lesha4ever Опубліковано: 2 січня 2018 Поділитись Опубліковано: 2 січня 2018 Добрий день Підійшов до моменту монтажу вікон і необхідно розібратись який правильний тип монтажу підійде в конкретно мій варіант. Перечитавши багато цього форуму, прийшов до нижченаведеного варіанту Дано: 1) Будинок з ГБ Д400 – 360мм 2) Перемички над віконним проемом 120мм Моноліт + 60 ЕППС + 120мм моноліт 3) Планується утеплення 50мм мінватою з правильним дихаючим мокрим фасадом. Так як планується утеплення 50мм мінватою, то стіна стає двух-шаровою і якби правильно вважається встановлення віконної рами заподліцо ГБ стіні в лінію примикання мінвати. Але мене турбують такі моменти: а) ця рекомендація загальна коли як правило 100мм утеплювача і точка роси зміщена як раз в віконну раму і утеплювач. А от при 50мм мені здається так робити не варто. Бо при дуже несприятливих умовах (+21С + 55% вологість в будинку і -25С ззовні) точка роси припадає на +5см в глубину ГБ стіни. Такі умови якщо і бувають у нас, то пару ночей за рік взимку, але все таки бувають... б) при такому монтажу верхня частина рами буде в повітрі, адже зверху є тільки 300мм від внутрішньої стіни будинку. І навіть 1-2 місяці відкритої рами мені не подобається. Тобто треба одразу якось захищати цей вузол – що ускладнює монтаж в) відлив буде всього 6 см – це якось мало і не красиво як мені сказали Тому склавши ці фактори вирішив роботи: а) Монтаж +6см в глибину від ззовнішньої частини існуючої ГБ стіни. При такому розкладі верх рами заподліцо з існуючою залізо-бетонною перегородкою. б) Монтаж на виносні пластини. Верх/ліво/право рами – 1см між рамою і проемом для монтажної піни в) Низ рами на теплий підставочний профіль 30-35мм з еппс Варіанти виконання: І) Основний. Встановити вікна і через 1-2 місяці закрити фасадом “а” + “б” + “в” г) всередині монтажну піну захистити герметіком Стіз-Б. Внутрішній ремонт і відкоси дуже не скоро , а лишати відкриту монтажну піну на стільки років не правильно. Також клеїти парозахисну стрічку на раму без подальшого приклеювання і відкосів не логічно – через 2 роки ніщо не залишиться від стрічки і все відклеїться .Її треба одразу відкосами закривати, а це не можливо в моєму випадку. Тому Стіз-Б д) ззовні монтажну піну лишити як є до фасадних робіт (макс планую розрив до 2 місяців), чи вистоїть такий термін піна без захисту? е) через 2 місяці зрізати заподліцо з рамою монтажну піну і закрити шов 50мм плитою мінвати. Фактично 40мм мінвати “налізе” на шов. Місце примикання фасадної штукатурки і віконної рами загерметизувати ззовнішнім герметіком. Шов буде дихати через мінвату і штукатурку, а від вологи повинна сама штукатурка захищати. ж) Верхній/лівий/правий зовнішній відкос буде з штукатурки як і основний фасад. Так нормально? з) відлив буде металевий, посажений на монтажну піну а в кінці закритий ПСУЛ стрічкою – щоб піна не тянула вологу. к) Так як підставочний профіль підняв раму на 30-40мм, то щоб не клеїти всередині пароізолюючих стрічок найпрсотіше зробити такий пиріг підвіконня: 10-20 мм ЕППС на клей + 20мм підвіконня на клей. ЕППС буде виконувати роль паробарєра і утеплювача л) внутрішні відкоси відштукатурити і пофарбувати. Стіз-Б буде виконувати функцію паробарєра між відкосом і монтажною піною. ІІ) встановити вікна з консервацією монтажу, а фасад через два роки ближще до заселення виконати: “а” + “б” + “в” + “г” д) законсервувати ззовнішню монтажну піну – пофарбувавши її в декілька шарів звичайною масляною фарбою – теоретично це повинно захистити від УФ і атмосфери. А потім через пару років зрізати піну за подліцо і продовжти далі як в основному варіанті. Питання: 1) Все вірно. Ніде не помилився з типом і реалізацією монтажу, нічого не упустив? 2) Варіант з консервацію можливий даним способом? 3) Монтажна піна вистоїть 2 місяці без захисту? 4) Монтажна піна вистоїт пару років замазана масляною(мабуть уже і не продають) чи якріловою фарбою? 5) Зовнішні відкоси з штукатурки нормально? (не хочеться метал чи пластик) Заздалегідь дякую і вибачаюсь за простиню тексту.... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ViknaStar Опубліковано: 2 січня 2018 Поділитись Опубліковано: 2 січня 2018 (змінено) 1) У Вашому випадку особливої різниці по проходженню ізотерм немає, тому можете утоплювати на 60 мм, а ось профіль краще вибрати більш широкий, тоді гарантовано червона ізотерма 13 °С (критична для появи плісеневих грибків температура) буде проходити у площі профілю. Розрахунок робив для температур зовні -20°С, усередині +20°С, відносна вологість зовні 80%, всередині 50%. Профілі VEKA Softline 70 та VEKA Softline 82 2) Варіант з консервацією не дуже подобається на рахунок замазання зовнішнього шва масляною фарбою! Дуже багато у мне питань на які немає відповіді «яка характеристика цієї фарби?», «Наскільки вона сумісна з піною? Не буде якоїсь непередбаченої реакції?», «наскільки вона захистить піну від ультрафіолета? Гадаю на всі ці питання Ви на найдете 100% відповіді…. Чому просто незамазати СтізА? 3) Є спеціальні піни ультрофіолетостійки які простоять такий термін 4) дивись п. 2 Змінено 2 січня 2018 користувачем ViknaStar 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lesha4ever Опубліковано: 3 січня 2018 Автор Поділитись Опубліковано: 3 січня 2018 1) У Вашому випадку особливої різниці по проходженню ізотерм немає, тому можете утоплювати на 60 мм, а ось профіль краще вибрати більш широкий, тоді гарантовано червона ізотерма 13 °С (критична для появи плісеневих грибків температура) буде проходити у площі профілю. Розрахунок робив для температур зовні -20°С, усередині +20°С, відносна вологість зовні 80%, всередині 50%. Профілі VEKA Softline 70 та VEKA Softline 82 Профіль як раз і плануюю 70мм 5-ти камерний. Ну навіть дивлячись по графікам, змістити 70 профіль заподліцо з ГБ не варто, ізотерм лінія мабут вийде в внутрішні відкоси. Тому рішення про +60мм мабуть вірне і на ньому зупинюсь 2) Варіант з консервацією не дуже подобається на рахунок замазання зовнішнього шва масляною фарбою! Дуже багато у мне питань на які немає відповіді «яка характеристика цієї фарби?», «Наскільки вона сумісна з піною? Не буде якоїсь непередбаченої реакції?», «наскільки вона захистить піну від ультрафіолета? Гадаю на всі ці питання Ви на найдете 100% відповіді…. Чому просто незамазати СтізА? Та отож, думав подешевше Але якщо консервувати, то мабуть треба Стіз-А. Все одно там більше буде коштувати робота по обмазуванню чим матеріал. А якщо консервувати, то краще не економити. Тоді виходить можна і законсервувати, бо фасад не є головним в цьому сезоні тому по можливості спробую відкласти. 3) Є спеціальні піни ультрофіолетостійки які простоять такий термін 4) дивись п. 2 А в стандартний монтаж яка піна входить як правило і наскільки дороще з УФ стійкою монтажною піною? Навіть якщо робити фасад одразу після вікон, все одно десь буде затримка, поки зроблять фасад. Реально навіть і 2-3 місяці вийде і щоб цей період не нервувати через піну... [ATTACH]596938[/ATTACH][ATTACH]596939[/ATTACH][ATTACH]596940[/ATTACH] Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ViknaStar Опубліковано: 3 січня 2018 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2018 А в стандартний монтаж яка піна входить як правило і наскільки дороще з УФ стійкою монтажною піною? Навіть якщо робити фасад одразу після вікон, все одно десь буде затримка, поки зроблять фасад. Реально навіть і 2-3 місяці вийде і щоб цей період не нервувати через піну... Різні компанії використовують різну піну ми наприклад використовуємо піну Soudal, а іноді використовуємо піну Ceresit WHITETEQ яку виробник декларує як піну з підвищеною стійкістю до впливу сонячного ультрафіолетового випромінювання. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
okna-design Опубліковано: 3 січня 2018 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2018 Добрий день Підійшов до моменту монтажу вікон і необхідно розібратись який правильний тип монтажу підійде в конкретно мій варіант. Перечитавши багато цього форуму, прийшов до нижченаведеного варіанту Дано: 1) Будинок з ГБ Д400 – 360мм 2) Перемички над віконним проемом 120мм Моноліт + 60 ЕППС + 120мм моноліт 3) Планується утеплення 50мм мінватою з правильним дихаючим мокрим фасадом. Так як планується утеплення 50мм мінватою, то стіна стає двух-шаровою і якби правильно вважається встановлення віконної рами заподліцо ГБ стіні в лінію примикання мінвати. Але мене турбують такі моменти: а) ця рекомендація загальна коли як правило 100мм утеплювача і точка роси зміщена як раз в віконну раму і утеплювач. А от при 50мм мені здається так робити не варто. Бо при дуже несприятливих умовах (+21С + 55% вологість в будинку і -25С ззовні) точка роси припадає на +5см в глубину ГБ стіни. Такі умови якщо і бувають у нас, то пару ночей за рік взимку, але все таки бувають... б) при такому монтажу верхня частина рами буде в повітрі, адже зверху є тільки 300мм від внутрішньої стіни будинку. І навіть 1-2 місяці відкритої рами мені не подобається. Тобто треба одразу якось захищати цей вузол – що ускладнює монтаж в) відлив буде всього 6 см – це якось мало і не красиво як мені сказали Тому склавши ці фактори вирішив роботи: а) Монтаж +6см в глибину від ззовнішньої частини існуючої ГБ стіни. При такому розкладі верх рами заподліцо з існуючою залізо-бетонною перегородкою. б) Монтаж на виносні пластини. Верх/ліво/право рами – 1см між рамою і проемом для монтажної піни в) Низ рами на теплий підставочний профіль 30-35мм з еппс Варіанти виконання: І) Основний. Встановити вікна і через 1-2 місяці закрити фасадом “а” + “б” + “в” г) всередині монтажну піну захистити герметіком Стіз-Б. Внутрішній ремонт і відкоси дуже не скоро , а лишати відкриту монтажну піну на стільки років не правильно. Також клеїти парозахисну стрічку на раму без подальшого приклеювання і відкосів не логічно – через 2 роки ніщо не залишиться від стрічки і все відклеїться .Її треба одразу відкосами закривати, а це не можливо в моєму випадку. Тому Стіз-Б д) ззовні монтажну піну лишити як є до фасадних робіт (макс планую розрив до 2 місяців), чи вистоїть такий термін піна без захисту? е) через 2 місяці зрізати заподліцо з рамою монтажну піну і закрити шов 50мм плитою мінвати. Фактично 40мм мінвати “налізе” на шов. Місце примикання фасадної штукатурки і віконної рами загерметизувати ззовнішнім герметіком. Шов буде дихати через мінвату і штукатурку, а від вологи повинна сама штукатурка захищати. ж) Верхній/лівий/правий зовнішній відкос буде з штукатурки як і основний фасад. Так нормально? з) відлив буде металевий, посажений на монтажну піну а в кінці закритий ПСУЛ стрічкою – щоб піна не тянула вологу. к) Так як підставочний профіль підняв раму на 30-40мм, то щоб не клеїти всередині пароізолюючих стрічок найпрсотіше зробити такий пиріг підвіконня: 10-20 мм ЕППС на клей + 20мм підвіконня на клей. ЕППС буде виконувати роль паробарєра і утеплювача л) внутрішні відкоси відштукатурити і пофарбувати. Стіз-Б буде виконувати функцію паробарєра між відкосом і монтажною піною. ІІ) встановити вікна з консервацією монтажу, а фасад через два роки ближще до заселення виконати: “а” + “б” + “в” + “г” д) законсервувати ззовнішню монтажну піну – пофарбувавши її в декілька шарів звичайною масляною фарбою – теоретично це повинно захистити від УФ і атмосфери. А потім через пару років зрізати піну за подліцо і продовжти далі як в основному варіанті. Питання: 1) Все вірно. Ніде не помилився з типом і реалізацією монтажу, нічого не упустив? 2) Варіант з консервацію можливий даним способом? 3) Монтажна піна вистоїть 2 місяці без захисту? 4) Монтажна піна вистоїт пару років замазана масляною(мабуть уже і не продають) чи якріловою фарбою? 5) Зовнішні відкоси з штукатурки нормально? (не хочеться метал чи пластик) Заздалегідь дякую і вибачаюсь за простиню тексту.... Є стрічки, стійкі до ультрафіолету. Є стрічки, які клеються на не підготовлену поверхню. Треба тільки щоб газоблок в пройомі був рівний. Під підвіконня клеїться повнобутілова стрічка. Її ще спробуй потім відклеїти. Стиз дуже привередливий до вологості при використанні. Використовуємо його в дуже рідких випадках. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Яло Опубліковано: 8 січня 2018 Поділитись Опубліковано: 8 січня 2018 Варіанти виконання: І) Основний. Встановити вікна і через 1-2 місяці закрити фасадом “а” + “б” + “в” г) всередині монтажну піну захистити герметіком Стіз-Б. Внутрішній ремонт і відкоси дуже не скоро , а лишати відкриту монтажну піну на стільки років не правильно. Також клеїти парозахисну стрічку на раму без подальшого приклеювання і відкосів не логічно – через 2 роки ніщо не залишиться від стрічки і все відклеїться .Її треба одразу відкосами закривати, а це не можливо в моєму випадку. Тому Стіз-Б д) ззовні монтажну піну лишити як є до фасадних робіт (макс планую розрив до 2 місяців), чи вистоїть такий термін піна без захисту? е) через 2 місяці зрізати заподліцо з рамою монтажну піну і закрити шов 50мм плитою мінвати. Фактично 40мм мінвати “налізе” на шов. Місце примикання фасадної штукатурки і віконної рами загерметизувати ззовнішнім герметіком. Шов буде дихати через мінвату і штукатурку, а від вологи повинна сама штукатурка захищати. ж) Верхній/лівий/правий зовнішній відкос буде з штукатурки як і основний фасад. Так нормально? з) відлив буде металевий, посажений на монтажну піну а в кінці закритий ПСУЛ стрічкою – щоб піна не тянула вологу. к) Так як підставочний профіль підняв раму на 30-40мм, то щоб не клеїти всередині пароізолюючих стрічок найпрсотіше зробити такий пиріг підвіконня: 10-20 мм ЕППС на клей + 20мм підвіконня на клей. ЕППС буде виконувати роль паробарєра і утеплювача л) внутрішні відкоси відштукатурити і пофарбувати. Стіз-Б буде виконувати функцію паробарєра між відкосом і монтажною піною. ІІ) встановити вікна з консервацією монтажу, а фасад через два роки ближще до заселення виконати: “а” + “б” + “в” + “г” д) законсервувати ззовнішню монтажну піну – пофарбувавши її в декілька шарів звичайною масляною фарбою – теоретично це повинно захистити від УФ і атмосфери. А потім через пару років зрізати піну за подліцо і продовжти далі як в основному варіанті. Питання: 1) Все вірно. Ніде не помилився з типом і реалізацією монтажу, нічого не упустив? 2) Варіант з консервацію можливий даним способом? 3) Монтажна піна вистоїть 2 місяці без захисту? 4) Монтажна піна вистоїт пару років замазана масляною(мабуть уже і не продають) чи якріловою фарбою? 5) Зовнішні відкоси з штукатурки нормально? (не хочеться метал чи пластик) Заздалегідь дякую і вибачаюсь за простиню тексту.... Здравствуйте. А почему Вы исключили вариант монтажа на ПУЛ 3Д? Да - этот вариант наиболее дорогостоящий, но он того стоит. ПСУЛ устойчив к УФ, не нужно никакой подготовки проемов. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз