vovarpd Опубліковано: 26 лютого 2024 Поділитись Опубліковано: 26 лютого 2024 Вирішив створити окрему тему для коротеньких оглядів портативних генераторів, в основному Honda. Може кому буде цікаво. Щоб не захламляти тему про генератори загалом. https://www.stroimdom.com.ua/topic/107821-vybor-elektrogeneratora/?do=findComment&comment=5378594 Після блекаутів трошки мене ця тема зацікавила, і я вирішив дослідити модельний ряд Хонди розміром до кіловата. Купую їх на eBay, переважно в Англії, шукаю дешеві варіанти які потребують ремонту (ремонт переважно заключається в чистці карбюратора, один раз купив без компресії і замінив клапан який завис у втулці), так як ті що в ідеалі занадто дорогі. Після сервісу через якийсь час більшість доначу в ЗСУ (вже туди поїхало дві EX650, одна EU10i, і одна EX7) В основній темі вже писав про Honda EX650 (сама надійна машина, шкода що не інверторна), Honda EX7 і Honda EU10i. Тепер мені попав в руки двотактний Honda EX500 з виду в ідеальному стані, 1996 року (вони недовго були на конвеєрі, так як вже в 1998 вийшла флагманська Honda EU10i ), чистий синус, можливість паралельної роботи з ще одним таким же, вага менше 9 кг, два режими роботи 200/450VA, вихід 12v відсутній. Звук не подобається все таки, як газонокосарка, 4 тактні особливо EX650 набагато приємніше для вуха. Сьогодні його трошки подосліджував. З 2 тактною технікою справ ніколи немав, свого часу займався лише 4 тактними авто двз на любительському рівні. Китайським дешевим осцилографом перевірив синусоїду. Чистий синус, 240V як і передбачалось по оглядах в ютубі, хоча в інструкції паперовій написав intermittent square wave - якась помилка, напевно японці не сильно переймались інструкцією до генератора який є по суті копією старішого EX350 за винятком інвертора в якому якраз отой intermittent square wave. Я раніше розбирав Honda EU10i щоб порегулювати клапана, і подумав що там все дуже компактно зроблено. Але потім оцінив оце чудо інженерії. Тут ще компактніше. Але є зручний доступ злити бензин з карбюратора гвинтом (нетреба нічого розбирати), зручніше поміняти розетку на євро і взагалі доступ до інвертора, роз'ємів і всієї електрики. Почистити вихлопний порт від нагару - теж буквально 5 болтиків відкрутити. Навантаження тримає добре, але чомусь при гарному навантаженні починає диміти, грішу на то що масла замішав "на око", потім перевірив, і бачу що десь 1:30 вийшло замість 1:100, надіюсь причина в цьому, а може й навантаження забагато. В дорозі його старший брат Honda EX350 з модифікованим синусом, але зате це перший в світі інверторний генератор взагалі, 1986 року, цікаво буде оцінити і порівняти. 6 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
dimich99 Опубліковано: 27 лютого 2024 Поділитись Опубліковано: 27 лютого 2024 Можете розказати як такі речі доставляєте з eBay в Україну? Скільки виходить? 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 3 березня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 3 березня 2024 (змінено) 27.02.2024 в 10:22, dimich99 сказав: Можете розказати як такі речі доставляєте з eBay в Україну? Скільки виходить? Компанія Meest (meest.shopping) до Львова все адекватно возить (наприклад останній генератор з наступного поста з Англії відправлений у п'ятницю, а в наступну суботу у Львові я вже його забрав на відділенні, враховуючи навіть ситуацію на польському кордоні), при потребі розмитнює без додаткових послуг брокера (інакше 10 євро якщо декларація не співпадає з реальною вартістю і митниця це замітила). Деколи буває продавці не надають трек номерів і воно на складі "губиться", але все знаходять після додаткової інформації. Я читав відгуків багато про них поганих, ну є в них нюанси (деколи несподівано закривають відділення поки посилка в дорозі і скеровують на свій розсуд на інше, але після звернення в саппорт безкоштовно коректують на те яке мені краще), але ще жодної посилки не загубили повністю, і все довезли нормально. Такий генератор по доставці в коробці (загалом біля 10-11 кг з упаковкою) обходиться десь 23-24 фунта без промокодів якщо з Англії. З Німеччини чуть дешевше, але в німців того добра нема , а як є то дуже дорого. Зате в них є інші речі які в Англії дорогі. Кожна країна має свої нюанси. Змінено 3 березня 2024 користувачем vovarpd Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 3 березня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 3 березня 2024 (змінено) Приїхав ще один генератор Honda. Made in Japan. Тепер це EX350. Це перший в світі інверторний генератор. Був випущений в 1987 році, на той час інверторна технологія це був прорив. Є вихід DC12v, 6A і потужність два рівні переключатель 150-300VA, пік 350VA. Мотор 34.4 кубіка, двотактний. Степінь стиску 6.7. Пропорція масла намальована на генераторі 50:1, але потім хонда це скоректувала до 100:1 на моделі EX500 (мотор той самий) так як було забагато масла і купа сажі на вихлопі. Обороти 3000 на першій швидкості, і 4500 на другій. Паралельної роботи немає на відміну від наступника EX500. Модифікований синус. Спробував завести. Заводиться, але без підсосу глохне. На переключатель 150/300 теж реакції нема. Повітряний фільтр весь в руках розсипається і думаю він вже є всередині в карбюраторі, ну це від часу. Але електрику дає, лампочка 140вт світить норм і це вже добре. Решта треба буде сервісувати. Більш детально про цей генератор отут англієць розписав. james-planes-and-automobiles.com/random-projects/honda-ex350-generator/ Цитата Notably it was the world’s first to introduce an inverter circuit. This was achieved though some wonderful engine miniaturisation to turn a three-phase multi-pole (15 poles AC and 6 poles DC) high-speed stator which, via an intermediate DC regulator/rectifier was then reconverted back to mains voltage AC current through a simple invertor. All standard stuff these days but novel at the time. The sine wave was a simple 50 Hz modified-square, but the important point was that it was stable. Змінено 3 березня 2024 користувачем vovarpd Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 3 березня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 3 березня 2024 (змінено) Порівняння на столі щоб бачити різницю в функціях. Тато і син )) 1987 рік і 1996. EX350 vs EX500 Змінено 3 березня 2024 користувачем vovarpd Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 7 березня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 7 березня 2024 (змінено) Три покоління. З 1987 по сьогодні. Змінено 7 березня 2024 користувачем vovarpd Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 9 березня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 9 березня 2024 (змінено) Почистив карбюратор в EX350 в уз ванні , поставив новий фільтр, додав бензу річної давності і 2т масла 1:100 і перевірив роботу на першій швидкості. Відрегулював карбюратор... якийсь "джон" там накрутив throttle stop screw в упор так що генератор не реагував на першу швидкість, маслав на максимальних оборотах. І так як це інвертор то воно ніби як і всеодно, але це по перше шум, по друге розхід, по третє знос. Тепер все +- ОК. На відео по суті робота на максимумі 1 швидкості - 150VA. Доступ до регулювання гвинта якості, гвинта який регулює натяг пружинки на механізмі governor (і точну підстройку обертів), і гвинта для зливу бензину з карбюратора є зовні - три отвори біля головного ричага. Дуже зручно. Небуло зарядних станцій під руками, скоро якусь куплю і попробую на другій швидкості (шум значно більший). Думаю Ecoflow працювати небуде з модифікованого синусу, а от Bluetti з ноутбучними бж можливо і так. Працює якось так (строго не судіть йому 38 років 😄 ): Змінено 9 березня 2024 користувачем vovarpd 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 15 березня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 15 березня 2024 Провів тести з Bluetti EB55 яку купив нову по гарній знижці на ОЛХ, буду відправляти в ЗСУ наступного тижня. Нажаль час є тільки після роботи і вже темнувато. EX500 і робота від двох блоків живлення (штатний і lenovo). Конкретно з цією станцією (може пару циклів вирішать проблему) чомусь бж lenovo (попробував 2 різних) не працює ідеально (з розетки теж). Підозрюю що ці MPPT контроллери в станціях трошки китайські і якість нестабільна. На попередній станції все було супер 140-150Вт з нульового заряду. А тут 70W з нуля і десь за півгодини і до кінця все ж видає 110-120W. Загальний час зарядки получився 2 год 10 хв, а попередню таку саму станцію ця зв'язка зарядила за 1 год і 50 хв. Всеодно це краще чим просто штатний блок який заряжає більше 3 годин. youtu.be/Tg6CZFZ1VRo?si=C9mntz4ihwff_h5R EX350. А от цей генератор прогнозовано не тягне 2 блоки живлення, але зі штатним працює. Зарядка йде, незважаючи на модифікований синус. От тільки незнаю чи надовго Чи це якось не повпливає на бж в довгостроковій перспективі. Штатного трохи шкода бо дорогий, а ноутбучним можна експериментувати сміло, бо дешевий. В кінці заглох бо закінчився бензин. При перевантаженні мотор працює і не глохне, просто моментально відключає напругу. youtu.be/AROkUcASi2E?si=xM5sKd1VYm8T6dJz Обидва для нормального заряду мають працювати на другій швидкості де обороти 4500-4600. А це додатковий шум і паливо. Далі в квітні ще спробую Ecoflow River 2 Max (цього місяця бюджет на донати закінчився), є підозра що з модифікованого синуса той екофлов взагалі не заведеться 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 17 березня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 17 березня 2024 Вчора все ж за дня нормально перевірив ще раз зарядку Bluetti EB55 від EX500 Зарядка йшла в максимально можливому режимі, генератор стабільно видає 400W потужності. Зазорчик до 450VA вже незначний. Заодно на відео видно глюк в деяких станціях EB55 на стороні MPPT. В парі все чудово, а окремо БЖ леново в більшості випадків видає половину потужності. На іншому фото видно кількість місця яке той генератор займає у відверто малому багажнику Ford Fiesta. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 13 квітня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 13 квітня 2024 Провів тест простого генератора Yamaha EF1000, який купував ще в кінці 2022, по суті так і простояв без діла. Стан практично новий, це десь початок-середина 90х. Подивився синусоїду. До інверторної якості не дотягує, зате все просте як двері, для резерву зарядити Bluetti чи акуми думаю підійде. Провів тест навантаження в режимах 50Hz (3000RPM), і 60Hz (3600RPM). Паспортні характеристики тримає без проблем. При незначному перевантаженні зразу вибиває автомат. Карбюратор на всяк випадок помив ультразвуком, поставив фільтр палива мотоциклетний (думаю там є якась сіточка на виході з бака, але я не розкручував, а по схемі той fuel cock взборі і щось недуже ясно) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 19 квітня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 19 квітня 2024 Купив ще одну Honda EU10i на ebay. Вийшов дуже дешево, 7500 грн вже з доставкою. Але продавався як неробочий. Вирішив ризикнути Після огляду виявив відсутній ковпачок на свічці. Торчав просто вв дріт. Купив оригінальний ковпачок 500 грн. Також був відсутній ковпачок на електронному дроселі, на роботу не впливає, захищає від вологи, купив і його. Провірив дросель, опір 60ом, в межах норми 50-70. Поставив нову свічку, промив карбюратор, новий фільтр. Злив якусь чорнющу жижу схожу на смолу замість масла, залив нове. Попробував завести. Зняв вентиляцію картерних газів, вивів на вулицю.. завівся, але не набирає оборотів, на таких оборотах напруги нема. Поміняв карбюратор з завідомо робочого такого самого який працює ідеально. результату нема. Поміняв глушник - результату нема. Іскра чудова. Бензин подається. Провірив датчик рівня масла - там все ОК. Компресія 6 кг при нормі 4+. Трохи забагато. Без свічки мотор легенько крутиться без всяких посторонніх шумів, зі свічкою трохи так ніби підклинює. Трохи спльовує в карбюратор типу backfire, якщо зняти всі фільтри то замітно лишні звуки. Підозрюю проблему в клапанах. На днях до них доберусь (багато розбирати треба). Можливо в когось ще є ідеї що може бути не так? 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 19 квітня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 19 квітня 2024 Розібрав. Я звичайно не сервісмен професіонал і мало що бачив з приколів, але тут бачу анекдот Зазори кінські, ну це півбіди. Цікавіше що зазор на впуску чуть більше 0.6мм, а зазор на випуску твердо більше 1.1мм. Інструкція каже що має бути 0.06-0.1 і 0.8-0.13 Тобто той кулібін в Англії який туда лазив регулювати зазори тупо переплутав сотки з десятими Маю надію що після регулювання більше сюрпризів небуде ))) 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 20 квітня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 20 квітня 2024 Думав сьогодні швиденько зібрати, а не тут то було. Крім зазорів бачу ще маслозйомний ковпачок не на тому клапані, і саме гірше погнуті штовхачі рокерів, думаю то наслідок зазорів. Самі штовхачі недорогі, по 150-170 грн, але чекати мінімум два тижні. Почекаєм.. Вже аж цікаво який там пробіг. Ці генератори мають вбудований трекер мотогодин, у вигляді зеленої лампочки яка блимає на старті 1 раз на кожні 100 годин, але по-моєму більше 6 разів нє, тобто після 600 не рахує вже.. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 1 червня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 1 червня 2024 Зремонтував. 2001 рік випуску. Шепче ) Роботи на день, очікування запчастин на 1.5 місяця (з першого разу не все замовив). Дуже багато в Англії кулібінів розвелося, трошки складніше чим я думав ) Але насправді тішить що до хонди можна купити будь-яку гайку, шайбу і т.п. 5 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
90BCO Опубліковано: 3 червня 2024 Поділитись Опубліковано: 3 червня 2024 В 01.06.2024 в 23:44, vovarpd сказал: Зремонтував. 2001 рік випуску. Шепче ) Роботи на день... Чудова робота! Хочу запитати: який, на Ваш погляд, моторесурс такого генератора, як на фото? Що із ним (та подібними) трапляється після тривалого "пробігу" (і якого) ? Чи є там що ремонтувати та чим? Дякую! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 3 червня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 3 червня 2024 2 хвилини тому, 90BCO сказав: Хочу запитати: який, на Ваш погляд, моторесурс такого генератора, як на фото? Що із ним (та подібними) трапляється після тривалого "пробігу" (і якого) ? Чи є там що ремонтувати та чим? Чесно, справ з ним немав, неможу підказати. Я не профі і не сервіс, це більше таке вимушене хобі, і трохи дослідив лише от малі до 1квт хонди і ямахи (на відміну від хонди в ямахи з запчастинами тугувато, тобто за притомну ціну, не зі штатів, але може погано шукав). Просто по можливості показую що немало проблем (клапана, карбюратор, паливна, якісь дрібні нюанси по електриці, ну то не стосується плати інвертора) можна цілком вирішити самостійно, не звертаючись в сервіс, бо в разі серйозних блекаутів того сервісу і не знайдеш. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
90BCO Опубліковано: 3 червня 2024 Поділитись Опубліковано: 3 червня 2024 1 час назад, vovarpd сказал: Я не профі і не сервіс, це більше таке вимушене хобі... 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 5 червня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 5 червня 2024 Першу функцію яку викидають китайці задля здешевлення, копіюючи якісь нормальні генератори це є паралельний режим роботи На хондах він працює дуже просто через отакий нехитрий кабель. Оригінальний дорогий, я купив давніше отакий замінник Atima, вийшов з доставкою до 25$. www.ebay.com/itm/155399631429 Потрібно вимкнути режим ECO на обох генераторах, не переплутати кольори кабелю. Однаково по кольорах підключити. Навантаження брати з однієї розетки одного генератора. Інструкція каже що лише два однакові генератора так можна підключити. Але на ютубі бачив що так різні хонди підключають, но так зрозумів це на свій страх і ризик. Короче включив дві EU10i, одна ота вище відремонтована. Включив обігрівач (не вмикається на асфальті, кнопка захисту від перекидання максимально незручна, приходиться одною рукою телефон, іншою тримати ту кнопку, тому за якість відео звиняйте), який по факту 1700W, все ОК. Може бути вигідно (бензин, шум, вага, мобільність) мати два менших генератора чим один великий,якщо більшість часу непотрібно великих навантажень, а інший підключати якщо десь колись виникає потреба включити щось потужніше. По ціні... ну мені ці дві eu10i обійшлися дешевше чим я б міг купити один EU20i, тому тут не все так однозначно. Все так само працює і на тих двохтактних EX500, і на Honda EU20i і помоєму на EU22i. Потужність подвоюється. 4 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 11 червня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 11 червня 2024 Подумав що може кому цікаво ціни по хонді. На ebay вигідно брати щось брендове незовсім робоче і тут пробувати ремонтувати. Але якщо є сили і бажання ризикнути то чого ні. Бо якщо щось нове, гарно виглядає, повністю працює і перевірено - то це зазвичай досить дорого. На прикладі цієї Honda EU10i вище ціна вийшла така (все нове по оригіналу, не все критичне, можна було зекономити трохи, згрубша щоб розуміти рівень цін). 1. Генератор з доставкою в Україну обійшовся ~7500 грн. Мита небуло бо дешевий. Ціна швидше виняток, бо продавали як "на запчастини" 2. Повітряний фільтр - 124 грн 3. Ковпачок свічки запалювання - 527 грн 4. Прокладка глушника - 121 грн. 5. Свічка NGK (номер хонда но йде NGK) - 105грн 6. Пластикова накладка дроселя - 315 грн 7. штовхачі рокерів грм - 147 грн х 2 = 294 грн 8. сальник клапана - 260 грн 9. Шайби в корпус - 40х2 = 80 грн. 10. Літр оригінального масла Honda 10w30 = 390 грн Разом 2216 + 7500 = 9716 грн. Хай додамо ще пару дрібних прокладок, чуть герметика (він був в мене), чуть wd40, чуть засобу для мийки карбюратора в уз ванні Десь в 10к все вийшло в даному випадку. Також цікавився циліндром на випадок якщо конкретно задимить бо було невідомо що там і як, то цінник 147$ в штатах (12100-ZM7-425 номер). Ну ще так собі, терпимо, з поршнем, кільцями в 200$ вкластися можна. А от наприклад якщо крякне інвертор (31310-ZT3-C33), то ціна в 427$ в США робить будь який ремонт недоцільним Но я думаю це не тільки в хонди такі ціни на інвертори, а і в багатьох інших виробників. 5 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 24 грудня 2024 Автор Поділитись Опубліковано: 24 грудня 2024 (змінено) Давно не купував генераторів Була ще одна цікава мені хонда, але дорогі вони в робочому стані. І от попалась візуально більш менш, в неробочому стані. Рішив взяти. З доставкою получилось 247 фунтів що складає приблизно 13000 грн. Honda EU20I (1.6квт, можливість паралельної роботи, пік 2квт), 2014 року випуску, з відгуків це наче дуже надійна хонда, на відміну від наступника eu22i. Короче кажучи отримав. Є нюанси (бруд, місцями іржа, закисші болти але таке, дрібнота), головне що є іскра , це вже тішить. Нема компресії. Ноль. Доступ до клапанів набагато легший чим на EU10i, майже нічого нетреба розбирати, тоді як на eu10i треба розібрати майже все ) Клапана ОК, але є ремінь.. і з ним біда. Він порваний. І от щоб його замінити вже треба розібрати практично все Надіюсь після заміни проблема буде вирішена. В корпусі знайшов прокладку від карбюратора, а на самому карбюраторі вже її небуло, хтось як ставив її то непопав на направляючі і вона впала вниз і так без неї і поставив ))) По запчастинах на цю модель є всякі прокладки на алі, навіть ремінь є типу якісний замінник. Кришка бензобака була якась лєва, навіть по різьбі не підходить, на алі є за пару доларів наче як оригінал. Трохи відмив, вже напевно після нового року поки доїде вся мілочовка буду складати докупи і дивитися що з того вийде. Змінено 24 грудня 2024 користувачем vovarpd 4 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз