Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Совет по септику

Jacksotnik

Рекомендовані повідомлення

...а людина лінується почитати і знову 100501 раз задає ті ж питання.:pozor:

 

Читати не лінувався - переглянув не тільки цей форум, картинку цю бачив і вивчав, але на мої питання відповідей так і не знайшов.

 

1. Вигрібна яма на картинці вже давно є класикою і має відомі недоліки. Чи з'явились якісь сучасні її удосконалення,зокрема, у напрямку наближення до септика ?

2. Навіщо бетонувати дно першого кільця, якщо воно й так скоро само забетонується жиром? Не в одному місці профі також пояснювали, що герметизація швів між кільцями є фікцією.

3. Яку товщину щебеневої подушки під кільцями давати? Чому тільки під другим кільцем? Щебінь під першим кільцем забезпечив би однакове просідання кілець і набагато б збільшив площу дренажу і понизив його рівень у порівнянні з боковим дренажем у другому кільці. Простіша реалізація до того ж.

4. Навіщо віддаль між кільцями 1 м, чому не кільце до кільця?

5. Що краще 3 резервуари по 2 кільця, чи 2 по 3?

6. І ще багато інших.

Змінено користувачем Тушелюб
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Читати не лінувався - переглянув не тільки цей форум, картинку цю бачив і вивчав, але на мої питання відповідей так і не знайшов.

 

1. Вигрібна яма на картинці вже давно є класикою і має відомі недоліки. Чи з'явились якісь сучасні її удосконалення,зокрема, у напрямку наближення до септика ?

2. Навіщо бетонувати дно першого кільця, якщо воно й так скоро само забетонується жиром? Не в одному місці профі також пояснювали, що герметизація швів між кільцями є фікцією.

3. Яку товщину щебеневої подушки під кільцями давати? Чому тільки під другим кільцем? Щебінь під першим кільцем забезпечив би однакове просідання кілець і набагато б збільшив площу дренажу і понизив його рівень у порівнянні з боковим дренажем у другому кільці. Простіша реалізація до того ж.

4. Навіщо віддаль між кільцями 1 м, чому не кільце до кільця?

5. Що краще 3 резервуари по 2 кільця, чи 2 по 3?

6. І ще багато інших.

Щось не схоже, що ви читали.

1. На моїй картинці і є сучасний септик з двох камер. Тільки першого трійника тре не ставити.

2. Для того, щоб не бути свинею. Якщо всі так будуть міркувати, то наші внуки будуть пити фекалії.

3. Не меньше 60см. Але основний дренаж приходиться не на дно, а на бокові отвори.Тому що другий колодязь і є дренажний.

4. Не 1м а хоча б 3. чим більше, тим краще. Це не дасть у перенасичених грунтах вологою просісти першому колодязю і обламати вихідну руру.

5. Чим більше колодязів, тим чистіше вода на виході.

6. Дренажний колодязь можна робити і з метрових кілець. Там фішка не в радіусі кілець, а у площі розсіювання стічних вод.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На рахунок №5

Об'єм відстійної споруди (без врахування дренажного колодязя) розраховується на 3-5 діб перебування стічної води.

Тобто якщо у вас проживає 5 людей. То з розрахунку 200 л/люд на добу (1 м3 за добу) відстійна споруда має бути об'ємом 3-5 м3. Відстійну споруду краще розділити на 2 або 3 зони. Іншими словами у вас повинно бути 2 або 3 відстійні колодязі (відповідного сумарного об'єму), а вже потім дренажний колодязь.

Також перед дренажем потрібно влаштовувати фільтр - це збільшить срок служби дренажної споруди.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Щось не схоже, що ви читали.

1. На моїй картинці і є сучасний септик з двох камер. Тільки першого трійника тре не ставити.

2. Для того, щоб не бути свинею. Якщо всі так будуть міркувати, то наші внуки будуть пити фекалії.

3. Не меньше 60см. Але основний дренаж приходиться не на дно, а на бокові отвори.Тому що другий колодязь і є дренажний.

4. Не 1м а хоча б 3. чим більше, тим краще. Це не дасть у перенасичених грунтах вологою просісти першому колодязю і обламати вихідну руру.

5. Чим більше колодязів, тим чистіше вода на виході.

6. Дренажний колодязь можна робити і з метрових кілець. Там фішка не в радіусі кілець, а у площі розсіювання стічних вод.

 

1. Інші автори порівнюють цю конструкцію з вигрібною ямою, оскільки процес очищення стоків тут швидше механічний, аніж біологічний, тому по-любе потребуватиме частої відкачки, як у вигрібній ямі.

2. Деякі люди, що багато років займаються септиками, стверджують, що герметизація цементними розчинами швів і дна є окозамилюванням, яке реально мало що дає внаслідок подвижок кілець при їхньорму осіданні в грунті. Тут або дорожезна гідроізоляція, або все просто для самозаспокоєння. Жири все герметизують краще будь-якого цементного дна.

3. Боковий дренаж наближує вихідні води до поверхні грунту. Продовження щебенової подушки в бік першого кільця збільшує площу дренажу у порівнянні з боковим і направляє води в глибину.

4. Логічно. Я вказав дані Вашого септика.

5. Це стосується колодязів однакової висоти. Я ж питав про 3 шт. по 2 м і 2 шт по 3 м.

6. У випадку з боковим розсіюванням зрозуміло.

 

Добавлено через 4 минуты

...відстійна споруда має бути об'ємом 3-5 м3...

 

У моєму випадку: 3.14*0.75*0.75*2.5=4.4 м3. - десь так і є.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. Септик і є спорудою механічної очистки (а не біологічної). Біологічна очистка відбувається в дренажному колодязі (тому його теж потрібно виконувати вірно (встановлення вентиляційної труби, використання крупнішої фракції щебеню і т.д.))

2. Все вірно. З часом все заросте жиром. Але якщо взагалі не робити герметизацію швів, то по преше процес буде довшим, а по друге буде більш посилене розмивання грунту навколо кілець (і як наслідок більше шансів що вони перекосяться/підвинуться і т.д.)

3. Не зрозуміло що ви маєте на увазі.

5. 3шт по 2м краще ніж 2 шт. по 3 м.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. Септик і є спорудою механічної очистки (а не біологічної).

2....буде більш посилене розмивання грунту навколо кілець...

3. Не зрозуміло що ви маєте на увазі.

5. 3шт по 2м краще ніж 2 шт. по 3 м.

 

1. Це, власне, і є головною причиною мого допису. Попри враження, що склалось у naupv, я таки трохи проштудіювава інфи про септики і познаходив там різних спроб удосконалити механічну очистку. І бактерії кидають, і аератори та інші приблуди туди опускають і поля додаткові дренажні радять... Але всі ті спроби якось непрофесійно мені виглядають - просто або бери на віру і все, або, якщо не віриш, то не роби.

2. Це розумію, бо логічно. Втім, наскільки згадані шанси значимі по величині - знову таки справа швидше віри, а не реальних даних.

3. Читав, що в районі септика, внаслідок витоків з нього, земля може підгнивати, стає болотом, ну і, як наслідок, підсилюються аромати. Отож, краще б вміст септика направляти в глибину на фільтрацію, а не до поверхні. Так робить дно кільця і навпаки - боковий дренаж і стики між кільцями. З цього ж приводу і мій 5-й пункт. Глибший септик порівняно з мілкими кільцями відводить відходи глибше. Втім, так мені виглядає, але досвіду ж не маю. Через це і питаюся про все.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. Механічну очистку покращити можна тільки конструктивно (або ж хімією - що не розглядаємо в якості варіанту) - аератори та бактерії її не покращують (вони впливають на біологічну очистку та переробку осаду). Якщо ви читали за септики - то розумієте що септик це відстійник. А покращити роботу відстійника можна:

- максимально збільшивши час перебування стічної води в ньому (використання як можна більшого об'єму)

- максимально збільшити відстань між вхідним та вихідним коллектором (тобто відстань між впуском і випуском має бути максимально можливою)

Ось з цих параметрів і виходьте (якщо є бажання заморочитися то робіть септик прямокутним, а не з кілець)

Плюс додайте на виході перед дренажем фільтр - це ще покращить механічну очистку.

Якщо не хочете брати на віру - в інтернеті є багато спеціалізованої літератури по очистці стічних вод, а якщо знаєте англійську то вперед на сайти США (це напевно одна з самих розвинених країн в плані використання септиків для приватних будинків).

2. Розумієте - ніхто з аквалангом не пірнав в свіжозбудований септик і не дивився на скільки добре працює герметизація швів цементно-піщаним розчином. Думаю що краще з герметизацією ніж без. Плюс не так це дорого цементно-піщаний розчин. Якщо не довіряєте розчину - ставте на піну.

3. Так це може трапитися, але це трапляється дуже рідко і більше стосується дренажного поля в якому дрени находяться близько до поверхні землі. І то це трапиться тільки тоді коли у вас повністю заб'ється дренажне поле і вода перестане всмоктуватися в грунт (тоді будуть насичуватися водою верхні шари грунту). На рахунок септика - дуже маловірогідно, тому що перше кільце у вас буде мінімум 0,5 м. під землею (тобто якщо вода і буде просочуватися через стики - то це вже буде відбуватися на глибині 1,5 м.)

Змінено користувачем Ded_M03ay
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. Це, власне, і є головною причиною мого допису. Попри враження, що склалось у naupv, я таки трохи проштудіювава інфи про септики і познаходив там різних спроб удосконалити механічну очистку. І бактерії кидають, і аератори та інші приблуди туди опускають і поля додаткові дренажні радять... Але всі ті спроби якось непрофесійно мені виглядають - просто або бери на віру і все, або, якщо не віриш, то не роби.

2. Це розумію, бо логічно. Втім, наскільки згадані шанси значимі по величині - знову таки справа швидше віри, а не реальних даних.

3. Читав, що в районі септика, внаслідок витоків з нього, земля може підгнивати, стає болотом, ну і, як наслідок, підсилюються аромати. Отож, краще б вміст септика направляти в глибину на фільтрацію, а не до поверхні. Так робить дно кільця і навпаки - боковий дренаж і стики між кільцями. З цього ж приводу і мій 5-й пункт. Глибший септик порівняно з мілкими кільцями відводить відходи глибше. Втім, так мені виглядає, але досвіду ж не маю. Через це і питаюся про все.

 

Не то штудировали. Попробуйте выбросить из головы и свой септик, и то "инфо, что читали". И изучите внимательно вот это руководство. Очень многое встанет на места. Также насчет септиков и дренажных полей есть ДБН - их не стоит игнорировать.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

... Очень многое встанет на места...

 

Що мають обговорені в статті споруди грунтової очистки стоків до септика з механічною очисткою, який я хочу зробити ? Нема у мене на ділянці стільки місця під такі споруди. Зрештою, можете запропонувати якийсь конкретний варіант?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Що мають обговорені в статті споруди грунтової очистки стоків до септика з механічною очисткою, який я хочу зробити ? Нема у мене на ділянці стільки місця під такі споруди. Зрештою, можете запропонувати якийсь конкретний варіант?

 

"Нет места" - не ответ. Точнее, это такой себе "хохляцкий" (в плохом смысле) ответ типа - нет места, искать не буду, а потому "нафиг надо?" Это первое.

 

Второе, может, перечитаете статью еще раз? "септик з механічною очисткою" и "споруди грунтової очистки стоків" - это одно и тоже. Одно и то же, КАРЛ! :D

 

Конкретно - сделаю то же, что уже 100499 раз делали на этом форуме (и я в том числе) - вам надо считать свой септик как уравнение, где с одной стороны фильтрующая способность вашего грунта (смотрите в статье), а с другой - количество стоков из дома. От фильтрующей способности вы считаете площадь и объем дренажа, от объема стоков считаете емкость камер 1-2-3. Если расположить камеры розеткой, как у меня, они займут ерунду места - примерно столько же, как и авто (у меня вся конструкция под парковкой).

 

Надеюсь, вам поможет.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1... может, перечитаете статью еще раз?...

2... вам надо считать свой септик как уравнение, где с одной стороны фильтрующая способность вашего грунта (смотрите в статье), а с другой - количество стоков из дома. От фильтрующей способности вы считаете площадь и объем дренажа.

3...Если расположить камеры розеткой, как у меня...

4...Надеюсь, вам поможет.

 

1.З готовністю сприйняв Вашу пораду зваживши на те, що від початку робота видалась мені написаною доволі безсистемно і безвідносно обговорюваного тут питання облаштування септиків з бетонних кілець. Тому далі читав недбало і справді пізно ввечері міг щось пропустити у суті справи. Втім, друге читання не надто щось змінило. Від початку пояснення біологічного періоду очистки грунтовими методами нічого спільного з септиками (щонайменше у вигляді бетонних кілець) не має, бо, скажімо, глини всередині септика нема. Отож, йдеться про фільтрацію стоків в грунті поза його межами. Далі теж йдеться про фільтраційні процеси (тривалості від 5-6 місяців до року) за межами септика. Частина наведених даних взагалі мають мало відношення до суті справи. Так, дані про кількість кисню в грунті на різній глибині просто бездумно переписані з якось джерела далекого від даної тематики, оскільки після надходження стічних вод в грунт після замулення картина різко змінюється і ті проценти далі вже нічого не значать. Втім, ближче до кінця автор таки відзначає, що до цього "речь идет о процессах естественной очистки в природной среде, а не в аппаратной установке" - оце Ви і пропустили, вважаючи що стаття про очистку стоків септиками :). Септики тут обговорюються лише як частина загального процесу очистки грунтовими методами. Недурно далі мова йде про фільтручі насипи, поля фільтрації і подібне, які на своїй ділянці розмістити ніяк не можу.

Щось багато букв вже написав, тому 2 і 3 опускаю. За 4 дякую.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

дякую.

 

От про що ви зараз пишете? Хочете щоб ми вас відмовили від будови септика? Будь ласка. :)

Все одно ви його будете будувати, і всі ваші, оці, думки на предмет написання дисертації, не в образу, ну не торкають. Вам тре вирішити (що ви ще не зрозуміли) робити горизонтальний дренаж (у вас нема місця), чи вертикальний, що є одне і теж.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

От про що ви зараз пишете? Хочете щоб ми вас відмовили від будови септика? Будь ласка. :)

Все одно ви його будете будувати, і всі ваші, оці, думки на предмет написання дисертації, не в образу, ну не торкають. Вам тре вирішити (що ви ще не зрозуміли) робити горизонтальний дренаж (у вас нема місця), чи вертикальний, що є одне і теж.

 

Якби були кращі варіанти, я б із задоволенням відмовився :). Але ж ні тих варіантів не бачу, та й 6 півтораметрових кілець з 2-ма кришками вже давно купив - тому для відступу потрібні серйозні аргументи. Але не за відмовою від септика питаюся на форумі. Ваш варіант звісно ж бачив і не раз, бо топік майже весь вичитав і не тільки його. Це мій варіант однозначно. Але він більше для пісків, а у мене опока - з одного боку це закам"яніла глина, а з іншого - дуже тріщиновата. Як вона воду буде пропускати невідомо. Тому і шукаю за якимись модифікаціями такого септика, бо на ніякі горизонтальні дренажі місця реально нема. Думаю у Вашому варіанті подушку щебня зробити єдину як для септика, так і для дренажного колодязя, щоб збільшити площу фільтрації в грунт вдвоє. Крім того, септик і колодязь тоді будуть в однакових умовах опирання і, знову таки в теорії, осідатимуть синхронно. Хтось з практиків мені скаже - ось тут ти не правий через те-то. Я зрозумію і подякую йому. Може ще хтось щось підкаже - час іде і все якось удосконалюється. Але чую здебільшого лише - ти профан, мовчи і роби як кажуть.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

От про що ви зараз пишете? Хочете щоб ми вас відмовили від будови септика? Будь ласка. :)

Все одно ви його будете будувати, і всі ваші, оці, думки на предмет написання дисертації, не в образу, ну не торкають. Вам тре вирішити (що ви ще не зрозуміли) робити горизонтальний дренаж (у вас нема місця), чи вертикальний, що є одне і теж.

 

Да простят меня остальные львовяне, но мне конкретно этот собеседник напомнил такой определенный тип "спесивых западенцiв", которые ну оооочень важно себя подают, однако не имеют желания разобраться даже тогда, когда им рассказываешь очевидное. И по итогу все равно делают по-своему, часто неправильно, и затем попадают в полосу приключений с творением своих рук, переделками, отказами, выбросами говен, заиливанием и тд и тп. Зато важные такие...

 

Человек отказывается вникнуть в связь между почвенной очисткой, конструкцией септика и объемом стоков. Но зато весь такой важно-важный, заменяет готовность вдуматься, уверенностью и львовянской спесью. Да простят меня свободные от этого свойства остальные львовяне.

 

Вы ничего ему не объясните, он все-равно уже сидит с какой-то своей идеей в голове, и сделает по-своему, скорее всего, криво и неправильно. Например, выложит выгреб из шлакоблока, який взяв у кума :D

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вы ничего ему не объясните, он все-равно уже сидит с какой-то своей идеей в голове, и сделает по-своему, скорее всего, криво и неправильно. Например, выложит выгреб из шлакоблока, який взяв у кума :D

Резко, но в точку. Я это понял уже с третьего поста. Стараюсь не влазить в это........... но сегодня что-то попустило. Есть категория сомневающихся во всем людей, они просят совет, но в голове уже свой план есть и его оттуда ничем не вышибить.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якби були кращі варіанти, я б із задоволенням відмовився :). Але ж ні тих варіантів не бачу, та й 6 півтораметрових кілець з 2-ма кришками вже давно купив - тому для відступу потрібні серйозні аргументи. Але не за відмовою від септика питаюся на форумі. Ваш варіант звісно ж бачив і не раз, бо топік майже весь вичитав і не тільки його. Це мій варіант однозначно. Але він більше для пісків, а у мене опока - з одного боку це закам"яніла глина, а з іншого - дуже тріщиновата. Як вона воду буде пропускати невідомо. Тому і шукаю за якимись модифікаціями такого септика, бо на ніякі горизонтальні дренажі місця реально нема. Думаю у Вашому варіанті подушку щебня зробити єдину як для септика, так і для дренажного колодязя, щоб збільшити площу фільтрації в грунт вдвоє. Крім того, септик і колодязь тоді будуть в однакових умовах опирання і, знову таки в теорії, осідатимуть синхронно. Хтось з практиків мені скаже - ось тут ти не правий через те-то. Я зрозумію і подякую йому. Може ще хтось щось підкаже - час іде і все якось удосконалюється. Але чую здебільшого лише - ти профан, мовчи і роби як кажуть.

 

Точная наука ничего по сравнению с интуицией- это нечто такое, что опережает точное знание.:beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Точная наука ничего по сравнению с интуицией- это нечто такое, что опережает точное знание.:beer:

 

Мдяяя... В інших розділах форуму профі дали чимало добрих порад. Дякував їм. Сюди ж краще не ходити :).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Если нужно как правильно, то это платно. Делается проект и по проекту строите.

 

Абсолютно согласен. Оплата за работу - это не только покупка заказчиком для собственных нужд чужих знаний и опыта, но и ответственность исполнителя за качество выполненной работы или предоставленных услуг.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мдяяя... В інших розділах форуму профі дали чимало добрих порад. Дякував їм. Сюди ж краще не ходити :).

Чому? Вам стільки порад дали, а ви все ще не можете вирішити як вам замінити грунт на ділянці, щоб було мах поглинання :lol:

Є вихід з вашої ситуації без дренажного колодязя. Якщо маєте 3,5-4к ойро, у ваші кільця ставиться аеробна очисна споруда з 6-ю степенями очистки стічних вод. На виході воду тишком-нишком можна зливати у найближчий потічок, при цьому не нашкодивши природі.1819476285_.thumb.jpg.b8ec400802e85283184569855544c618.jpg

795026148_.thumb.jpg.71c4b46746266b51da12d9bd76ef0f36.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якби були кращі варіанти, я б із задоволенням відмовився :). Але ж ні тих варіантів не бачу, та й 6 півтораметрових кілець з 2-ма кришками вже давно купив - тому для відступу потрібні серйозні аргументи. Але не за відмовою від септика питаюся на форумі. Ваш варіант звісно ж бачив і не раз, бо топік майже весь вичитав і не тільки його. Це мій варіант однозначно. Але він більше для пісків, а у мене опока - з одного боку це закам"яніла глина, а з іншого - дуже тріщиновата. Як вона воду буде пропускати невідомо. Тому і шукаю за якимись модифікаціями такого септика, бо на ніякі горизонтальні дренажі місця реально нема. Думаю у Вашому варіанті подушку щебня зробити єдину як для септика, так і для дренажного колодязя, щоб збільшити площу фільтрації в грунт вдвоє. Крім того, септик і колодязь тоді будуть в однакових умовах опирання і, знову таки в теорії, осідатимуть синхронно. Хтось з практиків мені скаже - ось тут ти не правий через те-то. Я зрозумію і подякую йому. Може ще хтось щось підкаже - час іде і все якось удосконалюється. Але чую здебільшого лише - ти профан, мовчи і роби як кажуть.

 

Ви досі нічого не зрозуміли. Самом септику як споруді глибоко фіолетово який у вас грунт. Так як септик - це ГЕРМЕТИЧНА споруда, задача котрої ОСВІТЛИТИ воду шляхом відстоювання.Тобто головне це забезпечити необхідний об'єм самого септика. Згідно вимог ДБН це мінімум 3 доби (згідно іншої буд. літератури краще 5 діб). Тобто якщо ваша сім'я використовує 1 м3 за добу то септик має бути 3-5 м3.

Далі на рахунок кількості камер. Септики бувають одно, дво та трьох камерними. Однокамерний будують якщо витрати води меньше 1м3 за добу. Ідеальний варіант це двох камерний - так як він забезпечує більш кращий процес механічної очистки. Об'єми камер беруться в наступному порядку перша 75% від об'єму друга 25% (це згідно норм. і рекомендацій). Але на практиці всі будують 50/50 (тобто перша 50% і друга 50%), так як кільця привозять одного розміру.

Як бачите конструкція септика є досить простою і нічого особливого тут немає, тому вам ніхто і не може нічого більше розказати - так як немає чого розказувати. Тобто часи змінюються - а септик залишається таким як є (я не беру до уваги різні там заводські установки зі складними конструкціями - так як це не можливо відтворити в домашніх умовах без знання в сфері водоочистки). Єдина модифікація септику яка відбулася за останні десятиліття це те, що на вихідному коллекторі почали встановлювати фільтр - для забезпечення ще кращої очистки від зважених речових.

Ви дуже боїтеся просідання кілець - але це вже питання до того хто буде монтувати - якщо у вас будуть грамотні будівельники - нічого не просяде та не перекоситься. Якщо ж ви хочете робити все самі - то так і напишіть і задавайте конкретні питання, а то дуже сумбурною виходить розмова (те саме що обговорювати матеріал стін будинку але не з точки зору теплопровідності, міцності, довговічності і т.д. - а з точки зору того що ваш місцевий майстер вміє будувати тільки дерев'яні будинки) .

А ось дренаж і є тією "вічною проблемою" до котрої потрібно підходити досить відповідально враховуючи грунти, місце розташування на ділянці і т.д. В дренажі відбувається два процеси: біологічна очистка та фільтрація стічних вод в грунт, тому є ряд певних питань на котрі потрібно звертати увагу:

1. Щебінь потрібно використовувати середньої або крупної фракції - так як очистка стічної води відбувається за рахунок біоплівки котра з часом буде наростати на цьому самому щебені (якщо хоч раз відкручували сифон то там бачили слизь - це вона і є). Якщо щебінь буде мілкий, він з часом може так зарости - що не буде пропускати воду.

2. Біоплівка є аеробної - тобто вона потребує кисень. Чим меньше кисню тим вона гірше розвивається, плюс починають розможуватися різні анаеробні групи організмів - котрі в кінці кінців погіршують дренаж (тому в тій статті і були дані про насичення грунту киснем). Так як у вас буде фільтраційний колодязь (а не дренажне поле) то вам треба буде просто встановити на ньому вентиляційну трубу і все. Але головною умовою є те що в будинку повинна бути встановлена фанова труба - інакше біля дрен. колодязя буде постійний запах.

3. Фільтраційний колодязь повинен бути обсипаний щебнем по боках (так як на схемі котру скидував naupv). Так як з часом дно буде забиватися (щось буде виноситися з септику, плюс буде відмирати сама біоплівка) і на всмоктування буде працювати саме бокова частина.

З самого початку ви писали що грунт на глибині 1 м. всмоктує добре (так як тріщінуватий), якщо сумніваєтесь - є звичайний метод, викопуєте ямку (прийдеться на глибині 1 м - щоб дійти до того самого грунту котрий буде вбирати воду), міряєте її (щоб знати площу фільтрації) і виливаєте в неї якийсь відомий об'єм води (наприклад 12л. відро), заміряєте час за котрий вода всмокталася і прикидаєте приблизні фільтрувальні характеристики вашого грунту, відносно цього прикидаєте чи буде достатньо вашого фільтрувального колодязя.

Нарахунок спільної щебеневої подушки - ідея погана. Якщо зробити першу камеру без дна - то щебінь дуже бистро заб'ється і не тільки під септиком, а й під дренажною камерою (так як подушка буде спільна і брудна вода буде поступати туди теж).

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Если в 2 словах, то выходит:

мало стоков - подойдет советский как во 2 сообщении

больше - 2 камерный, но надо будет откачивать 1 камеру? Так?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. Ви досі нічого не зрозуміли...

2. Далі на рахунок кількості камер...

3.Тобто часи змінюються - а септик залишається таким як є...

4. Якщо ж ви хочете робити все самі - то так і напишіть і задавайте конкретні питання...

5. А ось дренаж ...

6. Але головною умовою є те що в будинку повинна бути встановлена фанова труба - інакше біля дрен. колодязя буде постійний запах.

7. ...якщо сумніваєтесь - є звичайний метод...

8.Нарахунок спільної щебеневої подушки - ідея погана. Якщо зробити першу камеру без дна - то щебінь дуже бистро заб'ється і не тільки під септиком, а й під дренажною камерою (так як подушка буде спільна і брудна вода буде поступати туди теж).

 

Признаюся, що дещо ошелешений добрими словами після настільки відвертого ..., ну назвемо це відношенням. Вже й боюся щось писати, бо чомусь та моя писанина викликає в інших незрозуміле мені роздратування. Але й промовчати якось вже не пасує, адже Ви приклали чимало зусиль у намаганні мені допомогти. Як би там не було, прошу на мої слова не ображатися.

 

1. З яких моїх слів у Вас таке враження склалося - не дожену, адже 99% написаного Вами я розумію.

2. Про добовий розхід води, перевагу більшої кількості камер септика над меншою, співвідношення об"ємів камер і т.п. я знаю і з Ваших слів і до того з багатьох роликів на ютюбі. Я задавав уточнююче питання: маю 6 кілець, - краще три колони по два кільця, чи дві по три? Розраховував на дещо розширену відповідь, аніж 3 по 2, оскільки в силу особливостей рельєфу моєї ділянки 3 по 2 наближає дренажний колодязь до скважини, а 2 по 3 можна направити в інший бік і зберегти прийнятну за нормами віддаль у 25 м. Втім, і за таку відповідь вдячний.

3. Саме такого рівня конкретності відповіді я й очікував у першому пості. Але замість цього ... самі бачили.

4. У мене є бригада, яка мені мурувала стіни, штукатурила та виконувала інші роботи. Для котлована найму екскаватор і ним же з допомогою хлопців змонтуємо кільця. Чи підпадає це під категорію робити самому - не знаю.

5. В силу згаданого в 2. горизонтальний дренаж ніяк - тільки фільтрація вниз.

6. Два внутрішні каналізаційні стояки легко змонтував сам. Оба мають фанові труби на дах.

7. Думав над цим. Трохи лякає метр важкої глини лопатою. Але, схоже, доведеться :).

8. Дно буде. Тоді з дренажного колодязя потече вниз і вбік. Ситуація з вологістю грунту під обома колонами стане однаковою. Якщо це не плюс, то точно не мінус. Зате площа дренажу вдвоє зросте. Які ще бачите тут ризики?

 

Дякую за терпіння.

 

Добавлено через 5 минут

Вы уже купили кольца, так ставьте их, один за другим с переливом. Не могу понять в чем вопрос? Если нужно как правильно, то это платно. Делается проект и по проекту строите.

 

Один за одним з переливом може мати чимало ньюансів. Хто має гроші на фірму на форум не йде.

 

Добавлено через 1 минуту

Абсолютно согласен. Оплата за работу - это не только покупка заказчиком для собственных нужд чужих знаний и опыта, но и ответственность исполнителя за качество выполненной работы или предоставленных услуг.

 

Ніхто й не сумнівається, що бути здоровим і багатим краще, аніж хворим і бідним :beer:.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Если в 2 словах, то выходит:

мало стоков - подойдет советский как во 2 сообщении

больше - 2 камерный, но надо будет откачивать 1 камеру? Так?

 

В двух словах - да, но откачивать нужно две камеры. Только название "советский" в корне не верно (септики давно строят по всему миру).

 

 

................................

1. Коментувати не має сенсу щоб не засмічувати тему - таке склалося враження після вашого повідомлення (№42)

2. Дивіться на це з точки зору гідравліки. 3 по 2 краще ніж 2 по 3. Але краще - не означає обов'язково. Якщо ви наближаєтесь до свердловини то краще робіть 2 по 3, так як це більш важливо (відстань до свердловини).

4. Якщо маєте бригаду котрій довіряєте - то в чому питання. А взагалі краще наймати бригаду котра має досвід в монтажу септиків - так як кожен вид роботи має свою специфіку.

8. Ризик бачу в тому - що септик буде заповнений водою (тобто його вага буде 2-3 тони), а дренажний колодязь буде пустим (тобто тільки вага кілець). І як себе поведе септик під яким буде постійно фільтруватися вода - спрогнозувати складно.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

 

2.... так як це більш важливо (відстань до свердловини)... - Це, власне, те, чого часто не розуміють профі на форумах. Людині вкрай важливо не просто отримати відповідь на своє питання, а й її аргументацію. Така відповідь набагато краще і легше сприймається, бо до неї виникає довіра.

4. Мої сумніви з цього приводу стосуються не стільки вибору бригади, яка реалізовуватиме проект, скільки вибору між спеціалізованою організацією і аматорами, нехай навіть з деяким досвідом. Будь у мене піщані грунти - проблеми не було б. А тут з тією опокою потрібен не стільки досвід монтажу кілець, скільки розуміння поведінки таких грунтів. З одного боку, сусід за 100 м від мене копав у тій опоці колодязь відбійним молотком, при цьому, дебет води добрий, а з другого - викинуті на поверхню пласти породи під дощами за пару місяців розсипаються в глину. Тому схиляюся до думки, щоб викопати котлован під кільця і не відразу їх монтувати, а за пару днів перевірити експериментально швидкість дренажу води і потім вже думати, що робити далі. Оскільки екскаватор не захоче їхати лише на 2 год копання котловану, то решта часу догрузити його плануванням території. Як би Ви на моєму місці поступили?

8. Абсолютно логічно. Оце я розумію, а не заледве матюки у відповідь :). Що ж до суті, то важкий септик опирається на широке дно, а дренажна колона лише по краю кілець - це могло б вирівнювати ситуацію. Але, звісно, що всі такі міркування, то є вилами по воді. Може експеримент з заливанням котловану щось прояснить?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...