Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Як повернути кошти за надмірні нарахування електролічильника?

Anatolich

Рекомендовані повідомлення

Майже рік неправильно рахував електро лічильник.

(Пізно підняли питання, думали зима, тепла підлога..., то ще щось)

З кожним місяцем все більше і більше нараховував.

Були витрати в попередні періоди (2018, 2019, 2020, 2021 роки) 500-800кВт/год в місяці.

За останній рік витрати виросли до 2000-3000кВт/год в місяці!!!!!

Дали заявку, зняли лічильник на перевірку (при відключеному вхідному автоматі тупо - рахував електроенергію).

Поставили тимчасовий - як результат 400-500кВт/год в міс. витрати (і це при працюючому кондиціонері).

 

ДТЕК мовчить. Написав ще в липні листа. Через 3 неділі приїхали, лічильник зняли, тимчасовий поставили - і на цьому все.

Як повернути кошти за надмірні нарахування електролічильника?

Ми оплачували, а по факту неотримані товари/послуги (електроенергію).

І зараз висить борг 5226 тільки за останній місяць. Я не плачу!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Нажаль, практично ніяк.

Лише із дати фіксації "поломки" лічильника. До того часу про неправильність нарахувань ніяких підтверджень немає. Уви.

  • Сумно 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

PS: Звісно, є варіант спробувати через офіційні запити...

Шансів не багато. Але якщо немає юридичної освіти - то юрист дорожче обійдеться. І ДТЕК цим користується.

 

PPS: В мене із усіма підтвердженнями - повернення неправомірно нарахованих коштів (всього-навсього близько 600грн.) зайняло десь пів-року переписки.

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...