько реально сейчас получить гос.акт,

Гос. Актов уже нет. Будет "Свідоцтво на право власності"

А по поводу Киева - все решения по земельным участкам заморожены.

Не претендую на истину, но наши партнеры-землеустроители предполагают, что такая ситуация продлится до выборов.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Геодезическая съемка, техдокументация, висновки , погодження - все есть, а решения киевсессии нет до сих пор.

Перечитайте цю тему:www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=122818

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 роки потому...
Занимаюсь приватизацией своего дачного участка в данный момент (2015-2016). И просто и сложно одновременно) Все подробности описала тут:ispletnica.blogspot.com/2016/03/2015-2016.html Надеюсь, кому-то поможет.
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 11 місяців потому...

доброго вечора,

 

хто володіє інформацією, чи змінилась останім часом процедура зевлевідводу, отримання кадастровог номера, приватизаіції ?

 

1. Клопотання в обласний Держгеокадастр (Серпова,3) на право розробки документації

2. Отримання наказу з дозволом на розробку

3. Розробка технічної документації

4. Захист проекту в районому управлінні Держземагентства (в мому випадку в Бородянському)

5. Затвердження проекту в обласному Держгеокадастрі (Серпова,3)

 

Чи можливо щось змінилось з нового року ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...