Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

AXIOMA energy ISMPPT 3000 и настройки АКБ USE - LifePO4

MaiklWizard

Рекомендовані повідомлення

Добрый всем день.

Имеется: AXIOMA energy ISMPPT 3000
АКБ: 2х112,8V LifePO - соединеных в сборку = 25,6V
Балансир между ними не Подлючал (не знаю как)

У нас свет больше нет чем есть, и очень важно чтобы когда свет был - он заряжал акумы и питал дом от инвертора. Очень сложно подобрать правильные настройки по 24м вольтам. Нам надо чтоб он полностью заряжал батареи от Сети (солн панелей нет). Стоит одна сборка по 12,8V LifePO4 АКБ. Настройки планирую поставить такие:

Режим: UTI - Сеть будет обеспечивать питание нагрузки в качестве первого приоритета. Солнечные батареи и энергия АКБ будут обеспечивать питание нагрузки только тогда, когда сетевое напряжение не доступно.

АКБ: USE
Напряжение заряда: 28,8
Напряжение поддержки: 28,7
Переход работы на сеть: 25,5
Порог откл: 21 
Приоритет зарядного: Cut - (сеть заряж. АКБ - первый приоритет)

Очень нужно мнение знающих людей

Змінено користувачем MaiklWizard
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

напруга заряду банки ліфера 3,4-3,5в, 8шт*3,4=27,2в. Підтримку і заряд можна так і поставити 27в.

це саме критичне. Балансир треба шукати і ставити, бо буде біда.

Якщо потрібен запас енергії , перехід на мережу ставити вище, наприклад 26в.

Змінено користувачем yur43
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, yur43 сказал:

Ще саме критичне. Балансир треба шукати і ставити, бо буде біда...

Балансування між двома 12,8V LifePO4? У них у кожній є свій з блютузом.

Хоча ніби в меню інвертора є, вирівнювач заряду на обидва АКБ.

I ще кілька питань. (Поки з'ясовуємо, поставив на інверторі режим АГМ, тому що вчора, чомусь при моїх налаштуваннях, він з режиму заряду не виходив, хоча блютуз БМС у кожному з акумів писав, що акуми повністю заряджені, при цьому інвертор шумів вентиляторами і все одно їх заряджав ). тому поки, до з'ясування я поставив режим АГМ, але там струм заряду менше.

1. Напруга при зарядці можна поставити нижче і недозаряду АКБ при цьому не буде? Тобто. я сміливо можу поставити не 28,8 (хоча я вважав, що макс зарядки 14,6*2=29,2). Тобто. я сміливо можу поставити струм заряду скажемо 27,2V?

2. Складання... Я купив два готові АКБ LifePO4 з блютузом формфактор авто. І поєднав їх - отримав 24ку.

3. Поріг відключення. Його я взяв із готових 24х АКБ. Там написано мінімальний струм заряду на lifepo4 = 20V. але інформації мало по них, сам інвертер менше 21V не дозволяє, тому я взяв за основу поставити 21V. Якщо поставлю 24V. Чи не при цьому він менше триматиме? (Навантаження в будинку при відключенні світла, максимум 200-300ватт)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для 12в батарей є балансири, хоча я вважаю неправильним використання збірних заводських батарей в послідовному режимі.

Напругу на інверторі треба зменшити. Почитайте про особливості літієвих акумуляторів, поки вони у вас ще є.

Заряд на інверторі може і не вимикатись, хоча ток буде мінімальний. Поміряти можна токовими кліщами для постійного струму.

На параметрах на етикетках акумуляторів не звертайте уваги, там крайні значення напруг, то по суті аварійні режими.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В мене так

bulk - 28.2 V

Float - 27.2 V

 Cut-off voltage - 23.2 V 

балансир типу HA01, правда від буде працювати тільки у верхніх близьких до Bulk і нижніх близьких до Cut-off межах напруги. Робить норм.

Змінено користувачем shusta
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А что делать по Балансу между двумя АКБ, ставить его или нет?

Просто получается что у меня два БМС уже есть кажлый в своем АКЬэБ. Надо ли при этом ставить третий между двумя этими АКБ?

Змінено користувачем MaiklWizard
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, yur43 сказал:

Для 12в батарей є балансири, хоча я вважаю неправильним використання збірних заводських батарей в послідовному режимі.

Напругу на інверторі треба зменшити. Почитайте про особливості літієвих акумуляторів, поки вони у вас ще є.

 

 

Нигде не нашел информацию. Например LifePO4 12,8V 100Аh, везде пишут что зарядка должна быть 14,6V. Я такой отдельный заряжаю зарядкой, где смог чуть уменьшить заряд. Поставил 14,4V, 30A. Вот тоже думаю а не много ли.... И нигде про этотне почитать, а куча обзоров зарубеженых Ютуберов ставят 14,6V.

Отсюда и брал ток на две 12ки, получив из них 24й. Следовательно 14,4 помножил на два

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, MaiklWizard сказав:

Поставил 14,4V

Для LifePO4 це 3.6в на елемент, що максимально комфортно.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 час назад, yur43 сказал:

Заряд на інверторі може і не вимикатись, хоча ток буде мінімальний. Поміряти можна токовими кліщами для постійного струму.

На параметрах на етикетках акумуляторів не звертайте уваги, там крайні значення напруг, то по суті аварійні режими.

Разом, виставав все так:

01 = SOL
02 = 40
05 = USE
11 = 25 - (заряд від мережі)
12 = 25,5 - (нижче - перехід роботи на мережу)
16 = CSO - мережа заряд - незрозуміло .... але поставив поки що.
26 = 28,2
27 = 27,2
29 = 23,2
30 = Ed5 (тобто вимкнути)

SOL - це режим незрозумілий. мені треба було, щоб акуми за замовчуванням якщо є світло, то завжди було заряджено, коли світла немає живився від батарей, і батарей вистачило б на максимально довго. При вкл або мережі або генератора він знову заряджав АКБ.

Так я думав що має працювати при режимі UEI - але при цьому режимі, він чомусь раз на 15 хвилин включає підзарядку АКБ, гуде, шумить ...

при Sbu - працює від батарей - і при просіданні до значення вказаного в пункті 12, а це 25,5V вище там не виставити, переходить на мережу, і напевно заряджає АКБ, не чекав щоб перевірити, бо відключення світло можуть у будь-який момент, не хочеться зайвий раз просаджувати марно АКБ.

I ось режим SOL - пріоритет від Сонячної панелі (який ні), але в ньому він дає мережу безпосередньо в будинок, коли вона є і одночасно підтримує АКБ

Що цікаво: Підтримуюче харчування у Гібрида не можна відключити. Пункт 27. AКБ має BMS з блютузом. Отже, на тіл я бачу стан кожного з акумів окремо. Так от якщо виставити напругу 27,2, що піддежує, то при заряді до 100% - BMS пише заряд закінчений 100% і все. нічого не відбувається, інвертер не гуде, хоча лампочка на ньому зарядки продовжує горіти.

А ось якщо поставити підтримку - 27V, 26,8V, і нижче - то BMS АКБ відразу пише, що батарея починає розряджатися, типу залишок 99%, вистачить на 140 годин і т.д. тільки виставляє плаваюче назад на 27,2V - гібрид включається на пару хвилин зарядки акб, ну що вона просіла до 99%)), і все затихає як тільки BMC АКБ знову пише 100%, ну і відображає що розряду у АКБ немає

Змінено користувачем MaiklWizard
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

я б поставив 11,12 = 27в

все інше має бути не більше 27,5в

Прийде мирний час, параметри будуть інші.

100% і 0% не повинно бути на БМС.

Акумулятор має стан заряджання-розряджання, це нормальна його робота. І він не повинен мати визначення заряжений-розряжений, то все відносно, або аварійно.

Змінено користувачем yur43
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...