Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

01.10.2014 Спрощено процедуру введення в експлуатацію архітектурних споруд

S1LENCE

Рекомендовані повідомлення

1 жовтня Кабінет Міністрів України вніс зміни до постанови №461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів», спростивши декларацію про введення в експлуатацію об’єктів, які починали будуватися шляхом подання повідомлення. Таке рішення ухвалене за пропозицією Державної архітектурно-будівельної інспекції України з метою полегшити громадянам оформлення документації про введення в експлуатацію садибних та дачних будівель.

 

Об’єм декларації зменшився від 5-ти до 2-х сторінок, зникла більшість складних таблиць, тепер не потрібно вписувати інформацію про відповідальну особу з технагляду, генпідрядника та генпроектувальника, детальну характеристику споруди, основні її показники тощо.

 

«Оновлена спрощена декларація складається лише з семи пунктів, тоді як раніше їх було 15. Вона містить лише загальнозрозумілі дані. Тому заповнити її зможе будь-яка людина, яка навіть не є фахівцем у будівництві. У зв’язку з цим ми очікуємо суттєвого скорочення кількості відмов у реєстрації декларацій. Тепер ввести садибну чи дачну будівлю в експлуатацію можна буде просто, зручно та швидко», - заявив голова Державної архітектурно-будівельної інспекції Максим Мартинюк.

 

Крім того, будівлі та споруди, які за будівельним паспортом входять до єдиної групи будівельних споруд, можна буде вводити в експлуатацію окремо.

 

Громадяни, які починали будівництво шляхом подання повідомлення, вказуватимуть у Декларації лише наступне:

 

- інформацію про об’єкт;

 

- інформацію про замовника;

 

- дані щодо повідомлення про початок будівельних робіт;

 

- інформацію про поштову/будівельну адресу;

 

- реквізити документу, що посвідчує право власності/користування земельною ділянкою;

 

- характеристику індивідуальних житлових, садових, дачних будинків та нежитлових будівель (за результатами технічної інвентаризації);

 

- інформацію про проведену технічну інвентаризацію об’єкта будівництва.

 

Такі зміни до декларації збережуть час та зусилля громадян і стануть черговим кроком на шляху до втілення нових принципів державного управління.

 

Довідки за телефоном: (044) 291-69-05

  • Лайк 6
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 октября - на сайте Рады постанова 461 без изменений!:flag1:

 

Добавлено через 1 минуту

:rolleyes: мысли сходятся :beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну, это вовсем не "спрощена процедура", а скорее упрощенная форма бланка, в данный момент в "Єдиному центрі адміністративних послуг" используют старый бланк, ну а так... будем надеяться на лучшее )))
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

zakon4.rada.gov.ua/laws/show/512-2014-%D0%BF

Подскажите, как заполнить этот пункт?

 

Кого вызывать, откуда?

 

6. Інформація про проведену технічну інвентаризацію об’єкта будівництва

 

Спасибо.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Подскажите, как заполнить этот пункт?

 

Кого вызывать, откуда?

 

6. Інформація про проведену технічну інвентаризацію об’єкта будівництва

 

Спасибо.

 

Это данные о Вашем техпаспорте. Делают коммерческие или государственные БТИ. Вот тут отвечали по заполнению

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...